Hop til indhold

Recommended Posts

Mike45 skrev, for 2 timer siden:

Dette bliver det nye sort. 

I må ikke snyde jer selv for en B2B med den nye pige hos Amata Thaimassage i Havnegade hun hedder Viva og giver den bedste Massage/B2B jeg endnu har prøvet i Danmark Hun kysser og giver desuden et super Bj uden regnslag med afslutning i munden ( dette skal lige aftales inden ;-) ) hendes krop er skabt til at tilfredsstille og det er ikke engang løgn. Måtte tage mig sammen for ikke at komme ved det første bj jeg ville mærke hende vi nåede flere stillinger inden hun hev regnslaget af og suttede mig til afslutning  hun fortsatte selv efter jeg var kommet og jeg kunne kun lige humpe ud i bad hun havde ikke fået nok og hoppede med i bad hvor jeg blev vasket og hvor hun flere gange gned sine dejlige bryster rundt på min krop det slår en vaskeklud med flere længder :x

Jeg ved god at det hurtigt kan komme til at lyde som en reklame jeg opfordre derfor jer andre til at give jeres erfaring videre så vi sammen kan nyde denne Perle. 

Hvad angår pris aftales den men vil man have hele oplevelsen så vær ikke nærig det er pengene værd det garantere jeg. 

Total ynglings sted :-)

Kan du beskrive hendes udseende lidt nærmere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan hvis man er renlig og ikke nærig få superfransk hos Viva med afslutning i munden hendes b2b er noget af det bedste jeg har prøvet i dk og hun giver GF med dybe kys. Selvfølgelig har kemien meget at sige men selv på 50% er hun på højde med mange andre piger hun er meget køn ikke den smukkeste jeg har set men med en slank krop og store dejlige suttelæber. Jeg havde ingen forventninger til hende så derfor var overraskelsen stor bagefter at hun så samtidig hoppede med i bad og vaskede mig overalt var bare en bonus. 

God fornøjelse forvent intet så bliver du kun positivt overrasket. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tur til endnu en tur til Havnegade denne gang uden tidsbestilling så jeg er selv skyld i nedestående fiasko... Ringede på døren klokken på Havnegade 27 og der blev åbnet af en ældre pige vel godt over 40.. her spurgte jeg om Ann eller gib var ledige.. men de var ikke ledige.. nåh men trængte egentlig til massage så tænkte det kunne Mutter vel også klare så fulgte med ind i massage rummet hvor jeg blev af klædt.. jeg bedte om en hård massage m olie. Der efter startede Amy med olie plaskerri og en dårlig massage.. hun var mere fokuseret i om jeg havde ondt i min lille mand og den skulle have massage.. og ja den blev godt og grundig masseret og virkningen kom da også og strittede af alt sin magt lige op... Her efter spurgte Amy så om jeg ville have mere end hj og massage som vi fik aftalt.. næ sagte jeg.. men hun blev ved og ved og ville have ham op i sig.. til sidst sagde jeg så ok men kun 800 kr... Hun fik gummi på den og jeg skulle tage hende i missionær.. det gjorde jeg.. hun var enten meget tør eller meget stram... Tror faktisk hun var stram.. 5 min med ind ud  der efter lidt frem og tilbage.. opgav jeg simpel hen at komme.. hun tændte mig bare ikke... Hun fortsatte dog selv om jeg flere gange sagde stop.. og efter 15-20 min med en kedelig Thai på pikken kom jeg da også... 

I bad og en Cola fik jeg også og allerbedst fik lige sagt Hej til både Ann og en ny pige.. hun så dælme Fræk ud ... Hende må jeg have en tur i / på i næste uge.. mens vi alle venter på S hos Nara er tilbage...  

 

Men mit budskab er tag en tur til Havnegade 27 Ann og gib er turen værd og måske hende den nye pige.. men bliver i tilbudt Amy så hold jer væk.. der er hverken sex eller massage værd at bruge 5 min på...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ved Amata Thaimassage i Havnegade I går super dejlig massage . Pænt og rent sted . Fik massage af  Viva  fik super bf beste at jeg længe har prøvet.  Kan anbefale det sted . Er et af de beste butikker I vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan beskrive Vivas udseende. Bare så man er sikker på man får den pige man bestiller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viva har lille dukkeansigt med de dejligste suttelæber. Lille Røv og store naturlige bryster velbekomme :-)

Redigeret af Mike45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have beskrevet Viva for Ton fik jeg lyst til at tage et smut til Amata i Havnegade i Vejle igen :-) 

jeg tog chancen viste ikke om de havde søndags åben det havde de heldigvis. Jeg mødte en meget smuk thai i 20'erne Yumi hun havde til både gården og gaden lækkert med lidt variation. 

