Hop til indhold
Gæst

Lak og læder - turn on eller turn off?

Recommended Posts

Gæst

Undrer mig over, der er så mange GPs, der poserer i lak og læder på de forskellige annoncesider. 

Måske er der mange, der tænder på det. Ikke mig. 

Jeg bliver faktisk mest ophidset af GPs, der poserer i en islandsk sweater, eller lingeri. :) 

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt klart go go go, men kun hvis det sidder stramt og godt... Samt lugten er jo ligesom ny bil... Kan man jo kun blive glad for..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder bare på kvinder - om de er i lak og læder eller bare bare :-P 
Men det er altid skidt når billeder ikke passer med virkeligheden
PS En Islænder er måske ikke lige mig...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

elsker selv lak, læder og latex på en dejlig kvinde , men en nøgen kvindekrop er nu også dejlig smuk og lækker :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er flere gange blevet spurgte ang. diverse 'udklædning' også lak og læder. Det siger mig ikke noget, så jeg takker pænt nej tak. og beder den potentielle gæst finde en GP, som gør i den slags.

Modtager min gæst i lidt lækkert lingeri eller alm. klædt alt efter forudgående aftale. Kan faktisk bedst li at være helt nøgen. men ikke lige 'i døren'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

For mig, og for os der er til SM vi er som, regel til lak, læder og latex. Det er en naturlig del af den sorte verden. Samt slaven kan været nøgen, kun i klæd mancher, halsbånd, blindfold eller maske. 

Latex har jeg ikke, og ingen erfaring med.

Lak og læder er dejlig nemt at tøre ren med en klud, hvis det er kun mindre udvendig beskidt. Jeg ved også hvordan jeg må vaske det skånsom og pleje det. Ny læder dufter fantastik  :) 

Og syn af en Herre i læderbukser, læder livrem, elegante sko, stram top eller bar overkrop går lide i ...... på mig :-P Jeg er jo bare en tøs ;-) 

Jeg nyder også smuk lingeri og frække dress. Elsker gamle dags hofteholder og strømperne med søm <3  

og det er da skøn vi glædepiger har hver vores smag lige som jer mænd, noget for en hver, bare kik dig for i annoncerne og find hinde der tiltaler dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lak, lædder og høje støvler siger mig ikke noget.

Besøgte en gang en pige som kom ind i lak og støvler helt op til midt på lårene. Hun have lige købt dem og syntes selv de var vildt sexet. Da hun spurgte om jeg ikke sytes de var sexet, valgte jeg at sige jooooo....

Foretrækker klart blonder der kan tages af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mener bestemt også, at vi har indflydelse på den beklædning som GP har på under besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tristan skrev, for 4 minutter siden:

Mener bestemt også, at vi har indflydelse på den beklædning som GP har på under besøget. 

Nok nærmere hvor hurtigt det kommer af, dumme fede dukke fingere! :D 

Sekretær looket gør et eller andet godt ved mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er nok forskellige

 

Det bedste er almindeligt tøj og frækt undertøj inden under. Specielt en lang selskabskjole, kan være fræk at pille af pigen. Under akten skal de være helt nøgne, men forarbejde med at pille tøjet af er da også væsentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hverken lak eller læder siger mig noget. Heller ikke rollespil for den sags skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet er bedre end en helt nøgen pige.

Og ..

Kun en burka er mindre sexet end en Islandsk sweater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, 1 time siden:

Intet er bedre end en helt nøgen pige.

Og ..

Kun en burka er mindre sexet end en Islandsk sweater.

Mindre sexet? Den er slet ikke sexet – faktisk en hån mod sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 time siden:

Intet er bedre end en helt nøgen pige.

Og ..

Kun en burka er mindre sexet end en Islandsk sweater.

Kan du ikke forestille dig en haremspige, i lette gennemsigtige gevandter hvor du så også skal pille sløret af. Det kan da godt være sexet. Det er nok bare ikke det vi normalt ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Gæst skrev, den 23/5/2016 at 11:48:

Mener bestemt også, at vi har indflydelse på den beklædning som GP har på under besøget. 

For mig er det vigtigt at gæsten siger til hva ønske om påklædning da det opfylder dennes fantasi og behov og personligt syntes jeg det skønt at klæde om flere gange på job da det også gør min dag mangfoldig og sjovere ;);-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja vil give dig ret man starter  med en der er klædt  frækt og elegant i lak eller læder evt latex og så smide det efterhånden som leger skrider fremad  så gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Hverken lak eller læder siger mig noget. Heller ikke rollespil for den sags skyld

Ja famme jo det der er sku da så frækt at pigen 7 kvinden har lak eller  læder evt latex  bare ikke de der torn of gasmasker eller nogen ligner en gris eller en hust bvdar  på til at starte med og så som legen skrider frem smider hun noget af det og evt det hele til  sidst men  ikke nødvendigt vis hvis det kun er er korset og lange støvler på tilbage UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 1 time siden:

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

Tak Camilla, nu skal jeg så ud og have et koldt bad :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er jo til lingerie, lavet af mishandlede silkeorme og vævet af små inderbørn med perfekte hænder, meeeeeen. Er nu tæmmelig vild med Latex og læder :wub:  Men det skal passe! 
Der er alt for mange "trunter" der hopper i sådan en str. 2 numre for stor (Eller lille) stiv lakkjole og ligner en klovn på en dårlig tøjdag.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 7 timer siden:

LAK LÆDER, lårlange lak stiletstøvler og lak stiletter ❤️❤️Wow ;) det tænder mig, gør mig ophidset. Finder det elegant feminint og knaldsexet. Ski da frækt at sidde ovenpå i lakskjørte med bryster godt fremme i lak overdel eller udover knappet kjole og gennem ride frække mænd og med en dildo i anus samtidig ;) MUMS ❤️ ;-) go dag derude

lækket detaljeret skrevet spændende kinky Camilla vi ved hvordan det set op skal være  vi ku lege mange frække lege sammen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...