Hop til indhold
Garfield2

Hvordan har GP'er det med fransk til hende?

Recommended Posts

Guest Tass
antichrist skrev, for 10 minutter siden:

Tass

Måske har jeg udtrykt mig skidt. Det ser da ud til vi er enige? 

Er ikke glad for at udtale mig på andres vejne, men min opfattelse er at studinemilf "forlanger et forhold med kærlighed", og ikke at hun går hen til et tilfældigt menneske og forlanger at blive elsket.

Redigeret af Tass

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tass
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

du er ude og jamre din EKSTREM trættende opfattelse...det står frit for hvad peps vil følge, og læse...så springer du det bare over, men tankevækkende at du selv forsætter afsporingen :shock:

Det står frit for hvad "peps" vil følge, og læse..... så springer du det bare over.

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
antichrist skrev, Lige nu:

StudineMILF 

Kan man forlange kærlighed??? 

Det lyder mere som et fængsel for mig. Jeg har det fint med, at betale for sex. Men kærlighed er noget der  opstår under de rette omstændigheder , det er da ikke noget man kan forlange af et andet menneske. Det er da noget man må "gøre sig fortjent til"?

Netop og derfor må i betale for at jeg dyrker noget sex med jer :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

StudineMILF 

Kan man forlange kærlighed??? 

Det lyder mere som et fængsel for mig. Jeg har det fint med, at betale for sex. Men kærlighed er noget der  opstår under de rette omstændigheder , det er da ikke noget man kan forlange af et andet menneske. Det er da noget man må "gøre sig fortjent til"?

Forventer så :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tass 

Tror bare vi taler lidt forbi hinanden. 

Jeg mener helt stilfærdigt blot ikke at kærlighed kan forlanges eller påtvinges. Det må være svært at være uenig i?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tass 

Tror bare vi taler lidt forbi hinanden. 

Jeg mener helt stilfærdigt blot ikke at kærlighed kan forlanges eller påtvinges. Det må være svært at være uenig i?

Igen en misforståelse så skal vi ikke lukke den her ? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
antichrist skrev, for 2 timer siden:

Du virkede da sød nok da jeg besøgte dig, og vi talte da overhovedet ikke om mine besøg hos glædespiger 

Ooooog vi kan konkludere at "aC" aldrig har besøgt mig, det er ved at være hverdag for mig, at paphoveder forsøger at påstå det modsatte, det er lidt.. Tragikomisk, men jeg fortrækker dog, når folk kommer med den slags "beskyldninger" at tage afstand fra dem offentligt. Held og lykke med din "agenda" 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det oprindelige spørgsmål var da reelt nok, og det kunne da have været fint hvis fler af de som spørgsmålet var tiltænkt, havde svaret.

Men nu er tråden jo afsporet af adskillige tåber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, den 18/9/2016 at 08:36:

Nu har du jo vist heller ikke været sammen med så mange GPer :roll: anyway.
Piger har generelt x "ydelser" som du kan få. Når pigen.. Sammensætter en menu? Gør hun det ud fra hvad hun kan li, og man tilbyder altså ikke noget, man ikke som udgangspunkt syntes er godt.. pånær måske GS.
Men hvad Nora, forståeligt nok, reagere på, er måske din:
" Men mon ikke du kan få dem med på det - trods alt betaler du jo " hvilket nemt læses som om, du mener at du som kunden kan presse en pige til ting, hun ikke vil, fordi du betaler. 

Helt korrekt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 18/9/2016 at 08:25:

Hold da op. Kunne du konstatere alt det ud fra det lille citat?

Hvad er en tunge-klovn iøvrigt? 

Men ellers hænger glædespigers villighed da nøje sammen med betalingen? Eller prøver du at sige, at du kun vil knalde med dem du selv vælger, og så skal de iøvrigt betale for det?

Og forøvrigt - hvis du har ret, så har jeg endnu til gode at blive afvist af EM glædespige. Men jeg vil da huske dine ord den dag det sker, og spørge hende om det er fordi jeg er en tunge-klovn :roll:

Du hænger dig for meget i begrebet tunge-klovn.

Hvis du ønsker og se bort fra den betegnelse bemærker jeg din holdning til købe sex som relativ lav, dine forventninger til købesex som jeg tolker dine ord, er du forlanger fordi du betaler. I min optik hænger villighed ikke sammen med betaling, men lyster.

Når du har det rette syn på købesex og lyster til hinanden opnår du fuld tilfredshed, men tror det har sine lange sigter, du føler dig trådt på tunge-begrebet. Hvordan tror du pigerne tænker med dit syn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stengo Drang skrev, den 11. september 2016 at 22:42:

kan man stole på, hvad en GP siger i den situation? vil svaret ikke bare være en konsekvens af den forretning de driver?

Tror de fleste kvinder vil sige nej hvis de ikke vil, og tror de fleste elsker det hvis fyren er god til det. Så mon ik man kan se hvordan det virker :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LineandYou skrev, for 14 minutter siden:

Tror de fleste kvinder vil sige nej hvis de ikke vil, og tror de fleste elsker det hvis fyren er god til det. Så mon ik man kan se hvordan det virker :-D

og når man finder en Gp som kan lig fransk så er hun fantastisk dejlig ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
EUwanker skrev, den 19. september 2016 at 22:00:

Skal vi ikke hellere snakke om hvordan i har det med kunderne der vil slikke fisse?

Jeg har det SÅ GODT med en slikkemund :-D :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren
snoopy007 skrev, for 2 timer siden:

Min fornemmelse er at pigerne nyder det.

ja...det må man da lige som gå ud fra, og hvis ikke går fisen lige som ud af ballonen :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...