Hop til indhold
Vikingekongen

Vild tur i Hamburg nu flatare

Recommended Posts

eftertanke er en god ting - brugte sidste weekend i nærheden af 800 euro og noget på firmakortet :-osøger jeg en rejsefælle til flatate - nogen der vilmed jeg skal nok betale benzin - men overnatning er et must.

og hvor skal vi hen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vikingekongen: Nu skriver du ikke, hvor i Danmark du bor og dermed rejser ud fra. Men hvis du er villig til at rejse så langt, at det kræver en overnatning, og du før har brugt relativt store beløb, så vil jeg også ubetinget sige en af de tre Pauschalclubber (http://www.pauschalclub.de/).

De er blevet diskuteret før her i forummet, og spørgsmålet om hvilken af de tre klubber har også været oppe at vende. Bare søg i forummet. Du behøver ikke så langt tilbage.

Bemærk at de lige har ændret lidt på priserne. Nu gælder:

  • 3 timer 100 EUR
  • 6 timer 150 EUR
  • Hele dagen 200 EUR
  • Late Night Special (fra kl. 21) 80 EUR

Jeg har ikke været der efter denne ændring, men personligt vil jeg nok gå efter de 6 timer, og så er prisen den samme som jeg før har givet for hele dagen. I praksis tror jeg ikke det vil komme til at gøre nogen større forskel for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den information

Det er positivt at pioneren Pauschalclub.de indenfor konceptet flatrate, ikke nok med at de i alle årene har formået at opretholde prisen på 150 euro for hele dagen, i et marked hvor de er blevet udfordret af flere og flere discount klubber, der har dumpet priseren til  +/- 100 euro, nej nu hæver de også prisen til 200 euro.

Det håber jeg at de slipper godt fra, og jeg ser frem til, hvis muligt en gang i fremtiden at betale 200 euro for oplevelsen hos den eneste af deres 3 klubber, jeg endnu ikke har besøgt, den i Münster.

Ikke at det har været fordelagtigt for mig personligt tidligere, i sammenligning med mine besøg på FKK i NRW, for jeg har kun kunnet 2 eller max 3 gange.

Ok det hedder sig at hver sceance er på max 20 minutter, nogle har oplevet at få mere tid, men for dem der kan med 5 - 8 piger en hel dag, der er 200 euro absolut givet godt ud i de 3 stadig, og med rette vistnok dyreste flatrate klubber i Tyskland:

Pauschalclub.de

http://www.pauschalclub.de/

Ja jeg ved godt at jeg bare kan give flere drikkepenge hvis prisen er for lav, men det bedste for pigerne er nu at de får en fair betaling, der hverken er for lav eller for høj.

Mon ikke også det kommer til at afspejle sig i standarden af piger, både de nye de kan tiltrække og dem de kan fastholde.

Konkurrencen er hård mellem mange FKK klubber i NRW, og en 200 euro flatrate klub kan måske udgøre et godt alternativ for en del FKK piger, hvor der kan være en meget skæv fordeling af efterspørgslen efter pigerne, som der ofte er for mange af til for få gæster.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Var i Münster klubben i går. Og de nye priser har klart gjort at pigerne har mindre at lave.

Der var ikke mange gæster i løbet af dagen. Og jeg tror kun der var 1 ud over mig der købte billet til hele dagen.   

Var der fra kl.11.00 til kl.21.00 og var med 9 af de 12 på piger var på vagt. 

 

Eneste kritik jeg har om klubben er at sengene er dårlige. Og så kunne maden godt være bedre. Frokosten er fin nok. Men da der ikke kommer andet i løbet af dagen så er den lidt kedelig som aftens mad. Her slår klubber som La vita, TCO og Dolce vita den med flere længder  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det kunne være interessant at pauschal , men er i tvivl 

bedste Flatrate piger er at finde hvor? - gerne større bryster og evt anal forben overkommelig merpris - kører fra Midtjylland . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

på flat rate koster anal ikke ekstre. Dog er det langt fra alle piger på flat rate der er til anal. 

Men på en stille søndag i maj var der hele 3 piger ud af 12 der var til anal i klubben i munster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nu er der lidt debat om pauschal 

Må give Nille ret i 200 euro er i overkanten når de ligger så tæt på ACA

indgang og 5 x30 min ( ikke 20 min) rum koster 230 euro på aca

du får meget bedre mad! Bedre faciliteter! Som udgangspunkt bedre service! Flere piger! Og visuel højere niveau piger!

har været i munster hvilket var et fedt besøg. Tror nok jeg var med 7-8 piger og der var ikke rigtig nogen nitter imellem som man ellers kan opleve på flatrate. Synes det var værd at give 150 euro for serviceniveauet af pigerne var lige lidt højere.. Men 200 euro, puhhh så trækker aca altså :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, for 5 timer siden:

200 er ikke holdbart for flatrate, set ifh. Fx Aca og Samya, kan man får bedre service med flotte piger. For næsten samme prise. Dog med færre omgange men pigerne er flotte og servicen er i top. Og udvalget er større.

På Aca er udvalget stører, men servicen er ikke bedre. Og med de piger der var på vagt i Münster klubben i søndags, så ville jeg skulle betale langt over 500 euro på en fkk klub for at få den samme service. 

 

Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Nu er der lidt debat om pauschal 

Må give Nille ret i 200 euro er i overkanten når de ligger så tæt på ACA

indgang og 5 x30 min ( ikke 20 min) rum koster 230 euro på aca

du får meget bedre mad! Bedre faciliteter! Som udgangspunkt bedre service! Flere piger! Og visuel højere niveau piger!

har været i munster hvilket var et fedt besøg. Tror nok jeg var med 7-8 piger og der var ikke rigtig nogen nitter imellem som man ellers kan opleve på flatrate. Synes det var værd at give 150 euro for serviceniveauet af pigerne var lige lidt højere.. Men 200 euro, puhhh så trækker aca altså :-) 

Hvad er det for faciliteter du mener der er bedre på aca? Saunaen er stører men ikke bedre. Poolen er dårligere på aca. Aca har dampbad og det er der ikke i klubben i Münster. Bar rummet er dårligt indrettet/ placeret i begge klubber. Ligesom at bade faciliteterne heller ikke er for godt på nogen af klubberne. Til gengæld er massagen gratis i Münster. Det er den ikke på aca. Begge klubber har regler om none approach. På aca er pigerne hurtige til at spørge om man vil på rum når man først har fået kontakt. og mange af pigerne tager ekstre for kys, slik til pigen, cim/cob og anal. Hvis de tilbyder disse service. 

 

Så syntes bestemdt ikke at servicen er bedre på aca. Ja udvalget er stører og visuelt bedre på aca. Men når jeg tager på sex klub i Tyskland og bruger 4+ timer på at komme frem. Så vil jeg hellere knalde pigerne end se på dem, men hver sin smag. Det kan da godt ske at du er tilfreds med at betale 30 euro for at få lov til at kigge på smukke unge piger. Men jeg vil nu hellere betale 200 euro og så knalde dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Oralis voluptatem skrev, for 10 timer siden:

 

Hvad er det for faciliteter du mener der er bedre på aca? Saunaen er stører men ikke bedre. Poolen er dårligere på aca. Aca har dampbad og det er der ikke i klubben i Münster. Bar rummet er dårligt indrettet/ placeret i begge klubber. Ligesom at bade faciliteterne heller ikke er for godt på nogen af klubberne. Til gengæld er massagen gratis i Münster. Det er den ikke på aca. Begge klubber har regler om none approach. På aca er pigerne hurtige til at spørge om man vil på rum når man først har fået kontakt. og mange af pigerne tager ekstre for kys, slik til pigen, cim/cob og anal. Hvis de tilbyder disse service. 

 

 

ACA barrum er stort! du kan sidde nede i den ene ende og se fodbold. I hverdagene er der altid plads i sofaer osv. I munster er barrummet dæleme lille også i forhold til antal gæster… nej saunaen er ikke varmere i ACA men den er da langt større og for sags skyld meget bedre placeret med udsigt udover lokallet…der er dampbad... aca har en noget federe have i forhold til munster…  alt i alt får jeg det til at være bedre faciliteter

Maden er mildest talt i en anden liga, trods den ikke er imponerende på ACA. Hvilket har en del at sige ved 4+ timers besøg

Første gang jeg var på ACA var der et skilt der beskrev hvilken service der var med i. Gensidig fransk og kys var med i. Har ikke lagt mærke til om skiltet stadig er der. Kan da godt være mange af Pigerne har held med at buffe dig ekstra for fisseslik :-D jeg har aldrig oplevet hverken det eller kys har været nævnt som en ekstrating. Er i tvivl om nogen piger ikke kysser, ligger ikke så meget vægt på det, så gør hun ikke tænker jeg ikke over det…. Men jo CIM og ANAL er ekstra, her er du ikke blevet snydt.

Jeg synes pauschalklub munster var god. Men med den drastiske pristigning begynder jeg at finde ACA mere attraktiv. Trods man kun får ca 5x 30 min fremfor 7-9 x 20 min til praktisk talt samme pris

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Liderlig-fyr skrev, for 58 minutter siden:

 

Første gang jeg var på ACA var der et skilt der beskrev hvilken service der var med i. Gensidig fransk og kys var med i. Har ikke lagt mærke til om skiltet stadig er der. Kan da godt være mange af Pigerne har held med at buffe dig ekstra for fisseslik :-D jeg har aldrig oplevet hverken det eller kys har været nævnt som en ekstrating. Er i tvivl om nogen piger ikke kysser, ligger ikke så meget vægt på det, så gør hun ikke tænker jeg ikke over det…. Men jo CIM og ANAL er ekstra, her er du ikke blevet snydt.

Jeg synes pauschalklub munster var god. Men med den drastiske pristigning begynder jeg at finde ACA mere attraktiv. Trods man kun får ca 5x 30 min fremfor 7-9 x 20 min til praktisk talt samme pris

 

Læs nu hvad jeg skriver, og ikke hvad du gerne vil have jeg skriver for at du kan få ret. Har ikke skrevet at jeg er blevet snydt vedr. Anal og cim/cob i aca. Men er man til mere end et bj og et knald så koster det. Og så holder din sammenlining ikke.  Som tidligere skrevet så ville jeg skulle betale over 500 euro på aca for det jeg fik til 200 på http://www.pauschalclub.de/muenster/home læg her til at det vil tage 2 timer mere i transport tid og koste noget mere i benzin/diesel at komme til aca. Dette er ting jeg ved du normalt også har med i din vurdering når du vælger klub. 

En anden ting jeg ved du også ligger vægt på, er hvordan de andre gæster opføre sig. Og her er gæsternes opførsel langt ringer på aca. 

Nu er der jo tale om 2 klubber med hvert deres koncept, og derfor kan det være svært at sammenligne på alle punkter. Men jeg syntes ikke 200 euro er/var for meget for en dag som den jeg havde i søndags.

 

Og nej ingen pige har endnu fået mig til at betale ekstre for noget somhelst på aca. 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Oralis voluptatem skrev, for 12 timer siden:

. På aca er pigerne hurtige til at spørge om man vil på rum når man først har fået kontakt. og mange af pigerne tager ekstre for kys, slik til pigen, cim/cob og anal. Hvis de tilbyder disse service. 

 

 

Liderlig-fyr skrev, for 2 timer siden:

 

Første gang jeg var på ACA var der et skilt der beskrev hvilken service der var med i. Gensidig fransk og kys var med i. Har ikke lagt mærke til om skiltet stadig er der. Kan da godt være mange af Pigerne har held med at buffe dig ekstra for fisseslik :-D….. Men jo CIM og ANAL er ekstra, her er du ikke blevet snydt.

 

 

Oralis voluptatem skrev, 1 time siden:

Læs nu hvad jeg skriver, og ikke hvad du gerne vil have jeg skriver for at du kan få ret. Har ikke skrevet at jeg er blevet snydt vedr. Anal og cim/cob i aca. Men er man til mere end et bj og et knald så koster det. Og så holder din sammenlining ikke.  En anden ting jeg ved du også ligger vægt på, er hvordan de andre gæster opføre sig. Og her er gæsternes opførsel langt ringer på aca. 

 

Er du meget træt????????

- Først skriver du….mange af pigerne tager ekstra for kys, slik til pigen, cim og anal 

- jeg responderer: kys, slik til pigen ikke er ekstra!!! så du er blevet buffet hvis du har betalt for det…..Men skriver iøvrigt at cim og anal er ekstra, så her er du ikke  blevet snydt 

- hvorefter du skriver: Læs nu hvad jeg skriver og ikke hvad du gerne vil have jeg skriver. Jeg skriver ikke jeg er blevet snydt med cim og anal på ACA :-D:-D:-D 

DOOOHHH hvad med at læse hvad jeg skriver :-D:-D:-D 

Men du fortsætter lidt vrøvlende… " men er man til mere end et blowjob og et knald så koster det" Nej det er ikke korrekt ligesom dit første indlæg ikke er. Fisseslik og kys er ikke ekstra!!!!! Det er kun CIM og ANAL der er det

Men ellers korrekt jeg vægter gæsternes opførsel! Og den var rigtig god i munster! Nu har jeg aldrig prøvet fest på ACA så ved ikke hvordan det foregår. Men de gange jeg har været på ACA har jeg ikke oplevet nævneværdig skidt opførsel. Måske det hænger lidt sammen med de har restriktioner på Alcohol hvad jeg kan forstå. Ifølge en Tysker jeg mødte på Harmony tilladder de højst 4 genstande per gæst. Hans udtalelse!!!! ikke noget jeg har forhørt mig om i klubben... men når jeg tænker over det, har jeg aldrig oplevet specielt fulde folk på ACA

Der kan til tider være lidt rigeligt udlændinge på ACA. 

 

 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det kunne være interessant at prøve Pauschal Münster og synes at 200 euro er en fair pris , sålænge det forhåbentlig gær at pigerne får en bedre pris og at standarden er højrere. 7-9 piger får jeg sgu aldrig klaret LOL - men en 2 -3 stykker med evt anal ville være super, igen er jeg sgu i tvivl om de tager ekstra for det og hvor meget ? 

Stemningen er satme også vigtig for mig - tror det bliver en tur derned i weekenden efter denne - tak for en fed diskussion. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 Pauschal Münster er entréen 200 euro for hele dagen. Og det dækker også analsex hvis de piger der er på vagt den dag tilbyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ja den er up to date. Og billederne er også ret visende. Og der kommer løbende nye billeder på af pigerne. 

Man kan desværre kun se hvem der er på vagt på dagen og 2 dage frem. Dog står der nogle gange hvis en pige er på ferie og derfor er væk i flere uger. 

 

Hvis du gerne vil have følgeskab på en tur engang så tager jeg gerne med.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke komme på 20min, så flatrates er ikke tilfredstillende for mig, uanset pris. Hos saunaclub/fkk kan jeg forlænge spilletiden :D

Var det så ikke beder at du holdt dig fra tråde om flat rate hvis det ikke er for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 9 minutter siden:

Var det så ikke beder at du holdt dig fra tråde om flat rate hvis det ikke er for dig. 

