Hop til indhold

Recommended Posts

Klart fake,

Har skrevet til både hende og densexedepige over flere omgange - det går altid på samme måde - interesse i starten - måske et billede (forskellige fra gang til gang) og så slutter det der.

Det må så desværre betyde at nogen af de som påstår at have mødt dem også er vage i kanten.

Vi mangler et verifikationssystem.

Men hvor er det trælst at der sidder en eller anden ronkedor og synes det er sjovt at genere både os og pigerne generelt - tidsspilde er det jo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 17 minutter siden:

Klart fake,

Har skrevet til både hende og densexedepige over flere omgange - det går altid på samme måde - interesse i starten - måske et billede (forskellige fra gang til gang) og så slutter det der.

Det må så desværre betyde at nogen af de som påstår at have mødt dem også er vage i kanten.

Vi mangler et verifikationssystem.

Men hvor er det trælst at der sidder en eller anden ronkedor og synes det er sjovt at genere både os og pigerne generelt - tidsspilde er det jo!

Jeg har som tidligere skrevet besøgt hende, og det var en OK oplevelse. Hurtig kontakt og efterfølgende besøg.
Men hun må have nogle problemer når hun på den måde prøver at jonglere med to profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har som tidligere skrevet besøgt hende, og det var en OK oplevelse. Hurtig kontakt og efterfølgende besøg.
Men hun må have nogle problemer når hun på den måde prøver at jonglere med to profiler.

 

Brandmand skrev, for 40 minutter siden:

Klart fake,

Har skrevet til både hende og densexedepige over flere omgange - det går altid på samme måde - interesse i starten - måske et billede (forskellige fra gang til gang) og så slutter det der.

Det må så desværre betyde at nogen af de som påstår at have mødt dem også er vage i kanten.

Vi mangler et verifikationssystem.

Men hvor er det trælst at der sidder en eller anden ronkedor og synes det er sjovt at genere både os og pigerne generelt - tidsspilde er det jo!

Du har ikke overvejet at det kunne ha noget med dig at gøre? 

Nu ved jeg ikke hvem du er men hvis jeg mister interessen undervejs i kommunikationen så er det med 100% sikkerhed fordi du enten ikke lever op til mine krav eller at jeg er bekymret for om vi muligvis kender hinanden ... 

Du kan da ikke bare konkludere at jeg er fake fordi jeg ikke vil mødes med dig, det er da langt ude at påstå...

Har masser af vellykket besøg så der må jeg desværre skuffe dig, jeg er ikke fake... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
AalborgLook skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har som tidligere skrevet besøgt hende, og det var en OK oplevelse. Hurtig kontakt og efterfølgende besøg.
Men hun må have nogle problemer når hun på den måde prøver at jonglere med to profiler.

Jeg har ikke 2 profiler for pokker da stop nu med de der indikationer som i intet ved noget om alligevel... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, 1 time siden:

 

Du har ikke overvejet at det kunne ha noget med dig at gøre? 

Nu ved jeg ikke hvem du er men hvis jeg mister interessen undervejs i kommunikationen så er det med 100% sikkerhed fordi du enten ikke lever op til mine krav eller at jeg er bekymret for om vi muligvis kender hinanden ... 

Du kan da ikke bare konkludere at jeg er fake fordi jeg ikke vil mødes med dig, det er da langt ude at påstå...

Har masser af vellykket besøg så der må jeg desværre skuffe dig, jeg er ikke fake... 

 

Hmm,

Jeg lavede en aftale med dig, mødte op på adressen (nær Danmarksgade i Aalborg midtby) til aftalt tid og ringede på som aftalt. 

Intet svar (til alt held). Og lige pludselig var du væk på mail osv. Da jeg så var kommet hjem "vågnede" du og var vældig ked af det.

Jeg er bare glad for at jeg ikke kom i kontakt med de uskyldige mennesker som boede i den lejlighed.

Og skulle du benægte dette forløb skal jeg da gerne - med Admin's tilladelse - kopiere mailsene ind her.

Du er et stakkels fjols som i bedste fald spilder vores tid - I værste fald generer tilfældige mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 6 minutter siden:

Hmm,

Jeg lavede en aftale med dig, mødte op på adressen (nær Danmarksgade i Aalborg midtby) til aftalt tid og ringede på som aftalt. 

