Hop til indhold
Gæst

Hvorfor dukker I ikke op......?!?

Recommended Posts

Gæst

Sidder i min varme dyne og reflekterer over endnu en til dels fræk dag med skønne mænd. "Tildels" er pga de mænd der booker tider, som jeg naturligvis bekræfter, men aldrig dukker op.

Nu er jeg grangiveligt blåøjet og ny i faget. Men pli er vel noget alle sætter pris på. Åh jo så ombestemmer man sig, det er da ok. Men smid dog en besked eller meld afbud! På mine sidste hotel opholds, har jeg oplevet at aftaler blot blev væk. Det efterlader mig forvirret....drives der gæk med mig eller er man bare uhøflig. Jeg har sågar modtaget ubehagelige beskeder om jeg var fake. Og det af en tidligere kunde, han undskyldte da det gik op for ham hvem jeg var. Alligevel skrev han samme modbydelige besked til mig denne gang. Få nu en hobby.

Nå...men mødte heldigvis skønne lækre mænd idag, som helt sikkert kommer til at bidrage, med deres kunnen, i mine drømme:x

Pyha, har det meget bedre nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Juliemuse9 skrev, for 3 minutter siden:

Sidder i min varme dyne og reflekterer over endnu en til dels fræk dag med skønne mænd. "Tildels" er pga de mænd der booker tider, som jeg naturligvis bekræfter, men aldrig dukker op.

Nu er jeg grangiveligt blåøjet og ny i faget. Men pli er vel noget alle sætter pris på. Åh jo så ombestemmer man sig, det er da ok. Men smid dog en besked eller meld afbud! På mine sidste hotel opholds, har jeg oplevet at aftaler blot blev væk. Det efterlader mig forvirret....drives der gæk med mig eller er man bare uhøflig. Jeg har sågar modtaget ubehagelige beskeder om jeg var fake. Og det af en tidligere kunde, han undskyldte da det gik op for ham hvem jeg var. Alligevel skrev han samme modbydelige besked til mig denne gang. Få nu en hobby.

Nå...men mødte heldigvis skønne lækre mænd idag, som helt sikkert kommer til at bidrage, med deres kunnen, i mine drømme:x

Pyha, har det meget bedre nu

 

Øv - totalt dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange klager over fake annoncer, og gp'ere som ikke leverer ift. menu eller annonce.

Åbenbart gælder respekten ikke den modsatte vej. At ikke melde afbud hvis man har fortrudt, eller er blevet forhindret, er virkelig dårlig stil. 

At ovenikøbet kommunikere nedladende forstår jeg slet ikke. Det er virkelig sølle. Håber du får bedre vagter i fremtiden - velkommen i faget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mindste man kunne gøre, var da at melde afbud.

virkelig ubehøvlet adfærd, og sikkert de samme personer som råber højest herinde om dit og dat som GP gør galt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke den manglende pli. Det er så dårligt ikke at melde fra eller også at lave aftale som er meget usikkert om kan overholdes. 

Håber at næste gang du skriver her, at du kan berette om en super dag fyldt med søde drenge og alle mødte frem til aftalt tid. 

Nyd det under dynen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager du imod tidsbestillinger fra hemmeligt nummer? Det plejer at være de værste. Hvis nogle kontakter mig fra skjult ummer, bliver de informeret om at de er velkommene til at ringe når de er her, men de risikere at jeg er optaget.. De kan ikke reservere en tid. ( Og har de spørgsmål vedr. mig eller "ydelser" skal de kontakte mig fra et registreret nummer..)

Men ja. Idioter findes i overflod :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Juliemuse9 skrev, for 31 minutter siden:

Sidder i min varme dyne og reflekterer over endnu en til dels fræk dag med skønne mænd. "Tildels" er pga de mænd der booker tider, som jeg naturligvis bekræfter, men aldrig dukker op.

Nu er jeg grangiveligt blåøjet og ny i faget. Men pli er vel noget alle sætter pris på. Åh jo så ombestemmer man sig, det er da ok. Men smid dog en besked eller meld afbud! På mine sidste hotel opholds, har jeg oplevet at aftaler blot blev væk. Det efterlader mig forvirret....drives der gæk med mig eller er man bare uhøflig. Jeg har sågar modtaget ubehagelige beskeder om jeg var fake. Og det af en tidligere kunde, han undskyldte da det gik op for ham hvem jeg var. Alligevel skrev han samme modbydelige besked til mig denne gang. Få nu en hobby.

