Hop til indhold
Gæst

Lak og læder - turn on eller turn off?

Recommended Posts

Deter egentlig sjovt at se, at det er er damerne herinde som tænder på at vise sig frem i lak og læder, men lange støvler og stram, men ikke for stram beklædning. Mig tænder det slet ikke.

Derimod en smuk lang kjole, som ikke behøver af være specielt nedringet tænder mig, specielt hvis pigen har et smukt ansigt og langt hår. Herefter skal dette pilles af og inden under må der godt være fint hvidt silkeundertøj, som også pilles af.

Helt almindeligt tøj med bluse og cowboybukser er for mig også mere sexet end lak og læder.

Det er egentligt underligt hvor forskellige vi kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 2 timer siden:

Deter egentlig sjovt at se, at det er er damerne herinde som tænder på at vise sig frem i lak og læder, men lange støvler og stram, men ikke for stram beklædning. Mig tænder det slet ikke.

Derimod en smuk lang kjole, som ikke behøver af være specielt nedringet tænder mig, specielt hvis pigen har et smukt ansigt og langt hår. Herefter skal dette pilles af og inden under må der godt være fint hvidt silkeundertøj, som også pilles af.

Helt almindeligt tøj med bluse og cowboybukser er for mig også mere sexet end lak og læder.

Det er egentligt underligt hvor forskellige vi kan være.

Der er rigtig mange mænd der også tænder på kvinder i lak og læder. For hvis det ikke var tilfældet, så ville det det næppe være så udbredt en beklædning i branchen. At der er mange kvinder der godt kan lide at vise sig frem i den type beklædning er vel kun et plus for de mænd som tænder på det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 10 timer siden:

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

Er helt enig med dig. Det tilhører så absolut min favorit beklædning på en dejlig kvinde. Og det scenarie du lige har beskrevet er da temmelig frækt må jeg indrømme. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 18 timer siden:

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

Ser for mig Camilla efter dildoen er parkeret godt op i min anus hvorefter hun presser sin skød ned over mit ansikt  hvad hun så gør er jo op til fantasien jo lak og læder på en fræk kvinde er godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 11 minutter siden:

Ser for mig Camilla efter dildoen er parkeret godt op i min anus hvorefter hun presser sin skød ned over mit ansikt  hvad hun så gør er jo op til fantasien jo lak og læder på en fræk kvinde er godt

Jøsses! :o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen

Lak og læder er et turnoff for mig.

Jeg går konsekvent uden om de GPs, der poserer i den beklædning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
spamand skrev, for 12 timer siden:

lækket detaljeret skrevet spændende kinky Camilla vi ved hvordan det set op skal være  vi ku lege mange frække lege sammen 

Ja det en ret så fantastisk set up og dem er der mange af bare man kinky og iderig nok ;);-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lak og læder siger mig intet. Latex heller ikke...men thumbs up for dem der synes det er fedt - vi har alle vores små finurligheder som kan tænde når det gælder lækker sex. :)

For mig er en kort sommerkjole og bare ben det bedste turn-on. Især hvis det er kombineret med lækkert lingerie i små-gennemsigtige blonder...  :wub:

Jeg HADER nylonstrømper - det er det ultimative turn-off hos mig. :| Jeg elsker huden på en kvindes ben, og den skal absolut ikke være pakket ind i nylon. Strømpebukser/tights eller hvad de nu hedder, er ok på en ung kvinde hvis hun ser lidt "late-teen-agtig ud" - men hun må finde sig i at de er det første der ryger af, hvis jeg får lov at komme til...:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, for 15 timer siden:

ja Nylon strømper er heller ikke mig de er ubehaglige at  rør ved det vil jeg give dig ret i 

Andre former for strømper, specielt de lange selvsiddende som mange GP bruger, har jeg aldrig forstået. GP erne siger at mange mænd vil have dem og fint hermed. Jeg får dem altid pillet hurtigt af.

Denne tråd er med lak og læder, hvilket på ingen måde tænde mig. Det er imidlertid sjovt at vi alle er så forskellig som vi er og det er faktisk sådan at det den ene syntes er ophidsende er det modsatte for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, den 5. dec. 2016 at 14:42:

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

Giver fantastiske billeder i i det øverste hoved og en dejlig følelse i det nederste. Du er sgu' for fræk:-P dobbelt MUMS<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så i dag i firmaet en kvindelig kollega, der i vinterkulden kom ind i lange læderstøvler. Det var godtnok et flot syn, men jeg må indrømme, at jeg alligevel foretrækker at se hende "uden" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...