Hop til indhold
Lady Cherie

Her har I mig tilbage....

Recommended Posts

Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Så så Fru Hex nu skal du være sød ved Holster ;) 

Ellers kommer jeg bare forbi og indkræver den omgang gfe du skylder :P 

 

Haha :D ja lad os få flere GFE fyre ind i tråden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Nu kan jeg aldrig skylde nogen form for gfe...da jeg ikke tilbyder gfe....så I to bonkammerarater...pak bare sammen....vi snakker sm på den her streg...ikke vannila!

Verbal kommanderen kan jeg gå med til :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Nu kan jeg aldrig skylde nogen form for gfe...da jeg ikke tilbyder gfe....så I to bonkammerarater...pak bare sammen....vi snakker sm på den her streg...ikke vannila!

Prøv lige at snakke om at være låst :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom til at tænke på en lidt ekstra krydderi til oplevelsen...

Måske, at vi skulle lade en af "BDSM" pigerne på cam-sites som fx rkcams.com eller livejasmin.com følge med i seancen samt komme med gode ideer undervejs - så ville hele seancen blive lidt mere uforudsigelig og samtidig ville vi begge føle at vi havde bidraget til verdenssamfundet ved at lære en af pigerne at BDSM er mere end et par knælange støvler (ikke at foragte), en par halvløse brystklemmer og en plug på størrelse med min tommelfinger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Nu kan jeg aldrig skylde nogen form for gfe...da jeg ikke tilbyder gfe....så I to bonkammerarater...pak bare sammen....vi snakker sm på den her streg...ikke vannila!

Det går da ellers udemærket med at brokke sig, så lidt gfe kan du da tilbyde  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg i er lidt strænge med Ladyen med all den gfe halløysa

husk nu på en Lady er jo en sød og generet Dame

så lidt fantasi til Ladyen

Har en fantasi om at blive samlet op ude på gaden af Ladyen under påskud om at hjælpe henne indenfor. Hvorpå vi går indenfor og når Ladyen låser døren så går det op for mig hvad hjælpen er

Ladyen beordrer mig til at tage alt tøj af kikker lidt modvillig på Ladyen. Hvorpå Ladyen tager ridepisken frem og stryger op af mine lår og presser den mod min pik.kan se Ladyens blik og begynner at tage tøjet af. Når tøjet er væk Kikker Ladyen på slaven som nu er i Ladyens magt og siger "giv mig min beste dag"

Går ned på Knæ foran Ladyen som så pressser mit ansikt mod Ladyens læderbeklædde skød, mærker varmen fra Ladyen. Ladyen giver mig Halsbånd på og tager mig så ind i legerummet hvor hun setter sig godt til rette og jeg knæler forand Ladyen bøjer mig ned og kysser ladyens stilleter

Tager så Ladyens stilleter af og begynner at massere Ladyens fødder kan se Ladyen nyder det efter et stykke tig bliver fristelsen for stor og begybber at slikke Ladyens fødder og bider forsiktig i tærene det skulle jeg nok ikke Ladyen beordrer mig op og tager mig over til korset og fikserer  mig der, mærker Ladyens læderklætte krop mod min nøgene krop min pik bliver halvstiv så der kommer klæmmer i nossene og brystene inden Ladyen finder en flogger som bruges på pikken inden de andre piske og spanskrør bliver brugt flittig efter en stund siger Ladyen hun vil kneppe min røv med sin strap on for efter en god gang knæp af slaven så må Ladyen pisse og det er jo kun et sted de Edele dråber kan ende op og det er i slavens mund. så når Ladyen er fornøyed med slavens nyknæppede røv setter Ladyen sig ned over slavens slavens mund slaven mærker de varme dråber og svælger så godt jeg kan og bagefter får jeg lov til at slikke Ladyens fisse ren

Ladyen kikker så på mig og min stive pik inden Ladyen siger "Spill så dem pik af ud over mine bryster og slik de rene bagefter" hvorpå jeg gør

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej JohnnyJazz

Det var jo ikke så svært vel? flot og fræk fantasi!...har du udlevet den eller skal den?