Hendes massage var super uden hast og meget grundig da hun nåede til den nedre del af ryggen fik boller og stjernen en grundig tur. Da jeg vente mig begynde hun straks at sutte uden dejlig frækt med lyd på og spyt på med regnslag og sex i mange positioner rigtig GFE  Alt til UG. 

Bad og cola til en 1000 og udgang via bagdør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mike45 skrev, den 1/9/2016 at 13:48:

Viva har lille dukkeansigt med de dejligste suttelæber. Lille Røv og store naturlige bryster velbekomme :-)

Arh......store naturlige bryster... det tror jeg ikke på. Det er de hårdeste jeg nogensinde har haft fat i. Men du har ret....hun er sgu ret lækker.

Dog sneg der sig en grim tanke ind, da jeg slikkede hende. Har aldrig set skamlæber i den størrelse og lå faktisk med den tanke at hun er en ladyboy. Det ligner lidt en flækket løgpose:-(. Men så har jeg da også prøvet det8-)

Men oplevelsen og behandlingen er der absolut ikke noget at udsætte på. UG herfra:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lakridspibe skrev, 1 time siden:

Arh......store naturlige bryster... det tror jeg ikke på. Det er de hårdeste jeg nogensinde har haft fat i. Men du har ret....hun er sgu ret lækker.

Dog sneg der sig en grim tanke ind, da jeg slikkede hende. Har aldrig set skamlæber i den størrelse og lå faktisk med den tanke at hun er en ladyboy. Det ligner lidt en flækket løgpose:-(. Men så har jeg da også prøvet det8-)

Men oplevelsen og behandlingen er der absolut ikke noget at udsætte på. UG herfra:-)

Kan ikke være mere enig..... har aldrig set noget ligende.... absolute et NO GO herfra :-( 

Derimod er Ann helt klart at fortrække ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Kan i ikke smage om hun bliver våd når i slikker? Tænker i så fald hun må være en kvinde!!

tænder på store skamlæber, men er ikke til ladyboys...så hvor sikre er i i jeres sag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 14 timer siden:

Hmm. Kan i ikke smage om hun bliver våd når i slikker? Tænker i så fald hun må være en kvinde!!

tænder på store skamlæber, men er ikke til ladyboys...så hvor sikre er i i jeres sag?

Har også været på besøg hade også den tanke at de læber ikke var naturligt. Kommer der aldrig igen. Det er ikke i orden at snyde os kunder på den måde. Og massagen var nu heler ikke særlig god fik kun masseret ben og ryg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred49

Har også været der, ikke noget for mig, hun kunne slet ikke tænde mig,,,,,med de lapper... Tror det er en der har fået foretaget en forandring

. :)

Og massage kunne hun/han slet ikke.:)

 

Redigeret af Fred49

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver da helt nysgerrig. Er det dårligt udført? Eller er de bare kæmpe store?

er der slet ingen der kan kommentere på om hun kan blive våd når der slikkes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Energy skrev, for 1 time siden:

Noget af en anklage vis det ikke passer. Som tissemænd er tissekonen ikke ens Hehe. 

Har ikke selv været der. Meeen alligevel ??

De anklager vel ikke Energy, men fortæller om deres oplevelse på stedet, og flere har haft den samme oplevelse at det ,måske er en ladyboy, så er det da ok det offentliggøres her på Eg, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag og jeg bliver nødt til at give mit input, da jeg valgte at besøge Viva ud fra beskrivelser her i tråden. Tror ikke det er en LB. Men hun er ikke særlig køn. Heller ikke engang en god krop. Det ser ud til hun engang har været meget overvægtig og derfor har for meget hud/kød omkring skridtet. Det hænger både foran på skambenet og i siderne mellem benene. Brysterne er skæve sillekasser der er dårligt lavet samt et ansigt der bærer præg af for meget kosmetisk kirurgi. Jeg tænkte fanden i det, måske skulle man prøve at kneppe en freak. Men det gik ikke. Jeg kunne simpelthen ikke præstere med en sådan kvinde der i den grad slukkede gejsten med sit udseende. Jeg kan simpelthen ikke forstå at der er nogen der kan skrive at hun er køn. 

Nok ikke sidste gang jeg spilder penge og tid på fejlagtige oplysninger fra dette site. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...