Hop til indhold
Prinz

Hvornår er man "veludrustet"?

Recommended Posts

Gæst
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Nej så må du da undskylde Hr. Korrekt :lol:

 

Bebop skrev, Lige nu:

Ingen årsag, frøken afsporing ;)

Oplever :-D :-D :-D I 15,5 cm som veludrustet..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, Lige nu:

 

Oplever :-D :-D :-D I 15,5 cm som veludrustet..... 

På en asiat.

Spøg til side: Som jeg skrev kan det godt give mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

På en asiat.

Spøg til side: Som jeg skrev kan det godt give mening.

Det var en joke Bebop - se de 3 smiley's efter oplever - som du og S.Milf "skændes" om hører hjemme i tråden.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 13 minutter siden:

Det var en joke Bebop - se de 3 smiley's efter oplever - som du og S.Milf "skændes" om hører hjemme i tråden.

Korrekt ordvalg Cage tak søde :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med nyhvæsset kæde på motorsaven og næsten en fuld flaske Ardbeg hjemme i skabet, føler jeg mig ekstremt veludrustet lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

omkreds er absolut vigtigt. Og ang. længde, så kan den både være for kort og for lang. Det gør herrenas, når en veludrustet mand hamrer den i bund og rammer min livmoderhals, så be gentle please, hvis du er ekstra lang. I omkreds er jeg til gengæld så smidig, at det aldrig har været en udfordring...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... og som StudineMILF så pænt formulerer det, så har størrelsen ikke meget at gøre med om sex er en fed oplevelse eller ej. Empati, indlevelsesevne, og at man interesserer sig for, at begge nyder det og bliver tilfredsstillet vægter højere.

Men skal da ikke sige mig fri for - vel en håndfuld gange i mit lange liv (helt privat) - at ha oplevet mænd, hvor de i dem grad var utilstrækkeligt udrustet. sørgede for, at de fik en fin oplevelse, men så dem kun en enkelt gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 33 minutter siden:

sørgede for, at de fik en fin oplevelse, men så dem kun en enkelt gang.

Jeg har også givet en del kvinder en god oplevelse - men kun en enkelt gang :-D :-D :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 19. jun. 2016 at 20:21:

Jeg har også givet en del kvinder en god oplevelse - men kun en enkelt gang :-D :-D :-D

ha ha ha, so funny, Cage. Lige her var det 'størrelsen', som var i centrum for min kommentar. Ikke hvor mange engangsknald, jeg har haft gennem tiden, din bisse. Åh, sorry hr. bisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 9 timer siden:

nu er Thaipigerne jo små....

Og når de næsten stopper en - og beder om at man er forsigtig, så giver det vel mening

Det er nu sjældent Thai-piger klager over at jeg er for stor, hvorimod Mørke Piger næsten altid er ved at løbe skrigende bort :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det er nu sjældent Thai-piger klager over at jeg er for stor, hvorimod Mørke Piger næsten altid er ved at løbe skrigende bort :roll:

Når jeg nævner Thaipiger, så er det mine SugqrBabes -altså ikke gogo eller bargirls 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Veludrustet er vel når den er et stykke  længre og en del tykkere end normal og så kan den jo også være enorm, men det er til en anden tråd om hvornår er den enorm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 5 minutter siden:

Når jeg nævner Thaipiger, så er det mine SugqrBabes -altså ikke gogo eller bargirls 

Jeg kender også en mørk Sugarbabe - hun har mærkelig nok ingen problemer med at få den helt i bund - og det er egentlig kun enkelte Thai-piger, jeg har oplevet beklage sig lidt - og vist mest over tykkelsen - synes ikke jeg kan erindre Thai-piger sætte hånden for/imellem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kender også en mørk Sugarbabe - hun har mærkelig nok ingen problemer med at få den helt i bund - og det er egentlig kun enkelte Thai-piger, jeg har oplevet beklage sig lidt - og vist mest over tykkelsen - synes ikke jeg kan erindre Thai-piger sætte hånden for/imellem :P

:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Sjeik Nefzawi, som har skrevet "den duftende have" en arabisk klassiker indenfor erotisk litteratur, skal det mandlige lem for at kunne glæde kvinden have en længde på højst 12 fingerbredder eller 3 håndsbredder og mindst 6 fingre eller halvanden hånd ;)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Ifølge Sjeik Nefzawi, som har skrevet "den duftende have" en arabisk klassiker indenfor erotisk litteratur, skal det mandlige lem for at kunne glæde kvinden have en længde på højst 12 fingerbredder eller 3 håndsbredder og mindst 6 fingre eller halvanden hånd ;)

 

Hvad er det i fod :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Flaber skrev, den 27. jun. 2016 at 22:25:

Tror egentlig min tunge er 12 cm, er det nok?

hvor har du været hele mit liv? griner..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...