Hop til indhold
Guest Kamilla K

Hvornår er man nymfoman ?

Recommended Posts

Guest Kamilla K

Og hvornår er man blot "meget glad for sex " 

Hvor er den gyldne middelvej imellem de to ting ? Og kan man godt være nymfoman , selv om man ikke ALTID (men ofte) tænker og har lyst til sex ? 

Hvis man ikke får sex i 2 dage og føler sig lige så sexsulten, som den mest sultne hunulv er efter mad - er man så "glad for sex " , uden at være nymfoman ? 

 

Og hvis man andre dage, godt kan gå i over en uge, uden at tænker ret meget på sex , er man så nyfoman ? 

Joh joh, jeg kender fint retskrivningsordbogens svar og defination på en nymfoman , men alligevel ? 

Hvis man får mere og mere lyst til sex , jo mere sex man får - er det så at være en nymfoman ? Eller ? Hvor er skellet mellem nymfomani og glad for sex ? Hvis såfremt i fald der findes et skel mellem disse to  begreber ? 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et super spændende spørgsmål. Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af det. Personligt har jeg ikke mødt en Q, der ikke kan mættes. Definitionen på en nymf er vel en, der altid vil have sex - og prioriterer det langt over andre vigtige ting, selvom det har negativ indvirkning på vedkommendes liv. Det andet er bare sund appetit ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg åd Lars von Triers Nymphomania råt. Om det er en virkelighedsnær skildring, ved jeg ikke - men jeg tror det faktisk på lange stræk. At jeg så også et par gange måtte stoppe filmen og sunde mig - skal vi ikke tale om her - men hold dog op der er et par grænseoverskridende scener i den film.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
sydjyden skrev, for 16 minutter siden:

Det er et super spændende spørgsmål. Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde ud af det. Personligt har jeg ikke mødt en Q, der ikke kan mættes. Definitionen på en nymf er vel en, der altid vil have sex - og prioriterer det langt over andre vigtige ting, selvom det har negativ indvirkning på vedkommendes liv. Det andet er bare sund appetit ;-)

Hehe ,sydjyden :-D  Nu beror mine tvivl jo kun på det skel , der måske er adskiller de to begreber - det betyder jo ikke at jeg er blank stillet over for lokkerier :-) 

ja okay , kan fint se forskellen ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Cage skrev, for 14 minutter siden:

Jeg åd Lars von Triers Nymphomania råt. Om det er en virkelighedsnær skildring, ved jeg ikke - men jeg tror det faktisk på lange stræk. At jeg så også et par gange måtte stoppe filmen og sunde mig - skal vi ikke tale om her - men hold dog op der er et par grænseoverskridende scener i den film.

Den må jeg se ! :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er begrebet nymfomani ikke bare opfundet af mænd i en bornert tid, hvor kvinder ikke måtte tage seksuelle initiativer eller give udtryk for, at de kunne lide sex. 

Jo mere kvinder kan og vil, jo mere får de skudt i skoene, at de er promiskuøse. En mand, der kan og vil tit er viril.

Skulle vi ikke prøve at få nedbrudt den kønsdiskriminering? Hvis ikke vi sku' ku', hvem sku' så ku' ku'?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

warmgun skrev, for 15 minutter siden:

Er begrebet nymfomani ikke bare opfundet af mænd i en bornert tid, hvor kvinder ikke måtte tage seksuelle initiativer eller give udtryk for, at de kunne lide sex. 

Jo mere kvinder kan og vil, jo mere får de skudt i skoene, at de er promiskuøse. En mand, der kan og vil tit er viril.

Skulle vi ikke prøve at få nedbrudt den kønsdiskriminering? Hvis ikke vi sku' ku', hvem sku' så ku' ku'?

Ret beset er nymfomani en sygdom. Kvinder der lider af nymfomani søger en tilfredsstillelse de aldrig finder. Den "romantiske" drøm om kvinden der altid har lyst har ikke noget med nymfomani at gøre.. :)

Den tilsvarende sygdom hos mænd hedder satyromani.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 26. jun. 2016 at 20:39:

Jeg åd Lars von Triers Nymphomania råt. Om det er en virkelighedsnær skildring, ved jeg ikke - men jeg tror det faktisk på lange stræk. At jeg så også et par gange måtte stoppe filmen og sunde mig - skal vi ikke tale om her - men hold dog op der er et par grænseoverskridende scener i den film.

