Hop til indhold
Martindrengen

Skøn oplevelse - dog får I ikke adressen

Recommended Posts

Guest Vestegnen
Martindrengen skrev, for 59 minutter siden:

Selvfølgelig har de annoncer. Og klubben er blevet anmeldt flere gange herinde. Dog har jeg ikke set anmeldelser af denne pige specifikt - jeg ved ikke hvor længe hun har været i gang, men vist ikke så længe. 

Selvfølgelig skal der linkes til klinikken. Det er umodent, naivt og arogant at tro, at du har fået en unik oplevelse som ingen andre får. Den fisse som du begærligt slikkede, har den forrige kunde penetreret med sin store pik. Vaskede hun sig bagefter? Simulerede hun også orgasme med dén kunde? Tænk over det! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Fin historie, jeg har flere gange været i samme situation som dig, kan godt forstå dit sympatiske træk ikke at udlevere navne.

Nogle gange kan det udvikle sig til at du kan besøge pigerne gratis, en slags "elskerinderolle"

Historien burde selvfølgelig flyttes til hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede en gang en streng for den her slags oplevelser:

Den gang fandtes ikke (hvis jeg husker rigtigt) Hyggesnak, men hvorfor ikke fortsætte i den tråd? Der findes rigtigt mange historier fra thaiverden, som vi er mange der vil tage del af. Så slipper man også fra alle dem der får ondt i røven og påstår alt er løgn som de selve ikke har været med til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Jeg startede en gang en streng for den her slags oplevelser:

Den gang fandtes ikke (hvis jeg husker rigtigt) Hyggesnak, men hvorfor ikke fortsætte i den tråd? Der findes rigtigt mange historier fra thaiverden, som vi er mange der vil tage del af. Så slipper man også fra alle dem der får ondt i røven og påstår alt er løgn som de selve ikke har været med til.

ja nogle mennesker er utaknemlige brokrøve, som ikke engang selv kan finde på, at skrive en anmeldelse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin historie som jeg tror på hele  vejen igennem.

Netop fordi det er oplevelser som denne som får mig til igen og igen at besøge thai klinikker. Og helst de lidt ukendte, så jeg kan føle mig lidt mere overbevist om at netop Jeg er noget særligt. For som det er nævnt før, er det kun thai piger som formår at virke jomfruelige, på trods af at de arbejder på sex klinikker  (også kaldt thai massage) faktisk kan pigerne virke så overbevisende at selv deres mænd tror at pigen er holdt op med at sælge sex til kunder. Dette til trods at de ofte selv har hentet dem hjem fra en bar eller klinik i Thailand hvor der ikke er nogen tvivl om hvordan de tjente deres penge. 

Jeg tror at en del af hemmeligheden ligger dybt begravet I deres opdragelse og kultur, så dybt at de selv også nærmest over for sig selv kan fortrænge hvad de arbejder med.

Jeg elsker de piger fordi de lader så mange mænd få lov til at plukke deres blomst for første gang. 

En thai formår at se dig som den du gerne vil ses som. Men undervurder ikke deres magt. For som de selv siger så "følger en thai kvinde sin mand derhen hvor hun gerne vil". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, den 9/1/2016 at 16:14:

hun har født børn, ikke barn. Der står også at hun er stram. Det kan da godt være at hun stadig føles stram. Men tænk så lige hvordan det var inden hun fødte børn?

Du ved ikke meget om kvindelig anatomi og fysiologi?

goz skrev, den 9/1/2016 at 19:01:

hendes mand kan da saktens se hvis det er han's kone udfra den post

Enig. Hvor mange gifte thaier på 25 år, med et barn mon arbejder i Valby? Det her gør det ikke sværere:

Martindrengen skrev, den 9/2/2016 at 08:21:

Selvfølgelig har de annoncer. Og klubben er blevet anmeldt flere gange herinde. Dog har jeg ikke set anmeldelser af denne pige specifikt - jeg ved ikke hvor længe hun har været i gang, men vist ikke så længe. 

 

Martindrengen skrev, den 9/2/2016 at 08:18:

flytter det til en af de generelle hygge-tråde.

God idé, det har flere af os andre gjort - det skaber ikke problemer. Men overvej anonymiseringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Bebop skrev, for 1 time siden:

Du ved ikke meget om kvindelig anatomi og fysiologi?

Enig. Hvor mange gifte thaier på 25 år, med et barn mon arbejder i Valby? Det her gør det ikke sværere:

 

God idé, det har flere af os andre gjort - det skaber ikke problemer. Men overvej anonymiseringen.

 

Bebop skrev, for 1 time siden:

Du ved ikke meget om kvindelig anatomi og fysiologi?

Enig. Hvor mange gifte thaier på 25 år, med et barn mon arbejder i Valby? Det her gør det ikke sværere:

 

God idé, det har flere af os andre gjort - det skaber ikke problemer. Men overvej anonymiseringen.

