Hop til indhold
Prinz

Hvornår er man "veludrustet"?

Recommended Posts

Faldt over denne annonce hvor annoncøren kalder sig selv veludrustet med 15,5cm. https://annoncelight.dk/showad/209806 

Jeg må indrømme at jeg troede der skulle lidt mere til, for at kunne bruge betegnelsen.

Men er man veludrustet bare man lige kan klemme sig inden for "normal" penis størrelse?

http://www.q.dk/kaerlighed-og-erotik/erotik/penis-stoerrelse-hvad-er-normalt

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør ikke noget, at man har en lille pik, blot man har tunge som en schæferhund :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Jeg går kun efter piger med små hænder.......for så ser min pik større ud ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Det gør ikke noget, at man har en lille pik, blot man har tunge som en schæferhund :-D

Jaaaa.... der er vel ingen der siger hvor man skal være veludrustet

Prinz skrev, for 11 minutter siden:

Faldt over denne annonce hvor annoncøren kalder sig selv veludrustet med 15,5cm. https://annoncelight.dk/showad/209806 

Jeg må indrømme at jeg troede der skulle lidt mere til, for at kunne bruge betegnelsen.

Men er man veludrustet bare man lige kan klemme sig inden for "normal" penis størrelse?

http://www.q.dk/kaerlighed-og-erotik/erotik/penis-stoerrelse-hvad-er-normalt

Man er vel veludrustet når at pigen siger, at man skal være forsigtig hvor dybt man går

Det afstiver da min selvtillid, når jeg har været sammen med mine SugarBabes i Thailand..... for dem er jeg extremt veludrustet.... Einstein levede ikke forgæves - alt er jo relativt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 20 minutter siden:

Faldt over denne annonce hvor annoncøren kalder sig selv veludrustet med 15,5cm. https://annoncelight.dk/showad/209806 

Jeg må indrømme at jeg troede der skulle lidt mere til, for at kunne bruge betegnelsen.

Men er man veludrustet bare man lige kan klemme sig inden for "normal" penis størrelse?

http://www.q.dk/kaerlighed-og-erotik/erotik/penis-stoerrelse-hvad-er-normalt

.Veludrustet i mine øjne er bestemt mere end standardstørrelsen. Jeg har jeg prøvet pikke derunder hvor fyren faktisk var dygtig til at bruge den og også pikke derover hvor det ikke var den helt store oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opfatter det som ikke-lille. Dvs normal eller måske over (men ikke så meget over, at det bliver for meget, for så er det netop ikke "vel-").

Det er dog sjældent længden alene, der gør det :-) Jeg undrer mig altid over fokus alene på længde og ikke tværsnit. I hvert fald kvinder plejer at gå op i det, når længden er over et vist minimum. "Blyantspik" er fx ikke et positivt udtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I mine øjne er længden af andrikken ikke det centrale

At være veludrustet betyder i min verden at man behandler glædespigerne ordenligt og at man tilstræber at det bliver en god oplevelse for begge parter, dvs at man holdningsmæssigt er veludrustet. 

Redigeret af Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, Lige nu:

At være veludrustet betyder i min verden at man behandler glædespigerne ordenligt og at man tilstræber at det bliver en god oplevelse for begge parter. 

Det er jo sort snak. Du taler om adfærd, men udrustning handler om anatomi.

Konteksten er en mand der sælger sex til mænd ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo sort snak. Du taler om adfærd, men udrustning handler om anatomi.

Konteksten er en mand der sælger sex til mænd ...

Good point - altså skulle jeg tage den i røven, ville jeg nok gå efter en på 2-3 cm og tynd :-D :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo sort snak. Du taler om adfærd, men udrustning handler om anatomi.

Konteksten er en mand der sælger sex til mænd ...

Synes StudineMILF beskriver min pointe fremragende. Uanset størrelsen kan man få både en dårlig og god oplevelse og derfor er størrelsen ligegyldig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klyngen skrev, for 3 minutter siden:

derfor er størrelsen ligegyldig 

Størrelsen er som oftest ligegyldig, hvis man har en lille pik. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 4 minutter siden:

Synes StudineMILF beskriver min pointe fremragende. Uanset størrelsen kan man få både en dårlig og god oplevelse og derfor er størrelsen ligegyldig 

Nu skrev hun jo indledningsvis direkte at hun mente at veludrustet var mere end standard størrelsen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 minutter siden:

Nu skrev hun jo indledningsvis direkte at hun mente at veludrustet var mere end standard størrelsen ;) 

Jeg skrev også at det ikke er en stor en der gør at man får en god oplevelse kære Prinz :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 19 minutter siden:

.Veludrustet i mine øjne er bestemt mere end standardstørrelsen. Jeg har jeg prøvet pikke derunder hvor fyren faktisk var dygtig til at bruge den og også pikke derover hvor det ikke var den helt store oplevelse.