Nu kom jeg jo til at skrive lidt med et medlem her på stregen, som fortalte mig lidt oplevelser, en af dem var vildt sjov, jeg opfordre ham endnu engang til at poste den her på stregen? (lokke lokke? )

Mange fantasier bliver jo til når det er, Vannila bliver lidt for meget en vane, eller der skal lidt ekstra krydderi på, der skal prøves noget andet men hvad?

"Jamen jeg vil ikke piskes til blods"

Vi snakker om hvad der må ske, hvad der er din fantasi, du overlader mig din krop fordi du har tillid til mig, vi har aftalt nogle grænser, det vi fortager os er under sikre rammer....

Det er ikke ensbetydene med fordi du vil bindes....du vil have smerte...eller omvendt, det er ikke ensbetydene med du vil have en afslutning, det er ikke ensbetydene med du vil have kontakt med mit underliv, det er ikke ensbetydene med du vil se mig nøgen, osv

Måske vil du dit, måske vil du dat, men ikke dit, hver fantasi er induviduel....hvad er din og tør du skrive den?

tør du skrive den her?

Frem af Busken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 timer siden:

Hej JohnnyJazz

Det var jo ikke så svært vel? flot og fræk fantasi!...har du udlevet den eller skal den?

Nu kom jeg jo til at skrive lidt med et medlem her på stregen, som fortalte mig lidt oplevelser, en af dem var vildt sjov, jeg opfordre ham endnu engang til at poste den her på stregen? (lokke lokke? )

Mange fantasier bliver jo til når det er, Vannila bliver lidt for meget en vane, eller der skal lidt ekstra krydderi på, der skal prøves noget andet men hvad?

"Jamen jeg vil ikke piskes til blods"

Vi snakker om hvad der må ske, hvad der er din fantasi, du overlader mig din krop fordi du har tillid til mig, vi har aftalt nogle grænser, det vi fortager os er under sikre rammer....

Det er ikke ensbetydene med fordi du vil bindes....du vil have smerte...eller omvendt, det er ikke ensbetydene med du vil have en afslutning, det er ikke ensbetydene med du vil have kontakt med mit underliv, det er ikke ensbetydene med du vil se mig nøgen, osv

Måske vil du dit, måske vil du dat, men ikke dit, hver fantasi er induviduel....hvad er din og tør du skrive den?

tør du skrive den her?

Frem af Busken

 

Hej igen Lady

nej har ikke udlevet den fantasi er ved at være et par år siden S/M var i høysedet Har haft en del kontakt med BDSM Fruen inden hun stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherri

nu er det jo sådanne at kommer muligheden for at udleve denne fantasi så gør jeg det nok kan måske være en Lady i Hvidover som vil hjælpe 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jonnyjazz

Det er jo kun et spørgsmål om at henvende sig gennem de rette kanaler, så mon ikke det kan lade sig gøre?

Kære Greek....

Det var jo ikke så svært vel?

Så burde vi jo bare høre om din egen sjove oplevelse, "Ulykker i Hjemmet" hihihihihi....du kan jo ikke stoppe der, lad os få den sidste du har fortalt mig?

Lokke lokke  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg vil da helt klart understrege at meget sm er forbundet med massere af grin....sm-party hvor en af slaverne stripper i blond-paryk og guldtrusser og rundkredsen er fuld af slaver og et par dominaere og hvor jublen næsten ingen ende tar, massere af grin når slaven ankommer i polka-prikket kjole og sendes ud på gå tur med hunden, eller som nu som Greek har igen skrevet en verdenshistorie vinder, som alle med hang til et godt grin bør læse på en regnvejrs dag....simplthen tvangslæsning for det gode humør.....

Verdensklasse......

Mer af den slags!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...