Hop til indhold

Slugeren i Hillerød

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende? Hun ser virkelig godt ud på billederne, og jeg overvejer at besøge. Er der nogen der har en erfaring at dele?

Skrevet
GP Nyderen skrev, for 45 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt hende? Hun ser virkelig godt ud på billederne, og jeg overvejer at besøge. Er der nogen der har en erfaring at dele?

Du kunne prøve at søge eller spørge i rette forum ;-)

Skrevet

Hun er fræk og en lækker milf. 

Hun sluger det hele og siger hun er helt vild med sperm og det passer i den grad. Hendes blow er lidt average, så jeg plejer at tage varianten, hvor jeg bare selv spiller og tømmer det hele i munden. Hun suger dog altid helt ren efterfølgende. Det er en speciel oplevelse , men bestemt et besøg værd. Har været der 3 gange og kommer gerne igen, når lysten melder sig og jeg er i nabolaget. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Der skrives om at hendes mand er tilsted. Er det rigtigt?

Skrevet
GP Nyderen skrev, for 31 minutter siden:

har selv besøgt hende et par gang og aldrig set skyggen af manden, det er også kun hende jeg vil se :-)

Skrevet
GP Nyderen skrev, for 3 timer siden:

Har besøgt hende en del gang efterhånden og nej har aldrig set manden.

Skrevet

Tidligere var manden med, men det er 1-2 år siden, nu er hun hjemme alene i hendes private hjem og tager alt spermen 

Skrevet

Det er rigtigt, hun giver et godt blowjob, og sluger, men det er forbudt at røre, og da jeg var forbi, havde hun lige fået lavet bryster, så de var pakket forsvarligt ind...

Skrevet

Har også været der nogle gange - blow er i mine øjne under middel, så jeg har prøvet alle varianter og holder mig til de billigere løsninger, men selve konceptet er lidt frækt - nu kan man også få lov at slikke hende, det har jeg dog ikke prøvet og heller ikke været der efter hun har fået lavet nye kasser. Men en rigtig pæn kvinde med et frækt ansigt - kunne godt fristes til at køre forbi en dag.

Nogen der har prøvet hendes nye fantasi? :) så høre jeg gerne om jeres oplevelser :)

Skrevet

Lyder som noget der bør prøves, hvor er vi geografisk, gerne så detaljeret som muligt uden at kompromitere annonymiteten, som vi alle nyder

Skrevet

Helsinge lidt nord for Hillerød 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.