Er den eneste LvT film jeg har set, men så den på premieredagen. Fantastisk film. Har set den siden i sofaen hjemme, men 1. gang var ekseptionel. Men barsk og tankevækkende.

Og til trådstarteren:

kender klart den følelse af at jo mere lækker sex, jeg får, jo mere sex har jeg lyst til, smiler. Og hvornår er man mæt, som kvinde?? det er også et meget interessant spørgsmål...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 26 minutter siden:

Jeg åd Lars von Triers Nymphomania råt. Om det er en virkelighedsnær skildring, ved jeg ikke - men jeg tror det faktisk på lange stræk. At jeg så også et par gange måtte stoppe filmen og sunde mig - skal vi ikke tale om her - men hold dog op der er et par grænseoverskridende scener i den film.

Jeg synes det er en dårlig film. Jerôme (Shia LaBeouf) tager hendes mødom og kommer på 3 sekunder som teenager, og så påstås det, at han igen kommer på 3 sekunder som en moden herre i 40erne. Det er jo ligesom ikke den erfaring vi andre 99,9% har i bagagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, den 26. jun. 2016 at 21:00:

Er begrebet nymfomani ikke bare opfundet af mænd i en bornert tid, hvor kvinder ikke måtte tage seksuelle initiativer eller give udtryk for, at de kunne lide sex. 

Jo mere kvinder kan og vil, jo mere får de skudt i skoene, at de er promiskuøse. En mand, der kan og vil tit er viril.

Skulle vi ikke prøve at få nedbrudt den kønsdiskriminering? Hvis ikke vi sku' ku', hvem sku' så ku' ku'?

Har jeg tænkt SÅ mange gange. Og også sagt højt i indtil flere sammenhænge. Er blevet set skævt på af både kvinder og mænd, fordi det er et kontroversielt emne at turde udtale sig om. Især som kvinde.

Mange kvinder, ser ned på andet Q's, som er lidt 'om sig'. Chill og nyd livet. Come on. Vi lever i 2016. ikke 1916. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 7 minutter siden:

 

Ret beset er nymfomani en sygdom. Kvinder der lider af nymfomani søger en tilfredsstillelse de aldrig finder. Den "romantiske" drøm om kvinden der altid har lyst har ikke noget med nymfomani at gøre.. :)

Den tilsvarende sygdom hos mænd hedder satyromani.

Tak for korrektionen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i mit lange liv været sammen med mere end 1.000 kvinder, både prostituerede og alm. dates. Jeg har oplevet kvinder i alle calibre, unge som ældre, med mere eller mindre sexlyst....og kun i et tilfælde har jeg oplevet en kvinde, der havde helt ekstrem lyst til sex. På alle tider, alle steder og alle former. Det mest ekstreme, var dagen efter hun havde fået udført en større maveoperation og stadig var indlagt, hvor hun insisterede på at jeg gav hende udløsning med fingrene....ugen efter var vi på rekreation i et sommerhus, og på vejen dertil havde vi sex 3 gange....det blev den længste uge i mit liv....på trods af mit meget store sexdrive...så hadede jeg hende næsten til sidst, fordi hun ikke tænkte på andet end sex....min bedste ven var bogstaveligt talt hudløs og sindssygt øm, fik aldrig lov til at stene foran flimmeren, læse en bog, hun var over mig konstant, blev fornærmet, når jeg forsøgte at få en pause... Til sidst måtte jeg kapitulere.....hun blev enormt ked af det fordi hun var forelsket i mig, men indrømmede at hun ikke kunne styre det....som hun sagde "det er en ild jeg ikke kan slukke"...På en måde følte jeg det var pinligt, et tegn på mgl. manddom...Så I tiden efter skulle jeg lige finde mig selv og genfinde min sexlyst

Nu har jeg en kæreste der også har voldsomt lyst til sex, og vi som regel har sex 1-2 gange om dagen, men på en naturlig og kærlig måde og hvor et nej respekteres.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
all skrev, for 23 minutter siden:

 

Ret beset er nymfomani en sygdom. Kvinder der lider af nymfomani søger en tilfredsstillelse de aldrig finder. Den "romantiske" drøm om kvinden der altid har lyst har ikke noget med nymfomani at gøre.. :)

Den tilsvarende sygdom hos mænd hedder satyromani.

Pas på drenge, satyromani ka føre t skizofreni! (ka tilsvarende vel også gøre hos kvinder?) :-o :-D 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
all skrev, for 26 minutter siden:

 

Ret beset er nymfomani en sygdom. 

