Hop til indhold
Donderdag

Pigernes hygiejne

Recommended Posts

Vi ser ofte annoncer hvor pigerne stiller krav om gæsternes hygiejne, hvilket er fuldt forståeligt ! 

Jeg havde derfor ikke troet jeg skulle oprette denne tråd. Har altid antaget at pigerne ligeledes kom direkte fra bruseren og havde børstet tænder og eller brugt mundskyl. 

En tråd herinde har dog fået mig til at tvivle på dette (har ventet med at oprette denne tråd, for ikke at hænge pågældende GP ud)

Har jeg været naiv i min antagelse ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig oplevet andet end tophygiejne fra pigerne... mændene til gengæld.. jeg har været til utallige GB og enkelte gange har der deltaget mænd, der stank så meget at jeg fik opkastfornemmelser... ikke særligt frækt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må desværre sige, at jeg har oplevet en dansk gp'er, der lugtede af armsved og heller ikke var kommet gennem alle folder med sæbe forneden. Det var mit 3 besøg hos hende, og jeg burde måske have sagt noget, men gjorde det ikke. Enten i misforstået venlighed eller måske fordi jeg bare ikke bryder mig om at såre andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 37 minutter siden:

Må desværre sige, at jeg har oplevet en dansk gp'er, der lugtede af armsved og heller ikke var kommet gennem alle folder med sæbe forneden. Det var mit 3 besøg hos hende, og jeg burde måske have sagt noget, men gjorde det ikke. Enten i misforstået venlighed eller måske fordi jeg bare ikke bryder mig om at såre andre.

efter to vellykkede besøg var du ellers i den sjældne position, at kunne referere til at du var genganger, men lige præcis denne gang gjorde den manglende hygiejne besøget mindre vellykket ... gætter på, det aldrig er blevet en fjerde gang, hvilket, om det skyldes den uheldige mangle på hygiejne, er lidt en tragedie (udsigt over havnen eller ej) og i virkeligheden mere sårende end omtalte konstatering ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Jeg børster altid tænder, bruger mundskyl og vasker mig inden :) jeg er nok lidt mere hys overfor min egen hygiejne end andres :)

Det er vel også sådan, det bør være. Jeg er også hysterisk med min egen hygiejne - ville finde det decideret pinligt, hvis pigen fandt mig ulækker pga. hygiejne..... Det kan selvfølgelig godt være, hun gør det alligevel ;) - men det bliver i hvert fald ikke pga. manglen på brug af vand og sæbe....

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

uanset om man er mand eller Q - om sexen honoreres eller ej, så er det da totalt ens forbandede pligt at gøre sig toplækker for den udvalgte!!!

Har dog mødt indtil flere gange dårlig ånde, når jeg sexer helt privat. Uff, det er bare så meget turn off. Så bliver det ikke til meget kyssen. Så tandbørsten er mindst lige så vigtig, som vand og sæbe under arme og i de nedre regioner.

Bare tanken om at kysse eller blev slikket af en med dårlig mundhygiejne giver mit kuldegysninger. 

Og hvis jeg rent undtagelsesvist har sexet med en, som er ryger, så please tyggegummi eller lakridspastiller. Det tager toppen af den grimme smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 14. aug. 2016 at 15:23:

Må desværre sige, at jeg har oplevet en dansk gp'er, der lugtede af armsved og heller ikke var kommet gennem alle folder med sæbe forneden. Det var mit 3 besøg hos hende, og jeg burde måske have sagt noget, men gjorde det ikke. Enten i misforstået venlighed eller måske fordi jeg bare ikke bryder mig om at såre andre.

... måske lidt fir meget hensyn og pli lige i denne situation, den herre. Jeg var enten gået min vej eller ha' bedt hende om at ta' et bad imens jeg enten ventede eller gik med under bruseren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... måske lidt fir meget hensyn og pli lige i denne situation, den herre. Jeg var enten gået min vej eller ha' bedt hende om at ta' et bad imens jeg enten ventede eller gik med under bruseren ;-)

Jeg tænker det samme mizzzzzzz. Blev nok lidt overrasket, og lidt for høflig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er utilpas eller genert over at fortælle personen at de lugter af r****, kan man måske tilbyde/forslå et bad sammen?
Det gjorde jeg i starten. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Hvis man er utilpas eller genert over at fortælle personen at de lugter af r****, kan man måske tilbyde/forslå et bad sammen?
Det gjorde jeg i starten. 
 

