Hop til indhold
gylon81

Intim barberet

Recommended Posts

Har tit tænkt på at barbere alt mit køns hår af . Så i går gik jeg amok med trimmer og skraber mærkelig fornemmelse her bagefter men utrolig dejligt . Men hvad mener i ? Hvad foretrækker i glat eller ej ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gylon81 skrev, for 8 minutter siden:

Hvad foretrækker i glat eller ej ? 

Det finder du nok ud af, når det begynder at stikke - men personligt foretrækker jeg kun glatbarberede boller - og så at holde kønsbehåringen rundt om pikken og på maven lidt nede vha. trimmeren :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Glatte boller her. Har en gang imellem fjernet hår på mave og inderlår - men det giver mig grimme røde prikker efter et par dage, så det gør jeg ikke mere.

Har også med mellemrum fjernet røvskægget. Det et fedt. Men edddermame ikke når det vokser ud igen :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg er også til det glatte luck, det er ikke sjov med masser af hår når man skal slikke en mand i lang tid. 

Når jeg har BDSM event, der er 2-4 mænd er mit krav de har glatte boller og Madame mærker efter ved deres ankomst. Jeg kan ikke klare flere behåret mænd under sådan et forløb, min tunge bliver tynd hud. 

Og de fleste mænd ønsker os piger glatte, så er det også rimelig i selv er det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kinky Jill skrev, for 5 minutter siden:

 

Og de fleste mænd ønsker os piger glatte, så er det også rimelig i selv er det :-)

Uha nej Jill - vi er dæleme nogle som elsker hår på legepladsen 

Synes faktisk det glatte look ser decideret ukvindeligt ud

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 15 minutter siden:

Jeg er også til det glatte luck, det er ikke sjov med masser af hår når man skal slikke en mand i lang tid. 

Når jeg har BDSM event, der er 2-4 mænd er mit krav de har glatte boller og Madame mærker efter ved deres ankomst. Jeg kan ikke klare flere behåret mænd under sådan et forløb, min tunge bliver tynd hud. 

Og de fleste mænd ønsker os piger glatte, så er det også rimelig i selv er det :-)

Fortrækker også selv at pigen er glat det er ikke så hyggeligt med hår i munden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Cage skrev, for 31 minutter siden:

Uha nej Jill - vi er dæleme nogle som elsker hår på legepladsen 

Ja det ved jeg godt, derfor skrev jeg også de fleste, og ikke alle :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 53 minutter siden:

Jeg er også til det glatte luck, det er ikke sjov med masser af hår når man skal slikke en mand i lang tid. 

Når jeg har BDSM event, der er 2-4 mænd er mit krav de har glatte boller og Madame mærker efter ved deres ankomst. Jeg kan ikke klare flere behåret mænd under sådan et forløb, min tunge bliver tynd hud. 

Og de fleste mænd ønsker os piger glatte, så er det også rimelig i selv er det :-)

 

Har du ikke en lighter tær ved, når du er madame? :P 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 39 minutter siden:

 

Har du ikke en lighter tær ved, når du er madame? :P 

Eller en tændt weber, garanteret det er sidste gang de dukker op med hår på posen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 19 timer siden:

Uha nej Jill - vi er dæleme nogle som elsker hår på legepladsen 

Synes faktisk det glatte look ser decideret ukvindeligt ud

Fedt at høre, troede snart jeg var unormal. Syntes det fedt med hår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En helt privat betragtning, som jeg tror, at de fleste kvinder kan tilslutte sig uanset, om de er GP eller ej ;-)

det er altså ikke super nice, hvis der er en hel fuglerede af sammenfiltret hår ved roden af en ellers appetitlig, stiv pik. Trim venligst, så man ikke ustandselig skal stoppe legen for at ta et løssluppent hår ud af munden.

Og om vi kvinder er glatte eller ej har jeg så lært herinde, at der er mange flere meninger om end jeg troede. smiler skævt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 23 timer siden:

Jeg er også til det glatte luck, det er ikke sjov med masser af hår når man skal slikke en mand i lang tid. 

Når jeg har BDSM event, der er 2-4 mænd er mit krav de har glatte boller og Madame mærker efter ved deres ankomst. Jeg kan ikke klare flere behåret mænd under sådan et forløb, min tunge bliver tynd hud. 

