Hop til indhold
Garfield2

Hvordan har GP'er det med fransk til hende?

Recommended Posts

Som så mange andre mænd elsker jeg synet og smagen af en kvindes køn.

Hvordan har GP'er det med fransk?

Er det noget hun forventer?

Nyder i sig selv eller fordi manden/kunden nyder det?

Nogen tips til at gøre det rigtig godt for en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gi dig god tid og slik hende længe og blidt. Det er voldsomt ophidsende for begge parter. Fingerknep hende men kun hvis hun er til det! Hvis hun får (sprøjte)orgasme ved du at du har gjort det helt rigtigt og dejligt:-D

go fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, 1 time siden:

Hvis hun får (sprøjte)orgasme ved du at du har gjort det helt rigtigt og dejligt:-D 

Hvorfor tror du det?

Når jeg sprøjter, er der f.eks. intet orgasmisk over det, overhovedet. Bevares, det er da rart, mén så er det heller ikke vildere. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon ikke alle kvinder har det forskelligt med, hvordan de kan lide "teknikken"? Spørg hvis du er i tvivl - eller prøv dig frem og fornem hvad hun kan lide. Jeg har haft en kæreste, der slet ikke kunne lide at blive slikket - det var ufedt, og forholdet holdt da heller ikke så længe.

Om en glædespige forventer det af dig? Godt spørgsmål - det må de hellere selv svare på. Men mon ikke du kan få dem med på det - trods alt betaler du jo . Jeg plejer næsten altid at slikke dem - og er endnu ikke blevet bedt om ikke at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor tror du det?

Når jeg sprøjter, er det f.eks intet orgasmisk over det, overhovedet. Bevares, det er da rart, mén så er det heller ikke vildere. :D

Er det ikke også 98-99% urin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 25 minutter siden:

Gi dig god tid og slik hende længe og blidt. Det er voldsomt ophidsende for begge parter. Fingerknep hende men kun hvis hun er til det! Hvis hun får (sprøjte)orgasme ved du at du har gjort det helt rigtigt og dejligt:-D

go fornøjelse 

Selvom man ikke får sprøjteorgasme kan oral være temmelig dejligt, så det har bestemt intet og gøre med om man sprøjter eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden:

Det er der lidt uenighed omkring, der er givetvis skrevet et dusin tråde om emnet. :D

Synes at erindre at et eller andet amerikansk eller fransk universitets studie har gendrevet alle andre kreative teorier..... Men jeg kan tage fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
holstebronx skrev, for 52 minutter siden:

Det første skridt er vel at finde en glædes pige, som skriver at hun kan lide det i sin annonce :-o

Aaargh, det ved jeg nu ikke. Jeg æææelsker det, men det står da ingen steder i mine annoncer. Som jeg ser det er det ikke noget vi skriver. Måske tager jeg fejl :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
jonnyjazz skrev, for 51 minutter siden:

Måske burde pigene selv udtale sig i stede for alle de klogeåge som er her inde

Nu er du jo negativ.:oops:  Du ved vel efterhånden, at når der stilles spørgsmål som i denne tråd til pigerne/kvinderne herinde, så er mindst 90% af svarrene fra klogeåger, som ved alt, i hvert tilfælde om det det stillede spørgsmål. :shock:

Sådan har det altid været og sådan vil det nok blive ved med at være. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer

syntes bestemt det er dejligt at modtage fransk og bestemt ikke noget vi siger nej til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, 1 time siden:

Måske burde pigene selv udtale sig i stede for alle de klogeåge som er her inde

Hvem kalder du klogeåge ??? Det var da godt nok en mærkelig måde og omtale andre eroguide brugere på. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Nanna skrev, for 52 minutter siden:

Aaargh, det ved jeg nu ikke. Jeg æææelsker det, men det står da ingen steder i mine annoncer. Som jeg ser det er det ikke noget vi skriver. Måske tager jeg fejl :huh:

Men altså jeg kan jo ikke skrive rundt til gud og hver kvinde og spørge :) så bliver det jo til beskeder hvor jeg skal spørge: må jeg slikke dig længe, sprøjter du, er du til anal, må jeg komme i øjet på dig :D LOL, og den slags mærkværdige spørge legs beskeder er jeg altså overhovedet ikke til !! 

Jeg er godt klar over at I ikke skriver ALT i jeres annoncer :)  

Men de gange hvor jeg har søgt noget specifikt, så er jeg gået efter dem som skriver det jeg søger i annoncen, eller til dels hvis de skriver om det i en tråd herinde. 

Engang besøgte jeg en til et 45 min. besøg med fransk til hende og dansk... Det danske blev en quickie :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Spørg kvinden du er ved, de er lige så forskellige som os mænd, det samme gælder hvad de syntes om eller tænder på. Kun hende du er hos kan give dig det rigtige svar ;) 
GP, engangs knald eller kæreste, eneste forskel er vel i princippet at du normalt lærer kæresten bedre at kende (forhåbentligt da :D)

Har dog endnu ikke mødt en pige der ikke var glad for den type opmærksomhed. Men det siges at de findes :P

Lyt til kvinderne, det er trods alt dem der ved det bedst :rolleyes:

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 22 minutter siden:

Spørg kvinden du er ved, de er lige så forskellige som os mænd, det samme gælder hvad de syntes om eller tænder på. Kun hende du er hos kan give dig det rigtige svar ;) 
GP, engangs knald eller kæreste, eneste forskel er vel i princippet at du normalt lærer kæresten bedre at kende (forhåbentligt da :D)

Har dog endnu ikke mødt en pige der ikke var glad for den type opmærksomhed. Men det siges at de findes :P

Lyt til kvinderne, det er trods alt dem der ved det bedst :rolleyes:

kan man stole på, hvad en GP siger i den situation? vil svaret ikke bare være en konsekvens af den forretning de driver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
StudineMILF skrev, for 58 minutter siden:

Hvem kalder du klogeåge ??? Det var da godt nok en mærkelig måde og omtale andre eroguide brugere på. :shock:

Hvorfor :-o  Prøv at se på hvem spørgsmålet er stillet til og sammenlign med dem, der svarer.

Og efterhånden vil antallet af besvarelser nærme sig 90% fra dem, der ikke er blevet spurgt, sådan har det altid været ved denne type spørgsmål, og sådan bliver det nok også ved med at være.

Så selvom du er studine og voksen må du nok se virkeligheden i øjnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Stengo Drang skrev, for 12 minutter siden:

kan man stole på, hvad en GP siger i den situation? vil svaret ikke bare være en konsekvens af den forretning de driver?

Er det relevant??
Hvis hun ikke svarer ærligt, er det så ikke hendes eget tab, har man ikke gjort hvad man kan og bør gøre for begge parters oplevelse ved at spørge?!
Er der ikke mindst lige så stor chance for at engangs knaldet faker en orgasme hvis hun er skuffet over akten fra mandens side, men ikke tør sige noget for at forbedre det?!
Nogle mennesker er ærlige, andre er ikke. Jeg ved hvad jeg er, og jeg forholder mig til mine oplevelser hvad andre angår.

-----

En kommentar til den blå himmel: Ikke alle er lige gode til at gå i skjul....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 2 timer siden:

Nu er du jo negativ.:oops:  Du ved vel efterhånden, at når der stilles spørgsmål som i denne tråd til pigerne/kvinderne herinde, så er mindst 90% af svarrene fra klogeåger, som ved alt, i hvert tilfælde om det det stillede spørgsmål. :shock:

Sådan har det altid været og sådan vil det nok blive ved med at være. ;-)

husk nu argumentationens grundprincipper, men er da iøvrigt helt enig med dig, vi kunne godt have behov for lidt mere videnskabelig baseret fakta i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Hvem kalder du klogeåge ??? Det var da godt nok en mærkelig måde og omtale andre eroguide brugere på. :shock:

Formoder du så mener at mendene her inde har bedere forstand på hvordan en Kvinde har det med oralsex end jer kvinder selv har det

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 27 minutter siden:

Formoder du så mener at mendene her inde har bedere forstand på hvordan en Kvinde har det med oralsex end jer kvinder selv har det

Næ bestemt ikke. Det var dit ordvalg Kloge Åge jeg hentydede til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Næ bestemt ikke. Det var dit ordvalg Kloge Åge jeg hentydede til.

Ret allmindelig ordvalg på personer som er bedrevidene i de kredser jeg kommer men skal vi ikke forholde os til trådens overskrift i stede for at fette rundt i småtingsafdelingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...