Hop til indhold
Gæst

Hvorfor dukker I ikke op......?!?

Recommended Posts

Guest Grækeren
Marqui skrev, for 10 minutter siden:

Under overskriften: "Hvorfor dukker I ikke op......?!?"

Hvilket så ender med en tråd, hvor de fleste giver udtryk for helt banale holdninger, man ikke kan være uenige i; selvfølgelig skal man opføre sig ordentligt, og selvfølgelig indbefatter det af man aflyser en aftale man af den ene eller anden grund ikke kan indfri.

Hvad er det så der gør, at et iøvrigt ordentlig mennesker gør sig den anstrengelse at lave en aftale og derpå ikke overholde den? det er velsagtens de mennesker, tråden er tiltænkt ? er det liderligheden, der for en kort stund, tager over for fornuften og respekten?

Mht det praktiske, var det vist @Ida sunshine, der påpegede at ignorere skjult nummer, dertil kan tilføjes, at man kan overveje at kode nye numre ind i telefonen som "No Show", og slette registreringen når pågældende har været på besøg; det tager selvfølgelig lidt tid, men burde sortere de fleste fra. De, der gør sig den anstrenglese at købe nyt taletidskort, kan man nok ikke rigtigt gøre noget ved ... men det synes at falde udenfor kategorien ordentlige mennesker uanset ...

ja...mon ikke det har noget med at gøre at man kun ytrer sig om det andre gerne vil høre, og som er populært...alt andet er selvmord ;-) rent personligt laver jeg ikke aftaler ved førstegangs besøg, vil have muligheden for at gå igen hvis klaveret ikke lige spiller fra begge sider, og på den måde ikke føle nogen forpligtigelse...jooo kunne tænkes at øjeblikkets liderlighed ved planlægningen, ved dem som har en plan a, og en plan b..osv hvor at oprettede aftaler brændes af...det er selvfølgelig ikke iorden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 timer siden:

1. Af gode grunde ved jeg ikke  hvor udbredt den praksis er. Men hold op hvor lyder det usympatisk - jeg bliver flov på mit køns vegne, når du skriver sådan. Jeg kan kun komme i tanke om en situation hvor det er ok - nemlig hvis pigen ikke er den samme som på billederne. Og her er der vist mange, der ødelægger det for andre i branchen. 

2. Jeg vil også sige, at især billederne fra de lidt større/dyrere klinikker ofte er retoucherede til ukendelighed. Og jo jeg forstår godt, at dette delvist beskytter pigen mod genkendelse fra eksempelvis familien. Men her kan der måske for nogle ligge en skuffelse, når de ser pigen. Og med mellemrum er billederne måske også en kende gamle.

3. Det er bare ikke ok. Enten holder man sin aftale, eller melder afbud i ordentlig tid. Jeg gætter på, at gp'ere er ret ligeglade med årsagen, de har sikkert hørt samtlige undskyldninger i verden, så der er ingen undskyldning for ikke at respektere gp'ens tid.

1) Tro mig jeg havde en vagt en gang hvor der kom 9 gæster!! der kiggede og gik igen.. Det bare ikke fedt.. Der er en mand der flere gange har været forbi, stillet de samme spørgsmål  (fransk uden gummi) imens han sidder i stolen og piller ved sig selv ude på bukserne og hver gang har han fået det samme svar (nej!! det gør jeg ikke).. Lige i sådan en situation hvor manden udemærket ved jeg siger nej og han har sagt hej til mig et hav af gange er det altså svært at holde den høflige tone.. Hahaha.. 

 

2) mine billeder er også retoucheret men jeg synes det ville være syndt at kalde det til ukendelighed.. Mine sidste nye billeder har jeg selv været utilfreds med fordi jeg syntes fotografen har redigeret dem mere end hvad jeg føler mig okay med.. Men da hun gik på barsel dagen efter var der ikke rigtig noget at gøre.. Jeg skal have taget nye så snart det bliver muligt.. Både for at holde dem opdateret og for at få lavet nogle bedre.. Jeg få taget nye Ca hver halve år.. 

 

3) problemer med de mange tidsbestillinger der ikke kommer er at vi jo ikke kan tage andre gæster ind.. Derfor mister vi muligvis rigtig mange penge på det.. Jeg har endnu ikke prøvet at en tele har været ubehagelig når en gæst har ringet for at aflyse.. 

