Hop til indhold
Skywalker

Politik-forummet

Recommended Posts

Hej. 

Er jeg den eneste, som er træt af, at trådene fra Politik-forummet popper op på startsiden? Hvis jeg ville læse antimuslimske og fremmedfjendske debatter, ville jeg besøge uriasposten eller Den Korte Avis. Eroguide besøger jeg for at læse om købesex og alt muligt relateret dertil. Så kunne man evt skjule politik-forummet fra startsiden, så man slipper for det? Så kan de interesserede selv klikke sig ind på politik og få deres fix. 

vh Skywalker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 3 minutter siden:

Hej. 

Er jeg den eneste, som er træt af, at trådene fra Politik-forummet popper op på startsiden? Hvis jeg ville læse antimuslimske og fremmedfjendske debatter, ville jeg besøge uriasposten eller Den Korte Avis. Eroguide besøger jeg for at læse om købesex og alt muligt relateret dertil. Så kunne man evt skjule politik-forummet fra startsiden, så man slipper for det? Så kan de interesserede selv klikke sig ind på politik og få deres fix. 

vh Skywalker

Dit indlæg taler for sig selv om dine antidemokratiske holdninger og foragt for ytringsfriheden!

Ud for ethvert forum på siden er der en knap, hvormed du kan markere det pågældende forum som læst.

Brug den, så slipper du for at komme i kontakt med noget, der strider mod din politisk korrekte frelsthed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Dit indlæg taler for sig selv om dine antidemokratiske holdninger og foragt for ytringsfriheden!

Ud for ethvert forum på siden er der en knap, hvormed du kan markere det pågældende forum som læst.

Brug den, så slipper du for at komme i kontakt med noget, der strider mod din politisk korrekte frelsthed!

Venligst hold dine spydigheder for dig selv. Antidemokratisk...Ytringsfrihed? Hvad fanden? Og hvad ved du om mine holdninger? Hvis jeg vil læse om politik, går jeg som sagt ind på andre sider, men herinde vil jeg gerne læse om andre emner. 

Men tak for tippet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ikke klar over at børn af curlingforældre var blevet gamle nok til at købe sex, der kan man bare se. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 7 minutter siden:

Venligst hold dine spydigheder for dig selv. Antidemokratisk...Ytringsfrihed? Hvad fanden? Og hvad ved du om mine holdninger? Hvis jeg vil læse om politik, går jeg som sagt ind på andre sider, men herinde vil jeg gerne læse om andre emner. 

Men tak for tippet. 

Der er vist ikke mange - om nogen overhovedet - der beskylder Onslow og mig for at være enige, men i dette tilfælde må jeg erklære mig enig med ham. Ønsker man ikke at læse eller deltage i de politiske emner, så lad være - sværere er det ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må diskutere alt det I vil, og ja jeg går udenom. Jeg får nok politik alle vegne. Og det har desuden intet med politisk ståsted at gøre. Jeg spurgte blot om jeg var den eneste som var træt af at blive konfronteret med politik her på startsiden. Det har ikke en skid med ytringsfrihed, curling eller antidemokrati at gøre. Jeg har vel lov til at stille spørgsmålet? Hvis jeg er den eneste, så fint nok. Derfor spurgte jeg om jeg var den eneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 7 minutter siden:

I må diskutere alt det I vil, og ja jeg går udenom. Jeg får nok politik alle vegne. Og det har desuden intet med politisk ståsted at gøre. Jeg spurgte blot om jeg var den eneste som var træt af at blive konfronteret med politik her på startsiden. Det har ikke en skid med ytringsfrihed, curling eller antidemokrati at gøre. Jeg har vel lov til at stille spørgsmålet? Hvis jeg er den eneste, så fint nok. Derfor spurgte jeg om jeg var den eneste. 

Selvfølgelig har du lov til at spørge og ytre dig om lige, hvad du lyster, ellers ville det jo være at begrænse din ytringsfrihed, ikke?

Men dit udlæg signalerede helt klart, hvad du gik efter, og så må du være forberedt på, at som man råber i skoven, får man svar. Ellers ville det jo begrænse blandt andet min ytrings- og meningsfrihed!

God restpinse og lad freden sænke sig over land. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 52 minutter siden:

Hej. 