Og de fleste mænd ønsker os piger glatte, så er det også rimelig i selv er det :-)

Ved BDSM så er barberingen vigtig for mig men ved almindeig sex nyder jeg da at få en behåret mis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

En helt privat betragtning, som jeg tror, at de fleste kvinder kan tilslutte sig uanset, om de er GP eller ej ;-)

det er altså ikke super nice, hvis der er en hel fuglerede af sammenfiltret hår ved roden af en ellers appetitlig, stiv pik. Trim venligst, så man ikke ustandselig skal stoppe legen for at ta et løssluppent hår ud af munden.

Og om vi kvinder er glatte eller ej har jeg så lært herinde, at der er mange flere meninger om end jeg troede. smiler skævt.

Hårene i munden er da kun en bonus kan da bestemt nyde en beåret Mizz :shock: synes faktisk det er lidt frækt når man stikker hånden ind under tøjet og mærker hårene enten det kun er en stribe eller en hel måtte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 2 timer siden:

 

det er altså ikke super nice, hvis der er en hel fuglerede af sammenfiltret hår ved roden af en ellers appetitlig, stiv pik. 

Tak for tippet mizzzzzzz - nu ved jeg hvordan jeg slipper for bj :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

så man ikke ustandselig skal stoppe legen for at ta et løssluppent hår ud af munden.

Nogen gange kan man også være uheldig at hovedhår har sat sig på håndklædet - og når man så aftørrer lillemanden/-konen, sætter de sig der i stedet :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
holstebronx skrev, den 11. august 2016 at 10:11:

 

Har du ikke en lighter tær ved, når du er madame? :P 

Der er noget du ikke har fanget, jeg er ikke en Madame. Men en tøs, og en tøs kan da ikke brænde de søde Herre hår af, med en lighter. De er flinke og hjælpe madame LL med at opdrage på mig :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Ja jeg har en lighter, de bruges til at tænde stearin lys med, som dryppet over min krop. Og en af mine faster gæster, han er så fiink at, afkøle den varme lighter på min krop :-P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 5 timer siden:

Der er noget du ikke har fanget, jeg er ikke en Madame. Men en tøs, og en tøs kan da ikke brænde de søde Herre hår af, med en lighter. De er flinke og hjælpe madame LL med at opdrage på mig :-P 

 

Nårh... jeg troede at du var højtidelig og omtalte dig selv i 3. person :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holder virkelig meget af der er hår på missen, men er ikke fanatisk er også til de helt glatte. 

Jeg har da været heldig et par gange, at en virkelig dejlig kvinde som normalt er helt glat forneden, at hun ikke havde skrabet /barberet et stykke tid og jeg blev spurgt om det var ok og det var det helt sikkert. 

Dejligt ;-)

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den 11/8/2016 at 09:57:

Ja det ved jeg godt, derfor skrev jeg også de fleste, og ikke alle :-) 

Jeg tvivler. Kender mange, der synes det ser forkert ud på en voksen kvinde. Jo mere voksen des mere forkert ser det ud (og på samme måde med mænd - ingen kønsdiskrimination). Det kan være rart at en del af urskoven på kønslæberne er væk, men som Sanne Søndergaard plejer at sige: Hvis du tror du får hår på tungen af at slikke en kvinde med dusk, så slikker du det forkerte sted.

Snup dog gerne røvskægget :-)

Kinky Jill skrev, for 21 timer siden:

 jeg er ikke en Madame. Men en tøs

O.k. - for "en tøs" giver det måske lidt mening - som en del af underkastelsen. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan jo godt lidt lidt "skægstubbe" eller trimmet dusk forneden, men foretrækker nok at det er helt glat, da det ser så frækt ud - men tænker også lige om det kræver daglig barbering? - eller anden form for hårfjerning - og hvilken metode foretrækkes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Barberede alt hår af den anden dag, og efter en del bøvl med nogle rifter og snitsår var jeg til sidst helt glat.
En meget sjov fornemmelse, men det er ikke rigtig mig. Det virker sådan lidt feminint når en mand er helt glat. Konen var heller ikke imponeret - sagde det så sjovt ud.
Foretrækker helt klart at den er trimmet.
Piger må gerne være glatte men med hår på venusbjerget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...