Hop til indhold
Martindrengen

Skøn oplevelse - dog får I ikke adressen

Recommended Posts

Jeg får nok på puklen fordi denne tråd ikke rigtig kan bruges til noget, da jeg ikke vil linke direkte af hensyn til pigen og hendes mand.

Men jeg kommer lige fra et besøg i Valby (allerede nu er der nok nogle, der begynder at gætte ;))

Jeg bliver modtaget af en smuk thailandsk pige omkring de 25. Hun smiler sødt og byder mig indenfor på udmærket dansk. Jeg siger, at jeg havde ringet og bestilt 1 times body-2-body. Jeg bliver vist ind på et værelse. Efter 1 minut kommer en ældre mutter ind (omkring de 50+?), hvorefter jeg skræmt spørger, om det ikke skulle være den anden pige? "Nej, hun er optaget!" er svaret :(.

Jeg forklarer så, at jeg havde ringet og aftalt en times body-2-body (underforstået at det ikke skulle være med hende ;)). Hun smiler lide irriteret/undskyldende og går ud og taler med den kønne pige, som lidt efter kommer ind - yes :-D. (Stakkels den fyr, som oprindeligt skulle have haft hende, men som nu fik Mutter 50+ :()

Nå, men vi aftaler pris (1000,- tor en time) og jeg tager tøjet af og lægger mig til rettet.

Hun tager tøjet af og viser en nydelig petit thaikrop med små A-skåls bryster. Hun starter massagen mens jeg ligger på maven. 

Hun fortæller, at hun har boet i Danmark nogle år og at hun er gift og har børn. Der faldt begejstringen så lidt, da jeg tænkte, at så var der nok ikke noget hanky-panky :(

Massagen er da også så-som-så. Hun strejfer bollerne nogle gange mens jeg ligger på maven og hun bider mig blidt i ørerne med læberne. Efter lidt tid presser jeg mine hænder ned for at masserer hende på inderlårene (mens jeg stadig ligger på maven) og jeg får da også lov at masserer hendes kusse, som føles lettere fugtig. Men måske er det bare massageolien efter at hun har siddet på mig?

På et tidspunkt kravler hun af, og jeg vender mig om. Men i stedet for at sætte sig oven på mig og masserer videre foran, så lægger hun sig ved siden af mig (!?), hvorefter jeg selvfølgelig begynder at masserer og kysse hendes bryster. Hun kan tydeligvis lide det og jeg kravler ned mellem hendes lår og begynder at slikke hende. Efter få minutter begynder hun at stønne kraftigere og siger "jeg er ved at komme". Hun stopper mit slikkeri og presser sin hånd mod missen. Lidt efter får jeg lov at slikke videre og efter et par minutter stønner hun "Åh gud, jeg kommer igen", hvorefter hun ligger og ryster lidt. Jeg kravler op og kysser hende, hvorefter hun forsigtigt spørger om jeg vil have sex. Jeg behøvede ikke at spørge Lillemanden om lov, så jeg smilede og sagde ja tak.

"Har du et kondom?" spørger hun så (!). Øh...Nej; jeg tager heller ikke bestik med på restaurant!

Hun ser lidt febrilsk ud, men siger, at hun må gå ud og få fat i et. Hun kommer lidt forlegen tilbage og vi starter med at kæle lidt og hun giver lidt øko-blow - dog ikke så længe som jeg kunne ønske - hvorefter hun giver mig gummi på og vi knalder i 10 minutters tid, inden jeg kommer mens jeg tager hende bagfra. Det skal siges, at hun var ualmindelig stram af en thai-pige.

Bagefter ligger vi og snakker. Hun fortæller, at hun aldrig har givet sex til en kunde før, men at de 2 orgasmer, som jeg gav hende, havde tændt hende. Hun virkede meget flov og undskyldende, mens hun fortalte det.

