Hop til indhold
Donderdag

Pigernes hygiejne

Recommended Posts

Donderdag skrev, den 14/8/2016 at 14:47:

Vi ser ofte annoncer hvor pigerne stiller krav om gæsternes hygiejne, hvilket er fuldt forståeligt ! 

Jeg havde derfor ikke troet jeg skulle oprette denne tråd. Har altid antaget at pigerne ligeledes kom direkte fra bruseren og havde børstet tænder og eller brugt mundskyl. 

En tråd herinde har dog fået mig til at tvivle på dette (har ventet med at oprette denne tråd, for ikke at hænge pågældende GP ud)

Har jeg været naiv i min antagelse ? 

 

Hvis du ikke vil risikere noget, så skal du pakke dig ind i VitaWrap eller helt lade være med at kaste dig ud i sex med ludere. Man kan i princippet aldrig vide, hvad man går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den 3/1/2017 at 01:06:

Hvis du ikke vil risikere noget, så skal du pakke dig ind i VitaWrap eller helt lade være med at kaste dig ud i sex med ludere. Man kan i princippet aldrig vide, hvad man går ind til.

Mit oprindelige indlæg var skrevet efter at have læst om en dansk GP der havde så travlt at den ene gæst smuttede ud af bagdøren imens den næste kom ind. Såvidt jeg husker var der 3 gæster der kom lige efter hinanden. 

Dette havde jeg ikke forestillet mig var normen, og derfor mit indlæg hvor jeg søgte information og erfaringer. Da jeg ville stoppe med at besøge GPer hvis man ikke kan forvente at der fra deres side er hvad jeg vil betegne som ordentlig hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donderdag skrev, for 13 minutter siden:

Mit oprindelige indlæg var skrevet efter at have læst om en dansk GP der havde så travlt at den ene gæst smuttede ud af bagdøren imens den næste kom ind. Såvidt jeg husker var der 3 gæster der kom lige efter hinanden. 

 

Reelt kan det jo sagtens forholde sig således, at nr. 2 og 3 så må vente lidt indtil pigen har været en tur forbi badeværelset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja det kunne det da, men ikke det man får indtrykket af når man læser hendes indlæg: 

Pigen er ikke længere aktiv, hvorfor jeg synes det er fair nok nu at linke til indlægget. Selvom det minder om "De grå sider" vurderede jeg der var en vis sandsynlighed for at det var foregået som beskrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...