Hop til indhold
Gæst

Forstår ikke I tør.

Recommended Posts

For de mænd der bruger kondom, er risikoen da meget lav? Og ikke højere end sex med prostituerede i øvrigt. 

For pigerne er risikoen uændret. Hvis risikoen for infektion via samleje med en mand uden kondom fx er 1 procent udsætter de sig for den risiko hver gang. Uanset om det er 10 mænd på et år eller 10 mænd på en dag. At der er tale om et gangbang burde ikke i sig selv gøre det mere risikabelt. Det er der ihvertfald ikke medicinsk belæg for. 

Det du har et problem med er jo usikker sex, og den risiko er der konstant. Uanset om det er din kæreste eller en tilfældig pige i pige du møder i byen. Dvs. første gang i har sex. Uden kondom.

Så et gangbang er ikke en smitte-fælde. Men det er klart at pigerne udsætter sig for en (lav) risiko mange gange i træk, hvis de knalder med alle mand uden kondom. Men risikoen er fuldstændig den samme som i andre tilfælde af samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, Lige nu:

For de mænd der bruger kondom, er risikoen da meget lav? Og ikke højere end sex med prostituerede i øvrigt. 

For pigerne er risikoen uændret. Hvis risikoen for infektion via samleje med en mand uden kondom fx er 1 procent udsætter de sig for den risiko hver gang. Uanset om det er 10 mænd på et år eller 10 mænd på en dag. At der er tale om et gangbang burde ikke i sig selv gøre det mere risikabelt. Det er der ihvertfald ikke medicinsk belæg for. 

Det du har et problem med er jo usikker sex, og den risiko er der konstant. Uanset om det er din kæreste eller en tilfældig pige i pige du møder i byen. Dvs. første gang i har sex. Uden kondom.

Så et gangbang er ikke en smitte-fælde. Men det er klart at pigerne udsætter sig for en (lav) risiko mange gange i træk, hvis de knalder med alle mand uden kondom. Men risikoen er fuldstændig den samme som i andre tilfælde af samleje.

Hvor i alverden har du de tal fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du læser lidt for hurtigt, Cage. Du overser "hvis" og "fx". Den "1 procent" er et fiktivt tal. Jeg har ingen anelse om hvad den statistiske risiko for at få en kønssygdom er per samleje. Men jeg ved, at den i forhold til HIV er højere for kvinden end for mænd. HIV er fraset bøssemljøer (læs i Afrika) en kvindesygdom. Flere kvinder har HIV end mænd. Dette har årsag i smittemekanismen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske tænker du på akkumuleret risiko? Risikoen er altid konstant. Chancen for at slå en sekser er den samme første gang som efter 1000 forsøg. Det er groft sagt derfor det er en god ide at have sikkerhedsselen på hele tiden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 9 minutter siden:

At der er tale om et gangbang burde ikke i sig selv gøre det mere risikabelt. Det er der ihvertfald ikke medicinsk belæg for. 

Forkert. Mere slid af slimhinde=lettere adgang for smitstof.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, Lige nu:

Forkert. Mere slid af slimhinde=lettere adgang for smitstof.

For ikke at tale om anal uden kondom - som det faktisk ser ud til er tilladt her? Giga hiv smitte risiko.

Også er der klamydia, gonoré og syfilis også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 9 minutter siden:

Måske tænker du på akkumuleret risiko? Risikoen er altid konstant. Chancen for at slå en sekser er den samme første gang som efter 1000 forsøg. Det er groft sagt derfor det er en god ide at have sikkerhedsselen på hele tiden :-)

Biologi er ikke ren matematik. Der er lidt for meget skrivebordsbetragtning over dine overvejelser. Alene at du går fra statistik over befolkninger til sandsynlighed for enkeltindivider, der er kæden helt hoppet af, for statistikken er udtryk for et groft gennemsnit, mens i det enkelte tilfælde er der en masse forhold, man kan tage med i betragtning for at vurdere den reelle risiko. De fleste er bare ukendte. Sandsynligvis har nogen meget let ved at blive smittet med en given sygdom og andre svært ved det. Hvem, der er hvem, ved man først når det er for sent ...

Men ved almindeligt 1-1 vaginalt samleje med god lubrikering er risikoen for en mand sikkert lav. Hvis "lubrikeringen" er andre mænds sæd, så er den sikkert en del højere (forudsat partnerne er smittet, naturligvis).

