Hop til indhold
Claire

Jeres værste fordomme?

Recommended Posts

Guest Trinetease

Nu fornærmer jeg måske nogle svenske mænd herinde ( undskyld på forhånd ). Men svenske OG indiske gæster er dårlige til at overholde aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 10 timer siden:

Alle dem der kommer fra lande øst for de tyske og østrigske grænser stjæler alt hvad de kan få fingrene i.

 

 

+1 herfra :D 

 

AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

 Kvinder kan ikke kører bil.

Hey emnet handler om fordomme, ikke facts :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu faldt jeg lige over en Sugarbabes tråd og komme tanke om endnu en fordom:

sugarbabes har endnu ikke opdaget, at de er det danske svar på discount sex, men når de gør, bliver de alle "almindelige" GPer :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 timer siden:

jeg har f.eks. "altid" forbundet tyskere med nogle der bare spiser pølser -dagen lang! Men så sidder jeg og læser avisen og opdager til min store overraskelse, at Tyskland er et af de lande i verden, med flest vegetarer! Der kan man bare se.

så nu kalder du tyskere for tofu-tyskere..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 timer siden:

Fordomme lever i bedste velgående, især i Danmark(<-- en fordom), og ofte kan jeg finde dem enormt underholdende.
Jeg tror vi alle bliver mødt af fordomme, omend nogle tænker mere over det end andre.

Jeg er indrømmet, et meget fordomsfuldt menneske, pinligt meget, det er ikke noget jeg tænker over i hverdagen og jeg føler heller ikke, at jeg er fordomsfuld over for den enkelte person, alle mennesker har som udgangspunkt en "lige chance" hos mig.
Men for grupper.. Dér er jeg fordomsfuld.
Jyder er langsomme, Københavnere er "smart i en fart" smarte, fynboer er... ligegyldige. Overvægtige mennesker har rygrad som vandmænd, toptunede sportsmennesker har lavt selvværd, racister er førtidspensionister og/eller u-udannede, polakker stjæler min cykel, nordmænd går ikke i bad, islændige er gudelignede supermodeller med perfekt hud og svenskere er metroseksuelle skabsbøsser.
Jeg tror det er meget sundt, at tage sine egne fordomme op til overvejelse engang i mellem, jeg har f.eks. "altid" forbundet tyskere med nogle der bare spiser pølser -dagen lang! Men så sidder jeg og læser avisen og opdager til min store overraskelse, at Tyskland er et af de lande i verden, med flest vegetarer! Der kan man bare se. (Ja, jeg er også fordomsfuld over for vegetarer, de tror de er bedre end alle andre -No surprise at Sverige ligger endnu højere på listen over vegetarer) 

Hvad er jeres værste fordomme?

Alle Danskere spiser rugbrød , og tror man bliver syg hvis man kun spiser hvidt brød. :-D ..Fakta eller Fordomme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 13 minutter siden:

Fordom?: De sødeste GP'ere er dem som - mens de er på vagt - bruger ventetiden mellem gæsterne, på at debattere på EroGuide...

;-)

:D 

Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden:

Man kan altid få sex med en kvinde, det er kun spørgsmål om pris.

A woman was walking down the street when an expensive car pulled up next to her, a man in a suit came out.

"excuse me ma'am" she stopped and looked at him, "if I pay you 1million dollars, would you have sex with me?" He asked, She paused and looked at him curious, she was thinking for a while, then the man said "ok. If I pay you 1 dollar, would you have sex with me?" The woman got really offended "what kind of woman do you think I am?!" "No no" he said. "We've already established what kind of woman you are, now we're just negotiating"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 5 timer siden:

Indere er ikke my kind of customers :-)

Hvornår er det med indere lige dukket op? Troede mest det var mellemøstlige mænd der var problemet, men har nu på kort tid hørt flere gp´er der har det virkelig stramt med især indere.....

FritidsQ skrev, for 5 timer siden:

Det er da vist mere et ønske end en fordom - og fakta er det vel næppe :-) Ellers må jeg prøve de kanter snart :-) 

Har hørt et par gp´er sige at "ting" generelt er større nordenfjords ;) (er ikke selv nordjyde)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 5 timer siden:

Hvornår er det med indere lige dukket op? Troede mest det var mellemøstlige mænd der var problemet, men har nu på kort tid hørt flere gp´er der har det virkelig stramt med især indere.....

Har hørt et par gp´er sige at "ting" generelt er større nordenfjords ;) (er ikke selv nordjyde)  

Mellemøstlige gør meget ud af sig selv og dufter godt.... Der hænger inderne meget efter :-)

Så derfor et pænt nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...