 

Jeg vil derfor gerne lige påpege at i som gæster IKKE få ballade hvis i ringer og aflyser.. Hehe.. På den anden side hvis i skulle få ballade når i ringer til andre steder så oplyser jeg lige at de altså faktisk ikke kan slår jer igennem telefonen;-).. Hehe.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

1) Tro mig jeg havde en vagt en gang hvor der kom 9 gæster!! der kiggede og gik igen.. Det bare ikke fedt.. Der er en mand der flere gange har været forbi, stillet de samme spørgsmål  (fransk uden gummi) imens han sidder i stolen og piller ved sig selv ude på bukserne og hver gang har han fået det samme svar (nej!! det gør jeg ikke).. Lige i sådan en situation hvor manden udemærket ved jeg siger nej og han har sagt hej til mig et hav af gange er det altså svært at holde den høflige tone.. Hahaha.. 

Knus Jennifer

Hvorfor så lukke ham ind igen? Hvis det ikke er dig der åbner døren, hvorfor så ikke smide ham ud når du ser det er ham??

Det gamle børnehave koncept "kunden er kongen" er ikke og har aldrig været relevant. Det er kun forbrugeren der ikke har fattet det. Uanset hvilken service eller salgsbranche man er i, så er der altid utroligt mange stupide mennesker der tror verden drejer sig ene og alene om dem. Folk der gør og siger alt det over for andre de aldrig nogen sinde selv ville finde dem i. Ultimativt får man intet ud af at servicere eller handle med dem, andet end bøvl. Så lad dem løbe med deres dårlige rygter og dumme kommentarer. Lur mig om de i din branche ikke oftest er for nosse løse til rent faktisk at gøre andet end at gå tyk øret hjem ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Der er en mand der flere gange har været forbi, stillet de samme spørgsmål  (fransk uden gummi) imens han sidder i stolen og piller ved sig selv ude på bukserne og hver gang har han fået det samme svar (nej!! det gør jeg ikke)..

hvorfor bliver i ved med at lukke ham ind?

JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

2) mine billeder er også retoucheret men jeg synes det ville være syndt at kalde det til ukendelighed.. Mine sidste nye billeder har jeg selv været utilfreds med fordi jeg syntes fotografen har redigeret dem mere end hvad jeg føler mig okay med.. Men da hun gik på barsel dagen efter var der ikke rigtig noget at gøre.. Jeg skal have taget nye så snart det bliver muligt.. Både for at holde dem opdateret og for at få lavet nogle bedre.. Jeg få taget nye Ca hver halve år.. 

hvorfor bruger du så billederne? at bruge billeder, der er taget indenfor et år, er der næppe nogen der gør af ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor så lukke ham ind igen? Hvis det ikke er dig der åbner døren, hvorfor så ikke smide ham ud når du ser det er ham??

Det gamle børnehave koncept "kunden er kongen" er ikke og har aldrig været relevant. Det er kun forbrugeren der ikke har fattet det. Uanset hvilken service eller salgsbranche man er i, så er der altid utroligt mange stupide mennesker der tror verden drejer sig ene og alene om dem. Folk der gør og siger alt det over for andre de aldrig nogen sinde selv ville finde dem i. Ultimativt får man intet ud af at servicere eller handle med dem, andet end bøvl. Så lad dem løbe med deres dårlige rygter og dumme kommentarer. Lur mig om de i din branche ikke oftest er for nosse løse til rent faktisk at gøre andet end at gå tyk øret hjem ;-) 

Jeg lukker ikke selv gæsterne ind og som regel hvis jeg ser at det er ham inden jeg hilser så hilser jeg heller ikke.. Men er jeg først gået ind for at hilse så giver jeg også ham pænt hånd som jeg gør ved alle andre.. Det er meget vigtigt for mig at jeg kan sige til mig selv at jeg har mit på det rene.. Bare fordi andre er idioter behøver jeg ikke være det.. Jeg skal ikke have deres opførelse på min samvittighed men jeg skal have min egen:-D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det er meget vigtigt for mig at jeg kan sige til mig selv at jeg har mit på det rene

er problemet så ikke snarere, at du har en meget bed fortolkning af, hvad det vil sige, at have sit på det rene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, Lige nu:

hvorfor bliver i ved med at lukke ham ind?

hvorfor bruger du så billederne? at bruge billeder, der er taget indenfor et år, er der næppe nogen der gør af ...

