Hop til indhold
Guest Kamilla K

Hvornår er man nymfoman ?

Recommended Posts

Cage skrev, for 8 timer siden:

Gå lige ind i indstillinger på din smartphone. Der er en funktion, der registrer humor. Slå den til :-D

Så en relativ alvorlig debat bliver til "humor" fordi det lige passer dig. Overdreven vurdering af egen betydning, kan være starten på en mere omfattende psykiatrisk diagnose. Med dit indgående kendskab til mobilindstillinger, er det måske den indstilling du burde koncentrere dig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
all skrev, for 6 minutter siden:

Så en relativ alvorlig debat bliver til "humor" fordi det lige passer dig. Overdreven vurdering af egen betydning, kan være starten på en mere omfattende psykiatrisk diagnose. Med dit indgående kendskab til mobilindstillinger, er det måske den indstilling du burde koncentrere dig om.

Hold da op....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 20 minutter siden:

Jeg troede nu egentligt også at du mente det alvorligt :) 

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 11 timer siden:

Har læst en defination på en nymfoman er når man er villig til at tilsidesætte alt, og om nødvendig ødelægge det for en selv og andre, for at få sex, og ikke tænker på koncekvenserne før bagefter.

Ligesom en psykopat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 42 minutter siden:

Jeg troede nu egentligt også at du mente det alvorligt :) 

Cages indlæg kostede mig 2 timer roden med tlf, for det gik op for mig at det var en joke :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 7 minutter siden:

Cages indlæg kostede mig 2 timer roden med tlf, for det gik op for mig at det var en joke :evil:

Så kom du da lidt omkring i indstillingerne :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 19 minutter siden:

Cages indlæg kostede mig 2 timer roden med tlf, for det gik op for mig at det var en joke :evil:

Nu skal du dæleme ikke komme med mere humor i denne topseriøse tråd - startet af KamillaK som jo notorisk nærmest er humorforladt..... Tsk tsk tsk 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Nu skal du dæleme ikke komme med mere humor i denne topseriøse tråd - startet af KamillaK som jo notorisk nærmest et humorforladt..... Tsk tsk tsk 

Humor? Så du ikke min sure smiley??? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 6 minutter siden:

Humor? Så du ikke min sure smiley??? :huh:

Kan det overhovedet lade sig gøre? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 26/6/2016 at 23:56:

Ja her:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter

Sort kapitel i dansk sundheds- og socialpolitik ....

Ret beset var Johan fremsynet og en stor pioner indenfor behandlingen af vore åndssvage medborgere. Før Keller blev åndssvage stort set behandlet som dyr efter forgodtbefindende.

Johan Kellers anstalter var på ingen måde et middel til at kontrollere de åndssvage - tværtimod var det en beskyttelse af dem mod den øvrige verden....

NB

Det er godt nok en anden slags emner end normalt,  der bliver debatteret på eroguide for tiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 30 minutter siden:

Ret beset var Johan fremsynet og en stor pioner indenfor behandlingen af vore åndssvage medborgere. Før Keller blev åndssvage stort set behandlet som dyr efter forgodtbefindende.

Johan Kellers anstalter var på ingen måde et middel til at kontrollere de åndssvage - tværtimod var det en beskyttelse af dem mod den øvrige verden....

NB

Det er godt nok en anden slags emner end normalt,  der bliver debatteret på eroguide for tiden :)

Hej all.

det er da noget af en fremstilling der vil noget. Vil ikke kalde ham fremsynet, men hvis du i det mener, at holde mennesker fanget, tvangssterilisere dem, og ting der ville give fængselsstraf i dag. Og ja levede man ikke op til samfundets normer så var du åndssvag. I dag ved vi jo desværre hvilke uhyrligheder der skete på de forskellige institutioner under Keller. Og det er jo ikke smuk læsning. De Kellesrske institutioner. var jo netop sat til. For at samle alle under samme tag. Fx., i Brejning ved Vejle levede de under kummerlige forhold. Deres bad fx. Var en brandslange de blev spulet med. Ja enorm store sovesale 20.30 stykker sammen. Ja i dag ved vi jo bedre. Og godt serviceloven er til, at beskytte dem og ikke de Kellerske anstalter. 

https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalterhttp://www.kulturarv.dk/1001fortaellinger/da_DK/mandshjemmet-i-brejninghttps://www.anbragtihistorien.dk/fortael/fortaellinger.html?view=storycontent&story_id=206

(og beklage denne mindre afsporing)

Ha en god dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 16 timer siden:

Ret beset var Johan fremsynet og en stor pioner indenfor behandlingen af vore åndssvage medborgere. Før Keller blev åndssvage stort set behandlet som dyr efter forgodtbefindende.