Nå...men mødte heldigvis skønne lækre mænd idag, som helt sikkert kommer til at bidrage, med deres kunnen, i mine drømme:x

Pyha, har det meget bedre nu

 

Min invitation må være gået tabt med posten ;) Skide post Danmark og deres røver priser :P

Selv er jeg et af de der underlige mennesker der sætter en ære i at holde det man lover eller aftaler. Kommer der noget i vejen. ja så melder man det til personen, uanset sammenhæng.

Jeg tror helt seriøst der er mænd der er skide nervøse eller måske endda bange, og derfor fortryder, men ikke tør melde afbud. Samtidigt er der uden tvivl spader som ikke regner kvinder i branchen for noget, og derfor ikke gider melde afbud når der kommer noget i vejen. Slutteligt er der de underlige der finder morskab i at lave aftaler de ikke har tænkt dem at overholde alligevel.
Som helhed sker det jo overalt, ved mekanikeren, lægen, i privaten etc. Men langt oftere i denne sammenhæng (set ud fra det jeg har snakket mig frem til med jer piger :roll: )

Ultimativt må vi desværre erkende at der bare er mennesker i denne verden uden opdragelse, pli eller forståelse for andre menneskers tilstedeværelse ve og vel.
Helt ærligt, så skammer jeg mig dagligt over vores gøren og laden som mennesker, lige fra tåben i fakta køen der råber op om at åbne en kasse mere, i stedet for bare roligt at spørge, til klaphatten i trafikken der åbenbart er vigtigere end alle andre. For slet ikke at snakke om alle de RIGTIGT slemme ting der foregår, selv her i lille Danmark.

Dem der skriver nedladende eller sviner andre til, er oftest selv de svageste når det kommer til stykket. De forsøger ofte på sørgelig hvis at beskytte dem selv ved at nedtrykke andre. De findes overalt, i alle lag, alle jobs og uanset økonomi.

Husk på, de fleste smil blev startet af et smil. :)
Så lad dem ikke fjerne dit....

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ida sunshine skrev, for 17 minutter siden:

Tager du imod tidsbestillinger fra hemmeligt nummer? Det plejer at være de værste. Hvis nogle kontakter mig fra skjult ummer, bliver de informeret om at de er velkommene til at ringe når de er her, men de risikere at jeg er optaget.. De kan ikke reservere en tid. ( Og har de spørgsmål vedr. mig eller "ydelser" skal de kontakte mig fra et registreret nummer..)

Men ja. Idioter findes i overflod :rolleyes:

 

Tak for tippet:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tass skrev, for 16 minutter siden:

Min invitation må være gået tabt med posten ;) Skide post Danmark og deres røver priser :P

Selv er jeg et af de der underlige mennesker der sætter en ære i at holde det man lover eller aftaler. Kommer der noget i vejen. ja så melder man det til personen, uanset sammenhæng.

Jeg tror helt seriøst der er mænd der er skide nervøse eller måske endda bange, og derfor fortryder, men ikke tør melde afbud. Samtidigt er der uden tvivl spader som ikke regner kvinder i branchen for noget, og derfor ikke gider melde afbud når der kommer noget i vejen. Slutteligt er der de underlige der finder morskab i at lave aftaler de ikke har tænkt dem at overholde alligevel.
Som helhed sker det jo overalt, ved mekanikeren, lægen, i privaten etc. Men langt oftere i denne sammenhæng (set ud fra det jeg har snakket mig frem til med jer piger :roll: )

Ultimativt må vi desværre erkende at der bare er mennesker i denne verden uden opdragelse, pli eller forståelse for andre menneskers tilstedeværelse ve og vel.
Helt ærligt, så skammer jeg mig dagligt over vores gøren og laden som mennesker, lige fra tåben i fakta køen der råber op om at åbne en kasse mere, i stedet for bare roligt at spørge, til klaphatten i trafikken der åbenbart er vigtigere end alle andre. For slet ikke at snakke om alle de RIGTIGT slemme ting der foregår, selv her i lille Danmark.

Dem der skriver nedladende eller sviner andre til, er oftest selv de svageste når det kommer til stykket. De forsøger ofte på sørgelig hvis at beskytte dem selv ved at nedtrykke andre. De findes overalt, i alle lag, alle jobs og uanset økonomi.

Husk på, de fleste smil blev startet af et smil. :)
Så lad dem ikke fjerne dit....

Tak, jeg er generelt glad og har let til smil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tass skrev, for 18 minutter siden:

Min invitation må være gået tabt med posten ;) Skide post Danmark og deres røver priser :P

Selv er jeg et af de der underlige mennesker der sætter en ære i at holde det man lover eller aftaler. Kommer der noget i vejen. ja så melder man det til personen, uanset sammenhæng.