 

Nu siger du bare direkte "dit ulækre svin smut lige i bad" :D

 

 husk smilet i øjet og ironi kan være tilføjet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krølle Bølle Jr. skrev, den 14. aug. 2016 at 20:31:

Det med dårlig ånde:

Kan en tandbørste mon klare det problem?

ikke nødvendigvis, men det er da et sted at begynde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm jeg har altid og gør stadig det, jeg aftaler besøget og tager et grundigt bad og barbering og tandbørste, før jeg tager hjemmefra, jeg har den klare forventning til GP, at hygiejnenen er lig så fin som min, et par gange har jeg oplevet sur fiz.e og dårlig ånde og langt af pruhest, og så et jeg gået......without business.... Privat er det dit samme, bad sex og bad...mand og kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig sige, at jeg heldigvis aldrig selv er stødt på situationer hvor jeg har følt der ikke var styr på hygiejnen. 

Men det er da rart at vide at man kan forvente at pigerne kommer med rene kroppe og munde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 14/8/2016 at 20:31:

Det med dårlig ånde:

Kan en tandbørste mon klare det problem?

Jeg benytter både tandtråd, tandbørstning og mundskyl. Og så måske et stykke tyggegummi el. mintpastil lige før ankomst.

Så kan man vist ikke gøre mere fra egen side. Måske er det endda lidt overkill :D

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tingene virker jo begge veje.

Selv tager jeg altid et grundigt bad hjemmefra samt rent tøj på fra inderst til yderst. Som regel kommer jeg til aftalt tid max 45 minutter efter badet. Jeg går dog gerne i bad med pigen inden, da det er et dejligt forspil at røre, pjanke og sæbe hinanden ind – og ret beset er det jo også pigens garanti for, at man vitterlig er ren.

Jeg er også meget grundig med tandbørste samt mundvand og har da heller aldrig fået klager i den retning. Skulle det hænde, at jeg kommer fra arbejde, har jeg gerne tandbørsten med.

Derimod kan jeg ikke gå ind på kravet fra Kati-Arhus om DEO. Jeg er nemlig allergisk over for parfume i ret svær grad. Den problematik har hun nok ikke tænkt over.

Hvorom alting er, har jeg dog aldrig mødt rynkede næser eller bemærkninger om min hygeejne. Derimod må jeg med beklagelse melde, at jeg har været steder, selv ret langt op ad dagen, hvor badeværelset har været knastørt. Det er lidt afslørende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
J93 skrev, 1 time siden:

Så kan man vist ikke gøre mere fra egen side.

Jo du kan. Dårlig ånde kan også komme fra "dybden". Spis en lille "ikke stinky" måltid et par timer inden og drik rigeligt med vand ;)  ... ellers enig i alt det andet. For pigernes vedkommende, så kan stress og hvad I spiser også påvirke hvordan I smager dernede ... har jeg ladet mig fortælle :)  Jeg kan bedst li smagen af tutti frutti eller mynte <3

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet nogle der ikke var helt friske fra bruseren, svedlugt, dårlig ånde, surt skrit. 

Det værste var dog en der i den grad stank ud af skeden (skedekatar)?

Langt de fleste piger jeg har besøgt har haft en god hygiejne.

Nu kommer jeg mest på klubber i Tyskland, her er problemet ikke så stort, da der nok er et vist gruppepres hvis nogen sløser.

Det er også kotume at man (mænd) går i bad før en hver tur i høet. En gang har jeg dog siddet tæt på en afghaner der i den grad stank af gammelsved, jeg har ofte oplevet at muslimer går i bad med underbukser på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 53 minutter siden:

Ja, tingene virker jo begge veje.

Selv tager jeg altid et grundigt bad hjemmefra samt rent tøj på fra inderst til yderst. Som regel kommer jeg til aftalt tid max 45 minutter efter badet. Jeg går dog gerne i bad med pigen inden, da det er et dejligt forspil at røre, pjanke og sæbe hinanden ind – og ret beset er det jo også pigens garanti for, at man vitterlig er ren.

Jeg er også meget grundig med tandbørste samt mundvand og har da heller aldrig fået klager i den retning. Skulle det hænde, at jeg kommer fra arbejde, har jeg gerne tandbørsten med.

Derimod kan jeg ikke gå ind på kravet fra Kati-Arhus om DEO. Jeg er nemlig allergisk over for parfume i ret svær grad. Den problematik har hun nok ikke tænkt over.

Hvorom alting er, har jeg dog aldrig mødt rynkede næser eller bemærkninger om min hygeejne. Derimod må jeg med beklagelse melde, at jeg har været steder, selv ret langt op ad dagen, hvor badeværelset har været knastørt. Det er lidt afslørende.