Johan Kellers anstalter var på ingen måde et middel til at kontrollere de åndssvage - tværtimod var det en beskyttelse af dem mod den øvrige verden....

NB

Det er godt nok en anden slags emner end normalt,  der bliver debatteret på eroguide for tiden :)

Tak for indsigten :-)

Jeg tænkte nok mest på Sprogø....og hvordan man helt frem i Velfærdsstaten (mener ca. 63-64) kunne finde på at sende kvinder derud!

En slags Île du Diable...

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 19 timer siden:

Hej all.

det er da noget af en fremstilling der vil noget. Vil ikke kalde ham fremsynet, men hvis du i det mener, at holde mennesker fanget, tvangssterilisere dem, og ting der ville give fængselsstraf i dag. Og ja levede man ikke op til samfundets normer så var du åndssvag. I dag ved vi jo desværre hvilke uhyrligheder der skete på de forskellige institutioner under Keller. Og det er jo ikke smuk læsning. De Kellesrske institutioner. var jo netop sat til. For at samle alle under samme tag. Fx., i Brejning ved Vejle levede de under kummerlige forhold. Deres bad fx. Var en brandslange de blev spulet med. Ja enorm store sovesale 20.30 stykker sammen. Ja i dag ved vi jo bedre. Og godt serviceloven er til, at beskytte dem og ikke de Kellerske anstalter. 

https://da.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalterhttp://www.kulturarv.dk/1001fortaellinger/da_DK/mandshjemmet-i-brejninghttps://www.anbragtihistorien.dk/fortael/fortaellinger.html?view=storycontent&story_id=206

(og beklage denne mindre afsporing)

Ha en god dag.

KK

Du har ganske ret...hvis du sammenligner med det vi ved i dag og de tilbud vi vil give vore svageste. Men det ændrer ikke på Johan Kellers tilgang til åndssvage. Han var foregangsmand, og tilførte et helt nyt syn på vore åndssvage medmennesker.

Det skal naturligvis ses i den kontekst der var gængs da Keller moderniserede forsorgen. Hans tilgang var at beskytte og forbedre forholdene...og det gjorde han i betydelig grad. At vi i dag tænker at det var umenneskeligt, ændrer ikke på at der før Keller var omend endnu dårligere forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 4 timer siden:

Tak for indsigten :-)

Jeg tænkte nok mest på Sprogø....og hvordan man helt frem i Velfærdsstaten (mener ca. 63-64) kunne finde på at sende kvinder derud!

En slags Île du Diable...

Det er rigtigt at man helt frem til midt 60'erne sendt kvinder til Sprogø...Men det var ikke Kellers fortjeneste. Keller oprettede Kvindeforsorgen på Sprogø (En tilsvarende for mænd på Livø i Limfjorden) med henblik på at beskytte kvinderne (og mændene på Livø) mod det omgivende samfunds mangel på forståelse og accept.

Kvindeanstalten på Sprogø blev senere brugt, til at sende mange uskyldige kvinder i "livsvarigt fængsel" - men det har ikke noget med Johan Keller at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Cage skrev, den 27/6/2016 at 21:04:

Nu skal du dæleme ikke komme med mere humor i denne topseriøse tråd - startet af KamillaK som jo notorisk nærmest er humorforladt..... Tsk tsk tsk 

Humor ? Hva er det  ? :shock:

Jeg kan kun forstå ordene  "topseriøse tråd "  :?

 

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 15 minutter siden:

Humor ? Hva er det  ? :shock:

Jeg kan kun forstå ordene  "topseriøse tråd "  :?

 

:D 

Topløs tråd? Ja TAK! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 6 timer siden:

Du har ganske ret...hvis du sammenligner med det vi ved i dag og de tilbud vi vil give vore svageste. Men det ændrer ikke på Johan Kellers tilgang til åndssvage. Han var foregangsmand, og tilførte et helt nyt syn på vore åndssvage medmennesker.

Det skal naturligvis ses i den kontekst der var gængs da Keller moderniserede forsorgen. Hans tilgang var at beskytte og forbedre forholdene...og det gjorde han i betydelig grad. At vi i dag tænker at det var umenneskeligt, ændrer ikke på at der før Keller var omend endnu dårligere forhold.

Ja he he ... Det er de samme "gode gamle" dage mange minimalstats tilhængere husker tilbage på med glæde ... Herre jemini!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

En nymfos mål er også at få så mange som muligt, har været gift med en fantastisk pige af slagsen kort ægteskab 4 hårde år og megen glæde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Tristan skrev, den 27/6/2016 at 20:40:

Ligesom en psykopat?

Nej ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. anstalterne på Sprogø og vist nok også Brejning, så har de en central rolle i Jussi Adler-Olsens "Journal 64" (Afdeling Q nr. 4)

Den bog kan anbefales sammen med alle andre i samme serie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...