Jeg tror helt seriøst der er mænd der er skide nervøse eller måske endda bange, og derfor fortryder, men ikke tør melde afbud. Samtidigt er der uden tvivl spader som ikke regner kvinder i branchen for noget, og derfor ikke gider melde afbud når der kommer noget i vejen. Slutteligt er der de underlige der finder morskab i at lave aftaler de ikke har tænkt dem at overholde alligevel.
Som helhed sker det jo overalt, ved mekanikeren, lægen, i privaten etc. Men langt oftere i denne sammenhæng (set ud fra det jeg har snakket mig frem til med jer piger :roll: )

Ultimativt må vi desværre erkende at der bare er mennesker i denne verden uden opdragelse, pli eller forståelse for andre menneskers tilstedeværelse ve og vel.
Helt ærligt, så skammer jeg mig dagligt over vores gøren og laden som mennesker, lige fra tåben i fakta køen der råber op om at åbne en kasse mere, i stedet for bare roligt at spørge, til klaphatten i trafikken der åbenbart er vigtigere end alle andre. For slet ikke at snakke om alle de RIGTIGT slemme ting der foregår, selv her i lille Danmark.

Dem der skriver nedladende eller sviner andre til, er oftest selv de svageste når det kommer til stykket. De forsøger ofte på sørgelig hvis at beskytte dem selv ved at nedtrykke andre. De findes overalt, i alle lag, alle jobs og uanset økonomi.

Husk på, de fleste smil blev startet af et smil. :)
Så lad dem ikke fjerne dit....

P.s. Post hvem....sendte da brevduer ud!!

Hvad skal det ikke ende med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Juliemuse9 skrev, Lige nu:

P.s. Post hvem....sendte da brevduer ud!!

Hvad skal det ikke ende med?

De er vel os mere pålidelige og ikke mindst billigere i drift :rolleyes: :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare at de tænder på tanken om, at de snakker med en "Fræk Dame" og laver en aftale. Det har aldrig været deres hensigt at komme og de tør heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse med dem som mødte frem.....vil blot sige det er en dårlig opdragelse hjemmefra hvis man ikke overholder det man aftaler med andre, eller melder afbud....håber du får masser af gode oplevelser fremover  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
knold skrev, for 4 minutter siden:

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse med dem som mødte frem.....vil blot sige det er en dårlig opdragelse hjemmefra hvis man ikke overholder det man aftaler med andre, eller melder afbud....håber du får masser af gode oplevelser fremover  :-) 

Tak. Fedt at der stadig findes rigtige gentlemen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Dårlig stil som andre nævner. Alle kan blive forhindret, men det tager kun et halvt minut at sende en "undskyld, jeg kan ikke komme"  sms. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Juliemuse9 skrev, for 1 time siden:

Tak for tippet:-D

Hemmeligt nr? Hvilken forskel gør det? Jeg har en mobil til 200 kr og et anonymt taletidsnummer til frække aftaler. Mon ikke de fleste mænd har det?

Derudover har du ret. Det er noget svineri at udeblive fra aftaler. Måske turde de ikke alligevel. Der er forskel på at sidde og være liderlig foran skærmen, og så til at vise sin - skal vi sige - bukseløse pragt frem for en kvinde, som måske er langt smukkere end de turde drømme om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kører i øjeblikket noget debat i dagspressen, hvori der fortælles om restauranter, der er begyndt at opkræve et gebyr på bordbestilling.

Simpelthen fordi de gang på gang oplever tomme borde, fordi bestillerne bliver væk.

Der findes åbenbart restauranthoppere, der bestiller bord 3-6 forskellige steder, for først at vælge den endelige destination på selve aftenen.

Det er simpelthen at røvrende folk, nøjagtigt ligesom det er at røvrende Juliemus, ved bare at blive væk.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Ja det er dårlig stil bare at blive væk... 

Jeg har så lige prøvet det modsatte ,at have snakket med pigen kl 14 og kører så 60 km for at besøge hende og så er der bare et skilt på dørene med beskeden, lukket pga særlige omstændigheder,  hvor seriøs er det lige , vi havde aftalt kl 15... 

