Hop til indhold
Garfield2

Hvordan har GP'er det med fransk til hende?

Recommended Posts

Gæst

Ida S.

Mon ikke den gode Nora ES kan svare for sig selv?

Hvor i alverden ved du fra hvor mange glædespiger jeg har været sammen med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 3 minutter siden:

Ida S.

Mon ikke den gode Nora ES kan svare for sig selv?

Hvor i alverden ved du fra hvor mange glædespiger jeg har været sammen med?

øh jo sikkert, men i så fald anbefaler jeg, at i rykker jeres snak over på PB??
Og du har da ofte skrevet at du ikke har været sammen så mange, begyndte du ikke din "rampage" i Februar?

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ida S

Rampage?

Hvad er pb?

Mener du jeg skal redegøre for hvor mange glædespiger jeg har været sammen med i mit liv? Hvad er egentlig din agenda, kan du ikke bare skrive det? Du virkede da sød nok da jeg besøgte dig, og vi talte da overhovedet ikke om mine besøg hos glædespiger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ah hvor er du fin, held og lykke med dit, whatever det er du prøver på. 

"PB" = privat besked- anvendes hvis man gerne vil ha en samtale med en, som andre ikke skal blande sig i. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ida S

Tak tror jeg nok.

Arhh det troede jeg hed PM. Tak for hjælpen. 

Det var ikke fordi du ikke måtte blande dig. Så jeg vil gerne undskylde min kommentar. Jeg blev nok bare lidt provokeret af at Nora ES ud fra et meget lille citat fik sendt en meget underlig bredside af sted, helt uden måske at spørge til en fortolkning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, Lige nu:

Hold da op. Kunne du konstatere alt det ud fra det lille citat?

Hvad er en tunge-klovn iøvrigt? 

Men ellers hænger glædespigers villighed da nøje sammen med betalingen? Eller prøver du at sige, at du kun vil knalde med dem du selv vælger, og så skal de iøvrigt betale for det?

Og forøvrigt - hvis du har ret, så har jeg endnu til gode at blive afvist af EM glædespige. Men jeg vil da huske dine ord den dag det sker, og spørge hende om det er fordi jeg er en tunge-klovn :roll:

Tror du virkelig selv på at vi piger siger ja til alle fordi i tilbyder penge ? :-D Det tror jeg ikke lige vi gør. Så hellere lege selv 8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

StudineMILF 

Det har jeg ingen viden om. Jeg nøjes med at konstatere, at det i hvert ikke er sket for mig.

Men jeg antager da, at glædespiger gør det for pengenes skyld? Er det ikke en rimelig antagelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Nora ES skrev, for 9 timer siden:

Din holdning til købesex er trods alt meget lav.

Synes du virkelig din holdning til fransk afhænger af betaling? Jeg kan forsikre dig, at de fleste kvinder med din attitude vil undlade fransk, dansk og hvad du ellers betaler dig for. Som betalende kunde gør du INGEN krav på hvad som helst og du ville aldrig få din tunge ned i det område.

Ud fra dine ord, er du en klassisk tunge-klovn.

:-)

hmmm...mon ikke du her fordrejer @antichrist's indlæg jeg læser det som der menes at man kan FORVENTE en ydelse som er aftalt på forhånd, samt betalt for den....men, nej man kan ikke gøre krav på det selv om man har betalt for ydelsen, har selv oplevet at aftale gensidig fransk, pigen spurgte om jeg ikke ville slikke hende...men nej tak, hygiejne går begge veje, ved fransk på man forvente en hygiejne der er i top...nogle gange oplever man noget der er løgn :rolleyes:

Hvis man betaler ved kassen i Bilka, og får en kvittering på en konkret vare....så har man KRAV på at få den specificerede vare udleveret i vareudleveringen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 12 minutter siden:

Tror du virkelig selv på at vi piger siger ja til alle fordi i tilbyder penge ? :-D Det tror jeg ikke lige vi gør. Så hellere lege selv 8-)

 

hvordan kan du udtale dig på ALLE's vegne ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, Lige nu:

StudineMILF 

Det har jeg ingen viden om. Jeg nøjes med at konstatere, at det i hvert ikke er sket for mig.

Men jeg antager da, at glædespiger gør det for pengenes skyld? Er det ikke en rimelig antagelse?

