Hop til indhold
Seductiongirls

SEX / HAVEPARTY HOS SEDUCTIONGIRLS, TORSDAG DEN 7 JULI KL 17 TIL 21... TØR DU ??

Recommended Posts

 

KÆRE GÆSTER.

SÅ ER VI KLAR IGEN TIL AT ÅBNE OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ET BRAGENDE SEX / HAVEPARTY, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

5 SOMMERPIGER VIL SERVICERER DIG MED SEX A:LIBITUM OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED LÆKKER HJEMMELAVET MAD.

FORRET : DIV FRUGTFADE.

HOVEDRET : VI STARTER GRILLEN OP.

DESSERT : HJEMMEBAGT CHOKOLADEKAGE MED FRISKE JORDBÆR.

DER ER OGSÅ MASSER AF VAND - SODAVAND OG VIN.

DU VIL OPLEVE LESBISK SHOW - DILDO SHOW - STRIPTEASE - SPRØJTEORGASMER OG MEGET ANDET, SÅ GLÆD DIG FOR PIGERNE ER SÅ KLAR.

SEDUCTION TØR, HVOR ANDRE SAMLER BENENE.

PRISEN ER 2600 KR FOR 4 TIMER OG TILMELDING KAN SKE PÅ TLF 36727360.
DEPOSITUM PÅ 1300 KR FORUDBETALES SENEST MANDAG DEN 4 JULI, ENTEN PERSONLIGT I HUSET ELLER PÅ BANK KONTO ( VORES SVENSKE OG NORSKE GÆSTER KAN
OVERFØRER OVER IBAN NR I BANKEN )

HUSK AT MEDBRING KVITTERING OG VI TAGER FORBEHOLD FOR AFLYSNING OG ÆNDRINGER.

DATO ER TORSDAG DEN 7 JULI KL 17 TIL 21.

GUDINDERNE ER : CAROLINA - MICHELLA - SHAKIRA - ISABELLA OG ZENIA.

OBS : VI BEDER ALLE TILMELDTE DER HAR BETALT OM AT RINGE ENTEN MANDAG DEN 4 JULI ELLER ONSDAG DEN 6 JULI I LØBET AF DAG / AFTEN OG BEKRÆFTE SIN DETAGELSE.

HUSK, DET ER FØRST VED BETALING DU ER SIKRET EN PLADS.

YOU DON`T WANNA MISS THIS..

 

 

 

13275643_1112453865464645_362765391_n.jpg

13014847_1086531791390186_216676905_n.jpg

12714483_10153222685872191_769254920_n.jpg

12358165_1008103925899640_820145351_n.jpg

11156855_897599030283464_2117024085_n.jpg

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder meget fristende :)

Hvordan foregår det? Jeg mener går man på værelse med pigerne eller er det mere sådanet gruppesex/swingerclub agtigt scenario?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Simba skrev, den 31. maj 2016 at 13:55:

Lyder meget fristende :)

Hvordan foregår det? Jeg mener går man på værelse med pigerne eller er det mere sådanet gruppesex/swingerclub agtigt scenario?

 

Det er et stort gang-bang, hvor vi lukker huset af denne aften i de 4 timer og så er det bare at hygge sig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 31. maj 2016 at 14:02:

I hoved træk - alle i én stor bunke. - Ja, så i to bunker da. - Og i haven, hvis vejret er godt.

Vi har taget forbehold for dårligt vejr og i fuld krig med at nå at få lavet nyt hegn plus bygget en glas pavillon, så i kan hygge jer i den også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser sgu da rigtigt lovende ud det her... Og pigerne ser da ud til at være i den grad lækre. Har prøvet deres party to gange før, og de plejer da at være alle pengene værd.

Er der nogen, der kender de enkelte piger fra tidligere besøg.. Billeder siger jo ikke alt.

Men ellers er jeg sgu nok på igen igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Som svar till Hamder, jag har varit på mange parties nu och är en regular på Seductions parties. Denne line up är meget god för ett sex party.  Så detta party är ett you do NOT want to miss, som Seduction själva skriver. Vi ses där!

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan meddele at halvdelen af pladserne allerede er booket og betalt :-)

Og vi sætter en almindelig pavillon op i haven denne dag, som vi plejer.

Glas pavillonen er desværre leveret, med smadret glas og håndværkerne kan ikke nå det med tidsplan for helt nyt hegn også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods det faktum at jeg kun har deltaget få gange i et sexparty hos Seductiongirls, at det er flere år siden sidst, og at der er gået år imellem at jeg har haft fornøjelsen.

