Hop til indhold

Recommended Posts

Spottede denne thai massage i havnegade 27 i Vejle ,det viste sig ,at der lige er kommet ny ejer på .en smuk smilende thai pige som fortalte hun lige havde overtaget lokalerne . Hun viste mig ind i en af de 3 massage rum  gav mig en god gang massage  hun fortalte samtidig at der ville komme et par hjælpere som vil være gode massøre også .efter en time var hun færdig og blev tilbudt et bad  . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kunne ikke styre min nysgerrighed så jeg måtte en tur til Havnegade 27. 

Jeg blev modtaget af en super smuk og smilende thaipige midt i 20'erne og blev vist ind i et hyggeligt rum med egen dør dejligt at det ikke var gardiner. 

Vi blev hurtig enig om massage og fuld pakke til en af de store. 

massagen var hurtig overstået da jeg blev vildt tændt af hendes berøringer og resten var også til UG jeg fik et glas Cola og et bad. 

Kommer 100 % tilbage 

Jeg blev lukket ud af en diskret bagdør 8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Lyder lækkert og frækt. 

Hvad betalte du?

Vi blev hurtig enig om massage og fuld pakke til en af de store.

Så det kostede nok 1000,- kr :-) bare et gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Spottede denne thai massage i havnegade 27 i Vejle ,det viste sig ,at der lige er kommet ny ejer på .en smuk smilende thai pige som fortalte hun lige havde overtaget lokalerne . Hun viste mig ind i en af de 3 massage rum  gav mig en god gang massage  hun fortalte samtidig at der ville komme et par hjælpere som vil være gode massøre også .efter en time var hun færdig og blev tilbudt et bad  . 

Er der et telefon nummer til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg, efter en lang uges arbejde, hjem fra et besøg i Havnegade 27.

Jeg blev mødt af en lidt ældre pige/dame som viste mig ind i et lille mørkt lokale (hun talte dansk, så måske ejeren selv?).

 Hun fik givet mig en rigtig god massage i mine ømme skuldre og efter en rum tid lagde hun hånden mellem mine ben og spurgte om det var "et forbudt område" dette sagde jeg heldigvis nej til. Hun fortsatte lidt og spurgte om jeg var til "noget  mere". Hun tilbød hj, men jeg ville gerne have noget mere. Hun havde det månedlige så det var ikke muligt, heldigvis havde jeg set en anden pige ved ankomsten (lille nips på et par og tyve) og jeg spurgte om hun evt var interesseret.

Hun kom ind og vi blev enige om en "fuld pakke" og det var en lækker oplevelse. Jeg fik desværre ikke fat i hendes navn, men hun skulle være her i 3 mdr, så et gensyn er ikke usandsynligt. 

Efter "seancen" fik jeg noget at drikke og da jeg blev lukket ud sad der endnu en pige i forlokalet (også ca midt i tyverne og lækker krop), så måske skulle man vælge hende næste gang.

P.S. Inden der er nogen som spørger så fik jeg "fuld pakken " til et tusse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige aflagt ovennævnte sted et besøg. Jeg fik massage af en der hedder Ann eller noget i den stil. Bare en ligegyldig smøren olie ud over kroppen. Jeg tror hun har overværet en anden give massage men god til det var hun ikke. Jeg havde en tusse med til fuld pakke men prisen hun nævnte var 1200 og 700 for en hånd trold. Den blev så rettet til 600 da jeg ikke bed på. Jeg havde egentlig tabt lysten og nøjes med en gang olie smøring. Prisen for sådan en omgang var 350. Og så gjorde det ikke engang ondt. Men ellers et fint sted med gode rum og briks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen Weber :-D var ellers på vej til Vejle og havde overvejet et besøg, efter de gode anmeldelser.
Tror sgu lige jeg finder et andet sted :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå jeg besøgte stedet i dag og det er fint og ann giver en rigtig god behandling jeg bestilte en time med fuld pakke og det var 1200 hvis man kun vil have en halv time er det 1000 derfor lidt misforståelse med priserne jeg ville ikke komme så meget ind på selve agten men vil dog sige at hun ved hvad det drejer sig om og massagen var også god

sted 9 /10

pige 9/10

massage 8 /10

fuldpakke 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke styre min nysgerrighed og jeg synes de fleste anmeldelser er gode, undtagen Weber ;-)

Jeg mødte Ann, en ung sød pige og med på det meste :-D

Fik en fræk time med Ann og vi kom hele turen rundt :-) jeg kommer helt sikkert igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Sikke da alle de nye bruger der har været heldige på dette, i jeres øjne fantastiske sted :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 2 timer siden:

Sikke da alle de nye bruger der har været heldige på dette, i jeres øjne fantastiske sted :shock:

en gammel bruger har da også været der. og jeg kommer også igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja nu siger du ny bruger og det kan jeg også se jeg står som men jeg har som du været medlem i lang tid men er nu igen ny bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager en tur derop mandag, men man tør sku næsten ikke lave en anmeldelse

Kunne den ikke nye bruger  "Knaldehunden" ikke lige tage en så man ved det de andre skriver passer.

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, den 29. juli 2016 at 21:04:

Sikke da alle de nye bruger der har været heldige på dette, i jeres øjne fantastiske sted :shock:

Tja jeg vil da ikke betegne mig som ny bruger, og jeg fik da en udemærket oplevelse (både massage og fuld pakke, og jeg fik det til 1000 for 1 times massage samt fuld pakke).

Men det er vel som så mange andre steder at med kemi kommer man nogen langt, så hvis den er der mellem kunde og "leverandør" så får man måske lidt ekstra??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette bliver det nye sort. 

I må ikke snyde jer selv for en B2B med den nye pige hos Amata Thaimassage i Havnegade hun hedder Viva og giver den bedste Massage/B2B jeg endnu har prøvet i Danmark Hun kysser og giver desuden et super Bj uden regnslag med afslutning i munden ( dette skal lige aftales inden ;-) ) hendes krop er skabt til at tilfredsstille og det er ikke engang løgn. Måtte tage mig sammen for ikke at komme ved det første bj jeg ville mærke hende vi nåede flere stillinger inden hun hev regnslaget af og suttede mig til afslutning  hun fortsatte selv efter jeg var kommet og jeg kunne kun lige humpe ud i bad hun havde ikke fået nok og hoppede med i bad hvor jeg blev vasket og hvor hun flere gange gned sine dejlige bryster rundt på min krop det slår en vaskeklud med flere længder :x

Jeg ved god at det hurtigt kan komme til at lyde som en reklame jeg opfordre derfor jer andre til at give jeres erfaring videre så vi sammen kan nyde denne Perle. 

Hvad angår pris aftales den men vil man have hele oplevelsen så vær ikke nærig det er pengene værd det garantere jeg. 

Total ynglings sted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...