Hop til indhold
holstebronx

Trænings program

Recommended Posts

Guest solkongen

Sjovt at der ikke er nogen som har nævnt squat. Det er en af de bedste øvelser man kan lave. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
Claire skrev, den 30/8/2016 at 11:33:

Jeg er ret glad for de forskellige træningsapps der findes, især "2minuteworkout" appen som jeg bruger hver morgen, den er så nem at man ikke har nogen undskyldninger og jeg kan se og mærke at det virker.

https://7minuteworkout.jnj.com

mht vægttab så er det jo ret individuelt hvad der virker for en, i fitnessdk kan du får personlig vejledning og deres trænere kan lave et program til dig, det ville jeg nok anbefale. 

Jeg fortrækker at dyrke sport, F.eks Tennis, for at holde mig i form.

Ja jeg kan også anbefale finessdk. Jeg går der selv og har fået en personlig træner til at lave et program til mig. Det er min oplevelse at de er yderst kompetente. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel tråd...

Hvis det stadig har interesse vil jeg dog gerne bidrage med lidt kommentarer. Jeg antager at du er sund og rask og uden fysiske skavanker.

Du skal starte med at blive stærkere - I hele kroppen. Dette gøres bedst ved at udføre flerledsøvelser med støt stigende vægt. Hold dig fra maskinerne - i hvert fald indtil du er blevet stærk og rutineret nok til at vide specifikt hvad de kan hjælpe dig med.

Prøv eventuelt at starte med StrongLifts 5x5 eller Starting Strength. En Google søgning efter disse giver masser af guf. Lad være at starte med wendlers 5-3-1, som en anden bruger foreslår. Det er alt for lidt at stige 5-10 kilo om måneden som nybegynder, hvor potentialet er til meget mere.

Endvidere har det været meget givtigt for mig at bruge andres viden. Specielt youtube vælter med information - af større og mindre kvalitet, dog. Find en gut derinde ved navn Omar Isuf. Derudover kan jeg anbefale "BUFF dudes", hvis det skal være lidt mere bodybuilder præget.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej holstebronx

Jeg napper lidt grøntsager eller en banan men du nok nødt til at komme igang med at træne kroppen for det hænger lidt sammen. Jeg har trænet i snart 3 uger nu og spist sundt og kiloene rasler af mig og det kan de også af dig. Bare se og kom igang men sult ikke dig selv. Held og lykke med det.

Kh

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 15 timer siden:

Hej holstebronx

Jeg napper lidt grøntsager eller en banan men du nok nødt til at komme igang med at træne kroppen for det hænger lidt sammen. Jeg har trænet i snart 3 uger nu og spist sundt og kiloene rasler af mig og det kan de også af dig. Bare se og kom igang men sult ikke dig selv. Held og lykke med det.

Kh

StudineMILF :)

Jo jeg træner også, men jeg har været forhindret den sidste tid. 

Jeg har vel tabt mig 1 kg siden starten af tråden... Men vægten er gået op og ned, så nok nærmere 2 - 2,5 kg :D 

Mit BMI er 22,64 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Jo jeg træner også, men jeg har været forhindret den sidste tid. 

 

Ryggrad som en regnorm, men der er nu ikke så svært.  :-P

Træning 5 gange om ugen i 30 minutter. Træningsformen er næsten ligegyldig. Hvis du en enkelt uge kommer til at træne 7 gange tager kroppen sjov nok ikke skade af det.

Du vælger en træningsform, du kan lide og som din krop kan holde til. Hvis du f.eks har 25 kg's overvægt, kan dine led og muskler ikke holde til løbetræning. Så er der mere fornuft i en træningscykel af en slags, romaskine eller træning på gulvet.

Det der er vigtig er, at du får sved på panden.

Vægten stiller du ud i garagen. Og det der med BMI og spise sundt glemmer du alt om. :D

Det der er vigtigt er, at du spiser 10% mindre hver gang og at du er bevidst om det! Du er allerede mæt. De sidste 10% er rent fyld.

Når du har trænet et par måneder, er kroppens forbrænding blevet ændret. Du spiser med god appetit, men bliver hurtigt mæt. Hvis du på det her tidspunkt ikke allerede spiser sundt, gør du gøre en indsats her.

Nu er du blevet trimmet og blevet næsten sprød og lækker! Hvis du passer din træning, kan du roligt bruge piskefløde i madlavningen og drikke et glas vin!  :P

 

 

 

 

Redigeret af Connoisseur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 18 timer siden:

Den bedste motion får man ved at gå lange ture i naturen  Og det er gratis.

:D

Den bedste motion får man i selskab med en sød, smuk og god GP (og det er ikke gratis). Det, du foreslår, kommer så ind på en anden plads ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Hvad spiser I egentligt hvis I kommer sent hjem en dag ?

Jeg synes at det er svært at motivere sig til, at spise noget sundt :wacko:

Des hårdere du træner, jo mere usundt kan du tillade dig at spise. Så giv den bare gas. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg tror sex er er den sundeste og sjoveste motion, sånfå mængderabat hos en sød kær GP...til sidst har du ikke råd til mad og drikke, og så affedes du....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
holstebronx skrev, for 59 minutter siden:

Hvad spiser I egentligt hvis I kommer sent hjem en dag ?

Jeg synes at det er svært at motivere sig til, at spise noget sundt :wacko:

Spiser ikke efter 18:00, men drikker vand.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...