Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG i ÅRHUS med 20 årig petit debutant 1. sept

Recommended Posts

TommyHansen skrev, den 08/26/2016 at 00:38:

To unge piger i Århus i samme uge. Uha, hvem skal man dog vælge? 

ja, det er lige ved at det er en umulig opgave, men det er da på 2 forskellige dage, så der er da en løsning, men lidt dyr måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig i hvert fald til at give Silke den helt store tur. Har ikke været til GB siden det store GB med Clara og Laura i februar, så ser virkeligt frem til det. Hun ser for vild og dejlig ud, så har lige tilmeldt mig.

Vh. Michael Zonk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjældent jeg skriver herinde, men har lyst til at komme med min personlige oplevelse fra dette gb.

Ankom lidt over 10. Stedet var på ingen måder diskret, og jeg måtte passere både en beboer i opgangen, der havde været ude at løbe, samt en gut, der aflæste målere, for at komme frem til hoveddøren. Arrangør havde oplyst forkert telefonnummer, så der er nok en stakkel, der har modtaget en del trælse opkald og beskeder denne morgen. Det lykkedes dog at komme igennem, og jeg blev lukket ind i en lille lejlighed, hvor tøjet kunne lægges i gennemsigtige plastiksætte i et rum, og tre brødre var i gang med pigen i et et tilstødende lokale. Arrangørerne holdt til i 'stuen', hvor afregning foregik og et mindre udvalg af sodavand og lidt triste snacks var stillet frem.

Pigen er virkelig en lækkerbidsken. Den strammeste, solbrune krop med flad mave, piercet navle og en lækker, rund røv. Brysterne er små men strittende, og ansigtet kønt. Håret var tydeligt farvet, men stod i lækker ildrød kontrast til den brune ungpigekrop. Ikke et gram for meget på hende. 
Dog gik der ikke længe førend det var helt tydeligt for mig, at hun var påvirket af et eller andet. Hun sejlede rundt, snøvlede og havde flere gange svært ved at holde balancen uden hjælp. Et turn-off for mig. Hvorfor havde hun brug for at være påvirket? Var det fordi, hun havde kastet sig ud i noget, hun ikke havde det godt med?

Jeg kom hurtigt ud af tøjet, og deltog i løjerne. Stak resolut pikken hen til pigens kæft, imens en anden broder tog hende, mens hun lå på ryggen. Det blev til lidt læber på pikhovedet, og lidt mærkelig, uengageret sut. Ikke noget, der på nogen måde kunne ophidse mig - endsige få mig til at nærme mig orgasme. Pigen begravede flere gange ansigtet i puderne og havde langt henad vejen lukkede øjne, eller ansigtet gemt væk bag hårmanken. Det ville være synd at sige, at hun var tilstede i det hun lavede. 

Da det blev min tur, stak jeg pikken op i hende (med hjælp fra lidt glidecreme), og hun var bestemt både stram og lækker at kneppe. Men der var ingen indlevelse. Overhovedet. Da jeg efter et par minutter trak mig ud, bemærkede jeg, at der var blod på kondomet. Jeg kunne desuden se, at der også var udtværede blodspor på lagenet. Da kondomet blev skiftet ud og smidt i skraldespanden, afslørede spandens indhold også, at de brugte kondomer deri også var blodige. Pigen menstruerede altså. Ikke meget, men nok til, at jeg ikke var så pjattet med situationen. Bedre blev det ikke af, at en af arrangørerne på et tidspunkt nævnte, at det måtte være hendes røde manke, der smittede af på lagenet. Come on. Kald dog en spade for en spade. Havde hun ikke været så lækker, som hun var, var jeg nok stoppet der, men jeg besluttede mig for, at jeg gerne ville have fuld valuta for pengene, og jeg havde betalt for 2 timer + analsex.

