Hop til indhold
Gæst

Hvilket stjernetegn er du?

Recommended Posts

RarFyr skrev, for 52 minutter siden:

Tillykke med din fødselsdag lige straks StudineMilf, håber der kommer gode gaver og du vil blive forkælet som fortjent;-)

Tusinde tak og håber jeg får fejret den med et KNALD :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 30 minutter siden:

Tusinde tak og håber jeg får fejret den med et KNALD :-P

Der er vel en frisk gut, som vil opfylde dit ønske og fejre dig;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 7 timer siden:

Tusinde tak og håber jeg får fejret den med et KNALD :-P

 

RarFyr skrev, for 6 timer siden:

Der er vel en frisk gut, som vil opfylde dit ønske og fejre dig;-).

Ha ha ha ha - Tror den gode Milf mener fyrværkeri :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

 

Ha ha ha ha - Tror den gode Milf mener fyrværkeri :-D:-D:-D

Så er der vel en frisk moden gut, der kan fyre raketten af, sådan i triple :-D:-o:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, for 1 minut siden:

Så er der vel en frisk moden gut, der kan fyre raketten af, sådan i triple :-D:-o:-D

Der skal nok findes en eller to derude :D.... Blot man husker på aldrig at gå tilbage til en fuser :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Der skal nok findes en eller to derude :D.... Blot man husker på aldrig at gå tilbage til en fuser :roll:

Jeg tror at en moden gut godt er klar over, hvordan det er med sikkerhed også inden for fyrværkeri branchen, fornuft og beskyttelse. ;-) En fuser er vel hvis, at lunten ikke har været rigtigt tændt og selvom Milfen bliver våd, så er jeg sikker på, at der stadig er krudt, som vil blive antændt :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

Der skal nok findes en eller to derude :D.... Blot man husker på aldrig at gå tilbage til en fuser :roll:

 Hvad mener du med det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

 Hvad mener du med det ?

At fyrværkeri kan være farligt. Hvert år til nytår advarer vi mod fusere :D af indlysende årsager.

Troede du noget andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 8 minutter siden:

At fyrværkeri kan være farligt. Hvert år til nytår advarer vi mod fusere :D af indlysende årsager.

Troede du noget andet?

Jeg kender godt ordet EN FUSER og det kunne være en GPer man skal lade være med at gå til igen, fordi hendes service var elendig,  men tænkte at jeg ville give dig en chance for at modbevise at det var hvad du mente ? Vi har jo ikke set hinanden før, så at du mente lige netop det gir ingen mening vel Cage ?;-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 12 minutter siden:

At fyrværkeri kan være farligt. Hvert år til nytår advarer vi mod fusere :D af indlysende årsager.

Troede du noget andet?

 

RarFyr skrev, for 1 time siden:

Jeg tror at en moden gut godt er klar over, hvordan det er med sikkerhed også inden for fyrværkeri branchen, fornuft og beskyttelse. ;-) En fuser er vel hvis, at lunten ikke har været rigtigt tændt og selvom Milfen bliver våd, så er jeg sikker på, at der stadig er krudt, som vil blive antændt :-P 

:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den Thursday, June 23, 2016 at 06:29:

Med udgangspunkt i et par sjove kommentarer i en anden tråd, er min skøre hjerne kommet til at tænke på, om nogle stjernetegn er mere seksuelt aktive (også 'ved siden af') end andre.

Så please, hop med på legen og oplys dit stjernetegn og knyt gerne en kommentar. Ved godt, at mænd, som oftest, ikke giver meget for det der fis med at ens stjernetegn har nogen betydning, men det er jeg så ikke helt enig i, smiler.

Er du Vandmand, Fisk, Vædder, Tyr, Tvilling, Kreds, Løve, Jomfru, Vægt, Skorpion, Skytte eller Stenbuk???

Kan desværre ikke finde ud af at sætte det op, som et afkrydsningsskema, hvor vi får fine %-udregninger ud for hvert tegn. Hvis en anden bruger gider hjælpe med det, så vil jeg være taknemlig.

knus

MS

 

 

Ah... Men hvad går legen ud på?   

Hvilke stjernetegn som er mest aktive?  Og hvem passer med hvem? 

Findes der en liste? Eller er vi ude i noget pioner research? :)  eller er der bare nogen i tråden som ved en helvedes masse om stjernetegn? :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kender godt ordet EN FUSER og det kunne være en GPer man skal lade være med at gå til igen, fordi hendes service var elendig,  men tænkte at jeg ville give dig en chance for at modbevise at det var hvad du mente ? Vi har jo ikke set hinanden før, så at du mente lige netop det gir ingen mening vel Cage ?;-)
 

Præcis - det ville ikke give mening. Iøvrigt anmelder jeg overhovedet ikke gp'ere på den måde. Men det ved du jo udmærket. 

I fora som dette skal man ofte passe på, at man ikke tror! Og at man ikke bliver alt for selvoptaget. Det var godt du stillede et opklarende spørgsmål :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 12 minutter siden:

Præcis - det ville ikke give mening. Iøvrigt anmelder jeg overhovedet ikke gp'ere på den måde. Men det ved du jo udmærket. 

