Hop til indhold
GreekMagician

De fleste ulykker sker i hjemmet.......

Recommended Posts

Jeg tror at vendingen "De fleste ulykker sker i hjemmet" er velkendt for de fleste - men jeg tror også at flertallet af jer vil relatere ordene til gør-det-selv-folket der mere slås med forskelligt værktøj. Nu skal denne tråd ikke handle om værktøj mm., men om erotik og sex, og hvordan oplevelser indenfor dette område kan udvikle sig anderledes end forventet.

Der er tale om en oplevelse jeg aldrig havde forventet at skulle dele med andre (ud over hende der medvirkede), men nu er jeg blevet opfordret/lokket til at dele den med jer. Den får sin egen tråd, og måske der er flere af jer der vil bidrage sexuelle oplevelser der udviklede sig anderledes end I havde forventet.

Den første historie giver også baggrunden for hvordan jeg fik tildelt mit alias.

Vi skal lidt tilbage i tiden, og på daværende tidspunkt havde de fleste af mine seksuelle oplevelser drejet sig om vanilla sex suppleret med lidt buttplug i røven når legen skulle have et nyk mere - Kun på nettet blev fantasier om BDSM og fetish udlevet - og på daværende tidspunkt uden at jeg reelt viste præcist hvad der tændte mig ved det.

Efter moden overvejelse havde jeg besluttet at fantasierne skulle udleves med en professionel mistress - dog var det for stort et skridt for mig at besøge hende - så var det mere trygt når det fandt sted i egne hjemmelige rammer. Det med trygheden var vigtigt, og derfor havde jeg også været igennem noget af en søgeprocess på nettet inden jeg følte jeg havde fundet den rette.

Nå lad os komme til kernen af den første historie.

Efter at jeg havde været bundet og fastgjort til en dør i huset, havde fået pisk, klemmer på brystvorter mv var turen gået ind i soveværelset - Jeg havde ved en af de første møder luftet tanken om at urin var frækt, men at det aldrig var noget jeg ville prøve selv, hmmmmmm.

Da jeg kom ind i mit eget soveværelse, blev jeg bedt om at ligge mig på maven i sengen, som til lejligheden havde fået lagt et sort plastiklagen på - Straks tog mistress min røv under behandling. Jeg blev kneppet med forskellige dildoer som blev større og større - og det lykkedes også næsten mistress at få hele hånden op i røven på mig - men jeg var for stram, så mere træning var nødvendigt. Mistress fandt en buttplug med en diameter på ca 6 cm og tilsvrende fod. Den blev sat på plads i min røv, hvorefter jeg blev bedt om at vende mig om på ryggen.

Her fik jeg monteret en penis-gag i munden, dvs en mindre penis i min mund og en større som mistress så kunne fornøje sig med - først måtte jeg se på hvordan mistress udførte et frækt blowjob for herefter at lade sin egen fisse glide op og ned over den kunstige pik, og alt sammen lige for øjnene af mig.. Tro mig, et frækt og ophidsende syn. Det hele blev krydret med, at mistress begyndte at spille min pik.

Efter lidt tid blev min gag fjernet, og mistress bad mig slikke hendes fisse indtil hun kom, dette samtidig med at hun spillede min pik - efter et par minutter var jeg meget tæt på at komme, fik selvfølgelig et "nej, ikke endnu" - og samtidig kunne jeg mærke de forbudte gyldne dråber løbe ned over mit ansigt og ind i min mund - kun meget lidt.. Herefter beskeden, hvis du kan klare mere urin må du komme.. Og på trods af hvad, dengang følte var rigtigt og forkert kunne jeg i den situation ikke sige andet end kom med det - og jeg kunne mærke hvordan urinen igen begyndte at løbe samtidig med at mistress øgede tempoet på min pik, og jeg kom i en kraftig orgasme, hvor min krop rystede.

Herefter var det tid til at snakke oplevelsen igennem (elsker den urin den dag i dag) og oprydningen kunne gå i gang - Mistress manglede dog en buttplug, så vi fortsatte med at lede men kunne ikke finde den, ej heller under sengen.

