Hop til indhold
ras

Skal i med til Hamborg eller Berlin fra 14-17 okt?

Recommended Posts

jeg er mere til modne hausfrau milf.  Pga afstanden blive dolce vita iøvrigt fredag for mit vedkommende og så bliver det harmony eller fantasy lørdag. Håber at mødes med andre brødre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 7/10/2016 at 23:33:

jeg er mere til modne hausfrau milf.  Pga afstanden blive dolce vita iøvrigt fredag for mit vedkommende og så bliver det harmony eller fantasy lørdag. Håber at mødes med andre brødre...

Du kommer ihvertfald til at mødes med mig. Jeg skal på fantasy med Jernsvinet om lørdagen. Men er meget usikker på min fredag (kører først kbh kl. 14) og søndag...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 29/9/2016 at 00:41:

jeg vil gerne med men har brug for lidt hjælp..

er der en eller flere fra Jylland kan vi køre sammen??

jeg kender ikke de steder, hvor mødes vi evt. Og hvordan?

hvad med overnatning?

hvad skal jeg regne med mht. Økonomi?

Det er ofte nemmest at køre sammen fra Kolding, hvor der er flere samkørselspladser i nærheden af motorvejen - men jeg foretrækker i denne omgang at være uafhængig af andre, da jeg skal lidt rundt omkring.

FKK-Helena vil nok koste dig et sted mellem € 2 - 500,- afhængig af hvor mange ture - og hvormeget ekstra du tilkøber NB. for man lyst til at tilkøbe ekstra (som f.eks. kys) hos en virkelig sød og sympatisk pige, der ikke bare som det første foreslår opsalg - så sørg for samtidigt at få forlænget tiden, da man jo derved, sådan set får rabat på ekstraydelsen :-D

Fantasy - max. € 120 i weekenden + evt. det løse til øl.

Overnatning kan du få fra o. € 20,- (sovesal) til € ....,-/nat - men typisk finder jeg altid noget til  ca. € 40,-, men jeg går heller ikke så meget op i om det er med bad og toilet på værelset, da vi jo får badet så rigeligt de steder vi besøger ;-)

Du behøver heller ikke bestille morgenmad, da det ofte er billigere at gå ned hos den lokale bager i Lidl, Bauhaus mm. og få lidt morgenmad - kun søndag kan det være en fordel at bestille med morgenmad, da man ellers kan komme til at gå/køre langt, da alt er lukket - bortset fra enkelte selvstændige bagere - men på Reeperbahn kan du købe mad og fisse døgnet rundt ;-)

Et tip til en billigere overnatning kan være at søge div. deals, hvor der er tilbud om overnatning til ½ pris e.lign., men husk at få udskrevet kvittering og sæt dig ind i specielle regler mht. booking osv. - og så skal man som regel være tidligt ude - men man kan også være heldig at finde last-minute tilbud - og så skal man være opmærksom på at op til højtider - som f.eks. Hafengeburtstag - så stiger priserne gevaldigt på overnatning - og man må langt uden for byen for at finde acceptable tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 10/10/2016 at 14:30:

Jeg ser frem til at møde jer IRL om lørdagen på fantasy.  Kan så komme med opdateret rapport fra Dolce vita. 

Er du på dolche vita om fredagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 1/10/2016 at 11:27:

er det en god ide at komme når fantasy åbner eller bedre senere ?

NB. Ab sofort åbner Fantasy Lounge fredag og lørdag  desværre først kl. 16.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...