Vildmand 779 Skrevet 19. Juli, 2016 Der findes mange af dem, de kan virke skræmmende, men jeg tager hatten af, for hvad de står for hvad de gør og hvordan de gør det Her er en af de stærke: http://www.litteratursiden.dk/forfattere/leonora-christina-skov Jeg synes hun er en dejlig kvinde, med sine meningers mod 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 19. Juli, 2016 Hun er feminist og måske er hun også prostitutions modstander. Jeg kan blive så irriteret på feminister!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2016 3Forever skrev, for 1 minut siden: Hun er feminist og måske er hun også prostitutions modstander. Jeg kan blive så irriteret på feminister!!! Så er det godt du ikke bor i Sverige, der påstår alle mænd i politik at de er feminister, hvordan det så kan lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 19. Juli, 2016 3Forever skrev, for 37 minutter siden: Hun er feminist og måske er hun også prostitutions modstander. Jeg kan blive så irriteret på feminister!!! Jeg er selv en fordomsfuld mand. Men jeg tror du snyder dig selv for en del nuancer, hvis du udelukkende vurderer mennesker ud fra de kriterier du måler dig selv med. Selv er jeg venstreorienteret, men min ynglings forfatter er Aksel Sandemose , som var absolut højreorienteret. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 19. Juli, 2016 I er da langt ude. her definition på feminist: Feminismen er en samling af bevægelser og ideologier, der kæmper for kvinders økonomiske, sociale og politiske rettigheder. Det omfatter f.eks. kampen for lige muligheder for alle mennesker i uddannelse og på arbejdsmarkedet. En feminist advokerer for eller støtter alles rettigheder og ligestilling som menneske ved at nedbryde det patriarkalske samfund.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 19. Juli, 2016 Navlebeskuende trunte, desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 19. Juli, 2016 mannings skrev, 1 time siden: I er da langt ude. her definition på feminist: Feminismen er en samling af bevægelser og ideologier, der kæmper for kvinders økonomiske, sociale og politiske rettigheder. Det omfatter f.eks. kampen for lige muligheder for alle mennesker i uddannelse og på arbejdsmarkedet. En feminist advokerer for eller støtter alles rettigheder og ligestilling som menneske ved at nedbryde det patriarkalske samfund.... Ja, og der ved er det jo også definationen på en venstreorienteret. Det er jo fuldstændig til grin, at kampen efterhånden går på hvor mange procenter af hver køn der skal være i bestyrelser og hvor meget en kvindelig direktør skal have i løn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 19. Juli, 2016 Onslow skrev, for 38 minutter siden: Navlebeskuende trunte, desværre. Da du jo har læst hendes bøger, vælger jeg at tro på dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 19. Juli, 2016 Onslow skrev, for 56 minutter siden: Navlebeskuende trunte, desværre. Overrasket, næhhh, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. Juli, 2016 Jeg kommer heller ikke til at anmelde hende, med mindre hun bliver GP... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 19. Juli, 2016 Midtj skrev, for 2 timer siden: Jeg er selv en fordomsfuld mand. Men jeg tror du snyder dig selv for en del nuancer, hvis du udelukkende vurderer mennesker ud fra de kriterier du måler dig selv med. Selv er jeg venstreorienteret, men min ynglings forfatter er Aksel Sandemose , som var absolut højreorienteret. Problemet med feministerne er, at de er meget fanatiske i deres kamp for kvinders rettigheder. Det lyder meget sympatisk med ligestilling og kampen for kvinders rettigheder, men i virkeligheden hader de os mænd og kæmper for at holde os nede!! Hvorfor skulle jeg læse noget af en, som dybest set er fjendtlig overfor mit køn? Hvad kan hun berige mit liv med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2016 (edited) Er det mon muligt blot at hylde 'stærke kvinder', som fænomen uden mudderkastning. Her er et af mine forbilleder - hvis man kan ha' sådan et, uden det skal trampes på og fluekneppes...! Dame Helen Mirren. Hun er født i 1945, de herrer, holder sig fantastisk, er dygtig til skuespilhåndværket og er top cool. Respekt. bukker mig i støvet...! Redigeret 19. Juli, 2016 af Mizz Skov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 19. Juli, 2016 For mig er stærke kvinder alle glædespigerne især IV, Gina F. og Trine T. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Juli, 2016 Mizz Skov skrev, for 7 timer siden: Er det mon muligt blot at hylde 'stærke kvinder', som fænomen uden mudderkastning. Her er et af mine forbilleder - hvis man kan ha' sådan et, uden det skal trampes på og fluekneppes...! Dame Helen Mirren. Hun er født i 1945, de herrer, holder sig fantastisk, er dygtig til skuespilhåndværket og er top cool. Respekt. bukker mig i støvet...! Og så har hun heller aldrig været bleg for at smide klunset... Og det er et smukt smukt syn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 20. Juli, 2016 3Forever skrev, for 16 timer siden: Hun er feminist og måske er hun også prostitutions modstander. Jeg kan blive så irriteret på feminister!!! Stakkels lille dig Sådan kan vi jo ikke have det. De skulle altså holde sin kæft, blive GP og nyde lidt pik, disse forvirrede kvinder. Mizz Skov skrev, for 11 timer siden: Er det mon muligt blot at hylde 'stærke kvinder', som fænomen uden mudderkastning. Driller du os? Hylde stærke kvinder uden mudderkastning?? Vil du underminere grundlaget for samfundet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3Forever 92 Skrevet 20. Juli, 2016 Bananas skrev, for 43 minutter siden: Stakkels lille dig Sådan kan vi jo ikke have det. De skulle altså holde sin kæft, blive GP og nyde lidt pik, disse forvirrede kvinder. Så jeg er en lille stakkel. Jamen tak skal du have. Nu er det blevet fremført tidligere i tråden at alle svenske mænd er feminister. Da du er svensker og mand kan jeg så antage at du er en af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 20. Juli, 2016 3Forever skrev, for 5 minutter siden: Så jeg er en lille stakkel. Jamen tak skal du have. Nu er det blevet fremført tidligere i tråden at alle svenske mænd er feminister. Da du er svensker og mand kan jeg så antage at du er en af dem. Ja, sådan er det. Og verden bliver ved med at være sort-hvid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 21. Juli, 2016 3Forever skrev, den 19. juli 2016 at 23:53: Hvorfor skulle jeg læse noget af en, som dybest set er fjendtlig overfor mit køn? Hvad kan hun berige mit liv med? Jeg vidste ikke, hun var dig fjendtlig indstillet. Jeg kender hende ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 21. Juli, 2016 Mizz Skov skrev, den 20. juli 2016 at 00:12: Er det mon muligt blot at hylde 'stærke kvinder', som fænomen uden mudderkastning. Her er et af mine forbilleder - hvis man kan ha' sådan et, uden det skal trampes på og fluekneppes...! Dame Helen Mirren. Hun er født i 1945, de herrer, holder sig fantastisk, er dygtig til skuespilhåndværket og er top cool. Respekt. bukker mig i støvet...! Helt enig. Klog, dygtig og så oven i købet smuk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 21. Juli, 2016 3Forever skrev, den 19. juli 2016 at 23:53: Problemet med feministerne er, at de er meget fanatiske i deres kamp for kvinders rettigheder. Det lyder meget sympatisk med ligestilling og kampen for kvinders rettigheder, men i virkeligheden hader de os mænd og kæmper for at holde os nede!! Hvorfor skulle jeg læse noget af en, som dybest set er fjendtlig overfor mit køn? Hvad kan hun berige mit liv med? LOL, klaphat...:) du burde læse denne bog her i sommerferien. Den vil berige dig. Håndbog for feminister (og deres modstandere) - 30 spørgsmål og svar om køn og ligestilling af Gretelise Holm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 21. Juli, 2016 Midtj skrev, den 19. juli 2016 at 21:57: Ja, og der ved er det jo også definationen på en venstreorienteret. Det er jo fuldstændig til grin, at kampen efterhånden går på hvor mange procenter af hver køn der skal være i bestyrelser og hvor meget en kvindelig direktør skal have i løn. Ignorant...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juli, 2016 mannings skrev, den 22. jul. 2016 at 00:46: LOL, klaphat...:) du burde læse denne bog her i sommerferien. Den vil berige dig. Håndbog for feminister (og deres modstandere) - 30 spørgsmål og svar om køn og ligestilling af Gretelise Holm Tænk, den vil jeg gerne læse. Er klart feminin, men sidst jeg så efter i et 'holdningsspejl' ikke særligt feministisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 22. Juli, 2016 Mizz Skov skrev, for 3 timer siden: Tænk, den vil jeg gerne læse. Er klart feminin, men sidst jeg så efter i et 'holdningsspejl' ikke særligt feministisk. Feminisme handler jo bare om at støtte alles rettigheder og ligestilling som menneske. Tænker at det er svært at argumentere mod... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juli, 2016 mannings skrev, for 12 minutter siden: Feminisme handler jo bare om at støtte alles rettigheder og ligestilling som menneske. Tænker at det er svært at argumentere mod... Stillet op på den måde har du ret. Mæææææn feminismen er som alle ismer dogmatiske verdens-, moral og kamppladsanskuelser. Alt fra sørgelige kønskvote systemer og dekønscificering i Sverige - og til særlige hoteletager kun for kvinder; kan puttes i feminismen gryde af skrubtudser og malurt. Alle ismer af politiske, religiøse eller ideologiske karakter indeholder et syn på 'dem og os'; 'får og bukke'; 'troende og de vantro'.... Og det er det forhold, der er kimen til splittelse og ikke samling. Feminismen er sin egen største fjende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 22. Juli, 2016 Hahaha, der fik du da også puttet det hele ned i -ismegryden. Fanatisme er aldrig godt for noget, det blir så ensidigt, ligesom dele af meningsudvekslinger på nettet...:) god dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg