Hop til indhold
Lady Cherie

Her har I mig tilbage....

Recommended Posts

Jeg ved i Har savnet mig....

Men nu skal der gang i den ik?

I har jo siddet og kedet jer, og jeg er blevet headhuntet til at få jer i gang....så hvad er der gang med jeres røv...lim?

Noget galt med tasterne? I sidder jo der og keder jeg...og mangler mig....

Mangel på meninger? eller for meget p4?...ja ja lad os da få nogetforbrugersammenføring....gab hold da kæft hvor går det godt...kan I se jer selv gabe?

Og hvad skal vi så snakke om Hvad har vi ikke snakket om....har vi snakket om uden til dit eller dat...men har vi snakket om alt det du drømmer om inders inde? ? jeres små frække fantasier om at få lidt op i numsien....the nobel art of numsepillerri?

tvangen ved at blive brugt? tvunget til uterlig sex?...voldtaget? ikke vold pisk og spanking og smerte men måske ....men noget andet tvunget til at blive brugt, tvunget til at give slip

Hvor du er totalt overtaget af din udvalgte domina?

Nej det er ikke Vannila...spar mig for hende med de der lakstøvler og i dagens anledning med en ridepisk hun normalt bruger på Ibrahim.

Nu snakker vi, brugsgenstande, opbunde kroppe, pikken bundet op, nosserne spændte....

fortæl mig din frække fantasi hvor du ikke er i kontrol. Hvor du tør give slip, hvor din krop bliver givet fri til en anden...fordi du tør

Vannila drengene

Glem jeres debat til biler der hedder Pluto og er grå og kan køre 120 km...dem jeg bruger min springlervæske på når jeg kører forbi!

Måske frækkeste fantasi bliver virkeliggjort...men den skal godt nok være god!

Husk Jeg er domina!

Jeg er ikke switch...slavetøz eller bare noget, der ligner, den mindste form for misforståelse, af dette miskreditte dig!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var da på tide at den gamle tante endelig fandt sine taster igen. Synes det er et stykke tid siden sisdt Fruen har skrævet,, men det er vel fordi når Fruer når en bestemt alder så får de gummiarme velkommen tilbage:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hehehehe...en ægte "Boldsen" måske ??? dejligt med noget kant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohh den smukke lady Cherie. 

Har endnu ikke haft glæden af og opleve dig men håber da det sker snart .

Jeg er novice indenfor sm men har da nogle fantasier der skal udleves hvis vi finder en passende tid.

Det kunne være en seance indeholdende facesitting.  Masser af tvungen sorte kys. Blid dominans hvor du tager mig analt samt hvad du nu finder på når du mærker hvad der tænder mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm - lad mit prøve en fantasi.....

Har læst din hjemmeside og har bestilt en seance med blid massage og aftalt afslutning efter dine ønsker. Jeg mødes af den frække massør i sexet lingerie og høje hæle.

Under massagen har jeg lidt problemer med at holde hænderne for mig selv, og du be'r mig et par gange om at ligge stille - da det ikke sker bliver vi enige om at du hellere må fastgøre mine arme til briksen. Du fortsætter massagen og på et tidspunkt kommer du så tæt på med dit underliv at jeg lige præcis kan nå dig med tungen. Nu bliver det for meget og du forlader rummet.

Jeg efterlades i mine tanker og har ikke længere styr på tiden - men endelig kommer "du" tilbage.... Dvs du er nu en anden person - en streng lady, klædt fra top til tå i lak og læder. Lårlange støvler og en kraftig makeup fuldender billedet...

Du fortæller mig, at fra nu af er du ikke længere Cherie men Lady og jeg har bare at adlyde - jeg skal straffes for at have overtrådt dine grænser.

Det er i øvrigt ligegyldigt hvad jeg skal kalde dig, for du starter med at putte en penis gag i munden på mig, for du vil ikke høre min klagen undervejs.

Min pik bindes stramt op, og du går nu i gang med at straffe mig med piskeslag over min krop, som ind i mellem også pirres af dine fingre og blodrøde negle på min hud.

Du fjerner min gag, og du kan nu høre min stille klynken - og som du siger at hvis jeg opfører mig som en lille pige der ikke kan klare straffen, så må du også behandle mig som en - dvs saltvand i mine bryster så de vokser og bliver ømme, nåle gennem vorterne med snore du kan trække i....