I fora som dette skal man ofte passe på, at man ikke tror! Og at man ikke bliver alt for selvoptaget. Det var godt du stillede et opklarende spørgsmål :roll:

Ok i rest my case now :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Og tilbage til spørgsmålet m stjernetegn, jeg er vandmand......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 24. jun. 2016 at 10:34:

 

Ah... Men hvad går legen ud på?   

Hvilke stjernetegn som er mest aktive?  Og hvem passer med hvem? 

Findes der en liste? Eller er vi ude i noget pioner research? :)  eller er der bare nogen i tråden som ved en helvedes masse om stjernetegn? :) 

 

 

'Legen' går såmænd ud på at konstatere, for at glæde min krøllede hjerne, om der er enkelte stjernetegn, som er mere seksuelt aktive end andre. Og da det er brugere herinde jeg spørger, gælder det jo indirekte udenomægtenskablig aktivitet, med mindre man selvfølgelig er nærmest single. Bær over med mig 'bronx' - er bare en nysgerrig Q.

Og på trods af diverse længere indlæg om manglende tro på astrologi, numerologi osv, så vil jeg nu påstå, at der er mere mellem himmel og jord, end det, man kan forklare. Sorry, til ingeniøren, som skrev et langt indlæg. Heldigvis behøver vi ikke at være enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er jeg født i jomfruens tegn... Ikke særligt liderlig, men (k)ærlig :D

Har jeg nogen stjernetegn som jeg går bedre sammen med end andre? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den 23/6/2016 at 09:27:

Jeg er Alphahan tegnet :-D

Cage nu hvor du (også jeg selv) har brugt meget plads i Mizz Skov tråd om stjernetegn, så synes jeg da, at du skal skrive dit ifølge horoskoperne stjernetegn, så du også kan deltage på lige fod med os andre i Mizz Skovs leg :-D:-D:-D og være med til, at tilfredsstille Mizz Skovs;-) krøllede hjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, for 48 minutter siden:

Cage nu hvor du (også jeg selv) har brugt meget plads i Mizz Skov tråd om stjernetegn, så synes jeg da, at du skal skrive dit ifølge horoskoperne stjernetegn, så du også kan deltage på lige fod med os andre i Mizz Skovs leg :-D:-D:-D og være med til, at tilfredsstille Mizz Skovs;-) krøllede hjerne.

Tak for opfordringen - men nej tak. Stjernetegn er noget forvrøvlet sludder.

Men vil måske medgive, at jeg ikke skulle have "svinet" tråden til - så det vil jeg gerne undskylde alle for - især selvfølgelig Mizz Skov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 minut siden:

Tak for opfordringen - men nej tak. Stjernetegn er noget forvrøvlet sludder.

Men vil måske medgive, at jeg ikke skulle have "svinet" tråden til - så det vil jeg gerne undskylde alle for - især selvfølgelig Mizz Skov. 

Fair nok Cage, god aften:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

Og på trods af diverse længere indlæg om manglende tro på astrologi, numerologi osv, så vil jeg nu påstå, at der er mere mellem himmel og jord, end det, man kan forklare. Sorry, til ingeniøren, som skrev et langt indlæg. Heldigvis behøver vi ikke at være enige.

Nogle har bare brug for at hævde sig. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

'Legen' går såmænd ud på at konstatere, for at glæde min krøllede hjerne, om der er enkelte stjernetegn, som er mere seksuelt aktive end andre. Og da det er brugere herinde jeg spørger, gælder det jo indirekte udenomægtenskablig aktivitet, med mindre man selvfølgelig er nærmest single. Bær over med mig 'bronx' - er bare en nysgerrig Q.

Og på trods af diverse længere indlæg om manglende tro på astrologi, numerologi osv, så vil jeg nu påstå, at der er mere mellem himmel og jord, end det, man kan forklare. Sorry, til ingeniøren, som skrev et langt indlæg. Heldigvis behøver vi ikke at være enige.

Super tråd fra dig Mizz Skov. Jeg håber ikke jeg fik ødelagt den med unødvendig snak. Skal ikke ske mere. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Interessant emne, jeg har lavet lidt researche som har bragt mig følgende resultat da jeg er Fisk:-D

Fisken om elsker
Fuld af overraskelser, en glimrende elsker. Hans overbevisning er, at sex nærmest skal være en ”ud af kroppen” oplevelse, og du kan forvente, at sex med Fisken bliver en super god oplevelse. Sex med Fisken vil være vildt, skørt 

sensuelt og intenst. Han fokusere i høj grad på dig og din nydelse, og vil gøre alt for at få dig til at skrige af lyst. Når han har lyst til dig, må han bare have dig, og han tager et afslag meget personligt. Han foretrækker en mere erfaren elskerinde, der ved, hvad hun kan lide. Det tænder ham at se dig tage tøjet af, langsomt. Han kan lide oralsex og elsker at have sex i en stol, med dig ovenpå.
Bedste sexlegetøj er en illustreret bog eller flim om Kama Sutra. Han tiltrækkes af gifte kvinder og kan sagtens finde på at være utro.
Bedste seksuelle match: Vædderen, den perfekte partner. Tyren, rigtig god sex. Krebsen, sex morgen, middag og aften. Skorpionen, seksuelt og spirituelt. Stenbukken, super match

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...