Hop til indhold
Claire

Ida leger med kamera Vol. 3

Recommended Posts

Ida sunshine skrev, for 1 time siden:

Big time spam fra Ida :lol:
I må gerne sige hvilke i fortrækker (Til annoncer)
Så er i dejlige :wub:

 

Ida1.JPG

ida2.JPG

ida3.JPG

ida4.JPG

ida5.JPG

ida6.JPG

ida7.JPG

ida8.JPG

ida9.JPG

ida10.JPG

Kys fra Ida

kys.JPG

Smuk og vanvittig lækker alt perfekt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 33 minutter siden:

Tyrol er ikke lige mig, med mindre det serveres med Dirch :D Desuden kan min krop slet ikke ankelstøvler og nederdel "Bye bye proportions"

Lige i den stilling bemærker man nok ikke proportionerne så meget :-D Hvis du indtager positionen, så skal jeg nok synge "Ja, ja, ja, nu kommer jeg ..." ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ida

jeg synes nr 1, 5, 6 og farvebillederne. Ikke let at vælge, du er jo gudesmuk lige meget hvordan du så end blir fotograferet - suk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 18 minutter siden:

Hej Ida

jeg synes nr 1, 5, 6 og farvebillederne. Ikke let at vælge, du er jo gudesmuk lige meget hvordan du så end blir fotograferet - suk. 

 

:* du er så sød :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Farvebillederne har meget dejlig stemning, måske mest på grund af vinkel hvor man ser lidt af læber. Lige til at kysse.

Det første billede har den bedste(neutrale) sløring af ansigt. Den hvide klat på de andre er lidt sjusket, må kunne laves pænere!

De sort/hvide billeder giver et godt (lidt klinisk) ide om kropsbygning på en dejlig kvinde, som kan være stolt af sin krop.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, Lige nu:

Det første billede har den bedste(neutrale) sløring af ansigt. Den hvide klat på de andre er lidt sjusket, må kunne laves pænere!

Skjold.

Ja det er lidt sjusket :oops: Det tog for lang tid med sløring og så satsede jeg på at i ikke ville lægge mærke til andet end brysterne :lol:

Og tak :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart nr. 6! Selvom du egentlig ikke er min type, og også alt for nøgen, så bliver jeg en lille smule forelsket når jeg ser det blik i dine øjne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kevin77 skrev, for 5 minutter siden:

Helt klart nr. 6! Selvom du egentlig ikke er min type, og også alt for nøgen, så bliver jeg en lille smule forelsket når jeg ser det blik i dine øjne...

...Nøgen? :-o:-o:-o

 

:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 15 minutter siden:

...Nøgen? :-o:-o:-o

 

:lol:

 

Jaja, kald mig bare gammeldags :-) Jeg synes kvinder er mest sexede med tøj på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kevin77 skrev, for 1 minut siden:

Jaja, kald mig bare gammeldags :-) Jeg synes kvinder er mest sexede med tøj på...

ja.. det var bare en joke. reference røg nok i svinget ;)

Jeg er pænere nøgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...