Analsex blev det dog aldrig til. En enkelt broder fik lov at stikke pikken i røven på pigen, og efterfølgende klagede hun så meget over at det gjorde ondt, at alt analsex blev aflyst. Derefter måtte vi, der havde betalt for dette uden at få det, opsøge arrangørerne og få vores 300,- retur. Pigen ville ustandselig holde pauser. Jeg tror aldrig, jeg har oplevet en gp, der havde så stort behov for at ryge og tisse... En broder gik i protest, og andre ventede med korslagte arme. Tydeligvis frustrerede over situationen. ALT pegede på, at der var tale om en lidt for ung pige, der ikke var klar til at gennemføre, hvad hun havde stillet op til. 
Det er jo i og for sig den risiko man løber, når man responderer på en annonce, hvor der står 20-årig debutant, men personligt synes jeg, at arrangørerne bag sådan et arrangement må have en forpligtelse til at levere det, de reklamerer med, eller trække stikket, hvis de kan se, at det ikke er muligt. Undervejs blev de dog enige om, ikke at lukke flere ind, så de tilmeldte der endnu ikke var mødt op, fik en sms om, at de ikke skulle møde op alligevel.

Videre gik det, og ind i mellem de utallige ryge- og tissepauser, lykkedes det faktisk at få suttet en smule pik, taget hende i doggystyle og til sidst at komme ud over hendes smukke fjæs, men da det var sket, havde jeg absolut ingen lyst tilbage til at blive hængende. Således tømt men skuffet tog jeg mit tøj på, og forlod gb'et en halv time førend min tid udløb. Noget jeg ALDRIG før har gjort til gb.

Min vurdering er, at jeg ikke har spildt mine penge, da jeg både fik blow, vaginalt samleje og kommet i pigens ansigt, men det levede på ingen måde op til den fantasi, jeg havde haft omkring dette gb. Udover at jeg mener, at der bestemt er plads til forbedring fra arrangørernes side, så var det der manglede allermest engagement og lyst fra pigen. Jeg er stadig i tvivl om, hvorvidt hun gjorde det af lyst, eller fordi hun stod og manglede nogle hurtige penge akut. Når det er tilfældet med en 20-årig pige (jeg er ret overbevist om, at alderen er korrekt), får det sq mine alarmklokker til at ringe, og lysten til at dale. Jeg er fuldt ud med på, at man ikke har al sin lyst defineret og fastlagt i så ung en alder, men det er voldsomt ufedt, at føle, at man er i gang med et overgreb, når der nu engang er tale om fuldt ud konsensuel sex, med en erfaren mellemmand og et økonomisk mellemværende. Min gentagelsesfare med denne pige er lig nul, og jeg tænker, at arrangørerne bør revidere deres fremgangsmåde, hvis ikke de ønsker at lide under, at deres kunder har dårlige oplevelser.

Slutteligt skal der rettes en tak til brødrene, der alle udviste pli, god stil og ordentlighed. Havde pigen været fræk, lysten og opmærksom, så havde det bestemt været en sjov og mindeværdig oplevelse. I stedet blev det en halvsløj affære med en fraværende, påvirket og uengageret ungmø.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I/du valgte at fortsætte selvom det var tydeligt for dig at hun var påvirket af et eller andet og det var tydeligt at hun ikke var tilstede og og måske ikke på nogen måde havde det godt med situationen. 
I dit skriv læser man kun at du går op i om i fik "value for money" ikke eet ord om pigen og hendes velbefindende.

Hold da kæft jeg bliver flov over nogle af mine kønsfæller og i særdeleshed over at være sexkunde hvis jeg skal identificeres med kunder på jeres niveau .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 53 minutter siden:

I/du valgte at fortsætte selvom det var tydeligt for dig at hun var påvirket af et eller andet og det var tydeligt at hun ikke var tilstede og og måske ikke på nogen måde havde det godt med situationen. 
I dit skriv læser man kun at du går op i om i fik "value for money" ikke eet ord om pigen og hendes velbefindende.

Hold da kæft jeg bliver flov over nogle af mine kønsfæller og i særdeleshed over at være sexkunde hvis jeg skal identificeres med kunder på jeres niveau .

Fint at du kan bruge mit indlæg til at hævde dig selv. 