Lidt efter spørger hun, om jeg vil have et bad, hvilket jeg takker ja til. Da jeg kommer tilbage ser jeg, at hun og Mutter 50+ står og hvisker og da de ser mig fniser de højlydt. Mutter 50+ griner og tager mig på brystkassen og spørger om jeg ikke vil have en time til. "Evt med 2 piger", smiler hun. Jeg griner og siger "næste gang" ;)

 

Alt i alt var det en fed oplevelse at kunne give hende denne tilfredsstillelse og - på grund af dette - kunne få hende til at bryde sine grænser af ren liderlighed :):):)

Nogle vil sikkert mene, at det hele bare var skuespil. Men især episoden med Mutter 50+ og dennes opførsel fortalte mig, at pigen havde fortalt hende noget, som ikke var normalt for hende.

Jeg gik i hvert fald derfra med et stort smil og kommer uden tvivl igen.

 

Da hendes mand uden tvivl ikke synes om den drejning hendes job lige tog, så vil jeg ikke angive navn på sted og pige - beklager.

Redigeret af Martindrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg så sagtens forstå du ikke vil

Dele navn osv mener jeg

Men kan så heller ikke forstå dit behov for at dele oplevelsen med os andre ?

De gange sådan noget er sket for mig. ,  græsk. ,  megafransk osv osv hos en der ikke reklamerer med det eller " aldrig har gjort sådan noget før " holder jeg det for mig selv af respekt for pigen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men M---mus, hvorfor ikke? Han respekterer jo pigen på samme gang som han fortæller dem der ikke ved, hvad sjovt det pludseligt kan blive i junglen. Han fortæller også at alt ikke går at planere, strukturere og betale sig til. I alt adderer det til den store berettelse om prostitution anno 2016.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae måske jeg er forkert på den ;-)

Jeg håber heller ikke at jeg var fordømmende , og det er jo ikke alt man skal forstå 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 2 minutter siden:

løgn fra ende til anden og ikke en anmeldelse så ville du jo have givet et link

hvad spilder du vores tid for ??

hvorfor spilder du min tid for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I anmeldelsen står der at hun har født børn, ikke barn. Der står også at hun er stram. Det kan da godt være at hun stadig føles stram. Men tænk så lige hvordan det var inden hun fødte børn?

Jeg forstår ikke helt hvorfor "cokken" bliver sur.

Den beskrivelse som anmelderen giver af makkerparret, den gamle mutter og den unge kvinde, kan vel genkendes lige så godt og sikkert som navn og adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 4 minutter siden:

løgn fra ende til anden og ikke en anmeldelse så ville du jo have givet et link

hvad spilder du vores tid for ??

gider ikke læse nogens onanifantasier, som er helt i hampen, selvf er det løgn fra ende til anden )

Man kan så bare konkludere, at du åbenbart aldrig har været bare i nærheden af sådan en oplevelse. Det må være trist for dig.
Har du tænkt over hvorfor? Måske er du lige så nedlandende overfor pigerne? Måske tænker du kun på dig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 32 minutter siden:

Men kan så heller ikke forstå dit behov for at dele oplevelsen med os andre ?

De gange sådan noget er sket for mig. ,  græsk. ,  megafransk osv osv hos en der ikke reklamerer med det eller " aldrig har gjort sådan noget før " holder jeg det for mig selv af respekt for pigen .

Maximus: jeg forstår godt hvad du mener. Men når man har oplevet noget opløftende, så har man (jeg i hvert fald) behov for at dele det med andre. Og jeg tror et eller andet sted, at min kone ikke vil sætte pris på historien ;). Og jeg har heller ingen andre i min omgangskreds, som kender til mine månedlige udfoldelser :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, 1 time siden:

Jeg får nok på puklen fordi denne tråd ikke rigtig kan bruges til noget, da jeg ikke vil linke direkte af hensyn til pigen og hendes mand.

Men jeg kommer lige fra et besøg i Valby (allerede nu er der nok nogle, der begynder at gætte ;))

Jeg bliver modtaget af en smuk thailandsk pige omkring de 25. Hun smiler sødt og byder mig indenfor på udmærket dansk. Jeg siger, at jeg havde ringet og bestilt 1 times body-2-body. Jeg bliver vist ind på et værelse. Efter 1 minut kommer en ældre mutter ind (omkring de 50+?), hvorefter jeg skræmt spørger, om det ikke skulle være den anden pige? "Nej, hun er optaget!" er svaret :(.