Prøver lige om jeg kan finde noget negativt ved "sygdommen" 

Tænke tænke tænke - nej jeg fandt ikke noget :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cage skrev, for 1 minut siden:

Prøver lige om jeg kan finde noget negativt ved "sygdommen" 

Tænke tænke tænke - nej jeg fandt ikke noget :roll:

Ifølge Wikipedia ja r d en sygdom :-D 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden:

Har jeg tænkt SÅ mange gange. Og også sagt højt i indtil flere sammenhænge. Er blevet set skævt på af både kvinder og mænd, fordi det er et kontroversielt emne at turde udtale sig om. Især som kvinde.

Mange kvinder, ser ned på andet Q's, som er lidt 'om sig'. Chill og nyd livet. Come on. Vi lever i 2016. ikke 1916. 

Kvinder med stor sexappetit..... Du kommer bare mizzzzzzz, så fikser vi det for en stund :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogen "kloge" hoveder, temmelig sikkert mænd :-D, som før aborten blev fri, definerede hvad ordet nymfoman står for. Det er vel nærmest en diagnose, så er det nemmere at sætte mennesker i bås.

Der er dog skrevet at det er et lille antal mennesker i verden som har fået betegnelsen nymfomaner, så til os drenge her på EG og i denne tråd, så er det nok ikke mange af de piger vi læser om her eller skriver med, som er nymfomaner, de er nok bare vilde med os RARE og dejlige EG mænd og det er da en ok konklusion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 1 time siden:

Ifølge Wikipedia ja r d en sygdom :-D 

 

Cage skrev, for 1 time siden:

Prøver lige om jeg kan finde noget negativt ved "sygdommen" 

Tænke tænke tænke - nej jeg fandt ikke noget :roll:

Der er intet positivt ved nymfomani...til gengæld masser af frustration og lidelse. Jeg tror du blander liderlighed og nymfomani sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 31 minutter siden:

Der er nogen "kloge" hoveder, temmelig sikkert mænd :-D, som før aborten blev fri, definerede hvad ordet nymfoman står for. Det er vel nærmest en diagnose, så er det nemmere at sætte mennesker i bås.

Der er dog skrevet at det er et lille antal mennesker i verden som har fået betegnelsen nymfomaner, så til os drenge her på EG og i denne tråd, så er det nok ikke mange af de piger vi læser om her eller skriver med, som er nymfomaner, de er nok bare vilde med os RARE og dejlige EG mænd og det er da en ok konklusion.

Ja her:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/De_Kellerske_Anstalter

Sort kapitel i dansk sundheds- og socialpolitik ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 2 timer siden:

, at han igen kommer på 3 sekunder som en moden herre i 40erne. Det er jo ligesom ikke den erfaring vi andre 99,9% har i bagagen.

For høj %. Der er mange mænd over fyrre med "for tidlig sædafgang." (15-30 %)

Selv oplever jeg da også tit, at jeg er nødt til at kontrollere det meget bevidst for ikke at komme hurtigt, når jeg er rigtigt tændt. Jeg er pænt over 40. Forskellen er at jeg kan kontrollere det bedre. De gange jeg har besvær med at komme er med en gp eller første gang med en uden betaling (herunder "ONS").

Dette metastudie fandt hverken fald eller stigning i forekomst med alderen:

http://www.nature.com/ijir/journal/v18/n1s/full/3901507a.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nymfomani er afskaffet som diagnose (der er dog forslag om diagnosen "hyperseksualitet" i det amerikanske diagnosesystem, men det bruger vi ikke i Europa og i øjeblikket findes den ikke).

De eksempler der findes på ekstrem, ukontrollerbar seksuel adfærd, som cougarlover giver et eksempel på og som all formodentlig refererer til, bruger man en anden diagnose til - afhængigt af hvad der ellers er af symptomer. Det seksuelle ses bare som den farve tvangshandlingen har. 

Der findes heller ikke en diagnose for rengøringsvanvid, for rengøringsadfærden er uinteressant ved lidelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst en defination på en nymfoman er når man er villig til at tilsidesætte alt, og om nødvendig ødelægge det for en selv og andre, for at få sex, og ikke tænker på koncekvenserne før bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
all skrev, for 11 timer siden:

 

Der er intet positivt ved nymfomani...til gengæld masser af frustration og lidelse. Jeg tror du blander liderlighed og nymfomani sammen.

Gå lige ind i indstillinger på din smartphone. Der er en funktion, der registrer humor. Slå den til :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...