Pigen var gentagende gange i kontakt med arrangørerne, hvor det var mit indtryk, at de talte om situationen, og hvordan hun havde det i den. Efter hver af disse samtaler kom hun glad tilbage og fortsatte. Dog stadig uden den store indlevelse. Altså frygtede jeg ikke som sådan for hendes velbefindende. 
Og derudover tænker jeg selvfølgelig på value for money. Dem der siger, at de ikke gør det, tvivler jeg på taler sandt. Vi er jo alle enige om, at vi køber en ydelse, når vi er sexkunder. Derfor indtager jeg også rollen som kunde og ikke socialarbejder, når jeg møder op. Jeg forventer en ydelse, og ikke at jeg skal tage stilling til, hvorvidt hun er i stand til at yde den.
Dog kunne jeg naturligvis aldrig finde på at deltage eller være vidne til noget, jeg ville kategorisere som overgreb. Hvilket jeg heller ikke mener, at ovenstående oplevelse var.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er åbenbart forskel på hvordan vi tolker "overgreb", men med din historie Duke er jeg slet ikke i tvivl. Det at en pige viser ubehag og forsøger at gemme sit ansigt, bede om mange pauser og tillige være skæv, er da kraftige indikationer på at pigen måske er blevet presset ud i noget hun slet ikke kan overskue, for det var da ikke lyst hun signalerede.

Må give @Bundstokken ret, I havde travlt med at få value for money, fremfor at tage hensyn til den unge pige.

Hvor var jeres empati :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Duke, har du slet ikke haft den tanke, at pigen måske ikke deltog frivilligt - at hun måske var presset til det at bagmændene/alfonserne?

Som seriøse sexkøbere bør vi være vågne og undgå handlede kvinder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Duke Zepar skrev, den 4/9/2016 at 23:49:

Føj, både du og dine med brødre samt bagmænd skal skamme jer. 
Det er da det klammeste jeg har læs. 

Bare det med pige kun er 20 år, skal da få klokkerne til at ringe, om hun er klar til sådan en oplevelse. 
Det var mere vigtigt for jer med diskret heden end fælles glæde og sex oplevelse.
Kun sodavand og lidt triste snack viser det er en penge maskine og de er ligeglad med god service 
Alarm klokker skal igen ringe ved hun sejlede rundt, snøvlede og havde flere gange svært ved at holde balancen uden hjælp.

Bagmænds og pigen skulle have stoppe og givet jer pengene retur, når de ikke kunne det, skulle du og de andre kunder have bedt om penge i samle flok. 
Og ikke tænke på mere sex, lade jer lille pik/mini hjerne styre legen. 

Det med hun smile når hun kom retur fra en samtale, hallo hun er da blevet presse, hun var jo ikke glad, når i gik i gang igen. 

Kun en mand gik i protest, og han er den eneste mand der var til stede, for i kan ikke kalde jer for mænd med den opførelse 

_____________________

Kære admin, meget undskyld hvis jeg har været grov i mit sprog, beklager jeg dette, jeg har ikke læs før noget så voldsom, påvirker mig dybt, har miste lysten til aften sidste  måltid mad. 



 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Kære du unge pige Silke.
 Hvis du ser dette her og har brug for hjælp,  må du gerne kontakte mig,  jeg vil gerne snakke med dig, jeg kender også til nogle steder hvor du kan snakke med nogle søde damer der kan hjælpe dig. 
Det har ikke været en okay dag for dig, det gør mig trist at læse. Håber du er okay nu :) 
kærlig knuz fra Jill

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Det lyder ikke som nogen dejlig oplevelse for nogen af parterne. -Som det i bund og grund skulle være for ALLE parter, såvel pigen som fyrene. 

Nu synes jeg personligt, at der er gået lidt inflation i gang-bangs, med piger der kun tænker på nemme penge. 

Fair nok at tage penge for arrangementet. Alt med måde, synes jeg. Når der er bagmænd med, synes jeg ikke det hænger sammen, så jeg gider at deltage. 

Jeg har stor respekt for Miss Hell, som er en af de få, der virker som om hun gør det fordi hun kan li' at få masser af pik, til en rimelig pris. Sådan skal det være! :) -Og her er andre, men generelt mener jeg priserne er skruet for højt op, og derfor kan man måske ikke fortænke Duke i at godt ville have en lille smule for sine penge, selvom jeg aldrig selv ville kunne få bare en halvfed på i den situation...

tf-72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt fint at forarges, men jeg tænker, at debatten fungerer bedre, hvis vi holder en ordentlig tone, ikke?

Jeg ønsker heller ikke at hænge arrangørerne ud. Det ser jeg ingen grund til.

Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg ikke ville have deltaget i ovenstående, hvis jeg havde muligheden for at gøre det om. Det har jeg ikke. Og når du står i situationen, får fortalt at pigen er klar, er pisse liderlig og lige har afleveret dine opsparede slanter til to hærdebredde typer, så er situationen ikke helt så nem, som nogle af keyboardkrigerne her i tråden beskriver. Har I selv deltaget i dårlige gb's og oplevet, at fyrene har gjort fælles front mod arrangørerne? På trods af, at omkring 10-12 fyre deltog, mens jeg var der, og de fleste virkede til, at de havde samme ærgerlige oplevelse som mig, så var der blot én der forlod gildet. Vel og mærke efter han havde kneppet pigen og betalt for det. Så jeg tænker, at jeres moraliseren er skudt noget forbi den virkelighed, der foregår derude. De mænd - undertegnede inklusive - kom og betalte for at have sex. De spilleregler var alle fra starten enige om. Pigen sagde på intet tidspunkt fra, men bad blot om pauser. Min anmeldelse er udelukkende skrevet ud fra mine egne betragtninger af hendes kropssprog. Det kan sagtens være, at hun har haft en ok oplevelse, og synes at ydelsen stod mål med indtjeningen. For mig - og sikkert også de andre - var det bare ikke fedt.

Jeg tænker på ingen måde at pigen var handlet. Hun var for det første pæredansk, og blev under hele seancen behandlet med stor respekt af arrangørerne. Jeg tror blot, at hun havde taget munden for fuld. Det er det, jeg harcelerer mod i min anmeldelse. Og det er det, jeg håber at undgå en anden gang ved at stå frem og fortælle om oplevelsen. Sigende nok som den eneste af deltagerne. Mit ønske er, at arrangørerne gør et bedre forarbejde. At de finder ud af, om pigen virkelig mener det, når hun siger, hun er klar. Som ham der køber ydelsen, vil jeg gerne have en sikkerhed for, at jeg ikke betaler for noget, jeg efterfølgende fortryder. Sådan er det i alle kommercielle henseender - og det bliver kun endnu mere vigtigt, når der er tale om en seksuel ydelse. Der er sq ikke nogen klageinstans eller forbrugerombudsmand på det her område! I en perfekt verden nyder pigen sit job, arrangørerne gør deres arbejde ordenligt og brugeren får en skøn oplevelse, der står mål med den pris, han betaler.

Så er troldene fodret. Let the bashing begin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

..... Ja, og de to nævnte herrer er sædvanligvis særdeles hæderlige og ordentlige arrangører ...

Men der er en tendens til, at de her unge damer specielt, er så fokuserede på at tjene nogle hurtige penge, at de fermentligt ikke er klar over hvad de går ind til.

Og det er svært at se på dem på forhånd, at det er det de alene vil, altså tjene en hurtig skilling. For det står de jo ikke og siger til GB Peter og Per M., for så kender jeg bestemt svaret. Og det er et NO GO !

Det næste er, at når man er 20 år, så er man altså voksen og fuldt ud myndig til at tage vare på sig selv !

Så stop nu det hykleri kære venner !

Specielt kan jeg ikke tage den hylen seriøs, der kommer fra en luder ....... !

Så er det sagt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja ok men man kan vel ikke kalde hende en luder. Kun en meget ung pige, der aldrig havde prøvet det før, med mere en  ad gangen sagde hun til mig mens hun holdt rygepause.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det var ikke lige hende jeg tænkte på. Men det er altså stadig en fælles benævnelse, når man sælger sig selv for penge.

Jeg håber at I alle alligevel fik en fornuftig seance ud af det.

Og selvfølgelig tillige, at pigen ikke led overlast.

Det kan dog være svært at fornemme deres klare sindstilstand midt i agten ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det virker helt sindsygt - hvad pokker kan få mænd til at kneppe løs på en kvinde der ikke nyder det. 

Til dem der var med: søg hjælp - i har jo fuldstændigt mistet empatatiske evner og det er sgu vigtigt for jeg selv og andre at i genfinder eller finder disse

value for Money : langt ude begreb når det er med mennesker - så fortsætter man sgu ikke bare selvom der er betalt :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Kære Anders

Jeg tror ikke der er nogen der ved deres sansers- og tankers fulde brug, kan have lyst til at knalde, eller endsige få rejsning til at knalde en pige der ikke selv vil !

Det er jo sådan set det man benævner som voldtægt !

