Hop til indhold
Gæst

Hvilket stjernetegn er du?

Recommended Posts

Gæst
StudineMILF skrev, den 24. jun. 2016 at 19:47:

Super tråd fra dig Mizz Skov. Jeg håber ikke jeg fik ødelagt den med unødvendig snak. Skal ikke ske mere. ;-)

Både du og Cage er tilgivet. Alt forladt. Nogle gange 'stikker' det jo lidt af. No problemo, søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, den 23/6/2016 at 10:28:

Jeg er en ganske almindelig VÆDDER.

God dag til Mizz Skov og alle jer andre som deltager i stjernetegns legen.

Inspireret af GR8dane, så fandt jeg noget om Vædderen, puha, der var meget:-D, meget kort sammendrag kommer her :-o

Vædderen:

For dig er der kun en vej og det er frem og du er forrest. Du besidder enorme mængder energi, så dit aktivitetsniveau er for det meste højere end andres. Det er vigtigt for dig ikke at spilde tiden, det er naturligt for dig at være igangsætter og at få ting til at ske.

Det er ikke altid, du når at overveje en situation så nøje, før du tager en beslutning - men til gengæld tager du altid konsekvensen for dine handlinger. Selvtillid er ikke noget, du har for lidt af.

Seksuelle stil:

Som på alle andre områder er du her meget dominerende. Du er frygtløs, udholdende og eksperimenterer gerne. Dit behov for sex er fuldstændigt umætteligt, du har lyst når som helst og hvor som helst.

Væddermandens yndlingsstilling er at tage partneren bagfra, mens hun læner sig forover. (RarFyrs egen kommentar: Elsker at slikke J)

Vædderens personlighed er heftig og varm, lidenskabelig og slevudfoldende med trang til handling - her og nu! Det er ikke et tålmodigt tegn; alt gøres impulsivt og med stor energi.

Vædderen kan være en Casanova; men han er bestemt ikke en hverdags elsker. Du må værdsætte hans romantik og spille op til den. For meget realisme dræber hans ild og for meget rutine knuser hans ånd.

Vædderen er supermaskulin. Han er hverken bange for at tage initiativ til sex eller for at løbe en risiko med jeres udfoldelser på lagenet.

VÆDDEREN KAN LIDE UDFORDRENDE STILLINGER

Væddere er kendt for deres hurtige, aggressive og rå natur. Hvis din partner er vædder, så vær ikke bange for at prøve sjove og udfordrende sexstillinger for at 'Space' tingene op.

Vædderen lærer os mod. Den repræsenter viljens evne at sætte sig ud over en hvilken som helst forhindring eller tvivl. Vædderen er den del af os der gør lige nøjagtig som vi har lyst til. Den handler. Tegnet går dybere endnu, den har at gøre med eksistentielt mod.

Hvad er det? Med et enkelt ord selviskhed, ikke snæversyn, Ikke ufølsomhed, ikke manipulation, men evnen til at sige: ” det er mit liv”, jeg har ret til at gøre de erfaringer, jeg har brug for, der skal ikke stå noget Imellem mig og min udvikling, ikke engang min egen frygt.”

Bedste seksuelle match: Løven: det vil slå gnister. Skorpionen: absolut spændende og fantastisk. Vandbæreren: I kommer ikke ud af sengen foreløbigt. Fisk: som yin og yang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...