Hop til indhold
Claire

Ida leger med kamera Vol. 3

Recommended Posts

Jeg foretrækker farvebillederne, især det første. Der er noget magisk/eventyrligt over dem - "så hvidt som sne, så rødt som blod og så sort som ibentræ".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

 

 

Jeg tager dem alle sammen, jeg synes du ser dejlig ud. Skal jeg vælge synes jeg, at de to sidste, Og nr 5 og seks med siden til, hvor man kan se dine øjne, er de bedste

Og Den BH strammer sgu da… streger og mærker…hmm… Pas på dig selv

(jeg går ikke selv med bh …. mærkerne er nok et generelt problem… Free the nipple!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ida.

Må tilslutte mig og sige flotte billeder. Jeg er bestemt også til de to farvebilleder. Det er ret frækt med de røde læber. Helt snehvide agtigt. :)

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo eye-candy på dem alle, men skal jeg favorisere nogle:

1, 2, 5, 6, 8, 9, 10

1: Uhm, lækre ben...

2: Mmmh, lækker krop - varm og dejlig silkeblød og smager garanteret fantastisk...  

5 og 6: Dine øjne er skønne, kroppen har jeg sagt hvad jeg synes om...

8: I min fantasi er jeg allerede bag dig og igang...

9 og 10: LAD MIG KOMME IND I DIG!!!!

:-):-):-):-):-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klar de to farvebilleder, lækker kontrast mellem det sorte hår, den blege hud og de knald røde læber. 

Blev lidt fristet af billederne..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1, 5 og 6

Vidunderlige billeder af en skønhed, man forstår man kun kan få,  for en tid, mod rimelig betaling.

Tak for billederne :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder jeg har i min indre biograf ! ;)

 

Den kombination er der selvfølgelig ikke andre der kan bruge, men så må de jo bare "nøjes" med 1, 4, 8 og 10 :P

Eller 2, 5, 7 og 9.........nej 3, 6, ......never mind.....knald hele galleriet op :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

haaha, i er søde :rolleyes:

Jeg får mærker uanset hvad jeg har på, min hud er sart, jeg er nu ligeglade med dem, jeg syntes "Uperfektionerne" er med til at gøre billederne mere ægte? Og jeg har rigeligt af billeder med perfekt porcelænshud :P

 

holstebronx skrev, 1 time siden:

Er det en omvendt burka? :P 

Dem i farver er rigtigt flotte :)  men dit "kendetegn" er da flot lingeri :)  

Ja, og jeg har den vildeste nedtur over at jeg ikke kan få mit nyeste lingerie til at se mega godt ud på billeder, men jeg må nok stoppe med at sammenligne mig selv og min selvuløsende iphone med ellen von unwerth :P 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

haaha, i er søde :rolleyes:

Jeg får mærker uanset hvad jeg har på, min hud er sart, jeg er nu ligeglade med dem, jeg syntes "Uperfektionerne" er med til at gøre billederne mere ægte? Og jeg har rigeligt af billeder med perfekt porcelænshud :P

 

Ja, og jeg har den vildeste nedtur over at jeg ikke kan få mit nyeste lingerie til at se mega godt ud på billeder, men jeg må nok stoppe med at sammenligne mig selv og min selvuløsende iphone med ellen von unwerth :P 
 

 

:D men ingen ved jo at du skal ligne en bestemt person.

Men lingerie er flot :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

 

:D men ingen ved jo at du skal ligne en bestemt person.

Men lingerie er flot :P 

ej hun er en fotograf.. der får mit undetøj til at se mega godt ud, og det får mine forsøg til at se kiksede ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, Lige nu:

ej hun er en fotograf.. der får mit undetøj til at se mega godt ud, og det får mine forsøg til at se kiksede ud :P

:D nå jeg troede at det var en model

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

:D nå jeg troede at det var en model

suk. 

 

Hun har dog været det... før min tid:lol:

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 5 minutter siden:

suk. 

 

Hun har dog været det... før min tid:lol:

Der er nok nogen herinde som melder sig som ekspert fotograf lige om lidt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

ak ak, de åndsvage smartphones, håber de snart bliver kasseret. Kun et Canon/Nikon spejlreflekskamera med selvudløser kan yde dig retfærdighed :-D  

... men da ret gode billeder alligevel!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Er det så dig, Ida?
577dc92b089ffe6d22ab48e3828c1261.jpg

Tyrol er ikke lige mig, med mindre det serveres med Dirch :D Desuden kan min krop slet ikke ankelstøvler og nederdel "Bye bye proportions"

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...