Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG i ÅRHUS med 20 årig petit debutant 1. sept

Recommended Posts

Guest anders Jensen
Hybris skrev, for 8 timer siden:

Kære Anders

Jeg tror ikke der er nogen der ved deres sansers- og tankers fulde brug, kan have lyst til at knalde, eller endsige få rejsning til at knalde en pige der ikke selv vil !

Det er jo sådan set det man benævner som voldtægt !

Nu kan det være jeg har læst forkert i teksten ovenfor, for jeg tror jeg missede den del af teksten, hvor pigen var blevet slæbt ind og nærmest voldtaget mod sin vilje. Jeg tror tillige at jeg overså ordene, tvang, traffic, alfons o.s.v. 

Helt ærligt det her kan du da ikke mene seriøst ? Skal der så meget til at få dog Til at stoppe? Prøv at "mærk den Ernergi der beskrives i indlægget" efter min mening er det meget tydeligt at vi har med en pige der på en eller anden måde meget tydeligt fil overskredet hendes grænser. Slut prut 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jo det fandeme jeg kan.

Det en voksen pige der deltager. Med mindre hun bliver holdt tilbage med magt, er hun deltagende i akten. Ellers kan hun jo bare skride.

Det ikke en børnehave det her kære ven ..........

Ps. Energien i hans indlæg har desværre ikke gjort større indtryk på mig, den vej rundt, når han endda var i stand til at gøre sig færdig med hende. Og det er altså stadig IKKE mig vi taler om her !

PPs. Jeg var ikke deltagende her og hvis jeg havde været, kan det sagtens være jeg var skredet ind, for som nævnt ovenfor, så er JEG kun til piger, der indvilger og det meeere en frivilligt. Og du var der vel heller ikke - eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 6 timer siden:

Jo det fandeme jeg kan.

Det en voksen pige der deltager. Med mindre hun bliver holdt tilbage med magt, er hun deltagende i akten. Ellers kan hun jo bare skride.

 

Han starter ud med at skrive, at hun tydeligt var påvirket af noget? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det så jeg godt Ida. Og det taler bestemt ikke til "festens" fordel.

Jeg kunne ikke selv have lyst til at knalde en påvirket pige. Men vi kender ikke til alle de tricks, som de piger her bruger. Og nogle af dem opdager vi nok heller aldrig.

Forstå mig ret !

I den ideelle verden vælger pigerne selv at gøre det de ( I, dig selv inklusive ) gør her, uden tvang, uden påvirkning af stoffer, alkohol, folk udefra, som alfonser etc. og for den sum, som I selv syntes der skal til.

Omvendt har vi os sex kunder, som ønsker tingene gjort efter vort hoved. Det betyder at der altid vil eksisterer en form for interessekonflikt. Samtidig er der folk udefra som interesserer sig, om jeg så må sige "for faget". De skal i realiteten helst holdes ude. For pigerne skal have det selv, som de tjener.

Det vi har med at gøre her ..... et GB, arrangerer ikke sig selv. Der skal et stort forarbejde til. Det kan jeg love dig for.

Pigerne de kommer helt af sig selv. Jeg har hørt, at der konstant er 25 ventende piger (hos GB Peter) i alderen fra 18 og op til knap 50 år. De er altså ikke tvunget til det Ida.

Dertil kommer at mange af de GB arrangementer som bliver til noget, ikke ville kunne gennemføres, hvis ikke der var nogen som fortalte pigerne, hvordan det kunne gøres.

Den ideelle verden er holdt op med at bestå ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Men der er jo penge i det, masser af kvinder der siger det er noget de fantaserer om, hvordanskal arrangørerne kende forskel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige at dette er den værste tråd om noget gangbang, jeg til dato har læst :-( 

Jeg har som sådan ingen indvindinger over pigens alder, pigen er myndig, hun og vi kan deltage i et gangbang, og efter indtryk af gp udsagn gennem tiden, er en ung alder ikke pr definition udtryk for at de ikke er modne og velafklarede, mens ældrere har vist sig ikke at være det.

Der er gangbang oplæg som jeg fravælger personligt, eksempelvis Miss Hell fordi hun og mændene opererer med at HIV negative test giver adgang til ubeskyttet samleje under gangbang.

Deres valg, hun og mændene har oplevet det som en succes flere gange til nu, jeg selv vælger blot ikke at deltage.

Jeg er kendt for at have fokus på økonomi i mine køb af sex, eller manglen på samme, men jeg må sige at hvis jeg var mødt op til dette gangbang, og havde oplevet forløbet som beskrevet, så havde jeg vinket farvel til pengene, så snart som det stod klart for mig på hvilke præmisser dette gangbang var på vej til at blive gennemført.

Jeg ville have forladt arrangementet når jeg havde set tilstrækkeligt.

Ville ikke være gået direkte til politiet, moderator teamet har jo også deres betænkeligheder, og de må jo have ment at der ikke står jura i vejen for tråden.

Jeg ville være gået til de sociale myndigheder, og have stillet mig til rådighed, hvis de herefter havde ville foretage sig yderligere.

Vi må nok også regne med at Eroguide.dk og teleselskaberne vil være myndighederne behjælpelige, hvis det nogensinde skulle komme dertil at loven forpligter dem til det.

