Hop til indhold
QueenA

At have sex med en jomfru.

Recommended Posts

Hej.

Jeg er ny herinde - så i må undskylde hvis dette ikke hører under det rigtige tråd.

Jeg vil meget gerne høre jer mænds meninger. Jeg er jomfru! - Og jeg vil meget gerne finde den rette person at miste mødommen til, gerne til en fast sugar daddy som jeg ser, eller én jeg føler for at miste den til. Mange mennesker er super krænkende over beskeder, og skriver noget såsom ''Jeg er 100% sikker på at du ikke er jomfru'' - og så gider jeg simpelthen ikke spilde min tid eller deres tid på det. Hvordan forholder i jer til en pige/kvinde som stadig er jomfru? Er det en speciel oplevelse for jer at miste en piges mødom eller? Er jeg helt forkert på den? Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til de beskeder jeg modtager. Mvh A.

Redigeret af QueenA

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 18 minutter siden:

Hej.

Jeg er ny herinde - så i må undskylde hvis dette ikke hører under det rigtige tråd.

Jeg vil meget gerne høre jer mænds meninger. Jeg er jomfru! - Og jeg vil meget gerne finde den rette person at miste mødommen til, gerne til en fast sugar daddy som jeg ser, eller én jeg føler for at miste den til. Mange mennesker er super krænkende over beskeder, og skriver noget såsom ''Jeg er 100% sikker på at du ikke er jomfru'' - og så gider jeg simpelthen ikke spilde min tid eller deres tid på det. Hvordan forholder i jer til en pige/kvinde som stadig er jomfru? Er det en speciel oplevelse for jer at miste en piges mødom eller? Er jeg helt forkert på den? Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til de beskeder jeg modtager. Mvh A.

Til en begyndelse - overskriften hedder: Betaling for mødom. - Hvad forestiller du dig din betaling skal være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, Lige nu:

Til en begyndelse - overskriften hedder: Betaling for mødom. - Hvad forestiller du dig din betaling skal være? 

Vidste ikke hvad jeg skulle kalde debatten. :-) Undskylder for en forkert overskrift, then.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa QueenA

skriv lidt om hvad du tænker du skal have for din møddom, dels lidt om hvor gammel du er, og hvordan du forestiller dig hvordan din kunde til din møddom skal være, alder o.s.v.

hvilken landsdel...

Så vil du måske få flere seriøse svar.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 1 minut siden:

Vidste ikke hvad jeg skulle kalde debatten. :-) Undskylder for en forkert overskrift, then.

Fair nok. Måske skal du forklare lidt mere om, hvad du forestiller dig. Det er måske udtrykket "sugar daddy" jeg studser over, men det kan være, det er ok sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
QueenA skrev, for 18 minutter siden:

Hej.

Jeg er ny herinde - så i må undskylde hvis dette ikke hører under det rigtige tråd.

Jeg vil meget gerne høre jer mænds meninger. Jeg er jomfru! - Og jeg vil meget gerne finde den rette person at miste mødommen til, gerne til en fast sugar daddy som jeg ser, eller én jeg føler for at miste den til. Mange mennesker er super krænkende over beskeder, og skriver noget såsom ''Jeg er 100% sikker på at du ikke er jomfru'' - og så gider jeg simpelthen ikke spilde min tid eller deres tid på det. Hvordan forholder i jer til en pige/kvinde som stadig er jomfru? Er det en speciel oplevelse for jer at miste en piges mødom eller? Er jeg helt forkert på den? Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til de beskeder jeg modtager. Mvh A.

Hej QueenA

Jeg skynder mig at skrive til dig inden du bliver svinet til herinde....

Jeg har en regl om at stole på folk indtil det modsatte er bevist....

Alle menneskers sexualitet er forskellig, og helt sikkert at der er en stor håndfuld mænd som vil nyde at være den først til at komme op i dig.......

For mit eget vedkommende så kan jeg bestemt godt nyde en ung og uspuleret krop - og tænde på at lære dig sexlivets nydelser....  men tænder ikke på det at være den som bryder igennem

Men naturligvis er det udbud og efterspørgsel - også her...... og da der er flere mænd som vil have jomfruer end der er jomfruer, så kan kursen være meget høj (hvis at er ærlig om at være jomfrue)

Hvis jeg var dig vil jeg dog finde en SØD MAND - og give dig god tid med ham - frem for at finde ham som betaler dig mest

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 1 minut siden:

Hej QueenA

Jeg skynder mig at skrive til dig inden du bliver svinet til herinde....

Jeg har en regl om at stole på folk indtil det modsatte er bevist....

Alle menneskers sexualitet er forskellig, og helt sikkert at der er en stor håndfuld mænd som vil nyde at være den først til at komme op i dig.......

For mit eget vedkommende så kan jeg bestemt godt nyde en ung og uspuleret krop - og tænde på at lære dig sexlivets nydelser....  men tænder ikke på det at være den som bryder igennem

Men naturligvis er det udbud og efterspørgsel - også her...... og da der er flere mænd som vil have jomfruer end der er jomfruer, så kan kursen være meget høj (hvis at er ærlig om at være jomfrue)

Hvis jeg var dig vil jeg dog finde en SØD MAND - og give dig god tid med ham - frem for at finde ham som betaler dig mest

Det var det svar jeg søgte. Tusinde tak for dit svar! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal finde en du personligt synes rigtig godt om, og ikke miste din uskyld til branchen. Du vil fortryde det inderligt når du bliver ældre for du vil ALTID kunne huske ham.  Tænk dig om, penge er ikke alt. 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes du skal finde en du personligt synes rigtig godt om, og ikke miste din uskyld til branchen. Du vil fortryde det inderligt når du bliver ældre for du vil ALTID kunne huske ham.  Tænk dig om, penge er ikke alt. 

+1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give legesyg og Angelina Angel rett find den rette og ikke kik på tegnebogen og husk det er dit valg som du skal leve med

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 1 time siden:

Hej.

Jeg er ny herinde - så i må undskylde hvis dette ikke hører under det rigtige tråd.

Jeg vil meget gerne høre jer mænds meninger. Jeg er jomfru! - Og jeg vil meget gerne finde den rette person at miste mødommen til, gerne til en fast sugar daddy som jeg ser, eller én jeg føler for at miste den til. Mange mennesker er super krænkende over beskeder, og skriver noget såsom ''Jeg er 100% sikker på at du ikke er jomfru'' - og så gider jeg simpelthen ikke spilde min tid eller deres tid på det. Hvordan forholder i jer til en pige/kvinde som stadig er jomfru? Er det en speciel oplevelse for jer at miste en piges mødom eller? Er jeg helt forkert på den? Ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til de beskeder jeg modtager. Mvh A.

Lyder pænt fake 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Angelina Angel skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes du skal finde en du personligt synes rigtig godt om, og ikke miste din uskyld til branchen. Du vil fortryde det inderligt når du bliver ældre for du vil ALTID kunne huske ham.  Tænk dig om, penge er ikke alt. 

Fuldstændig enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det her er vildt interessant!

Hvis du har lyst, så er jeg meget interesseret i at høre en masse mere om hvilke tanker du selv gør dig, og hvorfor du vælger at have sex første gange på (hvad jeg vil antage er) en utraditionel måde. Og hvad du ellers tænker en nysgerrig sjæl som jeg kunne have lyst til at vide!

Meget interessant ...

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 3 timer siden:

Undskyld mig, uddyb lige dit ''pænt fake''?

En jomfru ville aldrig komme ind på denne her side og "sælge" sin mødom, jeg gætter på du nok tror nogle fyre vil betale en masse ved tanken om at tag en jomfru som du ikke er, derfor vil du prøve at lokke så mange penge ud at nogle ved at komme med den ide om du er jomfru og de kan blive din første, men håber da folk herinde ikke er så dum igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 6 minutter siden:

En jomfru ville aldrig komme ind på denne her side og "sælge" sin mødom, jeg gætter på du nok tror nogle fyre vil betale en masse ved tanken om at tag en jomfru som du ikke er, derfor vil du prøve at lokke så mange penge ud at nogle ved at komme med den ide om du er jomfru og de kan blive din første, men håber da folk herinde ikke er så dum igen.

 

Synes bestemt du skal passe dit eget. Hvad folk har lyst til er deres helt eget problem og intet du behøver være en del af. Har du et problem er du velkommen til at gå til alle fire sider :)

Redigeret af QueenA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja det er sgu et godt spørgsmål.. men høre det ikke ens ungdom..  men tror det er lige som hvad folk finder som fetish. Nogen vil stikkes i, andre vil udblokkes. noget total vildt og uden for min fantasi, så jeg tror det er mere en fantasi end en lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
QueenA skrev, for 8 timer siden:

Hvordan forholder i jer til en pige/kvinde som stadig er jomfru? Er det en speciel oplevelse for jer at miste en piges mødom eller? 

*tage en mødom

Min forholdemåde: Jeg ville aldrig røre det med ildtang at tage en piges mødom for penge. Det er simpelt hen for trist en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
QueenA skrev, for 7 timer siden:

Mit spørgsmål var: er det en speciel oplevelse for jer at være sammen med en jomfru?

Nej...og vil aldrig blive aktuelt via købesex..

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...