Hop til indhold
Rejsenetværk

Sanseindtryk og sexkontakt på Thai Corner Bar

Recommended Posts

Alletiders Tyksak

Det ku være du og jeg skulle mødes over en øl, med eller uden frenchlover1, men selvfølgelig gerne med hvis han vil.

Jeg har alle muligheder for at møde dig på dit kontor, og I er også begge velkommen hos mig.

Hvis vi kunne kigge lidt på lokalerne sammen, ville det være godt.

Og jeg er enig med french om at det vi når frem til, det opretter vi en særskilt tråd om.

Jeg har fri tirsdag den 9/8 og onsdag 10/8.

Jeg har fri fra og med mandag den 15/8 til og med søndag den 21/8, men er forhindret torsdag den 18/8.

Vi kan for min part mødes efter kl 16.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa!

Sorry for det sene svar! Har lige været uden for DK, nogle dage  - er kun i DK, til ca. midt Sep. men det ser jo også ud til, at OP kan før. jeg er som sagt frisk på at lege guide. Skal det kun være mig og RN, eller er andre friske?

Thai'miljøet omkring Vesterbro indeholder mere end ThaiCorner, så giver som sagt gerne en rundtur, og en "generel introduktion/FAQ" først over middag.

Lad os holde tråden i live, og tage snakken så alle kan følge med, så længe folk kan holde den nogenlunde på kursen :-) Jeg kan de fleste dage i August, men kun efter 17-18 stykker - men kan tage fri dagen efter, hvis det kræves. Så vores rendezvous, kan godt være på en hverdag. Der er dog mest gang i ThaiCorner på en Fre/Lør.

/Tyksak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tyksak

Jeg har sendt dig en pm, og vil kunne mødes med dig de nævnte datoer i mit forrige indlæg.

Min vane tro har jeg en ret præcis skitse i min pm, men tag den ikke alt for bogstaveligt, men kom med dine egne ideer over en kop kaffe.

Giver du kaffen, så tager jeg en kage med :)

Der må for min skyld også gerne deltage flere end du og jeg hos dig, jeg skal bare vide hvor mange jeg skal købe kage til.

Du er ny Tyksak, men dem der kender mig ved at jeg elsker grundig planlægning, men bliv ikke forskrækket over det, jeg lytter gerne til dig også.

Ellers så har jeg fri fra og med mandag den 5/9 til og med søndag den 11/9, hvor vi måske vil kunne invitere interesserede til noget, som vi måtte nå frem til.

Jeg synes at vi skal spise på
Ban Gaw
https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=bangaw 

Hvis et arrangement bliver til noget.
Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle!!

Jeg undskylder med det samme, at jeg ikke har fået fulgt op på denne tråd. Jeg har været hjemme i Asien pga. Arbejde og indrømmer blankt, at jeg fuldstændig havde glemt den her tråd! :-(

Jeg er tilbage i Danmark nu, så tjekker jeg lige op på hvordan min kalender ser ud og vender tilbage.

Og igen, som flere andre, så syntes jeg det kunne være sjovt at lave et fælles event :-)

Tyksak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tyksak

Jeg kan så oplyse at jeg pt har fri til og med søndag den 11/9.

Optimalt vil jeg kunne fredag den 9/9, eller lørdag den 10/9.

Ellers så har jeg også mulighed mandag den 19/9 og tirsdag den 20/9, men det er der næppe bred opbakning til.

Skip mig en pm, og lad os mødes til en kop kaffe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer fra Norge, men jeg har vært 2 ganger på thaicorner i 2014, og likte meg veldig godt. Jeg kan godt dele rejsenetværk sine ønsker om det å komme til et sted hvor en har muligheten til å sitte og observere, snakke med og spandere en drink eller to før en eventuelt bestemmer seg for hva man så ønsker.

Reiser til København den 16 oktober og kan godt tenke meg å delta på en felles tur til thaicorner. Jeg blir i København fra den 16 til den 18 oktober.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oberst

Jeg har faktisk en længere sammenhængende periode fri i de dage i oktober, hvor du er i København.

Du er i København søndag 16/10, mandag 17/10 og tirsdag den 18/10.

Det er så nogle dage, hvor de fleste måske vil være forhindret, men til gengæld er der så lang tid til, at dem der gerne vil deltage, måske vil kunne planlægge sig til at kunne deltage.

Med forbehold for, hvad jeg måtte få af andre planer, så er jeg absolut interesseret i at mødes med Obersten, og tage på Thai Corner Bar sammen en af de dage han er i København.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd - jeg bliver nødt til at tjekke thai-corner ud... i aften..23-00 ca... måske vi ses.. jeg vil spørge alle... "er det dig fra eroguide" :D ... nå spøg til side, er bare lidt nysgerrig nu, så må ind og kigge ;).

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 3 timer siden:

Hej Oberst

Jeg har faktisk en længere sammenhængende periode fri i de dage i oktober, hvor du er i København.

Du er i København søndag 16/10, mandag 17/10 og tirsdag den 18/10.

Det er så nogle dage, hvor de fleste måske vil være forhindret, men til gengæld er der så lang tid til, at dem der gerne vil deltage, måske vil kunne planlægge sig til at kunne deltage.

Med forbehold for, hvad jeg måtte få af andre planer, så er jeg absolut interesseret i at mødes med Obersten, og tage på Thai Corner Bar sammen en af de dage han er i København.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det høres flott ut. Jeg stiller i hvert fall opp, både søndag kveld og mandag kveld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager på ThaiCorner bar i aften hvis nogen har lyst - jeg tager også en tur forbi Club18, hvor jeg kender bestyreren - det giver en del friheder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...