Jeg forklarer så, at jeg havde ringet og aftalt en times body-2-body (underforstået at det ikke skulle være med hende ;)). Hun smiler lide irriteret/undskyldende og går ud og taler med den kønne pige, som lidt efter kommer ind - yes :-D. (Stakkels den fyr, som oprindeligt skulle have haft hende, men som nu fik Mutter 50+ :()

Nå, men vi aftaler pris (1000,- tor en time) og jeg tager tøjet af og lægger mig til rettet.

Hun tager tøjet af og viser en nydelig petit thaikrop med små A-skåls bryster. Hun starter massagen mens jeg ligger på maven. 

Hun fortæller, at hun har boet i Danmark nogle år og at hun er gift og har børn. Der faldt begejstringen så lidt, da jeg tænkte, at så var der nok ikke noget hanky-panky :(

Massagen er da også så-som-så. Hun strejfer bollerne nogle gange mens jeg ligger på maven og hun bider mig blidt i ørerne med læberne. Efter lidt tid presser jeg mine hænder ned for at masserer hende på inderlårene (mens jeg stadig ligger på maven) og jeg får da også lov at masserer hendes kusse, som føles lettere fugtig. Men måske er det bare massageolien efter at hun har siddet på mig?

På et tidspunkt kravler hun af, og jeg vender mig om. Men i stedet for at sætte sig oven på mig og masserer videre foran, så lægger hun sig ved siden af mig (!?), hvorefter jeg selvfølgelig begynder at masserer og kysse hendes bryster. Hun kan tydeligvis lide det og jeg kravler ned mellem hendes lår og begynder at slikke hende. Efter få minutter begynder hun at stønne kraftigere og siger "jeg er ved at komme". Hun stopper mit slikkeri og presser sin hånd mod missen. Lidt efter får jeg lov at slikke videre og efter et par minutter stønner hun "Åh gud, jeg kommer igen", hvorefter hun ligger og ryster lidt. Jeg kravler op og kysser hende, hvorefter hun forsigtigt spørger om jeg vil have sex. Jeg behøvede ikke at spørge Lillemanden om lov, så jeg smilede og sagde ja tak.

"Har du et kondom?" spørger hun så (!). Øh...Nej; jeg tager heller ikke bestik med på restaurant!

Hun ser lidt febrilsk ud, men siger, at hun må gå ud og få fat i et. Hun kommer lidt forlegen tilbage og vi starter med at kæle lidt og hun giver lidt øko-blow - dog ikke så længe som jeg kunne ønske - hvorefter hun giver mig gummi på og vi knalder i 10 minutters tid, inden jeg kommer mens jeg tager hende bagfra. Det skal siges, at hun var ualmindelig stram af en thai-pige.

Bagefter ligger vi og snakker. Hun fortæller, at hun aldrig har givet sex til en kunde før, men at de 2 orgasmer, som jeg gav hende, havde tændt hende. Hun virkede meget flov og undskyldende, mens hun fortalte det.

Lidt efter spørger hun, om jeg vil have et bad, hvilket jeg takker ja til. Da jeg kommer tilbage ser jeg, at hun og Mutter 50+ står og hvisker og da de ser mig fniser de højlydt. Mutter 50+ griner og tager mig på brystkassen og spørger om jeg ikke vil have en time til. "Evt med 2 piger", smiler hun. Jeg griner og siger "næste gang" ;)

 

Alt i alt var det en fed oplevelse at kunne give hende denne tilfredsstillelse og - på grund af dette - kunne få hende til at bryde sine grænser af ren liderlighed :):):)

Nogle vil sikkert mene, at det hele bare var skuespil. Men især episoden med Mutter 50+ og dennes opførsel fortalte mig, at pigen havde fortalt hende noget, som ikke var normalt for hende.

Jeg gik i hvert fald derfra med et stort smil og kommer uden tvivl igen.

 

Da hendes mand uden tvivl ikke synes om den drejning hendes job lige tog, så vil jeg ikke angive navn på sted og pige - beklager.