Det er ikke kun mig der sidder på en vagt.. Og jeg skal jo ikke rigtig bestemme om den anden pige vil sige hej til ham;-).. 

 

Fordi jeg er mega selvkritisk ender beslutningen om billeder tit ved andre end mig selv.. Mit selvbilled er dårligere end virkeligheden hvilket det vel er ved de fleste piger;-).. Hahaha.. 

 

Knus Jennifer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg lukker ikke selv gæsterne ind og som regel hvis jeg ser at det er ham inden jeg hilser så hilser jeg heller ikke.. Men er jeg først gået ind for at hilse så giver jeg også ham pænt hånd som jeg gør ved alle andre.. Det er meget vigtigt for mig at jeg kan sige til mig selv at jeg har mit på det rene.. Bare fordi andre er idioter behøver jeg ikke være det.. Jeg skal ikke have deres opførelse på min samvittighed men jeg skal have min egen:-D.. 

Helt enig, og hatten af for det. Men så smid ham ud på venlig vis :D Jeg mener, man kan godt være venlig, og fortælle herren at man ikke er interesseret i hans tilstedeværelse.
pointen er, hvis ingen standser ham, så fortsætter han jo bare da det åbenbart er det han syntes om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 1 minut siden:

Helt enig, og hatten af for det. Men så smid ham ud på venlig vis :D Jeg mener, man kan godt være venlig, og fortælle herren at man ikke er interesseret i hans tilstedeværelse.
pointen er, hvis ingen standser ham, så fortsætter han jo bare da det åbenbart er det han syntes om.

Normalt siger jeg også "vi har vist hilst på hinanden en del gange" og der burde han fatte hentydningen men åbenbart ikke.. Hans svar er altid "Nej det tror jeg bestemt ikke".. Og så er det man enten skal kalde ham en løgner eller være mere direkte og det er jeg bare på ingen måder god til.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg er ikke rigtig med på hvad du mener.? 

jeg mener, at gensidig respekt ikke kan opnås blot fra den ene part - det lyder ikke som om pågældende, har krav på meget andet end besked om, at  "din tilstedeværelse her er uønsket"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, for 12 minutter siden:

jeg mener, at gensidig respekt ikke kan opnås blot fra den ene part - det lyder ikke som om pågældende, har krav på meget andet end besked om, at  "din tilstedeværelse her er uønsket"

Enig om at gensidig respekt ikke kun kan komme fra den ene part men så kan jeg sige at jeg i det mindste har respekteret ham.. 

Knus Jennifer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Normalt siger jeg også "vi har vist hilst på hinanden en del gange" og der burde han fatte hentydningen men åbenbart ikke.. Hans svar er altid "Nej det tror jeg bestemt ikke".. Og så er det man enten skal kalde ham en løgner eller være mere direkte og det er jeg bare på ingen måder god til.. Hahaha.. 

Forstå mig nu ret. Jeg syntes i burde være LANGT hårdere i jeres fremgangsmåde end i er. Bloker folks nummer når de udebliver, smid spaden for døren der ikke opfører sig ordentligt eller bare vil wanke lidt til en underlig fantasi osv. Det giver måske lidt mindre arbejde, men bør os udelukke en del af de dårlige eller unødvendige oplevelser. Man kan sagtens være et godt menneske og ikke mindst sød og rar men samtidigt få afvist de mennesker der spilder jeres tid.
Ved godt det ikke gælder alle, og jeg er skam os bare en kunde der ydre sin tankegang. Men hvis man som mig er lidt snaksalig, så får man jo os diverse historier med på vejen om hvad der til tider sker i branchen. Jeg har opgivet at tage mit eget køn i forsvar, det er spild af tid. Så hellere støtte jeg piger, tøser og dejlige kvinder i jeres kamp for at undgå dem :-D 
Så har i os det mere tid til os nogenlunde fornuftigt tænkende galninge :P :ph34r: :-D

I modsætning til det nogle brugere herinde (utroligt nok) mener, så mener jeg det er begge parters opgave at sørge for at det bliver en positiv oplevelse, er den ene part ikke med på det, ja så bliver det kedeligt for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hviiiin .......jeg ville bare lette mit hjerte og pludselig, er der skrevet en hel roman:-o

Jeg tager alle Jeres gode råd til mig og husker pli og god opførsel, gælder begge veje. Nu ved jeg præcis hvor brevduerne med invitationer, skal sendes ud næste gang;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

men så kan jeg sige at jeg i det mindste har respekteret ham.. 

