Hop til indhold

Recommended Posts

Blot for at nuancere det hele en smule: jeg har haft det meget kedeligt på Daisyclub og meget sjovt på thaisteder. Men jeg har også haft det meget sjovt på Gormsgade, og kedeligt på thaiklinikker.

Mon ikke både kinesiske og thailandske kvinder er som mennesker er mest: forskellige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 6 timer siden:

Har du nogensinde været i Thailand eller er det dine fordomme der har frit spil.?

Ja det har jeg da.. Og udlægger det ikke som noget negativt.. Blot en anden kultur.. Ligesom der er mange lande hvor det er normalt man skal prutte om prisen.    Det jeg ser er et mønster hvor det er normalt.  Og ikke andet.

At jeg så ikke bryder mig om det, ændrer dog ikke mit syn på thaipigerne som generelt er utroligt søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Blot for at nuancere det hele en smule: jeg har haft det meget kedeligt på Daisyclub og meget sjovt på thaisteder. Men jeg har også haft det meget sjovt på Gormsgade, og kedeligt på thaiklinikker.

Mon ikke både kinesiske og thailandske kvinder er som mennesker er mest: forskellige?

Helt sikkert.. Og skal siges min erfaring på thaiklinikker i Danmark er yders sparsomt.

Dog syntes jeg der er en væsenligt forskel og hvor jeg vælger thaistederne i Danmark fra. Det er at det er meget svært at få at vide en fast pris.  Man aner simpelthen ikke hvad man går ind til og hvad man kan få eller hvad man skal betale :?

Men nogle kan måske netop lide den spænding 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-KbhStang- skrev, for 51 minutter siden:

Hvordan er selve stedet, er det diskret, eller åbenlyst hvad man skal på adressen? :) 

Stedet må nok kaldes temmelig indiskret. du går op ad en ydre trappe, som er nogenlunde afskærmet. Dernæst går du hen over et areal, hvorfra og hvortil der er udsigt til og fra et værksteds-område. At de arbejdende dér nok er temmelig ligeglade, er en anden sag. - Vælger man lørdag-søndag til sine besøg, er der ganske fredeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
-KbhStang- skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er selve stedet, er det diskret, eller åbenlyst hvad man skal på adressen? :) 

Stedet er fint, men man skal altså ikke være flov når man er på vej der ind. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ene gang jeg har været der var jeg MEGET tilfreds, en anden gang lysten trænger sig på vil det være det første sted jeg kigger. Jeg er normal til asiater i en grad jeg hvor der måske har været en enkel hvid imellem de sidste 5-7 år så jeg er måske lidt partisk :D

Stedet er ganske fint, ikke noget specielt men heller ikke usselt, god behandling også fra mutter. Stedet er ikke diskret men for mit vedkommende er jeg rimlig ligeglad da der nok ikke er en chance for jeg kender nogen, jeg var der en aften ved 20 tiden og der var dødt i området men hvis man kommer i dagtimerne kan jeg forstille mig der kan være trafik da det ligger oven på et værksted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...