Hop til indhold

Recommended Posts

Frk.hot skrev, Lige nu:

Ja det er der helt bestemt :)

:-D Dejligt Frk. Hot. Så må der også være et par stykker, der kan fortælle om dig ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Tror faktisk ikke rigtigt at dem der kommer hos mig de er her inde, har aldrig stødt på nogle af dem her inde, altså mine faste.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 3 minutter siden:

Tror faktisk ikke rigtigt at dem der kommer hos mig de er her inde, har aldrig stødt på nogle af dem her inde, altså mine faste.... 

Så kan det kan jo ende med, at jeg må "tage en for holdet" og være den første, for derefter at skrive en anmeldelse, så de andre kan læse om dig 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Det må du jo selv finde ud af...

 

men hvis ik du tør besøge piger der ik er skrevet om her inde, så må du jo vente... 

Men tror du kommer til at vente længe da jeg frabeder mine drenge at skrive om mig her inde... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Mick skrev, for 23 minutter siden:

Så kan det kan jo ende med, at jeg må "tage en for holdet" og være den første, for derefter at skrive en anmeldelse, så de andre kan læse om dig 8-)

En go idé ku jo også være, at smide den over i Efterlysning  indtil du har besøgt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 2 timer siden:

Du kunne også vælge at gøre dine egne erfaringer.... ;)

Hej
Jeg bliver nysgerrig; hvorfor frabeder du dig anmeldelser? Jeg er temmelig sikker på at positive anmeldelser giv god omsætning :)
Anyway, jeg sad faktisk og kiggede din annonce for et øjeblik siden, men kontaktede dig ikke, fordi du kun har email (ikke telefon).
Og et spørgsmål mere; hvorfor skriver du ikke hvilke ydelser du tilbyder? Det tænker jeg ville være smart. Jeg var i dag fx opsat på et langsomt, dybt og vådt blow uden gummi. Men jeg kan af din annonce ikke se spor om dine præferencer. Ingen billeder/beskrivelse af dig heller. Hvis det er sådan du foretrækker det, så undskylder jeg min utidige indblanding. Jeg tænker bare det måske er rart at få at vide hvad man kan gøre for at optimere forretningen :) Nu ved du i hvert fald hvad jeg foretrækker når jeg kigger annoncer :)
Ha en god dag derude.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Jeg foretrækker at  være anonym og jeg ønsker hverken at have billeder eller andre ting på min annonce der kan afsløre min identitet...

Og derfor heller ikke anmeldelser hvor de jo ofte beskriver ens udseende og hvor man bor osv til trods for at det ikke er lovligt så kan jeg jo se at folk køre lige til kanten der, man kan ihverfald nemt gætte sig til resten når man læser jeres beskrivelser af steder.. 

Hvad skal du med et tlf nr?

mail fungere da fint:)

 

og jeg får skam masser af henvendelser så det er heldigvis ikke alle der ønsker proff annoncer som du gør.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 4 minutter siden:

Jeg foretrækker at  være anonym og jeg ønsker hverken at have billeder eller andre ting på min annonce der kan afsløre min identitet...

Og derfor heller ikke anmeldelser hvor de jo ofte beskriver ens udseende og hvor man bor osv til trods for at det ikke er lovligt så kan jeg jo se at folk køre lige til kanten der, man kan ihverfald nemt gætte sig til resten når man læser jeres beskrivelser af steder.. 

Hvad skal du med et tlf nr?

mail fungere da fint:)

 

og jeg får skam masser af henvendelser så det er heldigvis ikke alle der ønsker proff annoncer som du gør.. 

Det havde været nemt at ringe dig op og spørge hvad du tilbyder, nu hvor du er lidt hemmelighedsfuld omkring det :)
Jeg forstår dine argumenter omkring anonymitet. Jeg var ikke klar over du drev butikken hjemmefra.
Det er ikke fordi jeg foretrækker proff annoncer, men jeg syntes jo at det ville være rart med det rigtige match i forhold til mine og dine ønsker om hvad der kan ske i et møde.
Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har tid og lyst. Meget gerne med lidt info om ydelser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Når folk sender mig en mail får de selvfølgelig info om ydelser mm 

og de kan også få et billed når vi har afklaret at vi ikke er kollegaer, naboer eller i familie haha 

plejer ingen problemer at have, folk manger ikke informationer når de har skrevet med mig.. 

Du kan bare sende mig en mail hvis du har lyst til at vide mere;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Ved ikke hvorfor i tror at det er mig, har set den anmeldelse men det er så ikke mig i taler om der... 