Nemlig, der er jo ikke nogen grund til at du hidser dig op og bruger resten af dagen på at tænke mere på det. Det tager jo måske kun 2 min for ham at gå igen og du kan grine af at han ikke ved hvad han er gået glip af - og så er du hurtigt klar til at give den næste søde kunde en extra god behandling.

Men jeg har indtryk af nogen kunder elsker at drage rundt og spørge pigerne om de,t de udmærket ved at de absolut ikke tilbyder - om det er for at prøve deres grænser af? - eller bare for at være sikre på at de så ikke behøver få penge op af lommen - det ved jeg ikke - men jeg kan jo have min mistanke om, at de forholdsvis omkostningsfrit ønsker at snuse gratis til den duftende have :P

Enkelte gange hvor jeg har valgt at gå igen, har jeg oplevet at døren blev smækket gevaldigt i bag mig - og det har jo bare bekræftet mig i at det var rigtigt at gå igen og jeg ikke ville have fået en god oplevelse - men så heller ikke et sted, man sådan lige kommer igen - så pigen ødelægger det også for sine kollegaer.

Andre gange hvor jeg på en sød måde er blevet vist ud igen - har jeg faktisk haft lyst til at banke på igen - og spørge om vi ikke skulle starte forfra ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juliemuse9 skrev, for 22 timer siden:

...På mine sidste hotel opholds, har jeg oplevet at aftaler blot blev væk. Det efterlader mig forvirret....drives der gæk med mig eller er man bare uhøflig. Jeg har sågar modtaget ubehagelige beskeder om jeg var fake...

Hvis dette:

https://annoncelight.dk/showad/213086

Er dig Juliemuse9, så er der en grund til de ubehagelige beskeder:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61252-advarsel-18-årig-studine-natalia-på-hotel-i-århus/#comment-487046

 

Men det er det dog ikke, tror jeg da :D

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 minutter siden:

Hvis dette:

https://annoncelight.dk/showad/213086

Er dig Juliemuse9, så er der en grund til de ubehagelige beskeder:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61252-advarsel-18-årig-studine-natalia-på-hotel-i-århus/#comment-487046

 

Men det er det dog ikke, tror jeg da :D

KF.

 

Det tror jeg ikke !

"Jeg har mørke lokker"

 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/27533-juliemuse9/?tab=field_core_pfield_12

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 31 minutter siden:

Hvis dette:

https://annoncelight.dk/showad/213086

Er dig Juliemuse9, så er der en grund til de ubehagelige beskeder:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/61252-advarsel-18-årig-studine-natalia-på-hotel-i-århus/#comment-487046

 

Men det er det dog ikke, tror jeg da :D

KF.

Ha ha kan godt forstå sammenligningen. Men lad mig straks slå fast, at den petit blondine ikke er mig. Altså IKKE mig:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Julie er helt ægte.

En dejlig buttet lille mus der leverer lige det enhver mand ønsker. 

Dejlig indlevelse, og en skøn sild at krølle lagner med. Jeg ville aldrig blive væk fra en aftale med hende, ville derimod ønske jeg havde bedre mulighed for at ses med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
michael48 skrev, for 12 minutter siden:

Julie er helt ægte.

En dejlig buttet lille mus der leverer lige det enhver mand ønsker. 

Dejlig indlevelse, og en skøn sild at krølle lagner med. Jeg ville aldrig blive væk fra en aftale med hende, ville derimod ønske jeg havde bedre mulighed for at ses med hende

Tak :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Julie - Hvor længe har du været igang?

 

Jeg har altid et telefonnummere på mine gæster og dem der ikke møder op bliver kodet ind under "useriøs". Gennem årene får man en fiiiin lille kontaktbog, hvor man kan sige "Beklager, men du kan ikke besøge mig, da du tidligere er udeblevet fra et besøg". De kan benægte alt hvad de vil, men jeg koder ikke folk ind for sjov. 

Jeg sletter heller ikke beskeder, da jeg så kan se om det er den samme smøre om igen eller om den gæst jeg har haft for 8 måneder siden måske har et ønske om lakstøvler eller rutter om prisen - lakstøvler kan jeg overraske ham med, så han bliver glad og tændt - prisprutteri kan jeg sige nej til med det samme.

Skriv pb hvis du har brug for flere fif - vi piger skal hjælpe hinanden :)

Kh Maii :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...