Hop til indhold
Postmand69

afvist

Recommended Posts

Ja så fik jeg også prøvet dette

Født og opvokset i kbh gader; med et andet baggrund end dansk.

Prøvede først få fat i Barbie på Amager ny dansk pige... fik aftalt på.. havde fortalt hende jeg ikke er dansk, ca 1 time før fik hun kolde fødder og droppede mig... fair nok

Jeg tog kontakt til amanda .. dansk pige også fra amager, hende havde jeg besøgt tidligere ... aftaleren tid... lige før vi skulle mødes afviser hun mig også.. 

Kan det virkelig passe at en mikro lille gruppe skal ødelægge det for os andre.  Jeg forstå at pigerne tænker på deres sikkerhed; men ærligt talt danskerne kan være ligeså slemme som indvandrere....

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 24 minutter siden:

Kan det virkelig passe at en mikro lille gruppe skal ødelægge det for os andre.

Hvad mener du med det?

Hvem er det der ødelægger hvad for hvem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begyndte på erotiske massage i starten af maj sidste år. Jeg ved mange piger ikke vil have "udenlandske" gæster, men eftersom jeg ingen dårlige erfraringer havde at trække på, så syntes jeg det var på sin plads at være åben overfor alle. DE ubehagelige oplevelser jeg HAR haft, siden jeg startede har ikke været udenlandske herrer af anden etnisk herkomst men derimod danske mænd som ikke kunne opføre sig ordentligt. I det hele taget så er de meget dårlige oplevelser ganske få når jeg tænker på hvor mange jeg har besøg til daglig. enhver kan jo være lige så gd som den anden

Jeg har drøftet problemet adskillige gange med mine udenlandske herrer indtil nu, de føler sig i den grad afvist og diskremineret. Vi har jo alle ret til at afvise nogen, så det vil jeg ikke blande mig i.

 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@malle1980 - befriende

Redigeret af Stabilizer
slettet i indlægget - politiske kommentarer og provokationer skal placeres i det politiske forum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes mest jeg høre det er fordi pigerne ikke tænder på udenlanske mænd, eller fordi de selv kommer meget i invandre miljøer, så de vil ikke have besøg af dem da der er stor chance for at møde en man kender.

Eller er det alt sammen noget der bliver brugt som undskyldning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg tog kontakt til amanda .. dansk pige også fra amager, hende havde jeg besøgt tidligere ... aftaleren tid... lige før vi skulle mødes afviser hun mig også.. 

Kan det virkelig passe at en mikro lille gruppe skal ødelægge det for os andre.  Jeg forstå at pigerne tænker på deres sikkerhed; men ærligt talt danskerne kan være ligeså slemme som indvandrere....

Hvordan kan det være nogle andres skyld at en pige du har besøgt før, siger nej tak til et genbesøg? :huh:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan kan det være nogle andres skyld at en pige du har besøgt før, siger nej tak til et genbesøg? :huh:

Ja, det tænkte jeg også.. specielt da han har mødt pigen, kan det jo netop ikke være fordi hun generelt ikke vil se indvandrere..

Jeg har også besøgt en pige, som ikke ønsker genbesøg.. hun sagde hun var øm i en hel uge.. Og det var skam ikke nogen andres skyld :P

KF.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor alt det klynk, så snart at en GP afviser at modtage besøg fra en med anden etnisk herkomst/udseende?

Lad dog pigerne om, hvis ikke de ønsker at modtage besøg fra rødhårede, sorthårede, for gamle, for unge, for svært overvægtige, polakker, udlændinge. 

Det er trods alt dem, der skal lægge krop/person til et besøg. 

Udvalget af GP er enormt. Mon ikke vi alle kan finde en pige, som vi kan besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen grund til piveri over en sølle afvisning. Har da set flere annoncer der angiver at mænd i min alder,50+, ikke er velkomne. Det er da nøjagtig den samme form for afvisning. 

Så det er absolut ikke noget der kun gælder udenlandske mænd.

Op på hesten igen og knald en anden GP8-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget imod at pigerne ikke tag imod indvandre. .. men jeg synes det er noget møg at lave aftale og i sidste øjeblik fortryde det.. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være helt op til den enkelte, hvilken målgruppe vedkommende vil være sammen med. Det er kropslig kontakt, så helt iorden at man siger fra, hvis den anden part ikke er noget man ønsker at være sammen med.

Hvis jeg skal besøge en glædespige, vælger jeg altid en dansk pige. Dette gør jeg ud fra erfaringer med andre piger i min fortid. Afrikanere tænder jeg simpelthen bare ikke på. Asiater er vildt kønne og lækre, men de gange jeg har været sammen med sådanne, er det altid endt med en dårlig mekanisk oplevelse. Østeuropæiske piger er jeg gået udenom, da jeg har hørt lidt omkring hvordan NOGLE af pigerne bliver "indfanget" i via en god ven i Rumænien, og det er ikke kønt!