Jeg er fuldstændig med på at helheds indtrykket om hvordan en sex oplevelse har været bygger på mere end den fysiske størrelse. Men når man skal beskrive en pik (uden at have prøvet den) så er det vel ret meget størrelse det kommer an på, når man betegner en mand som veludrustet?

Vi kan vel alle påstå at netop jeg er guds gave til kvinden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er fuldstændig med på at helheds indtrykket om hvordan en sex oplevelse har været bygger på mere end den fysiske størrelse. Men når man skal beskrive en pik (uden at have prøvet den) så er det vel ret meget størrelse det kommer an på, når man betegner en mand som veludrustet?

Vi kan vel alle påstå at netop jeg er guds gave til kvinden :D 

You got it babe :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 25 minutter siden:

 

Man er vel veludrustet når at pigen siger, at man skal være forsigtig hvor dybt man går

Det afstiver da min selvtillid, når jeg har været sammen med mine SugarBabes i Thailand..... for dem er jeg extremt veludrustet.... Einstein levede ikke forgæves - alt er jo relativt :-D

Det hører vel næsten med til oplevelsen når man køber sex, at man får at vide at man er verdens bedste knæpper og har en stor og dejlig pik :D

Jeg kendte på et tidspunkt en cam pige der også havde en nebengeschaeft som gp. Jeg fik hende overtalt til at jeg måtte være med på en kigger når hun fik en kunde. Fyren klarede vel næppe at knalde i 2 min (jeg var pænt skuffet over hvor hurtigt det sluttede :P), men fik da alligevel en kommentar om at "you are the best" da hun tog gummiet af og tørrede pikken af :lol::lol::lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Det hører vel næsten med til oplevelsen når man køber sex, at man får at vide at man er verdens bedste knæpper og har en stor og dejlig pik :D

Jeg kendte på et tidspunkt en cam pige der også havde en nebengeschaeft som gp. Jeg fik hende overtalt til at jeg måtte være med på en kigger når hun fik en kunde. Fyren klarede vel næppe at knalde i 2 min (jeg var pænt skuffet over hvor hurtigt det sluttede :P), men fik da alligevel en kommentar om at "you are the best" da hun tog gummiet af og tørrede pikken af :lol::lol::lol: 

Ha ha ha.... :-D

men nu er Thaipigerne jo små....

Og når de næsten stopper en - og beder om at man er forsigtig, så giver det vel mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 5 minutter siden:

Ha ha ha.... :-D

men nu er Thaipigerne jo små....

Og når de næsten stopper en - og beder om at man er forsigtig, så giver det vel mening

jo jo eller også er de bare ved at blive mast af dit vel betydelige større korpus ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 6 minutter siden:

Det hører vel næsten med til oplevelsen når man køber sex, at man får at vide at man er verdens bedste knæpper og har en stor og dejlig pik :D

 

Ja den slags udtalelser er blot god business. 

Hvis man tager gp'eres ord som sandheder, og bliver afhængig af at høre det - så kommer ganske meget af ens månedsløn til at ende i lommerne på disse smukke forførende kvinder. 

Fake orgasmer, udtalelser om store pikke og gode kneppere - skal vist sluges (undskyld den ufrivillige morsomhed) med et kilo salt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 29 minutter siden:

Synes StudineMILF beskriver min pointe fremragende. Uanset størrelsen kan man få både en dårlig og god oplevelse og derfor er størrelsen ligegyldig 

StudineMilf skriver "bestemt over standardstørrelsen," så måske har du fået for meget politisk korrekthed og for lidt læsefærdighed? Det du skriver har jo intet med trådens emne at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 25 minutter siden:

Jeg skrev også at det ikke er en stor en der gør at man får en god oplevelse kære Prinz :-P

Trådens spørgsmål handler bare slet ikke om oplevelsen ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

Trådens spørgsmål handler bare slet ikke om oplevelsen ....

Nej så må du da undskylde Hr. Korrekt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Nej så må du da undskylde Hr. Korrekt :lol:

Ingen årsag, frøken afsporing ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...