Men jeg skal ikke gøre mig forstand på fortolkning af nogen lov i denne forbindelse, og derfor ville jeg heller ikke være gået til politiet som det første, havde jeg selv fået denne på alle måde triste oplevelse.

Mon ikke vi her har et eksempel på, at der kan bestå en større risiko for et forløb som det beskrevne, når arrangementer arrangeres helt udenom etablerede klubber og massageklinikker?

Jeg tror at en erfaren mutter på en af de velrenommerede klinikker, enten ville have forklaret pigen at hun nok ikke var parat, eller have stoppet arrangementet, hvis det havde udviklet sig som beskrevet, og så var der nok blevet fundet en løsning på det med pengene.

Som jeg ser, der er der nogle mandlige deltagere i dette arrangement, der skulle have accepteret at miste nogle penge, og ikke have insisteret på fortsætte efter hele de indtryk de fik undervejs.

Jeg kan også godt frygte lidt, at en anmeldelse som denne udgør et fund for alle dem, der mest af alt ønsker at bringe såvel Eroguide.dk, som dets brugere i miskredit.

Hvis ikke medier og øvrige følgere tager de kritiske, men samtidige loyale briller på, og udfordrer kritikere der ensidigt måtte søge at bruge en anmeldelse som denne mod os her på Eroguide.dk, så risikerer vi hurtigt at blive fremstillet i et ensidigt unuanceret lys, der bestemt ikke giver et alsidigt og retvisende billede af Eroguide.dk for de eksternt iagttagende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Hybris skrev, den 12. september 2016 at 17:45:

Jo det fandeme jeg kan.

Det en voksen pige der deltager. Med mindre hun bliver holdt tilbage med magt, er hun deltagende i akten. Ellers kan hun jo bare skride.

Det ikke en børnehave det her kære ven ..........

Ps. Energien i hans indlæg har desværre ikke gjort større indtryk på mig, den vej rundt, når han endda var i stand til at gøre sig færdig med hende. Og det er altså stadig IKKE mig vi taler om her !

PPs. Jeg var ikke deltagende her og hvis jeg havde været, kan det sagtens være jeg var skredet ind, for som nævnt ovenfor, så er JEG kun til piger, der indvilger og det meeere en frivilligt. Og du var der vel heller ikke - eller hvad ?

Jeg skrev ikke det var dig og er da ked af hvis det kan tolkes sådan det jeg skriver - jeg spurgte om det ikke ville have fået dig til at stoppe når pigen er påvirket og ikke bryder sig om legen - det fremgår jo klart af anmeldelsen at hun ikke synes det var sjovt. Årsagen til dette spørgsmål er at du "forsvarer" det der er foregået med st pige er voksen - det er sgu ikke nok til at det er ok i min bog. 

så er det min klare mening at legen skal stoppe om man så har betalt eller ej 

der er den danske lovgivning faktisk også klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg tror det ville have fået mig til at stoppe. Men det er meget vanskeligt at udtale sig om, når jeg ikke var til stede.

Grunden til jeg kan udtale mig så kategorisk er, at jeg rent faktisk har været til stede, til en del af de arrangementer som GB Peter arrangerer. Og der hersker efter min mening ingen tvivl om, at GB Peter ønsker pigerne det bedste.

Nu er jeg ikke helt naiv og kan godt følge med i hvad der foregår. Men jeg må sige, at det ikke er det jeg har oplevet, at nogen af pigerne skulle have været tvunget, påvirket eller lignende i forbindelse med udførelsen af et GB.

Jeg syntes det kunne være på sin plads, at få pigen på banen, til en kommentar.

Hvis hun har rent mel i posen, vil det ikke betyde noget for hende at give sit besyv med.

Det samme gælder lidt GB Peter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Hybris skrev, den 14. september 2016 at 18:01:

Jeg tror det ville have fået mig til at stoppe. Men det er meget vanskeligt at udtale sig om, når jeg ikke var til stede.

Grunden til jeg kan udtale mig så kategorisk er, at jeg rent faktisk har været til stede, til en del af de arrangementer som GB Peter arrangerer. Og der hersker efter min mening ingen tvivl om, at GB Peter ønsker pigerne det bedste.

Nu er jeg ikke helt naiv og kan godt følge med i hvad der foregår. Men jeg må sige, at det ikke er det jeg har oplevet, at nogen af pigerne skulle have været tvunget, påvirket eller lignende i forbindelse med udførelsen af et GB.

Jeg syntes det kunne være på sin plads, at få pigen på banen, til en kommentar.

Hvis hun har rent mel i posen, vil det ikke betyde noget for hende at give sit besyv med.

Det samme gælder lidt GB Peter.

Jeg er enig i hun nok ikke er tvunget men nærmere har tvunget sig SELv ud i noget hun ikke kunne klare eller brød sig om - men det betyder altså desværre at hendes grænser er blevet overtrådt og jeg synes Festen skulle være stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg kan sagtens dele dit synspunkt.

Mener faktisk også, at det var det GB der stoppede efter 1 time ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Hybris skrev, for 29 minutter siden:

Jeg kan sagtens dele dit synspunkt.

Mener faktisk også, at det var det GB der stoppede efter 1 time ....

Ok :) det var godt hvis det var 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...