Men min lille røvfisse skal selvfølgelig også have en tur - først med dildoer af forskellig slags, som efterhånden bliver større og større - til sidst er der klar til hele din hånd som stille og roligt bringer min krop i ekstase......

Til sidst lover du mig, at hvis jeg kan slikke dig til en orgasme vil du måske lade mig komme - så du sænker dit skød ned over mit ansigt - jeg starter, men efter kort tid opfanger jeg en ny smag, og det går op for mig at du stille og roligt lader dine gyldne dråber løbe ned i min mund - du griner, mens du sætter dig helt ned over mit ansigt, lukker for min vejrtrækning, og lader mig slikke begge dine huller rene.

Til sidst forbarmer du dig og spiller mig pik til en orgasme jeg vil kunne huske længe, men som jeg ikke ænser hvor kommer fra - jeg skulle jo bare have massage af en sød og fræk kvinde i lingerie og høje hæle

Undskyld, at jeg ikke kan huske detaljerne og om der skete andet - men sådan er det når jeg rives med at stemningen... Og i sidste omgang er det jo også dine ønsker og ikke min fantasi der gælder.

Ærbødigst

GM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg har jo været ude og lufte kosten i den store verden, men fik kik på at I gik og kedet jer og og har så friske indslag som Bamses venner og nu også Tommy Seeback. (dem der er under 30 aner ikke hvem det er, men nu er aldergruppen jo ligesom sat)

Yes så kom vi lige ind det her århundrede, også for dem der der er vokset op med Danskpoppen og Jørgen Mylius.....Nu mangler vi Birthe kæhr og der er ved gud en der også har nævn Dirk Passer, nej men kom nu ik? (nu begynder det at være pinligt ik? )

Man køber jo ikke en Pluto bil fordi man ikke har råd til andet (det er de der biler der uanset mærke ligner hinannen)  man kan ikke li at køre bil, ....men her snakker vi om man overhovede tør køre bil (husk den har en max fart på 120 Sprint) men valget står mellem mimrekort, Plutobil, eller rollator....ok i Plutobilen (den er grå) er der en cd-spiller der spiller Bamses-venner

Nu mangler vi bare Camping habiten....så er vi ind med Tommy ...og Rasmus i samme Famlie!

Thhhhhhha thhhhhhhhh

Virrrrrrrrrrrrrrr Yes vi snakker frækheder, her på stregen, og ikke vannila....

Alle de der trvialiteter, som du godt tør skrive om....Bamse er go nok, men hold da kæft, nu går det ikke for vildt til vel? (rykker det i dyret) eller bliver det bare sådan en gang ....øøøøøøøh tullahopsasa sa?

Sådan lidt som en gang fransk og dansk hvor du siger: hold da kæft....hvor er hende der kan et eller andet der bare for det til at ringe?

Overvejet at prøve noget nyt?

Udvige dine grænser?
turde noget mere?

Yes GreekMagician  kommer med et rigtigt godt bud....flot! (her klapper jeg lige i mine hænder!)

Han tør og vil!

Er der andre der har et godt bud til en fræk sm oplevelse....?

og ja....jeg tror GreekMagician  forstod mit budskab bedre end andre...det kan blive belønnet!

Så hvad er din fantasi?

Og bare glem at du vil i seng med din guldfisk....den tænder mig ikke!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

 

Yes GreekMagician  kommer med et rigtigt godt bud....flot! (her klapper jeg lige i mine hænder!)

Han tør og vil!

Er der andre der har et godt bud til en fræk sm oplevelse....?

og ja....jeg tror GreekMagician  forstod mit budskab bedre end andre...det kan blive belønnet!

Så hvad er din fantasi?

Og bare glem at du vil i seng med din guldfisk....den tænder mig ikke!

Er du ude i en konkurrence, Frk. De Trix ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Sådan ala du drømmer om Bamses venner bliver Skullfucket af Nina Hagen?