Man kan se på det på en anden måde: Hvad er sandsynligheden for at en af dem der møder op til et gummifrit gangbang er smittet med et eller andet vs. sandsynligheden for at en der møder op til en "alt med gummi" pige på en dansk klinik?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bighead skrev, for 8 minutter siden:

 Jeg har ingen anelse om hvad den statistiske risiko for at få en kønssygdom er per samleje.

Ok - en ren tilståelsessag. 

GB uden kondom er en kæmpe smitte risiko. Og GB i et prostitutionsmiljø har endda statistisk en endnu større risiko. Og jo - det er der medicinsk belæg for - se også Bebops svar.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 17 minutter siden:

For de mænd der bruger kondom, er risikoen da meget lav? Og ikke højere end sex med prostituerede i øvrigt. 

For pigerne er risikoen uændret. Hvis risikoen for infektion via samleje med en mand uden kondom fx er 1 procent udsætter de sig for den risiko hver gang. Uanset om det er 10 mænd på et år eller 10 mænd på en dag. At der er tale om et gangbang burde ikke i sig selv gøre det mere risikabelt. Det er der ihvertfald ikke medicinsk belæg for. 

Det du har et problem med er jo usikker sex, og den risiko er der konstant. Uanset om det er din kæreste eller en tilfældig pige i pige du møder i byen. Dvs. første gang i har sex. Uden kondom.

Så et gangbang er ikke en smitte-fælde. Men det er klart at pigerne udsætter sig for en (lav) risiko mange gange i træk, hvis de knalder med alle mand uden kondom. Men risikoen er fuldstændig den samme som i andre tilfælde af samleje.

Selvom risikoen er meget lille, så sker det at et kondom springer, og hvad så? Der er pludselig ingenting mellem dig og en evt. sygdom. Det kræver kun én virus eller bakterie. Derfor er det sikreste du kan gøre kun at gå til de piger som konsekvent kræver der bruges kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, men siden folk gør det, har de så gjort det mange gange uden at noget er sket? 

Hvis alle deltagere blev smittet 100% sikkert, så løb den slags arrangementer vel tør for deltagere :D 

Jeg mindes da at swinger folket herinde har nævnt at de har gjort deres erfaringer uden kondom. 

Resultatet kan jeg ikke huske :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh nu igen... folk der går til gangbang uden kondom ved hvad de gør. Alle kender præmisserne. Forstår ikke formålet med atter at tage det emne til debat. Det har været diskuteret i årtier. Man kan jo bare lade være med at gå hvis det ikke er noget der interesserer.

(jeg argumenterer hverken for eller i mod "uden gummi" - jeg konstaterer blot at når der er en efterspørgsel er der et udbud)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg tænker at mænd der møder op til dette event er dem der ikke vil bruge gummi, og de så tit har undgået at bruge gummi. 

Problemet er ja slidtage som desværre ja er større ved et GB over god tid, som her 4 timer. Der er størst smitte fare ved der er et hul i huden. Derfor fx analsex er det mest dummeste uden gummi. Der næste er dyb og hurtigt kneppen i munden, det giver også nemt hul i den bagerste del af munden og hals. Jeg anbefaler det dybe franske går langsom, la os piger styre tempo så der ikke kommer hul, for både jer og os skyld. 

Jeg have for nogle år siden en bekendt der var sammen med sin partener og 2 andre piger de have fundet på scor. Pigerne slikke hinanden. Manden kikke på. Min bekendt blev smitte med herppet, hun lå i sengen i flere uger med bene op. Ikke sjov men når jeg har hørt nogle er smitte er det dem der bruger scor og svinger klubber. Jeg har aldrig haft og alle de piger jeg har sidde vagt for har ikke haft en kønsygedom i de år de har været glædepige, nogle har har en mindre kønsygedom før de blev glædepige. Det siger noget om vi er gode til at passe på os selv. 

Jeg fx bliver tjekket hver 3 mdr. På en klinik der tager imod os, en fast dag en gang om ugen, de har åben i kun 2 timer. Jeg er kommet der i mange år. 