Har en ringet afbud pga bilen var brudt sammen på vejen til en pige, jeg ringer til hende og siger som det er at bilen ikke lige vil mere  og hvem bliver så svinet til.. ja mig , jeg skulle squ ikke bestille tid og så bare blive væk og og og og, det var jo bare en løgn fra min side fordi jeg ikke turde skreg hun, da hun ikke sagde mere , kom mit svar kan du have en god dag og så lagde jeg på,  autohjælpen kom og fandt  ud af der bare manglede benzin skide tankmåler :-D

så piger det er ikke kun jer der bliver "svinet" til.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh hvor jeg kender det.. For fanden da hvor det generer mig.. Men sådan er livet som glædespige.. I det mindste tænker jeg at i ikke skal finde jer i så mange der kommer og glor og gå igen.. Mange af dem har man måske mødt et par gange hvor de alle gangene har valgt at smutte igen.. Det er altså ydmygende og nedværdigende.. En ting er at pigen Ikke er som i forestillede jer og i ikke er interesseret alligevel og i så vælger at gå men tit og ofte kan det sagtens mærkes hvem der oprigtigt havde været interesseret i at besøge en.. I hvertfald efter noget tid i branchen.. Og tidsbestillinger eller lige så uberegnelige som vinden efterhånden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

 1. I det mindste tænker jeg at i ikke skal finde jer i så mange der kommer og glor og gå igen.. Mange af dem har man måske mødt et par gange hvor de alle gangene har valgt at smutte igen.. Det er altså ydmygende og nedværdigende..

2. En ting er at pigen Ikke er som i forestillede jer og i ikke er interesseret alligevel og i så vælger at gå men tit og ofte kan det sagtens mærkes hvem der oprigtigt havde været interesseret i at besøge en.. I hvertfald efter noget tid i branchen..

3. Og tidsbestillinger eller lige så uberegnelige som vinden efterhånden.. 

1. Af gode grunde ved jeg ikke  hvor udbredt den praksis er. Men hold op hvor lyder det usympatisk - jeg bliver flov på mit køns vegne, når du skriver sådan. Jeg kan kun komme i tanke om en situation hvor det er ok - nemlig hvis pigen ikke er den samme som på billederne. Og her er der vist mange, der ødelægger det for andre i branchen. 

2. Jeg vil også sige, at især billederne fra de lidt større/dyrere klinikker ofte er retoucherede til ukendelighed. Og jo jeg forstår godt, at dette delvist beskytter pigen mod genkendelse fra eksempelvis familien. Men her kan der måske for nogle ligge en skuffelse, når de ser pigen. Og med mellemrum er billederne måske også en kende gamle.

3. Det er bare ikke ok. Enten holder man sin aftale, eller melder afbud i ordentlig tid. Jeg gætter på, at gp'ere er ret ligeglade med årsagen, de har sikkert hørt samtlige undskyldninger i verden, så der er ingen undskyldning for ikke at respektere gp'ens tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan måske få lidt flere til at melde afbud, hvis de bliver forhindret, hvis man allerede vd bestillingen gør opmærksom på at man selvfølgelig kan melde afbud, uden at få skæld ud.

For mange gange , hvis man ikke kan overholde en aftale, er man måske ked af det, men orker ikke samtidig at blive kritiseret eller sukket af når man melder afbud. Derfor gemmer man sig blot, det er nemmest. 

Hvis kunden derimod føler sig tryg ved at glædespigen, blot siger "tak for du melder tilbage, det kan være vi ses en anden gang" det gør de fleste, det er jeg klar over, men min pointe er at hvis kunden allerede ved bestillingen får præssenteret den mulighed for afbestilling, så vælger han måske den, fremfor blot at blive væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juliemuse9 skrev, for 12 timer siden:

Sidder i min varme dyne og reflekterer over endnu en til dels fræk dag med skønne mænd. "Tildels" er pga de mænd der booker tider, som jeg naturligvis bekræfter, men aldrig dukker op.

Under overskriften: "Hvorfor dukker I ikke op......?!?"

Hvilket så ender med en tråd, hvor de fleste giver udtryk for helt banale holdninger, man ikke kan være uenige i; selvfølgelig skal man opføre sig ordentligt, og selvfølgelig indbefatter det af man aflyser en aftale man af den ene eller anden grund ikke kan indfri.

Hvad er det så der gør, at et iøvrigt ordentlig mennesker gør sig den anstrengelse at lave en aftale og derpå ikke overholde den? det er velsagtens de mennesker, tråden er tiltænkt ? er det liderligheden, der for en kort stund, tager over for fornuften og respekten?

Mht det praktiske, var det vist @Ida sunshine, der påpegede at ignorere skjult nummer, dertil kan tilføjes, at man kan overveje at kode nye numre ind i telefonen som "No Show", og slette registreringen når pågældende har været på besøg; det tager selvfølgelig lidt tid, men burde sortere de fleste fra. De, der gør sig den anstrenglese at købe nyt taletidskort, kan man nok ikke rigtigt gøre noget ved ... men det synes at falde udenfor kategorien ordentlige mennesker uanset ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...