Er jeg den eneste, som er træt af, at trådene fra Politik-forummet popper op på startsiden? Hvis jeg ville læse antimuslimske og fremmedfjendske debatter, ville jeg besøge uriasposten eller Den Korte Avis. Eroguide besøger jeg for at læse om købesex og alt muligt relateret dertil. Så kunne man evt skjule politik-forummet fra startsiden, så man slipper for det? Så kan de interesserede selv klikke sig ind på politik og få deres fix. 

vh Skywalker

Kære Skywalker:)

- så lad da for pokker være med at opsøge det der irriterer dig så meget - lad være med at klikke på den knap der hedder "Politik" - -  hvor svært kan det være - doo :)

I mine unge år var jeg håndboldspiller; men som årene går, raaager sport mig en skid, og det er samtlige sportsgrene. Når der i TV-avisen er indlæg om sport eller andre programmer med sport eller Olympiade - ja så sidder jeg sgu da ikke og piner mig selv:twisted: ved at glo på lortet. Jeg zapper væk til noget andet der interesserer mig mere eller slukker fjernsynet og går på Eroguide:wub: det er meget sjovere.;-) - - og stjæler en fandens masse tid.

Mange hilsner

Nyder livet.

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nyder Livet

Først - hvorfor er det nødvendigt med en så nedladende tone?

Dernæst - jeg spørger netop derfor om, hvorvidt andre er trætte af politik på forsiden af eroguide. Diskuter alt det I vil. Det jeg ønsker er at komme herind og få en pause fra alt muligt andet og i stedet beskæftige mig med sex og erotik. Så du har misforstået min pointe. Det er kun politik på forsiden, jeg undrer mig over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 17 minutter siden:

Selvfølgelig har du lov til at spørge og ytre dig om lige, hvad du lyster, ellers ville det jo være at begrænse din ytringsfrihed, ikke?

Men dit udlæg signalerede helt klart, hvad du gik efter, og så må du være forberedt på, at som man råber i skoven, får man svar. Ellers ville det jo begrænse blandt andet min ytrings- og meningsfrihed!

God restpinse og lad freden sænke sig over land. ;) 

Tak i lige måde :)

Og diskuter som sagt bare løs. Personligt gider jeg bare ikke blande politik og erotik.  Men jeg må leve med politik på forsiden så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Er meget enig med Skywalker. Den stigende politisering af eroguide har også været et irritationsmoment for mig. Godt initiativ at få lukket de politiske diskussioner over i politik-tråden og jeg mener heller ikke at de politiske indlæg har noget at gøre på Eroguides forside. I perioder er der jo tale om tæppebombning af politiske indlæg fra enkelte personer i forsøg på at markedsføre sig selv og deres politiske holdninger. 

Det har ikke en kæft med ytringsfrihed at gøre. Jeg tror heller ikke Uriasposten vil være begejstret for at jeg begyndte at lave anmeldelser af klinikbesøg på deres hjemmeside. Jeg mener administratorerne skal være opmærksom på, hvad det er for et signal man sender til sine bruger, når man kommer ind på forsiden. Et det hensigtsmæssigt, at en stor del af trådene på forsiden omhandler indvandrer og flygtninge?

Jeg kommer ikke på Eroguide for at diskutere flygtninge og have ikke brug for konstant at blive mindet om hvad Onslows holdning er til det. Alle er selvfølgelig velkommen til at diskutere det i den politiske tråd, når man vel og mærke har lystvtil det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Som så mange har påpeget, lad det forum være der handler om politik, det er et meget aktivt forrum, så der er mange brugere der syntes det er ok, hvis de politiske diskutioner i samfundet kommer igen vil de politiske manifestationer i forummet nok dreje sig om "det stor fælles emne" phisse der købes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 24 minutter siden:

Som så mange har påpeget, lad det forum være der handler om politik, det er et meget aktivt forrum, så der er mange brugere der syntes det er ok, hvis de politiske diskutioner i samfundet kommer igen vil de politiske manifestationer i forummet nok dreje sig om "det stor fælles emne" phisse der købes.

 

Jeg prøver igen:

Forummet er fint nok, og ja det kan jeg bare lade være at gå ind på. Det der irriterer mig er, at det skal fylde så meget på forsiden. Nogle gange er det næsten halvdelen af nye posts, som dukker op på forsiden, der handler om flygtninge/indvandrere/muslimer. Dermed kan jeg netop ikke slippe for det, når jeg går ind på eroguide.dk. Det er det jeg stiller spørgsmål til, og jeg så hellere at forsiden handlede om sex og erotik. Hvis jeg så vil se hvad andre brugere herinde mener om politiske emner, der i øvrigt intet har med forummets overordnede tema at gøre, ja så kunne jeg klikke ind på politik-forummet. 

Og derudover plejer de politiske debatter som vedrører købesex at foregå i Generel Debat og ikke i Politik-forummet. 

Alt dette er Ikke for at lukke munden på nogen, men fordi jeg synes indvandrerdebatterne støjer rimelig meget på forsiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er ikke træt af "politik på forsiden".

Men jeg er træt af "forsiden" i det hele taget.