Jeg har flere gange hørt en mand sige det jo kun er dig og min kone jeg vil have sex med uden gummi. Hallo og hvorfor skal jeg tror på det, din kone får da ikke vide du vil bolle en anden pige uden gummi, så kan der også været den 3. pige du vil det med og siger sammen sætning. Samt din kone kan have sex bag din ryg... Hi hvor sjov ansigt udtryk disse mænd får, de har ikke tænk deres pæne kone kan været utro :-D 

jeg har desværre også kendskab til mænd der er bi, som møder fx en anden mand på rasteplads, en del har der sex uden gummi og køre derefter hjem til kone igen. Det er så klam i min verden, igen det med analsex er en stor fare for smitte. Jeg blander mig ikke i utroskab, men har man en parterner bør man da ikke komme hjem med klamme sygedomme til kone/mand

Og vi piger ved jo ikke hvor hr. Madsen/Hansen osv har været, fx på svinger klub eller rasteplads eller besøgt en af de andre piger der tilbyder samleje og anal sex uden gummi, i sær de udlandske piger gør jo det. 

Mænd der spøger efter samleje og analsex i telefon, får ikke en aftale hos mig... 

På med gummi og pas på dig selv, vil du været sygdom fri besøger du ikke de piger der tilbyder alt sex uden gummi 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

 

GB uden kondom er en kæmpe smitte risiko. Og GB i et prostitutionsmiljø har endda statistisk en endnu større risiko. Og jo - det er der medicinsk belæg for - se også Bebops svar.

 

 

Jeg foreslår, at du undlader at deltage, Cage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, 1 time siden:

For de mænd der bruger kondom, er risikoen da meget lav? Og ikke højere end sex med prostituerede i øvrigt. 

For pigerne er risikoen uændret. Hvis risikoen for infektion via samleje med en mand uden kondom fx er 1 procent udsætter de sig for den risiko hver gang. Uanset om det er 10 mænd på et år eller 10 mænd på en dag. At der er tale om et gangbang burde ikke i sig selv gøre det mere risikabelt. Det er der ihvertfald ikke medicinsk belæg for. 

Det du har et problem med er jo usikker sex, og den risiko er der konstant. Uanset om det er din kæreste eller en tilfældig pige i pige du møder i byen. Dvs. første gang i har sex. Uden kondom.

Så et gangbang er ikke en smitte-fælde. Men det er klart at pigerne udsætter sig for en (lav) risiko mange gange i træk, hvis de knalder med alle mand uden kondom. Men risikoen er fuldstændig den samme som i andre tilfælde af samleje.

Risikoen for gummi springer er der jo. Og ved piger som dyrker sex uden kondom er risikoen jo meget høj for at blive smittet. Og en syg fisse eller pik og så lidt superfransk. Jeg ved ikke hvorhurtigt eller hvor lidt hvor meget der skal til. Men jeg tør ikke give superfransk pga GB Peter. Det jo ham som presser pigerne til uden kondom og tager 35% af pigernes indtægt. Han spiller med åbne kort så boksstaveligt tager han jo ikke pigerne i røven for de ved hva de går ind til. Men jeg håber i drenge passer på og bliver tjekket ved læge. Forstår 100% Ida hoppede fra. Ha et godt GB. Og hel og lykke til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Ah, men siden folk gør det, har de så gjort det mange gange uden at noget er sket? 

Hvis alle deltagere blev smittet 100% sikkert, så løb den slags arrangementer vel tør for deltagere :D 

Jeg mindes da at swinger folket herinde har nævnt at de har gjort deres erfaringer uden kondom. 

Resultatet kan jeg ikke huske :) 

Der eksisterer ikke videnskabelige studier for smitteprocenten ved et givent GB stævne. Iøvrigt er der nogen, der sikkert er ligeglade med sig selv og andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Ah, men siden folk gør det, har de så gjort det mange gange uden at noget er sket? 

Hvis alle deltagere blev smittet 100% sikkert, så løb den slags arrangementer vel tør for deltagere :D 

Jeg mindes da at swinger folket herinde har nævnt at de har gjort deres erfaringer uden kondom. 

Resultatet kan jeg ikke huske :) 

Altså nu skal vi lige være sikker på vi snakker om det samme. Jeg kender ingen swingerklubber hvor sex uden kondom (og her taler vi penetreringssex) er tilladt med andet end ens faste partner - faktisk er det udsmidningsgrund. Oralt ja.. men her er der da også mange der der bliver smittet af og til.. der er bare ikke så mange der taler om det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Risikoen for gummi springer er der jo. Og ved piger som dyrker sex uden kondom er risikoen jo meget høj for at blive smittet. Og en syg fisse eller pik og så lidt superfransk. Jeg ved ikke hvorhurtigt eller hvor lidt hvor meget der skal til. Men jeg tør ikke give superfransk pga GB Peter. Det jo ham som presser pigerne til uden kondom og tager 35% af pigernes indtægt. Han spiller med åbne kort så boksstaveligt tager han jo ikke pigerne i røven for de ved hva de går ind til. Men jeg håber i drenge passer på og bliver tjekket ved læge. Forstår 100% Ida hoppede fra. Ha et godt GB. Og hel og lykke til alle

Kære TrineMuz:)

Godt du skrev dit indlæg, for jeg synes der endnu en gang (også fra andre strenge) dukker en "person indblanding" op i nogle - eller nogle bestemte gangbangs, og det er person der nævnes jævnligt : GB Peter.

Det jo ham som presser pigerne til uden kondom - det lyder sgu uhyggeligt, at der findes luderkarle der anvender denne form manipulation og til egen vinding

- og tager 35% af pigernes indtægt - det lyder sgu også uhyggeligt -35% - det bliver da til en del penge for ham - er han i det hele taget stand til at dokumentere sine udgifter ??   - og fortjeneste?? - og betaler han TAKS   !?!?!?!?

Han spiller med åbne kort så boksstaveligt tager han jo ikke pigerne i røven for de ved hva de går ind til.   - tja han han forestiller at "spille med åbne kort" og "undercover" via manipulation til : knep uden gummi samt aflevere 35%         -      der piger der er presset til at kneppe uden gummi - gør i jer nogle tanker efter et gangbang hvor i har kneppet uden gummi ????????

- nå jeg håber jeg tager grueligt fejl - - -  for han benævnes også herinde af nogle mandlige gæster fra hans gangbangs som en flink fyr !?!     -   men kommer det ikke an på hvem disse øjne og øre tilhører !?!?  - -  ja jeg tænker på K eller M i gangbanget

Kære GPér og alle andre kvinder der har lyst til at deltage i gangbangs - hvorfor pokker arrangerer i ikke selv disse GB så penge ryger i jeres egne lommer, her ud over er i også herre og jeres en krop (fisse;-)) - ja også om i vil kneppe med eller uden gummi - og det sidste uden at være TVUNGET til DET !!!!!!

 

Kære Trine  - Men jeg tør ikke give superfransk pga GB Peter   -   kan du ikke lige forklare lidt mere - hvordan skal dette forstås ???   -  det lyder ikke rart

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gorm skrev, for 2 timer siden:

Jeg foreslår, at du undlader at deltage, Cage.

Er lidt usikker på hvad det har med sagen at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
secretsexlover skrev, for 3 timer siden:

1. Åh nu igen... folk der går til gangbang uden kondom ved hvad de gør. Alle kender præmisserne.

2.Forstår ikke formålet med atter at tage det emne til debat.

1. Læs eventuelt nogle af kommentarerne om pres på pigerne. Og måske er det ikke altid, at alle kender risiciene - det tyder en del af svarene i hvert tilfælde på.

2. Hvorfor kommenterer du så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kinky Jill skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker at mænd der møder op til dette event er dem der ikke vil bruge gummi, og de så tit har undgået at bruge gummi. 

Problemet er ja slidtage som desværre ja er større ved et GB over god tid, som her 4 timer. Der er størst smitte fare ved der er et hul i huden. Derfor fx analsex er det mest dummeste uden gummi. Der næste er dyb og hurtigt kneppen i munden, det giver også nemt hul i den bagerste del af munden og hals. Jeg anbefaler det dybe franske går langsom, la os piger styre tempo så der ikke kommer hul, for både jer og os skyld. 

Jeg have for nogle år siden en bekendt der var sammen med sin partener og 2 andre piger de have fundet på scor. Pigerne slikke hinanden. Manden kikke på. Min bekendt blev smitte med herppet, hun lå i sengen i flere uger med bene op. Ikke sjov men når jeg har hørt nogle er smitte er det dem der bruger scor og svinger klubber. Jeg har aldrig haft og alle de piger jeg har sidde vagt for har ikke haft en kønsygedom i de år de har været glædepige, nogle har har en mindre kønsygedom før de blev glædepige. Det siger noget om vi er gode til at passe på os selv. 

Jeg fx bliver tjekket hver 3 mdr. På en klinik der tager imod os, en fast dag en gang om ugen, de har åben i kun 2 timer. Jeg er kommet der i mange år. 

