Hop til indhold
jonasn

Nogle der har prøvet: Sprøjt på mig!

Recommended Posts

Gæst

Jeg er mere end interesseret også - arb. i Hillerød området.

Hvis hun kan anbefales, kan man blive afhængig.... :-)

Stod der noget et sted om, at hendes fyr kiggede med .....så er jeg ikke med mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mere end interesseret også - arb. i Hillerød området.

Hvis hun kan anbefales, kan man blive afhængig.... :-)

Stod der noget et sted om, at hendes fyr kiggede med .....så er jeg ikke med mere

ved ikke om det er den samme... men hvis fyren er med på en kigger, synes jeg heller ikke det er turen værd..

Håber en kan opklare det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hej Gutter

Jeg har også haft luret lidt på denne annonce - og ja jeg tog chancen og blev ikke skuffet.

Var i kontakt med hende flere gange, og jeg spurgte også lidt skeptisk ind til det med "manden" - jeg fik at vide at han var i huset men at jeg ikke ville se ham og omvendt. Den lå lidt i baghovedet må jeg nok ærlig indrømme - men igen nogle gange må man jo tage en chance :)

Jeg kom frem til adressen, og blev ikke skuffet. En rigtig flot kvinde - de 27 år i annoncen passer vel nogenlunde - hun er nok deromkring, måske 30 - men en lækker kvinde, og et super flot og faktisk frækt ansigt. I det hele taget en kvinde jeg sagtens kunne forestille mig jeg ville løbe efter i byen :)

Hun satte sig på knæ foran mig i køkkenet, og så hev jeg banditten frem, hun begyndte at tale frækt til mig, om hvor hun glædede sig til at smage min sperm og inden længe så blev kanonen skudt af i munden på hende og hun afsluttede lige med at suge det sidste ud af mig.

I det store hele en meget anderledes og lidt underlig oplevelse, men alligevel super frækt og ja igen hold kæft hun ser godt ud og med super frækt ansigt at kigge ned på.

Jeg tog derfra med et stort smil på læben!

Jeg skal helt sikkert have en tur mere på et tidspunkt, men næste gang tror jeg at hun skal lave arbejdet :)

Og jeg så ikke skyggen af nogen mand - blot lige som sidebemærkning.

God dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aloha

Fedt du tog en for holdet og det så var en god oplevelse. Lige et par opklarende spørgsmål:

Du spillede den selv af ik?

Slugte hun det hele eller spyttede ud?

og som Maestro hvad kostede det?

Tror sku hun skal prøves lyder mega frækt faktisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jonas

du spiller den selv af og hun sidder på knæ med åben mund. Tager ladningen og suger det sidste og sluger. Jeg gav 500

hun er sød, flot og fræk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Jeg spillede den selv af - 500 kr - som kiggeren fortæller, så sidder hun på knæ med åben mund - men såvidt jeg kunne forstå spiller hun gerne men så koster det 600 og hvis hun skal sutte koster det 800

Hun slugte med velbehag og et frækt smil på læben - og som kiggeren også fortæller så er hun en rigtig flot kvinde, rigtig pænt ansigt og så med et super frækt glimt i øjet - og det gjorde det ikke mindre interessant og frækt at hun sad og talte til mig og lillemanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge vil blot dele at jeg var forbi i søndags, fræk lille blondine, der bare smider sig ned på knæ i køkkenet, åbner munden og bare tikker om at blive spermet i munden.

Hun fik hvad hun bad om, slugte det hele og suttede lige pikken ren

Anderledes oplevelse men også super fræk på en eller anden måde.

Gad godt man kunne møde henne i kbh da der er langt til Helsinge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge vil blot dele at jeg var forbi i søndags, fræk lille blondine, der bare smider sig ned på knæ i køkkenet, åbner munden og bare tikker om at blive spermet i munden.

Hun fik hvad hun bad om, slugte det hele og suttede lige pikken ren

Anderledes oplevelse men også super fræk på en eller anden måde.

Gad godt man kunne møde henne i kbh da der er langt til Helsinge

hvad gav du for sådan oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad gav du for sådan oplevelse?

500,- for at spille den af selv, 600,- hvis hun skal spille den af på dig og 800,- hvis hun skal give dig et blowjob

Jeg valgte den den til 600,- men synes det var frækkeste at selv spille den af i mundne på henne

Go fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Hej drenge

har også været forbi en tur igen, denne gang den store pakke - og selvom det var en super fræk oplevelse igen igen, så vil jeg for fremtiden holde mig til 5-600 løsningen, for det franske var ikke just det bedste jeg har prøvet, nok nærmere det modsatte. Men ikke et ondt ord om kvinden bag dette koncept - super fræk, flot og ja så er det sku lidt frækt at hun sidder der og tikker og ber om ens sperm :)

Anderledes koncept, men et frækt et af slagsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne frøken,

Det er en anderledes oplevelse, men jeg syntes det var frækt. 

Det foregik ude i carporten hvor hun sad på knæ og spillede min pik indtil jeg kom i hendes mund. Og hun slugte hver en dråbe. 

Turen til nordsjælland er et minus. Men ellers er der gode ord fra mig om oplevelsen. Og hun er bestemt en flot pige. 

Tugwell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål ... men hvor lang tid har man?? (jeg skal normalt ha' lidt tid før kanonen er varm)

Er hun fuldt påklædt, eller kan man se lidt patværk?? Hvad med at røre lidt?

Super mærkeligt koncept, men jeg må indrømme at det taler til den beskidte side af mig :grin:

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt denne frøken,

Det er en anderledes oplevelse, men jeg syntes det var frækt. 

Det foregik ude i carporten hvor hun sad på knæ og spillede min pik indtil jeg kom i hendes mund. Og hun slugte hver en dråbe. 

Turen til nordsjælland er et minus. Men ellers er der gode ord fra mig om oplevelsen. Og hun er bestemt en flot pige. 

Tugwell

min tur var i køkkenet, så skal lige høre var det i den åbne del? Med kig til vejen? Eller var det lidt lukket? Bare nysgerrige? Kommer nok til at køre forbi igen en dag... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det lyder tilstrækkelig underligt og frækt til at det må prøves.

Har tidligere været på swinger klub og lavet 4 kanter hjemme, så ved det er frækt at se ens kvinde blive dusket af en anden mens jeg ordner hans. Men det her er noget mere eksperimenterende synes jeg. Men bare det er frækt ;-)

Flere der har erfaring med hendes franske? Hvilken af de tre service  modeller er frækkest?

Forstår man ikke må røre hende og at hun har undertøj på under seancen ? No 1 ville være hvis hun var nøgen eller blot bare bryster :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...