Hop til indhold
Niki Geisha

Transport fra Jylland til Sjælland

Recommended Posts

Turen med færgen er nu ikke så tosset igen! Den nye Rute 21 har kortet tiden noget og man slipper for den tætte, tunge trafik på Fyn. Desuden kunne du besøge mig for at holde pause.:) Jeg kan altid lave en kop kaffe eller the.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kig på din egen mødeplan, første molslinien fra Odden er lidt efter 7, men så er det tidligt op. Men tager du over aftenen før, så finder du på nogle dage aftensejlads, og her er trafikken til Odden minimal, bare husk at bestille plads.

Retur til København, efter aftenvagt, via Fyn. Molslinien har ikke afgange mod Sjælland om aftenen. Få en BroBizz, så kan du drøne gennem betalingsanlægget med hele 30 km.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vestboen skrev, 1 time siden:

Kig på din egen mødeplan, første molslinien fra Odden er lidt efter 7, men så er det tidligt op. Men tager du over aftenen før, så finder du på nogle dage aftensejlads, og her er trafikken til Odden minimal, bare husk at bestille plads.

Retur til København, efter aftenvagt, via Fyn. Molslinien har ikke afgange mod Sjælland om aftenen. Få en BroBizz, så kan du drøne gennem betalingsanlægget med hele 30 km.

Eller lægge sig i røven på en lastbil eller bus der bruger brobizz, så er det gratis  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

Der er kamera på.

Kører de ikke med tilbuddet, passer 2 betal for 1.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 54 minutter siden:

Man kan også flyve til Aalborg relative billigt :) Men med Nikis udstyr er 23 kg bagage ikke nok :P 

 


Du aner ikke hvor meget det vejer!!!
En halv jetjager....
Og jeg tager ikke halvdelen med i håndbagage for at scanne-fyren kan se dildoer, gummi og dets lige :) 
Men måske skulle jeg overveje at investere i en jetjager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, for 9 minutter siden:


Du aner ikke hvor meget det vejer!!!
En halv jetjager....
Og jeg tager ikke halvdelen med i håndbagage for at scanne-fyren kan se dildoer, gummi og dets lige :) 
Men måske skulle jeg overveje at investere i en jetjager :)

Så skal du se min rejsetaske, jeg har dildoer, håndjern, pisk, gagballs, reb, gummi, glidegel med, jeg blev tjekket i lufthaven, sikkerhedspersonalet fik et smil på læberne :D Jeg har skulle forklaret hvad håndjernene var til :D 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... når jeg kører til Kbh., så slår jeg min tur op på gomore. Hyggeligt at ha nogen at sludre med undervejs. har mødt mange pudsige og søde mennesker ad den vej og så giver det jo et tilskud til dieselen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 timer siden:

Man kan også flyve til Aalborg relative billigt :) Men med Nikis udstyr er 23 kg bagage ikke nok :P 

 

Hun bad om gode råd!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 timer siden:

Nej det er "Kombardo" som har tilbud :P Broer har aldrig tilbud heller ikke selv om bropengene er tjent hjem.

De er ikke tjent ind - der mangler stadig 25-30 milliiarder - godt nok er dette regnestykke et par år gammel, men broen er ikke betalt: http://www.politiko.dk/nyheder/venstre-afviser-gratis-ture-over-storebaelt

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 2 timer siden:

De er ikke tjent ind - der mangler stadig 25-30 milliiarder - godt nok er dette regnestykke et par år gammel, men broen er ikke betalt: http://www.politiko.dk/nyheder/venstre-afviser-gratis-ture-over-storebaelt

Det kostede 21,4 mia at bygge den i 80'serne... Så det er ikke noget af på gælden ??? Det kan ikke passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 40 minutter siden:

Det kostede 21,4 mia at bygge den i 80'serne... Så det er ikke noget af på gælden ??? Det kan ikke passe.

Alle skal betale renter!

For øvrigt, er da vanvittigt ikke at få den indtægt med, samfundet har brug for alle de indtægter de kan få

Som du kan læse i artiklen, så vil det man nedsætter med, bare skulle bruges i tilskud til færgerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, den 19/4/2016 at 16:17:

Hahaha.... 
Men blæsevejret er heller ikke hel fedt, når man som jeg kører i en lille prut-bil, og skal forbi bro-pillerne :)

Kære Niki:)

- -  de dage hvor det blæser mere end "en halv pelikan" er det jo helt legalt at køre lidt langsommere - for det kan virkelig ruske i selv i små biler når de passerer de 2 pyloner.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Niki Geisha skrev, den 19. april 2016 at 22:55:

Åh... du ved vidst ikke hvor meget man kan have med som GP eller bare general som kvinde :)
Jeg kan se det var godt hvis jeg skulle besøge min bedste i odense og så tilbage igen...
Men først odense, så randers, så aalborg og så retur til sjælland igen... puha... det kan jeg ikke lige se med gomore ;) 

Du kunne vælge at være den med bilen og få lidt for samkørslen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...