Hvis du kommer med den fantasi....så er du bestemt med i noget jeg vil overveje

 

 

Men hun synger en Rammstein sang :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vild med frække frække fantasier, men Bamses venner scullfucket af Nina Hagen til en Rammstein sang....mindre kan gøre det hihihihi

Men kære Holsterbro nu har du jo meldt dig på stregen....hæ hæ

Hvad er din frække fantasi?

Og vi snakker jo det der med the Nobel art of numsepillerri, bundene kroppe, det at overlade sin fantasi til sin domina og måske få den opfyldt...

Hvad er din fantasi?

fortæl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er vild med frække frække fantasier, men Bamses venner scullfucket af Nina Hagen til en Rammstein sang....mindre kan gøre det hihihihi

Men kære Holsterbro nu har du jo meldt dig på stregen....hæ hæ

Hvad er din frække fantasi?

Og vi snakker jo det der med the Nobel art of numsepillerri, bundene kroppe, det at overlade sin fantasi til sin domina og måske få den opfyldt...

Hvad er din fantasi?

fortæl?

 

Der kan jeg desværre ikke være med...ingen skal pille ved min numse :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Hosterbro...

Nu er emnet jo bredt og jeg beskylder dig jo slet ikke for at være kedelig....men måske en anelse, genert måske....

Tør du lade dig binde med silkesløjfer, bind for øjnene, blive kælet for, blivet tirret og pirret?

Drillet, igen og igen nå max....men ikke få lov.....fordi det er ikke din afgørelse?

Fordi afgørelsen er hos en anden...den der bestemmer over din bundene krop?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Kære Hosterbro...

Nu er emnet jo bredt og jeg beskylder dig jo slet ikke for at være kedelig....men måske en anelse, genert måske....

Tør du lade dig binde med silkesløjfer, bind for øjnene, blive kælet for, blivet tirret og pirret?

Drillet, igen og igen nå max....men ikke få lov.....fordi det er ikke din afgørelse?

Fordi afgørelsen er hos en anden...den der bestemmer over din bundene krop?

Nej det er slet ikke mig...jeg har skam prøvet :D 

Man kan jo hverken se pigen eller røre pigen så...total nedtur ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Ok jamen så kan jeg kun sige: har du også en Pluto bil eller hvad fanden laver du på den her streg? :D

 

 

Ja altså der er jo ikke særligt mange tråde som der bliver skrevet i så... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde jo så være tilgivet.

Jeg forstår så udmærket din trang til at skrive på et board hvor højdepunktet bliver Med uden/gummi for 40 gang eller hvorfor bliver jeg afvist som voldig person?

Eller er Gustav Winkler in or Out i dag?

Din frustrasion er fuld forstårlig.....!

Meeeeeeeeeeeeen det afholder mig jo ikke fra at spørge: har du eller vil du overveje at få en Termokande op i røven....sådan en ala Jumbostøørelse (flerefamileses)

Banket op med et boldtræ?

Her skal du ikke sige ja eller nej

Men sige:

Hvilket mærke glidecreme bruger du og hvor meget?

Næste skridt er pulverslukkeren...sådan en dejlig rød kold ting, lige til at håndtere!

:D:D:D:D 

Hosterbro?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så så Fru Hex nu skal du være sød ved Holster ;) 

Ellers kommer jeg bare forbi og indkræver den omgang gfe du skylder :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Du burde jo så være tilgivet.

Jeg forstår så udmærket din trang til at skrive på et board hvor højdepunktet bliver Med uden/gummi for 40 gang eller hvorfor bliver jeg afvist som voldig person?

Eller er Gustav Winkler in or Out i dag?

Din frustrasion er fuld forstårlig.....!

Meeeeeeeeeeeeen det afholder mig jo ikke fra at spørge: har du eller vil du overveje at få en Termokande op i røven....sådan en ala Jumbostøørelse (flerefamileses)

Banket op med et boldtræ?

Her skal du ikke sige ja eller nej

Men sige:

Hvilket mærke glidecreme bruger du og hvor meget?

Næste skridt er pulverslukkeren...sådan en dejlig rød kold ting, lige til at håndtere!

:D:D:D:D 

Hosterbro?

 

 

 

Så er der jo ikke mange svar muligheder :blink:

Jeg ved godt at du har hede drømme om mig :D men kort / lang, tyk / tynd, signal rød, jeg takker pænt nej :D:D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...