Der erindrer jeg udover det vigtigste, flotte top engagerede piger, at traktementet i form af mad og drikke, hver gang har været i en klasse for sig, som næppe nogen andre hidtil har gjort dem det efter i branchen.

Det var, og jeg ser at det fortsættende søges bevaret, som et helt særligt kendetegn for de 2 årlige sexparties hos Seductiongirls.

Velvidende at tiden der er gået kan svække værdien af min anbefaling, men andre har siden deltaget og bekræftet at mad og drikke stadig skulle være i en klasse for sig til et party hos Seductiogirls.

Læseren kan vælge at nære skepsis til en anbefaling baseret på så gamle erindringer, men andres positive erindringer er af nyere dato end mine, så jeg tillader mig på baggrund af en historisk kronologi, af manges gode oplevelser, stadig at anbefale en deltagelse i deres sexparty den 7 juli.

Ikke kun på grunde af pigerne, men også på grund stedets gode køkken og grillen i haven :)

Jeg deltager ikke selv, men held og lykke til jer der gør.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gæster.

Vi kan meddele at vores håndværkere er i fuld krig nu med at lave nyt hegn i vores have, og vi når at blive klar til at i kan tage haven i brug, som altid :-)

Der er stadig få pladser tilbage ( 4 styks )

Vi glæder os til endnu et uforglemmeligt party ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår slet ikke at der ikke er udsolgt. Når man ser på hvilke piger der deltager, tiden og deltagerantal så er det da det suverænt mest interessante GB der er set længe herinde....

Eller har jeg overset noget???

Glæder mig til at give den gas med Jer alle fem, dejlige tøser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seductions parties är,som jag och många andra skrivit tidigare, alltid meget bra. Och Seductions party"line up" vad gäller pigerne är också alltid bra. Party är speciellt och både piger och gäster måste samspela, speciellt på större parties som Seduction har med många gäster. Jag går alltid därifrån med ett big smile. Dock alltid trött i kroppen efter deras partyn...:-o

Men jag anser att de piger som ska vara med nu 7 juli är en av de bästa party "line up" jag sett i Danmark. Kanske den bästa faktiskt i min smak. Det kommer bli awesome tror jag.

Hoppas hantverkarna hinner klart8-):-D

Vi ses!/ hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om fire dage skal jeg glide op i disse fem lækre piger på skift. Få slikket pik af dem og holde deres dejlige bryster i mine hænder... Måske endda slikke nogle af de glatte fisser. Det bliver såååå stort. Glæder mig vildt...

Redigeret af Hamder3000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamder3000 skrev, for 53 minutter siden:

Om fire dage skal jeg glide op i disse fem lækre piger på skift. Få slikket pik af dem og holde deres dejlige bryster i mine hænder... Måske endda slikke nogle af de glatte fisser. Det bliver såååå stort. Glæder mig vildt...

Du har absolut grund til at glæde dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle.

Vi er så glade for endnu engang at kunne melde fuld tilmelding til vores party og at der er venteliste, i tilfælde af nogen skulle blive forhindret :shock:

Og til jer der deltager, pigerne glæder sig så meget og har ikke snakket om andet den sidste uges tid ;-)

Vores nye hegn har desværre været under pres grundet den Danske sommer og er kun nået at blive næsten færdigt, men ligegyldigt hvad, så kommer haven stadig i brug :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det bare min fantasi, der ikke rækker... Men Sexparty i en have, hvor hegnet ikke er færdigt endnu. :shock: Øhbøh... Hvodan dælen det? Selv med færdigt hegn synes jeg det lyder friskt med sex i haven... Gad vide hvad forbipasserende tænker, når de hører lydene :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ännu ett slutsålt party på Seduction. 8-)Meget nice to hear! Grattis!! 

Vi ses på torsdag! Gonna be AWESOME!!;-)

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamder3000 skrev, den 3. jul. 2016 at 22:07:

Måske er det bare min fantasi, der ikke rækker... Men Sexparty i en have, hvor hegnet ikke er færdigt endnu. :shock: Øhbøh... Hvodan dælen det? Selv med færdigt hegn synes jeg det lyder friskt med sex i haven... Gad vide hvad forbipasserende tænker, når de hører lydene :-D:-D

Det er nok mere din fantasi der løber lidt af med dig :-D

Men for at uddybe det, så menes der at hegnet står som halvt nyt og halvt gammelt, og vi generer ikke naboerne ( kun med lyde ) men de er advaret :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...