 

Jeg er ikke den sexede pige... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange piger der tilbyder noget i området. Hvorfor falder man så over en annonce hvor der ikke står noget? For mig er det bedre med en der ikke lover mere end hun kan holde fremfor de annoncer der lover alt men intet holder. Hvis det er så svært med en mail er det vel bare videre til den næste der har lagt et nummer op. Eller er det pirrende med en q der ikke afslører for meget?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 17 timer siden:

Der er mange piger der tilbyder noget i området. Hvorfor falder man så over en annonce hvor der ikke står noget? For mig er det bedre med en der ikke lover mere end hun kan holde fremfor de annoncer der lover alt men intet holder. Hvis det er så svært med en mail er det vel bare videre til den næste der har lagt et nummer op. Eller er det pirrende med en q der ikke afslører for meget?  

Næh, men udbuddet var lidt tyndt i går. Jeg var opsat på en omgang deep throat, men der var ikke rigtig nogen der tilbød det i Aalborg og så må man jo kigge sig lidt ekstra omkring. Jeg endte dog ud med en omgang hånd og beholdt pengene i lommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også hygge mig lidt i Aalborg C i går. Prøvede nogle af de Polske piger, men de var noget oppe i alderen, eller små sure.
Syntes heller ikke der er nogle godt amatør piger i Aalborg for tiden. Nikita ude ved stadion er ikke lige min type.
Det er efterhånden kun Ploske piger og nogle gæstevisitter i Støvring tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
BennyBom skrev, for 12 minutter siden:

Næh, men udbuddet var lidt tyndt i går. Jeg var opsat på en omgang deep throat, men der var ikke rigtig nogen der tilbød det i Aalborg og så må man jo kigge sig lidt ekstra omkring. Jeg endte dog ud med en omgang hånd og beholdt pengene i lommen.

Hvorfor skrev du så ikke til mg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, Lige nu:

Hvorfor skrev du så ikke til mg?

Fordi jeg ikke vidste hvornår du ville svare  - og fordi jeg ikke ret gerne vil have min emailadresse ud og svømme bladt GP. Der er nogen GP der kan finde på at ringe tilbage/skrive uopfordrede sms og sikkert også emails. Og når ikke jeg er sikker på øjeblikkeligt svar, risikerer jeg at der er andre der læser korrespondancen.
Det undrer mig at du ikke engang vil skrive hvilke ydelser du tilbyder.. det kan du da i hvert fald ikke blive genkendt på :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 19 timer siden:

Ved ikke hvorfor i tror at det er mig, har set den anmeldelse men det er så ikke mig i taler om der... 

 

Jeg er ikke den sexede pige... 

Du skal så nok lige ændre det autosvar du sender på din(e) mailkontoer - Det er præcist samme autosvar der sendes på dine 2 mail adresser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot

Autosvar?

jeg har ikke noget autosvar jeg svare folk personligt hver gang...

kan slet ikke finde ud af sådan noget... 

Men jeg gider ik at bruge tid på at argumentere for det her, tro hvad i vil.... I dont Care :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 14 minutter siden:

Autosvar?

jeg har ikke noget autosvar jeg svare folk personligt hver gang...

kan slet ikke finde ud af sådan noget... 

Men jeg gider ik at bruge tid på at argumentere for det her, tro hvad i vil.... I dont Care :)

Det er helt i orden, jeg vil bestemt ikke angribe dig, jeg forstår godt din holdning - men det er så det samme personlige svar - og jeg mener ordret - der kommer på de 2 mail adresser

Beklager, tag det ikke ilde op, jeg vil nemlig rigtig gerne besøge dig og accepter din holdning til ikke at skrive anmeldelser - den har en anden pige jeg gerne vil besøg e også.

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at min forespørgsel ikke kastede andet af sig end lidt snak vedr. annoncetekst osv. Håber stadig, at nogle melder ind og deler erfaringer med Frk. Hot. Jeg har dog tænkte mig selv at besøge hende, når tiden er til det. 

Mick

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Mick skrev, for 2 timer siden:

Kan se at min forespørgsel ikke kastede andet af sig end lidt snak vedr. annoncetekst osv. Håber stadig, at nogle melder ind og deler erfaringer med Frk. Hot. Jeg har dog tænkte mig selv at besøge hende, når tiden er til det. 

Mick

 

Har skrevet med hende de sidste to dage. Hun bliver nok lidt svær at få et møde med lige nu, da hun er ved at flytte. Og i øvrigt ikke arbejder ret tit!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...