Her er det så, at jeg stille og roligt bliver mere og mere skræmt, for hvis butpluggen ikke er i sengen eller på gulvet, og hvis den ikke er at se i indgangen til røven - tja, så er der kun et sted tilbage - og det er oppe i røven.

I den situation havde jeg ikke lige lyst til et besøg hos lægen eller sygehuset - så der var kun en ting at gøre - mistress måtte have gummihandsker på igen rigeligt med glidecreme, og så måtte jeg i den grad lære at slappe af bagtil. Langsomt men sikkert lykkedes det mistress at få hånden indenfor, og så langt op, at hun kunne få fat i bunden af pluggen og stille og roligt få den med ud igen.

Se dette blev så historien om min første oplevelser af mange med urin og/eller fisting, og samtidig historien om hvordan jeg fik mit alias "GreekMagician". Der har været andre oplevelser som kunne være værd at dele, men dette er fortsat den eneste gang hvor jeg analt har tryllet noget væk - Den oplevelse gør også, at jeg i dag har en forkærlighed for større dildoer og butplug's - og det kan jo så give andre udfordringer som i må høre om senere.

Andre der vil dele?

PS: Har efterfølgende besøgt mistress mange gange, og har ikke mistet tilliden til hende - og ja, hele situationen blev snakket grundigt igennem bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men ok - efter utallige opfordringer, eller i hvert fald én kommer her endnu et eksempel på de ulykker der kan ske i hjemmet.

Vi skal et par år længere frem i tiden - hyppige besøg hos mistress kombineret med ønske om hele tiden at gå en smule længere havde ført til, at der hjemme på egen matrikel var iværksat et træningsprogram - målet var, at jeg ved et af de næste besøg kunne tilbyde min røv til dobbelt-fist. Frem til nu havde jeg kun været tæt på, men manglede stadig lidt. Samtidig var der stadig en stemme i baghovedet, som hele tiden mindede mig om at jeg skulle passe på, at i hvert fald noget af legetøjet blev udenfor :-)

Det havde ført til indkøb af lidt nyt legetøj, bl.a. dejlig stor rød plug med en diameter på mellem 8,5-9,0 cm og da selvtilliden var høj var der også kommet en en lidt større fyr med en diameter på 12 cm med i købet.....

Men ak og ve - rejsen stoppede ved den "lille".

For til sådan en fyr, skal der selv for den trænede en hel del glidecreme til, og her kommer så et velment råd... pas meget på, ikke at spilde for meget af det på gulvet - for så kan det gå helt galt...

I mit tilfælde var min plug placeret på en stol, og langsomt men sikkert satte jeg mig stille og roligt ned over den - så lidt op og lidt ned, sådan for stille og roligt at vende mig til størrelsen - dvs. lige indtil at jeg gled i det overskydende glidcreme på gulvet - og smut, så satte jeg mig meget hurtigt (alt for hurtigt) ned over min plug - det gjorde altså pænt ondt - og så kan det godt være man er opdraget til at tage imod i stilhed - men i dette tilfælde fandt jeg det ok at skrige..

Nå - det var jo ikke overstået - for den skal jo også ud igen - og her starter besværet en gang til, når først ringmusklen har lukket sig om det smalleste sted på plug'en... Her kan i jo prøve at sammenligne med det mod det kræver at hive sportstape af et behåret ben - og så gang bare med en 25-50, så ved i hvordan man overbeviser sig selv når man skal presse de 8,5 cm forbi ringmusklen igen.... Ikke en nem sag...

At jeg så efterfølgende skulle gå rundt et par timer og "skide" blod var en lille tillægsstraf for at være overmodig og dum - og når blodet stopper, så lig hertil den oplevelse det er at ringe til vagtlægen, møde op på hospitalet og fortælle historien til en ældre læge, som tilmed stiller spørgsmålet: "Hvad er en buttplug".... Jeg ved ikke om det var uvidenhed eller et utalt ønske om at dreje en kniv rundt i såret - men havde måske håbet på lidt mere medfølelse ;-)

Og hvis i nu stiller jer selv spørgsmålet: "Hvad skete der med de to plugs?" - så kan jeg oplyse, at de blev foræret til mistress, da jeg i dette efterfølgende øjeblik ikke havde fantasi til at forestille mig at de skulle i brug igen.... Og til spørgsmålet: "Er jeg blevet dobbelt-fistet?" er svaret, nej endnu ikke - det er en oplevelse jeg har til gode...

Ingen andre der har noget at dele?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahahahah,,,,tak for underholdning!...God damn jeg grinede og kluk-lo.....
Jeg er desværre for dårlig til at huske på alle mine skøre historier gennem tiden.
Dog kan jeg berette, at første gang jeg havde været på bordel, så havde jeg formået at tage min skjorte på, på vrangen, efter endt besøg. Jeg opdagede det først efter min kollega på arbejdet fortalte mig det!...efter et par timer på job!!....wtf....TOTAL afsløret!....:-o....:-D

Redigeret af Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg
GreekMagician skrev, den ‎06‎-‎06‎-‎2016 at 21:46:

Nå men ok - efter utallige opfordringer, eller i hvert fald én kommer her endnu et eksempel på de ulykker der kan ske i hjemmet.

Vi skal et par år længere frem i tiden - hyppige besøg hos mistress kombineret med ønske om hele tiden at gå en smule længere havde ført til, at der hjemme på egen matrikel var iværksat et træningsprogram - målet var, at jeg ved et af de næste besøg kunne tilbyde min røv til dobbelt-fist. Frem til nu havde jeg kun været tæt på, men manglede stadig lidt. Samtidig var der stadig en stemme i baghovedet, som hele tiden mindede mig om at jeg skulle passe på, at i hvert fald noget af legetøjet blev udenfor :-)

Det havde ført til indkøb af lidt nyt legetøj, bl.a. dejlig stor rød plug med en diameter på mellem 8,5-9,0 cm og da selvtilliden var høj var der også kommet en en lidt større fyr med en diameter på 12 cm med i købet.....

Men ak og ve - rejsen stoppede ved den "lille".

For til sådan en fyr, skal der selv for den trænede en hel del glidecreme til, og her kommer så et velment råd... pas meget på, ikke at spilde for meget af det på gulvet - for så kan det gå helt galt...

I mit tilfælde var min plug placeret på en stol, og langsomt men sikkert satte jeg mig stille og roligt ned over den - så lidt op og lidt ned, sådan for stille og roligt at vende mig til størrelsen - dvs. lige indtil at jeg gled i det overskydende glidcreme på gulvet - og smut, så satte jeg mig meget hurtigt (alt for hurtigt) ned over min plug - det gjorde altså pænt ondt - og så kan det godt være man er opdraget til at tage imod i stilhed - men i dette tilfælde fandt jeg det ok at skrige..

Nå - det var jo ikke overstået - for den skal jo også ud igen - og her starter besværet en gang til, når først ringmusklen har lukket sig om det smalleste sted på plug'en... Her kan i jo prøve at sammenligne med det mod det kræver at hive sportstape af et behåret ben - og så gang bare med en 25-50, så ved i hvordan man overbeviser sig selv når man skal presse de 8,5 cm forbi ringmusklen igen.... Ikke en nem sag...

At jeg så efterfølgende skulle gå rundt et par timer og "skide" blod var en lille tillægsstraf for at være overmodig og dum - og når blodet stopper, så lig hertil den oplevelse det er at ringe til vagtlægen, møde op på hospitalet og fortælle historien til en ældre læge, som tilmed stiller spørgsmålet: "Hvad er en buttplug".... Jeg ved ikke om det var uvidenhed eller et utalt ønske om at dreje en kniv rundt i såret - men havde måske håbet på lidt mere medfølelse ;-)

Og hvis i nu stiller jer selv spørgsmålet: "Hvad skete der med de to plugs?" - så kan jeg oplyse, at de blev foræret til mistress, da jeg i dette efterfølgende øjeblik ikke havde fantasi til at forestille mig at de skulle i brug igen.... Og til spørgsmålet: "Er jeg blevet dobbelt-fistet?" er svaret, nej endnu ikke - det er en oplevelse jeg har til gode...

Ingen andre der har noget at dele?

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Vælter rundt på stolen af grin, hold da op en griner, det er jo en ren klassebeskrivelse af en oplevelse, bedre kan det ikke gøres!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh gud hvor er det godt skrevet, simplthen rent guld til dig!

Mer mer mer....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...