Jeg har flere gange hørt en mand sige det jo kun er dig og min kone jeg vil have sex med uden gummi. Hallo og hvorfor skal jeg tror på det, din kone får da ikke vide du vil bolle en anden pige uden gummi, så kan der også været den 3. pige du vil det med og siger sammen sætning. Samt din kone kan have sex bag din ryg... Hi hvor sjov ansigt udtryk disse mænd får, de har ikke tænk deres pæne kone kan været utro :-D 

jeg har desværre også kendskab til mænd der er bi, som møder fx en anden mand på rasteplads, en del har der sex uden gummi og køre derefter hjem til kone igen. Det er så klam i min verden, igen det med analsex er en stor fare for smitte. Jeg blander mig ikke i utroskab, men har man en parterner bør man da ikke komme hjem med klamme sygedomme til kone/mand

Og vi piger ved jo ikke hvor hr. Madsen/Hansen osv har været, fx på svinger klub eller rasteplads eller besøgt en af de andre piger der tilbyder samleje og anal sex uden gummi, i sær de udlandske piger gør jo det. 

Mænd der spøger efter samleje og analsex i telefon, får ikke en aftale hos mig... 

På med gummi og pas på dig selv, vil du været sygdom fri besøger du ikke de piger der tilbyder alt sex uden gummi 

 

Måske den mest indsigtsfulde kommentar i denne tråd overhovedet - tak Jill.

Jeg kan også klart anbefale alle at læse her:

https://aidsfondet.dk/

Læs under fakta fanen. Og lad os så argumentere med viden som udgangspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BIGHEAD det er dog den største gang gøgl jeg længe har læst. - for mig lyder det som om du er ved at overbevise dig selv om at risikoen for at deltage i en GB uden kondom er forsvindende lille....Glem det.

Kun fjolser bruger ikke kondom i dette miljø. Risikoen er der hele tiden, og den er HØJ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette er jo i høj grad en diskusion mellem alle de der er eninge om at bunkeknalde, uden kondom, er dumt. Så er der nogle få der forsvarer menneskers ret til at gøre hvad de vil, sålænge det foregår frivilligt.

Det kan I naturligvis diskutere og give hinanden ret i, igen, igen.

Det ændrer dog ikke en tøddel på nogle mænds og kvinders ønsker om at sex er gummifrit.

Oplysning om risici ved en given adfær flytter ikke meget. Der er stadig alt for mange der drikker alt for meget, og der er stadig ufatteligt mange der ryger. Dette selv om der er brugt utrolige summer på oplysning og diverse afvænnings tilbud.

Hvis formålet med denne tråd i bund og grund er at oplyse om grimme bagmænd, der presser nødlidende piger til usikker sex, så er det virkelig op ad bakke. Der skal meget stærkere virkemidler til, for at ændre den adfær, en en lille tråd på Eroguide. Man skal nå mange flere mænd, end de små 100 stykker der læser denne tråd - hvis det da er så mange :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 1 minut siden:

Dette er jo i høj grad en diskusion mellem alle de der er eninge om at bunkeknalde, uden kondom, er dumt. Så er der nogle få der forsvarer menneskers ret til at gøre hvad de vil, sålænge det foregår frivilligt.

Det kan I naturligvis diskutere og give hinanden ret i, igen, igen.

Det ændrer dog ikke en tøddel på nogle mænds og kvinders ønsker om at sex er gummifrit.

Oplysning om risici ved en given adfær flytter ikke meget. Der er stadig alt for mange der drikker alt for meget, og der er stadig ufatteligt mange der ryger. Dette selv om der er brugt utrolige summer på oplysning og diverse afvænnings tilbud.

Hvis formålet med denne tråd i bund og grund er at oplyse om grimme bagmænd, der presser nødlidende piger til usikker sex, så er det virkelig op ad bakke. Der skal meget stærkere virkemidler til, for at ændre den adfær, en en lille tråd på Eroguide. Man skal nå mange flere mænd, end de små 100 stykker der læser denne tråd - hvis det da er så mange :)

 

Gode pointer. Jeg er dog ikke helt så pessimistisk, jeg tror på, at debat, viden og fakta kan flytte menneskers holdninger og adfærd. 

Ikke let at måle vil jeg medgive - for det skal ikke måles på dem, der deltager, men alle dem der fravælger at deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...