Intet svar (til alt held). Og lige pludselig var du væk på mail osv. Da jeg så var kommet hjem "vågnede" du og var vældig ked af det.

Jeg er bare glad for at jeg ikke kom i kontakt med de uskyldige mennesker som boede i den lejlighed.

Og skulle du benægte dette forløb skal jeg da gerne - med Admin's tilladelse - kopiere mailsene ind her.

Du er et stakkels fjols som i bedste fald spilder vores tid - I værste fald generer tilfældige mennesker.

Sikke en skam, at du har haft en træls oplevelse - det er aldrig sjovt. 

Men jeg kan med 100% sikkerhed sige, at hun ikke er fake! Jeg har flere gange besøgt hende - så hun findes virkeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frk.hot
Brandmand skrev, for 1 minut siden:

Hmm,

Jeg lavede en aftale med dig, mødte op på adressen (nær Danmarksgade i Aalborg midtby) til aftalt tid og ringede på som aftalt. 

Intet svar (til alt held). Og lige pludselig var du væk på mail osv. Da jeg så var kommet hjem "vågnede" du og var vældig ked af det.

Jeg er bare glad for at jeg ikke kom i kontakt med de uskyldige mennesker som boede i den lejlighed.

Og skulle du benægte dette forløb skal jeg da gerne - med Admin's tilladelse - kopiere mailsene ind her.

Du er et stakkels fjols som i bedste fald spilder vores tid - I værste fald generer tilfældige mennesker.

Åhhh det er dig, jo det husker jeg godt den dag, det var ret pinligt at falde i søvn når man har en aftale og så vidt jeg husker så beklagede jeg også og undskyldte... Det var jo ikke med vilje...

Men ok der har vi så årsagen, det blev du åbenbart mere sur over end du gav udtryk for den dag... 

Men at sprede løgne om mig i offentligt form pga det synes du ikke det er af at overreagere stærkt? 

Så vidt jeg husker lovede jeg dig en ny aftale til en go pris pga det... 

Har aldrig oplevet folk reagere sådan her, har da før måtte aflyse i sidste øjeblik pga sygt barn mm men ingen er da blevet så sure at de ligefrem har behov for at svine mig til offentligt... De har bare fået en ny aftale og længere var den ikke... 

6 ud af 10 aftaler jeg laver bliver ikke til noget fordi personen enten bare slet ikke møder op eller fordi de aflyser i sidste øjeblik, så hvis der er nogen der blir brændt af og står forgæves og venter så er det mig, det sker hver dag... 

Så stop nu med at tude over det og ta dig sammen makker det er pinligt for dig det her, du opføre dig som en på 5 år der ik fik sin vilje... 

Du kan jo se folk skrive at de har besøgt mig så fake kan jeg jo ikke være.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får lidt ondt af frk hot den sexede pige og hvad andre alias hun har brugt jeg har skam også gemt mails fra hende hvor hun indrømmer at ha flere profiler for at skaffe flere kunder og de bliver altid lagt på lige i røven af hinanden på al

jeg har besøgt hende en gang og

gør det ikke igen en kold oplevelse men er sikker på hun vil sige det var min skyld og ikke hendes 

go aften drenge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Så vidt jeg husker lovede jeg dig en ny aftale til en go pris pga det... "

Det minder mig om direktøren for vores desværre hedengangne Tivoli Karolinelund. Han havde haft nogle gæster hængende med hovedet nedad i rutchebanen en halv times tid pga af en fejl og nu ville de have erstatning.

Svaret kom kontant: "Jeg giver gerne en gratis tur med rutchebanen!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frk.hot skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke 2 profiler for pokker da stop nu med de der indikationer som i intet ved noget om alligevel... 

Jeg stopper her, det er blevet alt for pinligt og har faktisk ondt af "Hot 37 Q/Densexetpige".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
chris 60 skrev, den 16/06/2016 at 23:22:

Har skrevet med hende de sidste to dage. Hun bliver nok lidt svær at få et møde med lige nu, da hun er ved at flytte. Og i øvrigt ikke arbejder ret tit!

Hmmm pudsigt , densexedepige er også lige ved at flytte , sjovt sammen træf 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...