Bebob. Vær så venlig at være konkret omkring min uvidenhed. Hvad er det jeg ikke ved? Og hvad bygger du din egen ekspertviden på? På forhånd tak.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 48 minutter siden:

 

Bebob. Vær så venlig at være konkret omkring min uvidenhed. Hvad er det jeg ikke ved? Og hvad bygger du din egen ekspertviden på? På forhånd tak.

 

 

Betydningen af bækkenbundstræning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Betydningen af bækkenbundstræning.

Tænk hvis du havde nævnt d e t med det samme.

Har du en statestik på hvor mange thai kvinder som bruger bækkenbundstræning?

Thai fædre plejer at smutte eller have stram fisse ved siden af efter hustruens første fødsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 4 timer siden:

Thai fædre plejer at smutte eller have stram fisse ved siden af efter hustruens første fødsel.

 

Har du hørt om kejsersnit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, den 2/9/2016 at 08:18:

 

Men det er åbenbart et problem for mange, så næste gang dropper jeg at skrive eller flytter det til en af de generelle hygge-tråde.

jeg troede bare, at der i dette forum var plads til små anekdoter og ikke kun karaktergivning af de enkelte piger. 

Props til dig fordi du deler din hyggetråd og fordi du erkender, at det ikke er en anmeldelse.

Dette forrum har med sikkerhed plads til anekdoter. Til gengæld har du så nu også oplevet folks reaktioner, når man kommer til at lægge den i et forkert forum. :-) Smil, træk på skuldrene, glæd dig over din oplevelse og læg dine hyggetråd i hyggesnak og dine anmeldelser i anmeldelser. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 11 timer siden:

Har du en statestik på hvor mange thai kvinder som bruger bækkenbundstræning

Bækkenbundstræning er noget man kan gøre specifikt, hvis man fx har stillesiddende arbejde, eller det kan være noget der sker automatisk, når man gør det man nu gør i dagligdagen. 

stump skrev, for 11 timer siden:

Thai fædre plejer at smutte eller have stram fisse ved siden af efter hustruens første fødsel.

Er det noget du har statistik på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Magico skrev, den 9/5/2016 at 02:34:

 

Har du hørt om kejsersnit?

Hør lige her: Hvad er det her for en slags debat? Hvor mange prostituerede fra fattige områder i Thailand har fædt via kejsersnit. Og tror du virkelig at jeg ikke har hørt om kejsersnit???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Bebop skrev, den 9/5/2016 at 10:17:

Bækkenbundstræning er noget man kan gøre specifikt, hvis man fx har stillesiddende arbejde, eller det kan være noget der sker automatisk, når man gør det man nu gør i dagligdagen. 

Er det noget du har statistik på?

Nej, men du kan sikkert finde den slags på Google. Men langt de fleste thaiprostituerede som har født børn, er kommet ind i branchen fordi deres fyr er smuttet. Har du statestik på hvor mange procenter af alverdens kvinder i almindelighed, og thai prostituerede i særdeleshed, som gennemfører bækkenbundstræning?

Se i øvrigt her omkring utroskab. 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, den 6/9/2016 at 16:30:

Kunne I evt tage denne ligegyldige diskussion hen et andet sted? F. eks ud i skolegården ;-)

Du kan da ikke lægge noget hyggesnak under anmeldelser, meddele at du ikke ønsker at levere relevante oplysninger, for derefter at sige at andres kommentarer er ligegyldige.

Hvis du reelt havde lavet en anmeldelse, som folk kunne bruge, så ville de fleste kommentarer i denne tråd have været afsporing og ligegyldige.

Men nu lavede du så ikke en anmeldelse, så...

Du spillede bolden op. Acceptér at andre også sparker til den

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

Du kan da ikke lægge noget hyggesnak under anmeldelser, meddele at du ikke ønsker at levere relevante oplysninger, for derefter at sige at andres kommentarer er ligegyldige.

He he, good point ;-)

Det var nu også mest for at pointere, at de begyndte at lyde som små skolebørn i deres argumentation :-)

Men du har selvfølgelig ret i, at jeg ikke skal bestemme det (nu var det jo - rent teknisk - også bare et forslag fra min side :-P)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 3/9/2016 at 00:32:

Jeg elsker de piger fordi de lader så mange mænd få lov til at plukke deres blomst for første gang. 

Godt sagt. 

 

Jeg elsker, når tråde her på EG hæver sig over simple beskrivelser af sex og massage, og får et nærmest poetisk strøg. 

 

Hvilken mand elsker ikke at plukke forårsblomster. Og hvis der er skuespillere derude, der lader os gøre det, så er vi solgte.

At lade sig forføre i nuet er jo fedt. At pakke ens sunde fornuft væk og lade sig lede med af en dejlig kvinde, selvom "man egentlig bare lige skulle have gjort noget ved spændingerne i ryggen" er en dejlig oplevelse. 

Og det er vel det, EG går ud på at dele....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...