GP Nyderen 3 Skrevet 1. Juli, 2016 Er der nogen der har besøgt hende? Hun ser virkelig godt ud på billederne, og jeg overvejer at besøge. Er der nogen der har en erfaring at dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKS 11 Skrevet 1. Juli, 2016 Har ikke selv haft fornøjelsen endnu, men der er flere gode erfaringer med hende her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/42653-nogle-der-har-prøvet-sprøjt-på-mig/#comment-341849 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 1. Juli, 2016 GP Nyderen skrev, for 45 minutter siden: Er der nogen der har besøgt hende? Hun ser virkelig godt ud på billederne, og jeg overvejer at besøge. Er der nogen der har en erfaring at dele? Du kunne prøve at søge eller spørge i rette forum 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 271 Skrevet 1. Juli, 2016 Hun er fræk og en lækker milf. Hun sluger det hele og siger hun er helt vild med sperm og det passer i den grad. Hendes blow er lidt average, så jeg plejer at tage varianten, hvor jeg bare selv spiller og tømmer det hele i munden. Hun suger dog altid helt ren efterfølgende. Det er en speciel oplevelse , men bestemt et besøg værd. Har været der 3 gange og kommer gerne igen, når lysten melder sig og jeg er i nabolaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP Nyderen 3 Skrevet 16. August, 2016 Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 16. August, 2016 GP Nyderen skrev, for 31 minutter siden: Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt? har selv besøgt hende et par gang og aldrig set skyggen af manden, det er også kun hende jeg vil se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 66 Skrevet 16. August, 2016 GP Nyderen skrev, for 3 timer siden: Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt? Har besøgt hende en del gang efterhånden og nej har aldrig set manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper32hansen 10 Skrevet 17. August, 2016 Tidligere var manden med, men det er 1-2 år siden, nu er hun hjemme alene i hendes private hjem og tager alt spermen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 17. August, 2016 Det er rigtigt, hun giver et godt blowjob, og sluger, men det er forbudt at røre, og da jeg var forbi, havde hun lige fået lavet bryster, så de var pakket forsvarligt ind... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aloha Skrevet 17. August, 2016 Har også været der nogle gange - blow er i mine øjne under middel, så jeg har prøvet alle varianter og holder mig til de billigere løsninger, men selve konceptet er lidt frækt - nu kan man også få lov at slikke hende, det har jeg dog ikke prøvet og heller ikke været der efter hun har fået lavet nye kasser. Men en rigtig pæn kvinde med et frækt ansigt - kunne godt fristes til at køre forbi en dag. Nogen der har prøvet hendes nye fantasi? så høre jeg gerne om jeres oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 36 Skrevet 18. August, 2016 Lyder som noget der bør prøves, hvor er vi geografisk, gerne så detaljeret som muligt uden at kompromitere annonymiteten, som vi alle nyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2016 Helsinge lidt nord for Hillerød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg