Hop til indhold
Vikingekongen

Vild tur i Hamburg nu flatare

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr
Oralis voluptatem skrev, for 11 timer siden:

Når det er sagt så er der også visuelle smukke piger på nogle flat rates klubber. Blandt andet syntes jeg at http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/casandra er virkelig smuk

Den kan jeg kun give dig ret i….

Og for helvede hun gør det godt i rummet. 

Ja ved nærmere eftertanke er hun næsten de 200 euro værd :-) Flot og fantastisk service. Men det er jo så noget pis hvis hun er syg den dag :-D 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

200 euro… du får pool, lille sauna men fin varm , øv mad, noget for lille opholdsrum… ordenlige senge og skift af lagen mellem hver besøg (og ikke klassisk genbrug på flatrate)… pigerne der er nogle rigtig pæne imellem!!!! men også nogle tja det kan da gå an. Gennemsnitlig et højere niveau end de fleste flatrates. Servicen i rummet ligger i munster gennemsnitlig på et højt niveau for flatrates at være. Der er mulighed for lidt mere kinky ting. (uden ekstra pris for at svare vikingekongen på et tidligere spørgsmål) Dog passer deres liste over hvad pigerne hver især tilbyder ikke helt.

Er det værd at betale 200 Euro for????? er det værd at betale ekstraprisen i forhold til andre steder med 100-120 euro priser???

Som udgangspunkt ja…  Lå klubben i Hamburg ville FKK Harmony ikke få så ofte besøg af mig længere da pauschal ville trække. Synes også den dobbelte pris i forhold til Fantasy Lounge er ok

Men nu ligger klubben ca 1 times kørsel fra ACAPULCO. Hvis jeg smider en lille sjat Euro oveni kan jeg have en vanvittig fed dag dernede. Ikke udelukket jeg vil genbesøge klubben i Munster, slet ikke! men der er en magnet ganske tæt der på som trækker gevaldig i mig. Hvor man kan have en fantastisk fed dag uden at have brugt alverdens Euro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt med jeres kommentarers-,er tændt på Münster , men vil lige tjekke aca ud - vil bare sige tak for fede input indtil nu - vil nok være en af stederne lørdag d 4 juni - mums :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...