Nu kan det være jeg har læst forkert i teksten ovenfor, for jeg tror jeg missede den del af teksten, hvor pigen var blevet slæbt ind og nærmest voldtaget mod sin vilje. Jeg tror tillige at jeg overså ordene, tvang, traffic, alfons o.s.v. !

Vi er nødt til at holde fast i, at den her pige, helt frivilligt er gået ind til det her, uden nogen som helst form for tvang. Hendes motiver hertil, kender hun kun selv. Det kan være lysten til penge, eller lysten til sex. Men jeg går ud fra, at hun på forhånd havde sagt fra til at blive misbrugt mod sin vilje, voldtaget eller ydmyget. Hvis der havde været tale om sidstnævnte, så er jeg ret sikker på, at Peter og Co. havde sagt fra, på hendes vegne.

De mænd der deltager i et sådant GB, de kommer for at få sex. De kommer IKKE for at voldtage eller forulempe en pige. Hvis det er sidstnævnte der er på tale, så kommer de ikke.

Udgangspunktet må således være, at pigen hen ad vejen har fortrudt sit forehavende, altså at blive knaldet af mange fyre på én gang.

Men hvornår kan og skal det gå op for deltagerne ?

Den gode deltager, som delagtiggør os, med sine oplevelser fra GB' et er ikke et følelseskoldt menneske, der som du skriver det - trænger til hjælp. Han efterrationaliserer og går så hjem og skriver sit indlæg p.g.a. hans fornemmelse siger ham, at et eller andet var galt !

Det er meget nemt for os andre, at sidde bag skærmen og moralisere, fordømme og henvise til professionel hjælp efterfølgende ...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Mon ikke Politiet ser de 2 bagmænd som alfons, loven er jo mænd ikke må tjene penge som alfons  
Og tvang er da muligt, hvis pigen er i gæld eller hvis hun i pauserne fik pådutte hun ikke kan stoppe, når hun har sagt A. 

Jeg mente vi piger herinde hedder Glædepige og ikke luder. 
Jeg er den voksen pige der både kan passe på mig selv, har været tlf dame og hjulpet unge piger. 
Jeg er pigen der er god til kunde service, det så i jo ikke noget af der, kedelig snaks, bagmænd der ikke forstår at sige stop, når pigen ikke har det godt. 
Jeg har givet penge retur, hvor jeg ikke kunne gemnemføre et forløb, da manden var for syg. 
De penge jeg tjener er mine og ingen mand skal have del i dem.  - Jo en han hedder skattefar/skat.dk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vigtigt at understrege at vi på EG ikke støtter nogen form for tvang eller coercion med overtrædelse af grænser.

Aftaler om sex og herunder køb af sex, skal naturligvis være frivillige og indgås mellem 2 voksne myndige parter, og aftaler om grænser skal overholdes, det siger sig selv.

Når vi læser tråden med Omtalen af arrangementet giver det ikke anledning til megen glæde i moderatorkredsen, 

Vi har valgt at lade tråden fortsætte efter intern overvejelse, men beder om en pæn og ordentlig omgangstone også når vi diskuterer følelsesladede emner og at vi ikke per automatik tilskriver hinanden de værste motiver


 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

well.. Snak snak snak, den danske lovgivning er ret klar, hvis ikke begge parter tydeligt har sagt ja, så er der tale om voldtægt.
Som du siger, kan det nok godt være at hun faktisk var ok med det, men bare havde en underlig måde at udtrykke det på, men jeg kan slet slet ikke se, hvordan man overhovedet kan overveje at fortsætte, hvis man er i tvivl, uden selv at spørge pigen og forsikre sig? 
 

Duke Zepar skrev, den 4/9/2016 at 23:49:

Dog gik der ikke længe førend det var helt tydeligt for mig, at hun var påvirket af et eller andet. Hun sejlede rundt, snøvlede og havde flere gange svært ved at holde balancen uden hjælp. Et turn-off for mig. Hvorfor havde hun brug for at være påvirket?

Er du seriøs?

Duke Zepar skrev, den 4/9/2016 at 23:49:

når der nu engang er tale om fuldt ud konsensuel sex, med en erfaren mellemmand og et økonomisk mellemværende.

Der kan aldrig nogensinde være tale om "fuldt ud konsensuel" sex med mellemmænd, hele din anmeldelse stinker langt væk af noget dybt ubehageligt, men synd du ikke fik "fuld value"...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...