Jeg har også noteret mig med undren hvor tit man oplever klinikkernes badeværelser knastørre, hvadenten man kommer tidligt på vagten, eller sent - men jeg kan jo være kommet på dage hvor jeg var dagens første gæst :) .
Faktisk kan jeg kun huske tre klinikker hvor jeg har oplevet badeværelset bar præg af at være brugt samme dag. Jeg beder altid om et brus inden mødet med pigen, selv om jeg har badet grundigt hjemmefra, jeg er hysterisk bange for at lugte af gammel mand - selvom jeg efterhånder ER det, behøver jeg jo ikke lugte som sådan :) . At bade sammen har jeg stadig ikke helt vænnet mig til, jeg føler mig simpelthen lid kejtet hvis jeg skal være den aktive her :) 
En enkelt gang har jeg noteret mig en svagt odeur fra en piges armhule , men det var på ingen måde generende og en pige må da gerne dufte naturligt - langt hellere end af parfume.
Jeg husker dog en dinnerdate hvor vi havde leget en timestid og badet inden vi gik i restauranten, da vi kom tilbage til suiten efter et par timer,  hev pigen mig lige i lagenerne uden at give mig lov til at vende badet og jeg tænkte : "ok, kan hun, kan jeg vel også " - og der var intet af bemærke - heller ikke ved oralsex. Det var i øvrigt en uforglemmelig aften for os begge - hun nævner den stadig når vi mødes :) 

Hygiejne er altid alfa og omega for en gensidig tryg og god oplevelse, forventes det at legen vil indebære at jeg har fingre eller hele hånden oppe i pigen, tilbyder jeg altid at tage latexhandsker på - ikke for min skyld - men for hendes :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et berømt sted i Viborg oplevet en pige, der netop ankom samtidig med mig, gik i bad og som så stadig lugtede af lort, da jeg tog hende bagfra - og samme sted har jeg oplevet at jeg måtte afstå fra at slikke en pige (som ellers også er aktiv herinde), fordi hun lugtede af sur gammel tissekone, selvom jeg netop havde set hende tage et bad.

Bundstokken skrev, for 4 minutter siden:

Jeg husker dog en dinnerdate hvor vi havde leget en timestid og badet inden vi gik i restauranten, da vi kom tilbage til suiten efter et par timer,  hev pigen mig lige i lagenerne uden at give mig lov til at vende badet og jeg tænkte : "ok, kan hun, kan jeg vel også " - og der var intet af bemærke - heller ikke ved oralsex.

Nej, det er først efter ½ - en hel dag at vi normalt begynder at lugte dårligt - frisk sved smager derimod godt og man kan næsten ikke få nok.

Ellers prøver nogen piger at skjule dårlig ånde ved at bruge tyggegummi - men det er næsten et større turn-off at få blow-job med det :rolleyes:

Jeg havde engang en veninde, der lugtede virkelig dårlig af rådden kål ud af munden, så jeg næsten altid kun tog hende bagfra - hun var så også næsten helt frigid, men bange for at blive gravid, så det var altid med kondom - no wonder - hun ikke holdt så længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Deo, det får ingen mig nogensinde til at bruge!

Anti-perspirant og parfume dufter meget bedre og dybere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 31.12.2016 at 10:46:

Derimod kan jeg ikke gå ind på kravet fra Kati-Arhus om DEO. Jeg er nemlig allergisk over for parfume i ret svær grad. Den problematik har hun nok ikke tænkt over.

 I completly undestand, that some of guests, can not f.ex use deo - in this case if you will take shower with sope, at the girls place - you will be fresh again ;) (I dont know if we ever meet, so I dont suggest that you are smelly, sont get me this way, ok?:) Because after 30-45 minutes sweat can start smells, you know, it i just a body`s biology :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 50 minutter siden:

 I completly undestand, that some of guests, can not f.ex use deo - in this case if you will take shower with sope, at the girls place - you will be fresh again ;) (I dont know if we ever meet, so I dont suggest that you are smelly, sont get me this way, ok?:) Because after 30-45 minutes sweat can start smells, you know, it i just a body`s biology :) 

You are quite right, we will probably never meet. "Soap" is, however, a wide concept, and most of it contains parfume.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

If I had such a problem, I probably have my own with me ;) But I am a weirdo :D 

(The reason why I wrote that post was to explain some of clients - that if they are smelly then hugging and beeigin close to them - might be hard to do. So it will be not a pelasure for them so much, because girl will be tense, taking her head other way, trying to change possition, if she will be nice - she will try to not to show, but it is hard to do ( if she will be not nice, she can solve the problem other way, but this is not my business ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...