- måske du kunne "pinde det lidt ud" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 2 timer siden:

Var ikke klar over at børn af curlingforældre var blevet gamle nok til at købe sex, der kan man bare se. 

Hold kæft, hvor er du dum at høre på DETH!

Jeg vil godt nok ønske, at der snart er moderator, som lukker munden på dig!

Redigeret af Tristan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tristan skrev, for 15 minutter siden:

Hold kæft, hvor er du dum at høre på DETH!

Jeg vil godt nok ønske, at der snart er moderator, som lukker munden på dig!

Der er sådan en rigtig fin Rapportere indlæg øverst oppe, brug den da! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 57 minutter siden:

Jeg prøver igen:

Forummet er fint nok, og ja det kan jeg bare lade være at gå ind på. Det der irriterer mig er, at det skal fylde så meget på forsiden. Nogle gange er det næsten halvdelen af nye posts, som dukker op på forsiden, der handler om flygtninge/indvandrere/muslimer. Dermed kan jeg netop ikke slippe for det, når jeg går ind på eroguide.dk. Det er det jeg stiller spørgsmål til, og jeg så hellere at forsiden handlede om sex og erotik. Hvis jeg så vil se hvad andre brugere herinde mener om politiske emner, der i øvrigt intet har med forummets overordnede tema at gøre, ja så kunne jeg klikke ind på politik-forummet. 

Alt dette er Ikke for at lukke munden på nogen, men fordi jeg synes indvandrerdebatterne støjer rimelig meget på forsiden. 

Jeg må korrekse dig igen, bliv nu ikke sur! :) 

I skrivende stund er der ikke så meget som et enkelt politisk tema på forsiden, men det kommer nok lidt i bølger, ligesom thai, som er dominerende lige nu.

Hvorfor har du ikke samme holdning til hunde-, katte- og kanintråde under hyggen, de har da heller ikke noget med købesex at gøre, vel?

 

Så hvorfor gør du ikke bare som vi andre, nemlig klikker på de fora, der har din interesse, og lader de andre sejle deres egen sø?

 

N.B. Politik forummet har i sin korte levetid genereret næsten 18.000 indlæg, så kom ikke og sig, at det kun er Onslow og et par andre, der skriver i det.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg er ikke træt af "politik på forsiden".

Men jeg er træt af "forsiden" i det hele taget.

Hvad er det for en forside?

Jeg ser den aldrig - men jeg logger så heller ikke af og på hele tiden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Hvad er det for en forside?

Jeg ser den aldrig - men jeg logger så heller ikke af og på hele tiden :)

"Forsiden" ligger på hoved-domænet: https://www.eroguide.dk/

Den gamle "Forside" ligger nu på: https://www.eroguide.dk/forum/

(grunden til at der er kommet ny "Forside" er formentligt fordi Admin gerne vil have nogle Annoncelight-annoncer vist til os, og derved sendt noget trafik over på Annoncelight)

Hvis man gerne vil være fri for den nye "Forside" (herunder de politiske indlæg), kan man bare hoppe direkte til https://www.eroguide.dk/forum/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skywalker skrev, for 5 timer siden:

Hej. 

Er jeg den eneste, som er træt af, at trådene fra Politik-forummet popper op på startsiden? Hvis jeg ville læse antimuslimske og fremmedfjendske debatter, ville jeg besøge uriasposten eller Den Korte Avis. Eroguide besøger jeg for at læse om købesex og alt muligt relateret dertil. Så kunne man evt skjule politik-forummet fra startsiden, så man slipper for det? Så kan de interesserede selv klikke sig ind på politik og få deres fix. 

vh Skywalker

Nu må du ikke ødelægge Onslows fremmedfjendske "forretning" som er at linke til Urinposten - han får jo 1 kr. per klik ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 minutter siden:

Nu må du ødelægge Onslows fremmedfjendske "forretning" som er at linke til Urinposten - han får jo 1 kr. per klik ;)

Alt andet lige, og medtag mine og Onslows absolut modsatte meninger, jeg synes, du er uretfærdig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 16. maj 2016 at 16:13:

"Forsiden" ligger på hoved-domænet: https://www.eroguide.dk/

Den gamle "Forside" ligger nu på: https://www.eroguide.dk/forum/

(grunden til at der er kommet ny "Forside" er formentligt fordi Admin gerne vil have nogle Annoncelight-annoncer vist til os, og derved sendt noget trafik over på Annoncelight)

Hvis man gerne vil være fri for den nye "Forside" (herunder de politiske indlæg), kan man bare hoppe direkte til https://www.eroguide.dk/forum/

Tak Filosoffen det var jo en dejlig praktisk måde at løse mit "problem" på :-)

...og en god dag til alle herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...