Hop til indhold
gylon81

Intim barberet

Recommended Posts

Gæst
Frække Ida skrev, for 57 minutter siden:

 

skovmanden skrev, 1 time siden:

Hvordan ser far kroppen ud?? Har hår på brystet og skæg. 

V ik helt, men d vel noget i den stil? Men ihvertfald naturlig krop m naturlig behåring :) 

download.jpe

 

Øv, har s.. lige betalt et halvt år forud i fitnesscentret. Det havde da vist været bedre med en aftale med den lokale bager, hvis dette er hvad kvinder drømmer om 8-):-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

J ser ham jo så altså hverken som fed eller uattraktiv, faktisk ganske naturlig mand :P  Også hva angår behåringen (for lige at holde os t trådens egentlige emne ;)).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trolden er korthåret, trimmes med trimmer. Boller, mellemkød, inderlår og mave får en omgang med epilator.
Det er kun røven som får med skraberen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 4 timer siden:

Hvad så med hår på ryggen? :-(

Nu møder jeg af og til en i svømmehallen, der har virkelig meget hår på ryggen og en dag jeg sad bagved ham i saunaen, kunne jeg ikke undgå af og til at komme til at røre krølulden med storetåen - det virkede utrolig varmt og behageligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 9 timer siden:

Uha - kan man købe dem og bevare et straight face :D.... Er det ikke som at købe tampax :roll: - man er nødt til at købe en motorsav bagefter :D

De har dem f.eks. i Bilka - og jeg synes du skulle prøve dem, før du udtaler dig. Jeg har som sagt netop igen foretaget en sammenligning og synes endnu engang ikke, Gllettes med 5 blade gør arbejdet nær så godt og behageligt som Gilettes Simply Venus.

Jeg har indimellem forsøgt med flere andre engangskrabere og andre med både 2, 3, 4 og 5 udskiftelige blade - men må sige at jeg hver gang vender tilbage til Simply Venus, som jeg på trods af det er engangsskrabere - sagtens kan bruge 10 - eller flere gange, før jeg udskifter dem - og da, er de som regel stadig ikke helt udtjente (begyndt at hive i skægget), men de er så billige, at den luksus synes jeg godt, jeg kan tillade mig - de koster så også kun det samme for en hel pakke med 10 skrabere, som et enkelt udskifteligt med 5 blade :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Nu møder jeg af og til en i svømmehallen, der har virkelig meget hår på ryggen og en dag jeg sad bagved ham i saunaen, kunne jeg ikke undgå af og til at komme til at røre krølulden med storetåen - det virkede utrolig varmt og behageligt ;-)

Det er det faktisk også! :-)

Men jeg har dog følt mig nødsaget til at barbere ryggen, for ryghår er åbenbart virkeligt noget, der kan få damerne til at rynke på næsen :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv

Sjovt med alle de forskellige holdninger og meninger. 

Nu er jeg helt naturlig på missen - jo jo lidt hippie er jeg jo.

Men jeg får mig godt nok nogle sjove oplevelser - pga de røde krøller.

- En gæst kom med en pose og saks, købte sandelig en krølle med hjem

- En knægt på 25 kom på besøg, jeg antog han var gået forkert, men nope nope - han havde aldrig slikket en mis med hår på. Han strålede da han forlod stedet.

- En gæst ønskede dominans. Jeg skulle klippe en krølle af og tvinge ham til at spise den.

- En yngre mand ringede for at booke en aftale. Han kørte i bil kunne jeg høre. Jeg husker jeg oplyste ham, jeg er naturlig behåret. Han fik et chok - jeg var helt bekymret for om han var kørt galt. Jeg sagde pænt og meget sødt, han skulle kontakte en anden GP. Han stammede - er det rigtigt du har hår på?

 

:x fra Kiksen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, den 16. august 2016 at 06:35:

Men jeg har dog følt mig nødsaget til at barbere ryggen, for ryghår er åbenbart virkeligt noget, der kan få damerne til at rynke på næsen :x

Ikke alle, vi er faktisk nogle, der synes at hår på ryggen er særdeles sexet og lækket. Så find du bare sådan en, og gro dit hår ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et par gange forsøgt og trimme forneden, men selv en meget overfladisk beskæring af busken forårsager en hulens masse kløen, indtil det er ude i naturlig længde igen. Uanset om forsøger at vedligeholde den længde det blev klippet ned til.

Derfor er mine dele ikke trimmet, da jeg simpelthen ikke kan holde den kløen forneden ud.

Men kudos til alle de fantastiske kvinder der vælger at være glatte i alle variationer forneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe

Det er lækkert med en trimmet mand :wub:

Jeg selv foretrækker at være glat.

Synes man skal vælge det, som får sig selv til at føle sig mest sexet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...