Er der nogen som har tisset på din sukkermad, du er ude med riven hva ? Har du fået sex i denne uge ? :lol:

Jeg har besøg Pauschal flere gange så jeg ved godt hvordan servicen og forholdene er. Men det er smag og behag. Jeg knalder ikke hvem som helst. Du får det til at lyde efter 5 + timer kørsel, så knalder du hvem som helst som om et hul er et hul ? :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har tisset på din sukkermad, du er ude med riven hva ? Har du fået sex i denne uge ? :lol:

Nej der er ikke nogen der har tisset på min sukkermad. Og nej jeg har ikke fået sex i denne uge endnu. Dog ikke derfor jeg skrev som jeg skrev.

 

Jeg er ikke ude med riven og især ikke efter dig. Men forstår bare ikke hvorfor du i alle tråde om flat rate skal nedgøre konceptet. Og fortælle om at det ikke er for dig. Du skriver selv at du har været der og også mere end en gang så helt skidt kan det vel ikke have været. Eller er du typen der gerne går tilbage til en fuser?

Nille skrev, 1 time siden:

Jeg har besøg Pauschal flere gange så jeg ved godt hvordan servicen og forholdene er. Men det er smag og behag. Jeg knalder ikke hvem som helst. Du får det til at lyde efter 5 + timer kørsel, så knalder du hvem som helst som om et hul er et hul ? :lol:

Jeg har aldrig kaldt en kvinde for et hul, så den der må stå for egen regning. Når det er sagt så er der også visuelle smukke piger på nogle flat rates klubber. Blandt andet syntes jeg at http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/casandra er virkelig smuk og det samme med http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/evelin . Faktisk er hun efter min mening smukker end 90 % af de piger jeg har set på nogen fkk klub. Men som du selv skriver så er det jo et spørgsmål om smag og behag.

 

Og hvis du ikke kan tåle at få lidt modspil så skulle du tænke lidt mere over hvad du skriver og i hvilke tråde du skriver.  Jeg lover dig ikke at kommentere mere på dine skriv om flat rate. Hvis du kan give mig bare 1 god grund til at det er nødvendigt for dig gang på gang at nedgøre flat rate konceptet. Og at fortælle at du ikke kan komme på 20 min og derfor er flat rate ikke for dig. Tråden er startet for at få gode råd om flat rate.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 8 timer siden:

Nej der er ikke nogen der har tisset på min sukkermad. Og nej jeg har ikke fået sex i denne uge endnu. Dog ikke derfor jeg skrev som jeg skrev.

 

Jeg er ikke ude med riven og især ikke efter dig. Men forstår bare ikke hvorfor du i alle tråde om flat rate skal nedgøre konceptet. Og fortælle om at det ikke er for dig. Du skriver selv at du har været der og også mere end en gang så helt skidt kan det vel ikke have været. Eller er du typen der gerne går tilbage til en fuser?

Jeg har aldrig kaldt en kvinde for et hul, så den der må stå for egen regning. Når det er sagt så er der også visuelle smukke piger på nogle flat rates klubber. Blandt andet syntes jeg at http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/casandra er virkelig smuk og det samme med http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/evelin . Faktisk er hun efter min mening smukker end 90 % af de piger jeg har set på nogen fkk klub. Men som du selv skriver så er det jo et spørgsmål om smag og behag.

 

Og hvis du ikke kan tåle at få lidt modspil så skulle du tænke lidt mere over hvad du skriver og i hvilke tråde du skriver.  Jeg lover dig ikke at kommentere mere på dine skriv om flat rate. Hvis du kan give mig bare 1 god grund til at det er nødvendigt for dig gang på gang at nedgøre flat rate konceptet. Og at fortælle at du ikke kan komme på 20 min og derfor er flat rate ikke for dig. Tråden er startet for at få gode råd om flat rate.

 

Hvis jeg lige må blande mig lidt, så var jeg for ca 1 mrd. siden i Münster, og havde en fantastisk oplevelse, bl.a. med Evelin som er virkelig sød og lækker.

Det var kun mit andet besøg på faltrate, Og JEG syntes det var en fantastisk oplevelse, og pigerne er vildt søde, og efter min smag og pæne.

Jeg tror at som alle andre steder så hænger kvalitet og pris sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...