Skulle være sat under hyggesnak " som på de grå sider" forstår din kretik

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg havde sagt ja til sex og hun var på vej til at hente kondom, spurgte jeg selv, om hvad hun skulle have ekstra, da jeg så kunne finde det frem, mens hun var væk. Det blev 500 ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974

Super anmeldelse. 

Hatten for at du respektere pigens behov for diskretion. Kender flere thaipiger som har fået problemer med mand eller mutter pga. afslørende omtale herinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hendes mand kan da saktens se hvis det er han's kone udfra den post - gir ingen mening at skrive den efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
goz skrev, for 3 timer siden:

hendes mand kan da saktens se hvis det er han's kone udfra den post - gir ingen mening at skrive den efter min mening.

Det kunne jo være, at jeg havde ændret enkelte detaljer netop for at sløre ;-). Det kunne f.eks. være, at det ikke var Valby, men i stedet Glostrup eller Nørrebro eller...? ;-)

En ældre Mutter og en ung gift massøse finder du mange steder...

Redigeret af Martindrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Martindrengen tak for en sjov fortælling, det er lige netop sådanne oplevelser, der gør der ekstra spændende, at gå på thaiklinik, man ved aldrig hvad dagen byder.

Har også prøvet ligende flere gange, men syntes nu også nogle gange, at de snyder en lidt med, at de aldrig, har gjort sådan noget før ;-) 

Men helt ærligt, hvis en dansk mand ikke ved hvad der foregår på 90% af  alle thaiklinikker, så må han da være både døv og blind.

Tror kun jeg kender 3 steder, hvor man ikke kan få noget, ikke engang en håndtrold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint du ikke vil linke til billeder el adresse , men hvordan fandt du selv frem til den klinik ?. Jeg mener de må jo ha en annonce et eller andet sted , hvor du fandt frem til dem , eller foregår det helt undercover .. ?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 7 timer siden:

Det kunne jo være, at jeg havde ændret enkelte detaljer netop for at sløre ;-). Det kunne f.eks. være, at det ikke var Valby, men i stedet Glostrup eller Nørrebro eller...? ;-)

Så et indlæg uden link og med 'falsk' indhold?? Ja så giver det jo 'god' mening, suk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bagefter ligger vi og snakker. Hun fortæller, at hun aldrig har givet sex til en kunde før, men at de 2 orgasmer, som jeg gav hende, havde tændt hende. Hun virkede meget flov og undskyldende, mens hun fortalte det.

------

:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, for 7 timer siden:

Men helt ærligt, hvis en dansk mand ikke ved hvad der foregår på 90% af  alle thaiklinikker, så må han da være både døv og blind.

Tror kun jeg kender 3 steder, hvor man ikke kan få noget, ikke engang en håndtrold  

Jeg tror nu også, at hun plejede at give et håndjob og det må man formode at hendes mand er velvidende om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
goz skrev, for 1 time siden:

Så et indlæg uden link og med 'falsk' indhold?? Ja så giver det jo 'god' mening, suk

Tja...det kan du mene. Men som Stener skrev tidligere, så er det blot et eksempel på, hvad man kan opleve på de små thai-steder. 

Jeg forsøgte at advare i overskriften således at man ikke behøvede at læse indlægget, hvis man kun var ude efter en adresse til sit næste besøg. 

Men det er åbenbart et problem for mange, så næste gang dropper jeg at skrive eller flytter det til en af de generelle hygge-tråde.

jeg troede bare, at der i dette forum var plads til små anekdoter og ikke kun karaktergivning af de enkelte piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, for 4 timer siden:

Det er fint du ikke vil linke til billeder el adresse , men hvordan fandt du selv frem til den klinik ?. Jeg mener de må jo ha en annonce et eller andet sted , hvor du fandt frem til dem , eller foregår det helt undercover .. ?. 

Selvfølgelig har de annoncer. Og klubben er blevet anmeldt flere gange herinde. Dog har jeg ikke set anmeldelser af denne pige specifikt - jeg ved ikke hvor længe hun har været i gang, men vist ikke så længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...