Hop til indhold
Gæst

Hvilket stjernetegn er du?

Recommended Posts

Gæst

Med udgangspunkt i et par sjove kommentarer i en anden tråd, er min skøre hjerne kommet til at tænke på, om nogle stjernetegn er mere seksuelt aktive (også 'ved siden af') end andre.

Så please, hop med på legen og oplys dit stjernetegn og knyt gerne en kommentar. Ved godt, at mænd, som oftest, ikke giver meget for det der fis med at ens stjernetegn har nogen betydning, men det er jeg så ikke helt enig i, smiler.

Er du Vandmand, Fisk, Vædder, Tyr, Tvilling, Kreds, Løve, Jomfru, Vægt, Skorpion, Skytte eller Stenbuk???

Kan desværre ikke finde ud af at sætte det op, som et afkrydsningsskema, hvor vi får fine %-udregninger ud for hvert tegn. Hvis en anden bruger gider hjælpe med det, så vil jeg være taknemlig.

knus

MS

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mizz start en ny tråd og i toppen kan du klikke afstemning. Derefter kan du sætte de forskellige muligheder ind.

Jeg kan ikke gøre det for dig, da jeg ikke har styr på alle de skide stjernetegn :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pga Jordens hældning, så passer datoerne på stjernetegnene slet ikke længere, og selv hvis de gjorde tror jeg stjernerne som ligger lysår fra Jorden er ret ligeglade med vores sexlyst. Men skulle jeg gå med på legen, kan jeg oplyse, jeg er løve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 23. jun. 2016 at 06:36:

Mizz start en ny tråd og i toppen kan du klikke afstemning. Derefter kan du sætte de forskellige muligheder ind.

Jeg kan ikke gøre det for dig, da jeg ikke har styr på alle de skide stjernetegn :P 

Tak, Prinz, men det virker ikke, når jeg vil frigive tråden. Får en 'rød' something went wrong marketing, som siger, at jeg skal checke svarmulighederne. Er det fordi der er 12 svarmuligheder og den så ikke kan udregne procenter? pyh, ved det ikke. prøver igen i aften. men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Tyr - sensuel og jordbunden og med stor appetit på livet...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en ganske almindelig VÆDDER.

God dag til Mizz Skov og alle jer andre som deltager i stjernetegns legen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vægt - - og vægter kvinder meget højt i mit liv :)

 - meeen - i al det med stjernetegn er der ingen videnskabelig dokumentation for dets rigtighed, at et specifikt fødselstidspunkt, og endda helt ned på minut, skal være i stand til at forudsige et menneskes liv, - det er og bliver gætværk og gak i låget:blink:

Jeg tror overhovedet ikke på horoskoper - jeg betragter det faktisk som lidt farligt hvis folk begynder, at tage et personligt horoskop seriøst og måske også begynder at leve derefter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det samme gælder numerologi  -  jeg mener det foregår med udgangspunkt i ens eget fødselsdato og årstal, og det fører ud i en masse uforklarlige andre tal som igen fører til et nyt syntetisk navn - det er ligeså meget gak i låget.

Hvis jeg synes jeg vil ændre navn, så skal det sgu være et jeg selv kan lide!!!!!! - og ikke et navn jeg påduttes  af en numerolog - sæt det er et navn jeg slet ikke kan fordraaaage.

Nå som ingeniør er jeg måske nok miljøskadet:ugeek: !!! - men i min verden skal man vide helt specifikt - og ikke tro - tro det kan man gøre uden skade mellem kl 10 og 11 om søndagen i kirken.

Og der hvor jeg synes er bedst, at gå i kirke - er der hvor man ringer sammen med knæene:wub::P

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Løve...og med vædderen i ascendant. Det kan næsten ikke blive mere ildtegn. Det siges, at jeg i selskaber er en typisk løve. Jeg dæmper mig dog en hel del i selskab med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 9 timer siden:

Jeg er Alphahan tegnet :-D

Det er vi vist ikke ret mange, der er i tvivl om, dear Cage. Hvilket tegn det så er, er straks mere interessant. i min optik er et par stykker i hvert fald i spil... - og jeg er alfa-hun tegnet, smiler. ILD og temperament, men aldrig kedelig at gå i clinch med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

Det er vi vist ikke ret mange, der er i tvivl om, dear Cage. Hvilket tegn det så er, er straks mere interessant. i min optik er et par stykker i hvert fald i spil... - og jeg er alfa-hun tegnet, smiler. ILD og temperament, men aldrig kedelig at gå i clinch med.

Det havde jeg nok gættet. Selvom stjernetegn er noget hokuspokus. 

Du er velkommen til at gætte på mit. Eet gæt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Vædder.. og har SLET IKKE 'løbet hornene af mig' endnu.. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Krebs og lige straks fødselsdag :-)

Tillykke med din fødselsdag lige straks StudineMilf, håber der kommer gode gaver og du vil blive forkælet som fortjent;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 1 minut siden:

Krebs og også snart fødselsdag.

Så får du Gungner også et tillyke med din snart fødselsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Løve, og endda dobbeltløve, da jeg også har løven i ascendanten.

Nok derfor jeg er så besværlig ;)

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...