Hop til indhold
Postmand69

afvist

Recommended Posts

Fisseslikkeren skrev, for 8 timer siden:

Dit indlæg er rapporteret. Jeg bryder mig ikke om æreskrænkelser!

Du talte bare MEGET grimt om andre kulturer ... Det er måske ikke en æreskrænkelse?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 8 timer siden:

Dit indlæg er rapporteret. Jeg bryder mig ikke om æreskrænkelser!

Ok.. Crazy person, var det dig selv du anmeldte? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 16 minutter siden:

Mener du, at USA er en illusion? 

Og hvordan kan noget, der allerede er en realitet være en illusion? 

Hvad er det egentlig De spørger @snoopy007 om?

Jeg antager at De mener USA er et eksempelt på et multikultureltsamfund? det er jo ingenlunde sikkert at @snoopy007 er enig heri.

Derpå spørger De, hvordan en realitet kan være en illusion, og implicit, dersom De mener USA er et eksempel på et multikulturelt samfund, og fordi USA er en realitet, at det multikulturelle samfund er en realitet. Hvor bærer det mon hen? en lettere raffineret form for: jo det gør - nej, det gør ej ...?

Jeg tænker @snoopy007 måske kan lokkes til at uddybe, hvad han mener med at det multikulturelle samfund er en illusion, så kan vi erklære os enige eller uenige derpå.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 2 timer siden:

Hvad er det egentlig De spørger @snoopy007 om?

Jeg antager at De mener USA er et eksempelt på et multikultureltsamfund? det er jo ingenlunde sikkert at @snoopy007 er enig heri.

Derpå spørger De, hvordan en realitet kan være en illusion, og implicit, dersom De mener USA er et eksempel på et multikulturelt samfund, og fordi USA er en realitet, at det multikulturelle samfund er en realitet. Hvor bærer det mon hen? en lettere raffineret form for: jo det gør - nej, det gør ej ...?

Jeg tænker @snoopy007 måske kan lokkes til at uddybe, hvad han mener med at det multikulturelle samfund er en illusion, så kan vi erklære os enige eller uenige derpå.

 

Marqui, Cage is obviously trolling or being (deliberately, I hope) obtuse. Obviously, almost all societies are now technically multicultural. @snoopy007 is clearly claiming that the idea of a successful multicultural society is illusory, and that the US is not an example of such a success. Which, recent events considered - from Rodney King, to Malice Green, to Ferguson to the rise of Trump - is certainly a valid position, although one I tend to disagree with. Having spent 10+ years both here and there, I'd claim cultural cohesiveness is stronger in the US than in DK. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@girl, curious Interessant indspark, fra en, der er bekendt med begge samfund. Umiddelbart vil jeg tro De har ret; man kan sige at US i udgangspunktet er grundlagt multikulturalt, hvilket adskiller sig fra Danmark. Måske er sammenhængskraften (cohesiveness) større i US fordi det er svært at 'fravælge' ...det kan man jo stadig gøre i DK.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I betragtning af deltagerne i den sidste del af denne tråd mener sig både indsigtsfulde og højt begavede er det forbløffende at ingen åbenbart er i stand til at læse og efterleve en helt enkel opfordring. Så vi lukker tråden

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...