I disse multietniske tider, synes jeg det er helt iorden, hvis man som glædespige vælger at sige fra overfor mænd, man ikke tænder på - om det er hudfarve eller alder, er sagen uvedkommende. Det er aldrig rart at blive afvist, tro mig jeg har mærket det selv mange gange fra dem jeg har forelsket mig i gennem mit liv (omkring 95% af dem: "Nej, jeg synes altså hellere bare vi skal være venner...!"), men man må bare acceptere det, og komme videre derfra. ;-)   

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke noget imod at pigerne ikke tag imod indvandre. .. men jeg synes det er noget møg at lave aftale og i sidste øjeblik fortryde det.. 

Her har du da rigtigt nok en pointe, som vel egentlig siger lidt om pigens manglende respekt for dig som menneske, og som følge heraf vel heller ikke er værd at besøge. :)

Som andre skriver - Op på hesten igen. :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
lakridspibe skrev, for 4 timer siden:

Ingen grund til piveri over en sølle afvisning. Har da set flere annoncer der angiver at mænd i min alder,50+, ikke er velkomne. Det er da nøjagtig den samme form for afvisning. 

 

Der er heldigvis også piger, der foretrækker besøg af modne mænd.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke noget imod at pigerne ikke tag imod indvandre. .. men jeg synes det er noget møg at lave aftale og i sidste øjeblik fortryde det.. 

Der kan vel være gode tvingende grunde til afvisningen. Har du spurgt hende?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 42 minutter siden:

Fred være med det ..  det er sikkert mange andre piger der tænder på indvandre ;-)

At forvente at en gp ligefrem tænder på en er nok at stille forventningerne en kende for højt ;) Men mindre kan da også gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 54 minutter siden:

At forvente at en gp ligefrem tænder på en er nok at stille forventningerne en kende for højt ;) Men mindre kan da også gøre det.

Nej jeg forventer ikke gp tænder på alt og alle... men når jeg fortæller dem hvem jeg er og alligevel laver aftale med mig.... og i sidste øjeblik melder fra så er det dårlige stil 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Postmand69 skrev, for 22 timer siden:

eg tog kontakt til amanda .. dansk pige også fra amager, hende havde jeg besøgt tidligere ... aftaleren tid... lige før vi skulle mødes afviser hun mig også.. 

Hvorfor tror du Amanda fra Amager, afviser dig, på trods af, at du havde besøgt tidligere?  Hvis afvisning er, som nævnt af andre i tråden, begrundet i andre omstændigheder end din etniske herkomst, kan du næppe skærer alle over en kam.

Omvendt, hvis afvisningen fra Amanda er begrundet i din person, kunne det være din opførsel, mangle på personlig kemi el. andet der ikke nødvendigvis hænger sammen med din herkomst.

Jeg går udfra, at du i det væsentlige er sympatisk, og i det tilfælde er det, som @Onslow siger: op på hesten igen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor tror du Amanda fra Amager, afviser dig, på trods af, at du havde besøgt tidligere?  Hvis afvisning er, som nævnt af andre i tråden, begrundet i andre omstændigheder end din etniske herkomst, kan du næppe skærer alle over en kam.

Omvendt, hvis afvisningen fra Amanda er begrundet i din person, kunne det være din opførsel, mangle på personlig kemi el. andet der ikke nødvendigvis hænger sammen med din herkomst.

Jeg går udfra, at du i det væsentlige er sympatisk, og i det tilfælde er det, som @Onslow siger: op på hesten igen

Ja op på hesten igen .... og det med amanda ... så er jeg altid 110% flink og sød... og behandler alle med respekt 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er i sin gode ret til at afvise kunden, når man er luder. Nu er jeg så heller ikke fra mellemøsten, og jeg har heller ikke selv prøvet at blive afvist, og det er sjældent at jeg selv står i døren hos en luder og sigere til hende, at det gider jeg fandme ikke - det er sket et par gange, men kun når virkeligheden ikke lever op til billederne. Men måske skulle man bare finde nogle der har samme race som en selv? Så undgår man jo nok at blive afvist. Jeg har sjældent set negere annoncere med at de ikke gider danske mænd eller små kineserpikke:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den ‎22‎-‎08‎-‎2016 at 23:36:

Man er i sin gode ret til at afvise kunden, når man er luder. Nu er jeg så heller ikke fra mellemøsten, og jeg har heller ikke selv prøvet at blive afvist, og det er sjældent at jeg selv står i døren hos en luder og sigere til hende, at det gider jeg fandme ikke - det er sket et par gange, men kun når virkeligheden ikke lever op til billederne. Men måske skulle man bare finde nogle der har samme race som en selv? Så undgår man jo nok at blive afvist. Jeg har sjældent set negere annoncere med at de ikke gider danske mænd eller små kineserpikke:-D

Samme race som du?

Troede sgu neandertalerne var uddøde...

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 24/8/2016 at 15:05:

Samme race som du?

Troede sgu neandertalerne var uddøde...

 

Dit indlæg er rapporteret. Jeg bryder mig ikke om æreskrænkelser!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

"order Gentlemen order" skal vi ikke lige prøve at spare lidt på de personlige fornærmelser, og skrue meget op for debatniveauet ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
snoopy007 skrev, for 48 minutter siden:

Endnu et lavpraktisk eksempel på at det multikulturelle samfund er en illusion.

Mener du, at USA er en illusion? 

Og hvordan kan noget, der allerede er en realitet være en illusion? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...