Da ikke kun for penge. Jeg nyder når jeg får lavet en aftale og det bestemt også for mig selv da jeg bla er single :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Gør jeg det ? :shock:

 

Tror du virkelig selv på at vi piger siger ja til alle fordi i tilbyder penge ?  Det tror jeg ikke lige vi gør. Så hellere lege selv 

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

StudineMILF 

Ok - men det er da et erhverv der udføres for penge? Derfor kan man da godt nyde sit arbejde. Men du ville da næppe knalde alle mulige mænd hvis ikke de betalte for det?

Ja undskyld jeg forstår slet ikke at det er til diskussion? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 5 minutter siden:

Tror du virkelig selv på at vi piger siger ja til alle fordi i tilbyder penge ?  Det tror jeg ikke lige vi gør. Så hellere lege selv 

Ej. Nøglen er "tror", det TROR hun ikke vi gør (det tror jeg heller ikke ;) ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, Lige nu:

StudineMILF 

Ok - men det er da et erhverv der udføres for penge? Derfor kan man da godt nyde sit arbejde. Men du ville da næppe knalde alle mulige mænd hvis ikke de betalte for det?

Ja undskyld jeg forstår slet ikke at det er til diskussion? 

Nej så forlanger jeg kærlighed:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 1 minut siden:

StudineMILF 

Ok - men det er da et erhverv der udføres for penge? Derfor kan man da godt nyde sit arbejde. Men du ville da næppe knalde alle mulige mænd hvis ikke de betalte for det?

Ja undskyld jeg forstår slet ikke at det er til diskussion? 

jeg er enig med milfen når hun skriver "tror du vi siger ja til alle?" Og det er da bare fakta at vi ikke gør det, læs evt en af de mange tråde her på EG af/om mænd der er blevet afvist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

Tror du virkelig selv på at vi piger siger ja til alle fordi i tilbyder penge ?  Det tror jeg ikke lige vi gør. Så hellere lege selv 

Nå men så har du misforstået mig, og jeg må nøje tænke over hvordan jeg skal formulere mig,  så du ikke misforstår igen. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
antichrist skrev, for 1 minut siden:

Ida S 

Kan du henvise til en sådan tråd?

Nej jeg sidder på mobilen, men hop evt op i søgefeltet og skriv "afvist", så skal du nok få en del hits tænker jeg. 

Derudover kan jeg også tale for mig selv, jeg afviser en del gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Nå men så har du misforstået mig, og jeg må nøje tænke over hvordan jeg skal formulere mig,  så du ikke misforstår igen. :-D

er måske også mig...men som kunde inden for denne branche oplever man alt imellem himmel og jord  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

StudineMILF 

Kan man forlange kærlighed??? 

Det lyder mere som et fængsel for mig. Jeg har det fint med, at betale for sex. Men kærlighed er noget der  opstår under de rette omstændigheder , det er da ikke noget man kan forlange af et andet menneske. Det er da noget man må "gøre sig fortjent til"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Er det bare mig, eller er det efterhånden ved at være EKSTREMT trættende at læse stolpe op og stolpe ned om hvorvidt pigerne arbejder af lyst, nød eller pengemangel eller bryder deres egne grænser for at tjene mere....?
En afsporing der efterhånden sker i alt for mange tråde.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
antichrist skrev, Lige nu:

StudineMILF 

Kan man forlange kærlighed??? 

Det lyder mere som et fængsel for mig. Jeg har det fint med, at betale for sex. Men kærlighed er noget der  opstår under de rette omstændigheder , det er da ikke noget man kan forlange af et andet menneske. Det er da noget man må "gøre sig fortjent til"?

Så har du åbenlyst aldrig været forelsket. Man styrer ikke selv hvem man falder for, ej heller hvem man elsker. Så nej, kærlighed er absolut ikke noget man gør sig fortjent til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Tass skrev, for 1 minut siden:

Så har du åbenlyst aldrig været forelsket. Man styrer ikke selv hvem man falder for, ej heller hvem man elsker. Så nej, kærlighed er absolut ikke noget man gør sig fortjent til.

du er ude og jamre din EKSTREM trættende opfattelse...det står frit for hvad peps vil følge, og læse...så springer du det bare over, men tankevækkende at du selv forsætter afsporingen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...