Hop til indhold
QueenA

At have sex med en jomfru.

Recommended Posts

QueenA skrev, for 9 timer siden:

Mit spørgsmål var: er det en speciel oplevelse for jer at være sammen med en jomfru?

Hun er MEGA fake og ikke jomfru og nu prøver bare at lokke penge ud af en som tror han får en jomfru, 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du fjerne alt tvivl hos de kære bruger af dette site så smutter du da lige en tur forbi  lægen/gynækologen og få lavet en attest du kan fremvise herinde at din jomfruhinde ikke er brudt:D så er den pot ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis trådstarter ikke er fake, så er hun seriøst i trang for en psykolog :shock: Personligt ville jeg aldrig betale for "at tage" en mødom. Jeg synes det er en decideret ubehagelig tanke! Desuden, hvis jeg skal betale for noget, så vil jeg da have en velovervejet voksen kvinde, der kender sig selv og sin egen seksualitet ... altså, mao. en kvinde, der ved hvordan hun knepper hjernen ud på mig! ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
QueenA skrev, for 14 timer siden:

Mit spørgsmål var: er det en speciel oplevelse for jer at være sammen med en jomfru?

Jeg har to gange prøvet at være den første – da jeg var 15 og 17 – tilbage i 70'erne :)


Husker det som noget vi begge skulle ha' overstået så vi kunne begynde at ha' "rigtig" sex :)


Det var ikke nogen speciel fantastisk oplevelse nogen af gangene, jeg var hundeangst for at det skulle gøre ondt på hende, men jeg har følt mig lidt "beæret" over at pigerne har ønsket det var mig der var den første og lidt stolt at den tillid de har haft til mig.


Men grundlæggende er det for mig ikke nogen speciel oplevelse, og slet ikke noget jeg vil betale penge for – min sidste kommentar er kun møntet på det faktum du er blevet "lyserød" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 16 timer siden:

Mit spørgsmål var: er det en speciel oplevelse for jer at være sammen med en jomfru?

Hvis man skal betale fuld pris, ville det nok være en fordel hvis sælgeren ikke er amatør. Men alting kan sælges. Jeg byder 125 Kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 7 timer siden:

Hun er MEGA fake og ikke jomfru og nu prøver bare at lokke penge ud af en som tror han får en jomfru, 

 

 

Jeg er MEGA fake. haha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 9 minutter siden:

Hvis man skal betale fuld pris, ville det nok være en fordel hvis sælgeren ikke er amatør. Men alting kan sælges. Jeg byder 125 Kr.

Byder 130kr og en skipper pibe, til deling. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 timer siden:

Byder 130kr og en skipper pibe, til deling. 

Hvis hun er jomfru må hun starte i det små, så det er nok bedst hun starter med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 5 timer siden:

Hvis hun er jomfru må hun starte i det små, så det er nok bedst hun starter med dig.

Det gir kun et lille bitte prik, og er hurtigt overstået :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære QuenA.

Det er en sød historie du skriver. Jeg har ikke selv prøvet at være sammen med en jomfru, heller ikke da det var første gang for mig. Jag jeg kan stadig huske det selv om det er læge siden.

Jeg betvivler ikke din ægthed, men hvorfor den iver med at sælge det hele. Find en sød fyr som du kan få til at indvie dig i mysterierne. Hvis du helst vil have en som er ældre end dig selv, så gør det. Penge er ikke alt.

Efterfølgende kan du så overveje at tjene lidt ekstra til livets forsødelse, men gør det først når du er helt klar over at det er det du vil. Her skal du også beslutte hvad du vil gøre med de andres forargelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...